MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
Autostrada A3 Comarnic - Brasov - Dupa trei concesiuni esuate Autostrada Comarnic Brasov a ajuns sa fie "Fata Morgana" a autostrazilor din Romania, politicienii care s-au perindat pe la putere in ultimii zece ani promitand rand pe rand ca vor realiza segmentul de autostrada menit sa rezolve aglomeratia proverbiala de pe Valea Prahovei. Autostrada, mereu privita ca prea scumpa pentru bugetul tarii, ar urma sa fie construita in concesiune si ar trebui sa fie modelul test pentru astfel de proiecte in viitor. A treia incercare a proiectului a debutat in 2012, in decembrie 2013 s-a ales castigatorul, dar contractul de concesiune nu a fost semnat nici pana azi. Un lucru stim sigur: statul ar urma sa plateasca circa 325 de milioane de euro anual, adica 8,45 de miliarde de euro in cei 26 de ani ai concesiunii.UPDATE Ministerul Transporturilor a renuntat oficial, pe 18 iunie 2015, la concesiunea semnata cu Vinci-Aktor-Strabag. A treia incercare de realizare a autostrazii prin concesiune a esuat. Compania de Autostrazi a lansat in licitatie publica, in prima faza, realizarea capetelor autostrazii dinspre Comarnic si Brasov cu bani de la Buget, dar in ianuarie 2016 au fost anulate licitatiileCea mai recenta actualizare cu informatii: 7 septembrie 2017



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă