MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
Autostrada A3 Gilau (Cluj Vest) - Nadaselu - Micul "ciot" de langa Cluj-Napoca Tronsonul de 8,7 km dintre Gilau si Nadaselu este primul pe care se lucreaza din toate cele sase loturi din autostrada Transilvania pe care compania americana Bechtel a fost de acord sa le paraseasca in urma negocierilor purtate de ministrul Anca Boagiu in vara lui 2011. Desi este un tronson scurt de autostrada, acesta este unul destul de important pentru ca vine in continuarea Autostrazii A3 Campia Turzii - Gilau de la intersectia cu DN1, ocoleste municipiul Cluj Napoca prin partea de vest si se opreste aproape de localitatea Nadaselu intr-o intersectie cu un alt drum national, DN1F spre Zalau si Satu Mare. Practic, A3 Gilau - Nadaselu va functiona ca o centura in partea vestica a municipiului Cluj-Napoca. UPDATE: Tronsonul Gilău - Nădășelu, recepționat în noiembrie 2017, a fost deschis circulației pe 28 septembrie 2018, la pachet cu viaductul peste Someș.Cea mai recenta actualizare cu informatii: 28 septembrie 2018
Autostrada A1 Pitesti - Sibiu - "Perla coroanei" Autostrada de la Pitesti la Sibiu a fost unul din proiectele anuntate triumfator periodic de catre autoritati, dar evitata practic de toti politicienii. Motivul? E lunga si greu de realizat, e prin munti si costa foarte multi bani, marea majoritate sunt bani europeni. Estimarile, in functie de sursa, pun costul celor circa 120 de km de autostrada undeva intre 1,7 si 3 miliarde de euro, insa pana la 85% ar fi din fonduri europene nerambursabile. Singura conditie ar fi ca noi sa fim consecventi in actiuni si sa nu ne punem singuri bete in roate. In acest articol special, HotNews.ro va prezinta traseul zbuciumat, plin de controvserse si sicane birocratice al autostrazii care ar tebui sa treaca Carpatii pe Valea Oltului si sa lege pe cale rutiera Bucurestiul, Dacia si Portul Constanta de occidentul european. Cea mai recenta actualizare cu informatii: 22 octombrie 2018
Autostrada A3 Ploieșți - Comarnic - Brasov Autostrada Comarnic Brasov a ajuns sa fie "Fata Morgana" a autostrazilor din Romania, politicienii care s-au perindat pe la putere in ultimii zece ani promitand rand pe rand ca vor realiza segmentul de autostrada menit sa rezolve aglomeratia proverbiala de pe Valea Prahovei. Autostrada, mereu privita ca prea scumpa pentru bugetul tarii, ar fi trebuit sa fie construita in concesiune si ar trebui sa fie modelul test pentru astfel de proiecte in viitor. A treia incercare de concesiune in 2012-2013 cu asocierea Vinci-Aktor-Strabag (circa 325 de milioane de euro anual, adica 8,45 de miliarde de euro in cei 26 de ani ai concesiunii) a esuat. Ulterior, Compania de Autostrazi a incercat sa scoata la licitatie autostrada pe loturi mici, iar in 2017 Guvernul a demarat negocieri cu Banca Mondiala sa preia managementul proiectului. Cea mai recenta actualizare cu informatii: 19 octombrie 2018



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version