MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
VIDEO Imagini din drona cu autostrada A3 Gilau - Nadaselu, la vest de Cluj - Napoca. Mobilizare maxima a constructorului O noua filmare cu drona realizata si publicata de catre Asociatia Pro Infrastructura (API) surprinde avansul lucrarilor pe "ciotul" de 8,7 km de autostrada dintre Gilau si Nadaselu, la vest de Cluj - Napoca. Imaginile surprind un adevarat furnicar pe santier, constructorul mobilizandu-se puternic in zona padurii unde nu s-a lucrat deloc vreme indelungata din cauza unor blocaje birocratice. Tronsonul este planificat a fi deschis pana la finalul acestui an.
Transalpina va fi deschisa traficului rutier incepand de sambata Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania anunta ca incepand de sambata, 11.06.201, ora 07:00, se deschide circulatia rutiera pe DN 67C "Transalpina", pe sectorul de drum cuprins intre km 34+500 - km 59+800. Autoritatile precizeaza, totusi, ca accesul autovehiculelor va fi interzis in intervalul orar 20:00 si 07:00, iar viteza maxima pe sectorul de drum este de 30 km/h.
Laserul de la Magurele primeste bani si unda verde de la Comisia Europeana pentru faza a doua Comisia Europeana a aprobat a doua faza a proiectului Laserului de mare putere de la Magurele, proiect cunoscut sub numele Extreme Light Infrastructure "Nuclear Physics" (ELI-NP), transmite institutia europeana. Peste 140 de milioane de euro din Fondul european de dezvoltare regionala sunt alocate continuarii lucrarilor incepute in 2013.
Ordinul de incepere a lucrarilor pe inca 10 km din Autostrada A3 Campia Turzii - Tg. Mures, emis de Compania de Autostrazi. Termenul de executie: 12 luni Ordinul de incepere a lucrarilor pentru circa 10,1 km intre Ungheni si Ogra, parte din autostrada A3 Campia Turzii - Ogra - Targu Mures, a fost emis anuta Compania de Autostrazi. Lotul in cauza este ultimul la care lucrarile inca nu incepusera, in timp ce lotul adiacent pana la Targu - Mures a fost reziliat in urma cu doua luni.
Iohannis cere Parlamentului sa reexamineze o lege privitoare la fondurile europene pentru infrastructura de transport Presedintele Klaus Iohannis a retrimis Parlamentului pentru reexaminare legea care aproba ordonanta de urgenta 68/2015, un proiect legislativ privitor la modul in care sunt gestionate fondurile europene in domeniul infrastructurii de transport.
O singura oferta depusa pentru expertiza lucrarilor la autostrada demolata dintre Sibiu si Orastie: O asociere italo-romana vrea sa verifice lucrarile facute de italienii de la Impregilo O asociere italo-romana a depus singura oferta pentru lucrarile de expertizare tehnica a lucrarilor executate la lotul 3 din autostrada Sibiu - Orastie, celebra autostrada ce a fost inchisa si demolata partial la nici un an de la inaugurare. Valoarea estimata a contractului este de circa 400 de mii de euro si vizeaza intreg proiectul tehnic de executie si isi propune sa identifice toate neconformitatile existente si lucrarile ramase de executat. In tot acest timp, Compania de Drumuri si Autostrazi a demarat deja lucrarile in regie proprie pentru reconstructia a celor 200 de metri unde corpul autostrazii a fost excavat in intregime. Reamintim, tronsonul in cauza a fost realizat de firma italiana Impregilo, contract reziliat la inceputul anului.
De luni incepe montarea parapetelor pe DN1 intre Baneasa si Otopeni. Care este programul lucrarilor in zona Luni incepe executia lucrarilor de montare a separatoarelor de sens pe DN 1. Primele lucrari de montare a parapetelor vor incepe de la baza rampei podului de pe DN 1, in zona IKEA. In prima faza s-a stabilit montarea parapetelor de beton pe lucrarile de arta (pasaje), pe o lungime de aproximativ 800 m, iar lucrarile vor fi executate dupa un program in fiecare zi a saptamanii.
Parapetele de separare a sensurilor pe DN1 in zona Baneasa - Otopeni, montate incepand de luni Lucrarile de montare a separatoarelor de sens pe DN 1 vor incepe de luni, 30 mai, anunta Compania de Drumuri. Lucrarile se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru si isi vor schimba pozitia, in lungul drumului, de la o zi la alta. Parapetele metalice si de beton de tip New Jersey vor fi montate pe sectorul de drum cuprins de la pasjaul subteran Baneasa si pana la capatul rampei pasajului peste Centura Bucuresti, inatrea in Otopeni.
Inca 16,8 km din autostrada Transilvania, intre Nadaselu si Mihaiesti, au fost contractati: 100 de mil. euro si termen de 18 luni Contractul pentru proiectarea si executia tronsonului Nadaselu - Mihaiesti (16,8 km), parte a autostrazii A3 Transilvania, a fost contractat joi de catre Compania de Autostrazi. Contractul a fost semnat cu o asociere de firme italiene condusa de Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro SpA, are o valoare totală de 446.127.400,01 lei fără TVA (integral de la bugetul de stat) si un termen de realizare de 18 luni, primele sase fiind pentru proiectare.
Ciolos, critici la adresa ministrului Transporturilor pe tema restructurarii Companiei de Autostrazi: "E unul dintre lucrurile pe care i le reprosez, ca nu a avut curaj" Premierul Dacian Ciolos l-a criticat pe ministrul Transporturilor, Dan Costescu, pe problema Companiei de Drumuri si Autostrazi, reprosandu-i ca nu a avut mai mult curaj pentru o restructurare substantiala a companiei. "Incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios la alternative daca vrem sa avem autostrazi in anii care vin si sa avem proiecte mari de infrastructura. Cred ca trebui sa le asumam intr-un alt fel, la un alt nivel, la o alta anvergura institutionala", a declarat Ciolos la Realitatea TV.
Licitatia pentru pasajul de pe Centura la Domnesti, blocata din nou. O firma romaneasca si o asociere de companii italienesti au contestat pe ultima suta de metri atribuirea contractului Atribuirea contractului pentru Proiectarea si executia Pasajului suprateran pe DJ 602, Centura Bucuresti -  Domnesti a fost blocata dupa ce doua contestatii au fost inregistrate chiar in ultima zi a termenului legal de depunere a acestora. SC Drumuri si Poduri Gheorgheni SRL (locul 3 la licitatie) si Asocierea Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro Spa - Itinera Spa - Expresconstruct Tys S.R.L. - Viadesign R.R.L. (locul 6 la licitatie) sunt entitatile ce au depus cele doua contestatii. Urmeaza acum inca un termen de 20 de zile pentru solutionarea contestatiilor.
Compania de Autostrazi: Nu au fost decontate tratamente de albire a dintilor sau masaje pentru constructorul Salini - Impregilo al autostrazii Lugoj - Deva. Compania italiana a transmis initial toate documentele de plata din contabilitatea proprie, dar apoi a revenit Compania de Drumuri si Autostrazi nu a decontat tratamente de albire dinti, masaje sau rate la masini de lux in contul avansului platit constructorului Salini - Impregilo in cazul autostrazii Lugoj - Deva, Lot 2, potrivit unui comunicat al institutiei ca raspuns la informatiile aparute in presa. Potrivit CNADNR, institutia statului a semnalat companiei ca a transmis spre justificarea cheltuielilor documente si facturi ce nu pot fi acceptate, iar  asocierea italiana ar fi retrimis documentele corecte ulterior.
Constructorul pentru pasajul de la Domnesti, peste Centura Capitalei, desemnat de catre Compania de Drumuri Asocierea Asocierea SC Straco Grup SRL -  SC Comnord SA -  SC Specialist Consulting SRL, cu o oferta de 91.552.381, 90 lei, a fost desmenata de catre Compania de Drumuri si Autostrazi (CNADNR) drept constructor pentru pasajul giratoriu suprateran de la DOmensti, peste Centura Capitalei. Decizia vine dupa ce procedura de licitatie a tot fost contestata, iar CNADNR anunta ca pana la semnarea contractului mai trebuie sa treaca un termen legald e 10 zile in care se mai pot inregistra alte contestatii.
Digi 24: Compania italiana Salini-Impregilo, constructorul lotului 2 al autostrazii Lugoj-Deva, ar fi trimis spre decontat la CNADNR facturi pentru tratamente de albire dentara si sedinte de masaj Compania italiana Salini-Impregilo, care realizeaza impreuna cu SECOL - Societa Edile Construzioni e Lavori, o alta firma italiana, lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva, ar fi justificat avansul incasat de la statul roman cu facturi eliberate pentru diferite servicii si bunuri care nu au legatura cu realizarea unei autostrazi, sustine Digi 24. Italienii de la  Salini-Impregilo ar fi justificat avansul incasat de la stat facturi de albire a danturii, masaje terapeutice, cheltuieli de protocol, dar si rate la masini de lux precum Range Rover Evoque (37.000-52.000 de euro), potrivit Digi 24.
Consilierul premierului Ciolos pe probleme de infrastructura, reclamat la DNA de catre unii angajati ai CNADNR pentru prea multa transparenta. A comunicat pe Facebook care e stadiul proiectelor de pe Centura Bucuresti, inclusiv Pasajul de la Domnesti Catalin Drula, consilier al premierului Ciolos pe domeniul infrastructurii, sustine ca a fost reclamat la DNA de catre un grup de angajati ai Companiei de Autostrazi si Drumuri (CNADNR) dupa ce acesta a postat pe contul sau de Facebook informatii despre stadiul proiectelor de pe Centura București, inclusiv stadiul licitatiei pentru Pasajul de la Domnești, o procedura tergiversata de cel putin 3 ani si care vizeaza unul din proiectele vitale din zona Capitalei. "Chipurile am dezvaluit informatii confidentiale despre procedura in curs, mai precis am informat publicul ca a fost semnat raportul procedurii" sustine Drula care mai spune ca, in urma plangerii la DNA, "lumea din CNADNR s-a speriat si nu (prea) mai vrea sa semneze comunicarea" castigatorului licitatiei.
​Ordinul de incepere a lucrarilor pe 40 de kilometri din autostrada A3 Campia Turzii - Targu Mures, emis de catre Compania de Autostrazi Ordinul de incepere a lucrarilor pe cele trei loturi de proiectare si executie aferente Autostrazii Ogra - Campia Turzii, parte autostrada Campia Turzii - Targu Mures a fost emis miercuri de catre Compania de Autostrazi. Autoritatile amintesc ca emiterea ordinului de incepere a lucrarilor pe cei circa 40 de kilometri a fost posibila doar cu ajutorul Ordonantei de Urgenta adoptata in luna martie de catre Guvern si care a dus accelerarea implementarii proiectelor de infrastructura, in special pe partea de obtinere a avizelor.
VIDEO Filmare din drona cu "ciotul" de autostrada aflat in constructie la vest de Cluj-Napoca O noua filmare realizata cu drona deasupra celor 8,7 km din autostrada A3 aflata in constructie langa Cluj-Napoca, intre Gilau si Nadaselu, a fost publicata de membrii Asociatiei pro Infrastructura (API). Imaginile surprind stadiul lucrarilor spectaculoase realizate in dealurile din zona, precum si primele miscari in teren in zona padurii pentru care abia recent a fost data autorizatia ca firma de constructie sa intervina. Lotul este programat spre finalizare pana la finalul anului 2016.
Contract cadru de 52 milioane de lei, semnat de Compania de Drumuri pentru parapete de beton care sa separe sensurile pe soselele cu patru benzi Un acord cadru cu durata de doi ani a fost semnat pe 22 aprilie de catre Compania de Drumuri si Autostrazi pentru parapete rigide prefabricate din beton ce vor fi montate pe sectoarele de drum cu patru benzi. Contractul in valoare de 52 de milioane de lei a fost semnat cu Asocierea Kamarom prefabricate din Beton SRL - Dunapref SA. Parapetele din beton vor fi folosite  pentru separarea sensurilor de circulatie pe sectoarele cu 4 benzi si pentru eliminarea punctelor periculoase de pe reteaua de drumuri nationale.
Cat dureaza sa faci un sens giratoriu? Compania de Drumuri se chinuie de un an si opt luni sa amenajeze intersectia criminala de pe Centura Capitalei, la Tunari, si are toate sansele sa n-o finalizeze nici anul acesta Intersectia de pe Centura Capitalei, de pe asa zis-ul sector "modernizat", din dreptul localitatii Tunari, este una dintre cele mai periculoase din tara pentru ca soferii sunt nevoiti sa taie fluxurile de trafic pentru a intra sau iesi din Centura. Din august 2014 Compania de Drumuri si Autostrazi a pornit un proiect sa amenajeze un sens giratoriu, la fel ca si la intersectia de la Stefanesti, dar nici pana in ziua de azi, la un an si opt luni distanta, nu a reusit sa faca ceva concret. Seful de la Drumuri promite ca pana la finalul anului giratoriul va fi gata, insa lucrarea se va face printr-o licitatie publica, o procedura ce are toate sansele sa fie tergiversata prin contestatii.
Planurile rutiere pentru Oltenia: Autostrada Pitesti - Craiova si centurile Slatina si Bals - Care e stadiul pentru fiecare Autostrada Pitesti - Craiova se afla intr-o procedura de concesiune ce a fost supendata pentru ca nu are o sursa de finantare, in schimb Compania de Autostrazi ar dori sa lanseze realizarea a doua centuri rutiere, in doua puncte cheie pe traseu - la Slatina si la Bals, dupa cum a anuntat directorul CNADNR intr-un interviu acordat HotNews.ro. Centura Slatina e aproape gata proiectata, insa ii lipseste si ei o sursa de finantare, in timp ce pentru Bals se ia in calcul realizarea centurii direct la standard de autostrada.



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi