MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
VIDEO Pe 7,5 km din centura de Nord-Vest a Capitalei s-a deschis traficul pe patru benzi, dar drumul inca e in santier. Punctele critice vazute din drona / Pro Infrastructura: Ministrul Transporturilor sa-si ceara scuze public Aproximativ 7,5 km din cei 9 km din Soseaua de Centura a Capitalei aflati in lucru de mai bine de patru ani au fost deschisi circulatiei la cate doua benzi pe sens, a anuntat joi pe Facebook ministrul Transporturilor. Asociatia Pro Infrastructura (API) a publicat, insa, un video realizat din drona care arata ca sectorul de drum e in continuare un santier, "departe de finalizare" si ca inca mai sunt cateva puncte critice in care traficul se blocheaza.
Guvernul ingroapa noua Companie care ar trebui sa gestioneze Investitiile Rutiere: Elimina Consiliul de Transparenta, taie din venituri si da mai departe sarcina noilor proiecte vechii Companii de Autostrazi Guvernul a adoptat printr-un OUG o serie de modificari in ceea ce priveste Compania Nationala de Investitii Rutiera - entitate infiintata la finele lui 2016, dar care nici pana in ziua de azi nu a fost operationalizata. CNIR a fost gandita ca o entitate complet noua care ar urma sa se ocupe exclusiv de marile investitii in infrastructura rutiera, iar vechea Companie de Drumuri ar trebui sa se ocupe doar de intretinerea retelei rutiere. Acum, Guvernul a luat o serie de decizii care slabesc atributiile si capacitatea CNIR.
VIDEO Ministrul Razvan Cuc: De azi am dat circulatiei 7,5 kilometri noi din Centura de Nord a Capitalei, pe 4 benzi/ Lucrari incepute in 2013 si inca nefinalizate Centura de N-V a Capitalei este deschisa in mare parte circulatiei pe 4 benzi si mai sunt restrictii doar in zona km 57, unde lucrarile urmeaza sa se incheie la jumatatea lunii octombrie. Exact asa cum am promis, am si realizat, a scris ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, pe pagina sa de Facebook.Reactii pe pagina de Facebook a ministrului: Nu vizitele pe santier ale unui ministru duc la finalizarea unor lucrari in bune conditiuni ci prevederi contractuale corespunzatoare. Sa te lauzi ca dupa 5 ani inaugurezi nimic, lucrarile nefiind incheiate si traficul ramanand de cosmar, mi se pare penibil. (Alexandru Tomescu)Referinta: VIDEO Santierul Centurii Capitalei e pericol public pentru soferii care circula noaptea. 9 km aflati in lucru de mai bine de patru ani, fara marcaje si cu capcane la tot pasul intre A1 si DN7
Compania de Drumuri a primit doua oferte pentru realizarea podului peste Dunare, contract estimat la 525 milioane de euro Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat marti ca a primit doua oferte pentru realizarea podului peste Dunare, la Braila, valoarea contractului fiind estimata la 2,4 miliarde lei (525 milioane euro), cu TVA.
Romania, rusinea Europei la infrastructura rutiera. Cat de prost stam in comparatie cu vecinii din regiune Romania, al doilea mare stat din Europa Centrala si de Est, ramane codasa printre tarile din regiune din punct de vedere al numarului de kilometri de autostrada raportat la populatie si la suprafata. Cum se compara Romania cu celelalte tari din regiune, din punct de vedere al soselelor de mare capacitate?
Un morman de gunoaie cat un bloc a cazut langa un parau si pune in pericol centura ocolitoare a Clujului O situatie despre care administratorii Clujului se feresc sa vorbeasca risca sa creeze prejudicii imense asupra mediului, si nu numai. Se preconizeaza ca inclusiv Centura Valcele - Apahida ar putea fi afectata. In 21 iulie, la vechea rampa de depozitare a deseurilor menajere (Pata Rat) ￯ in timp ce se desfasurau lucrari pentru inchiderea acestei rampe - un morman cat un bloc cu mai multe etaje s-a desprins, alunecand pana in parul Zapodie.
Licitatia pentru autostrada Suplacu de Barcau - Bors a ajuns la SEAP. Proiectul de 60 de km are o valoare de 215 mil. euro. fara TVA Documentatia pentru proiectarea si executia celor aproximativ 60 de km ai autostrazii Suplacu de Barcau - Bors a fost transmisa luni spre SEAP, in vederea publicarii, informeaza un comunicat al companiei de drumuri.
​Oficial: noi probleme la cea mai importanta autostrada din Romania. Compania de Autostrazi a reziliat contractul pentru studiul de fezabilitate Pitesti - Sibiu si vrea sa faca studiul cu inginerii proprii Oficialii Companiei de Autostrazi (CNAIR, in subordinea Ministerului Transporturilor) au confirmat pentru HotNews.ro ca au incetat contractul cu asocierea dintre firmele Spea (Italia) si Tecninc Consulting (Romania) pentru studiul de fezabilitate al autostrazii Pitesti - Sibiu. HotNews.ro a publicat ieri in exclusivitate informatia. Seful CNAIR, Stefan Ionita, a anuntat ca studiul va fi facut de inginerii CNAIR, iar in octombrie va fi lansata licitatia pentru lucrarile de proiectare si constructie.
Surse: Autostrada Pitesti - Sibiu, inca o amanare. Controversatul contract pentru studiile de fezabilitate ale tronsoanelor de munte a fost reziliat Compania Nationala de Autostrazi (CNAIR) a reziliat de facto un controversat contract ce dateaza din 2015 pentru realizarea studiilor de fezabilitate pentru Autostrada Pitesti-Sibiu, potrivit unor surse din Ministerul Transporturilor. Autostrada e cruciala pentru legarea estului tarii de vest. Contractul, mosit de fostul ministru Dan Sova, a fost criticat de un organism al UE si de actori din piata de infrastructura si a fost prelungit deja o data. Ce se va intampla acum? CNAIR va incerca sa faca pe cont propriu studiul de fezabilitate, potrivit surselor citate. Nu e clar cat de mare va fi intarzierea intregului proiect, dar, avand in vedere ca e vorba despre cele mai grele tronsoane, e foarte probabil ca intregul proiect sa fie amanat cu cativa ani.
Ministrul Transporturilor spune ca vrea ca in octombrie sa fie lansat pe SEAP tot tronsonul de autostrada Sibiu - Pitesti Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, doreste ca in luna octombrie sa fie lansat pe SEAP tronsonul de autostrada Sibiu-Pitesti, in prezent fiind lansate doar sectiunile 1 si 5, el spunand ca este un pic dezamagit de firma care a elaborat studiul de fezabilitate, transmite News.ro. Cuc a precizat ca daca aceasta nu se va incadra in termenul contractual va fi incheiata intelegerea, spunand ca exista si un plan de rezerva in cazul in care se va ajunge in aceasta situatie.
​VIDEO Santierul Centurii Capitalei e pericol public pentru soferii care circula noaptea. 9 km aflati in lucru de mai bine de patru ani, fara marcaje si cu capcane la tot pasul intre A1 si DN7 De mai mai bine de 4 ani, circa 9 kilometri din Centura Capitalei, intre Autostrada A1 si Chitila (DN7), sunt in lucru pentru a fi largiti la 4 benzi. In iulie, stadiul lucrarilor era de doar 65%, asta desi de fiecare data in ultimii ani promisiunile sefilor de la drumuri sunau cam asa: "Pana la finalul anului va fi gata". Pe langa ritmul greoi si tergiversarile nenumarate, santierul in sine e un pericol public pe timp de noapte, cu semnalizari putine sau care lipsesc cu totul, fara marcaje, fara indicatoare si cu un sens giratoriu nemarcat care e taiat pe laterala de cele doua sensuri de circulatie.
Ministerul Transporturilor a inaugurat o linie feroviara in degradare, napadita de buruieni si pe care se circula mai lent decat in 1939 - Asociatia Pro Infrastructura Linia de cale ferata Ilva Mica - Rodna Veche din judetul Bistrita-Nasaud a fost redeschisa cu mare fast de catre Ministerul Transporturilor impreuna cu un "sobor de oficialitati", desi este "in stare stare profunda de degradare, nereparata substantial din epoca locomotivelor cu aburi, pe care se circula cu 30-35 km/h si pe care 21 de kilometri se parcurg ca acum o suta de ani, in 49 de minute", informeaza Asociatia Pro Infrastructura. "(...)nu este acceptabil ca terasamentul unei cai ferate sa fie napadit de buruieni, ca in secolul 21 semafoarele cu palete isi au locul la muzeu si, eventual, ca in 1939 trenurile faceau pe linia aceasta (pe care dumnealui tocmai a "inaugurat-o") 37 de minute", mai scrie API.
CNAIR: Amplasamentul pentru constructia Variantei Ocolitoare Satu Mare, predat antreprenorului;obiectivul trebuie finalizat in 18 luni Amplasamentul pentru constructia Variantei Ocolitoare Satu Mare a fost predat antreprenorului (Asocierea Itinera SpA-Collini Lavori SpA - Via Design SRL), care are la dispozitie cinci luni pentru elaborarea proiectului tehnic si 18 luni pentru finalizarea obiectivului, informeaza Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, potrivit Agerpres.
​Deputat USR: Studiul de fezabilitate pentru autostrada Sibiu - Fagaras e la faza de comparare a alternativelor de traseu, dar nu s-a organizat nicio dezbatere publica pe acest subiect Studiul de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Fagaras derulat in prezent este la faza de comparare a alternativelor de traseu pentru alegerea celei definitive, insa nu exista o dezbatere publica organizata de Ministerul Transporturilor pe acest subiect, acuza deputatul USR Catalin Drula, fost consilier pe infrastructura in cabinetul Ciolos. "Avem o problema in Romania cu lipsa de consultare a cetatenilor si agentilor economici asupra planurilor pentru proiecte majore de infrastructura (autostrazi, cai ferate). [...] Apoi, cand apar probleme la faza de executie a proiectelor autoritatile ridica din umeri de multe ori si spun "asta trebuia semnalat de mult, cand s-a facut studiul de fezabilitate", avertizeaza Drula.
Documentatia de licitatie pentru capetele autostrazii A1 Sibiu - Pitesti, trimisa spre publicare in SEAP: 600 mil. euro, 43 de kilometri, intre 4 si 5 ani pentru proiectare si executie Documentatia de licitatie pentru proiectarea si executia tronsoanelor de capat ale autostrazii A1 Sibiu - Pitesti a fost trimisa spre publicare in SEAP, anunta Compania de Autostrazi. Cele doua lucrari - pe tronsonul Pitesti - Curtea de Arges si tronsonul; Boita-Sibiu - au o valoare estimata de circa 2,6 miliarde de lei, o perioada de proiectare de 12 luni si 36 de luni pentru executie.
​HARTA INTERACTIVA O noua Centura a Capitalei - Autostrada de Centura (A0) Sud Bucuresti, scoasa la licitatie: 52 km, 580 milioane de euro, finalizare estimata dupa 2022 O noua sosea de mare viteza care sa ocoleasca Bucurestiul si sa lege autostrazile A1 dinspre Pitesti si A2 dinspre Constanta a fost scoasa la licitatie de catre Compania de Autostrazi. Autostrada de Centura (A0) Sud - parte a inelului II de centura dupa cum mai este cunoscut - ar urma sa aiba o lungime de 52 de kilometri, iar Compania de Autostrazi estimeaza ca lucrarile de proiectare si executia vor costa circa 580 de milioane de euro si vor dura 3 ani si jumatate de la semnarea contractului. Vezi in articol o Harta Interactiva cu traseul A0 Sud, nodurile rutiere si spatiile de parcare.
Compania de Drumuri a atribuit italienilor de la Tirrena Scavi contractul pentru construirea podului de peste Somes de pe A3 Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat marti ca a atribuit companiei italiene Tirrena Scavi contractul pentru finalizarea lucrarilor la nodul Gilau si construirea podului de peste raul Somes, care va face legatura intre segmentul Gilau-Nadaselu - finalizat, dar nefolosit - si restul autostrazii A3. Compania italiana a castigat licitatia, la care s-au inscris sapte competitori, solicitand un pret de 25,975 milioane lei fara TVA.
Primele loturi ale autostrazii Pitesti - Sibiu, pregatite pentru licitatie de catre Compania de Autostrazi: Circa 600 de mil. euro pentru proiectarea si executia primilor 43 de km de la capete Loturile de capat ale autostrazii A1 Sibiu - Pitesti, circa 43 de km din totalul de 120 de km ai autostrazii, sunt pregatite pentru a fi scoase la licitatia de proiectare si executie, a anuntat Compania de Autostrazi. Documentatia pentru cele doua loturi de capat - Lotul 1 Sibiu - Boita si Lotul 2 Curtea de Arges - Pitesti - a fost transmisa spre validare la Autoritatea Nationala pentru Achizitii Publice, la mai bine de doi ani de cand au fost contractate. Initial termenul era unul nerealist: 5 luni. Cele doua lucrari au o valoare estimata de circa 2,6 miliarde de lei, o perioada de proiectare de 12 luni si 36 de luni pentru executie.
Transfagarasanul ar putea fi inchis dupa ce o stanca de aproximativ 1.000 de tone s-a prabusit la marginea soselei O stanca de aproximativ 1.000 de tone s-a prabusit pe Transfagarasan la kilometrul 126 si ar putea duce la inchiderea drumului, deschis in urma cu o saptamana, se anunta intr-un comunicat al Companiei Nationale de Administrare a Infrastrucurii Rutiere (CNAIR).
 CNAIR a trimis la Agentia pentru Achizitii Publice intregul proiect al drumului expres Craiova-Pitesti Documentatia pentru proiectarea si executia tronsoanelor 3 si 4 ale drumului expres Craiova-Pitesti au fost trimise vineri Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP) spre validare, a anuntat Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), intr-un comunicat transmis vineri seara. Intregul proiect, cu o lungime de 121,115 km, are o valoare estimata de 3,77 miliarde lei fara TVA, relateaza news.ro.



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi