MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
Autostrada A1 Arad - Nadlac: Autostrada care ne uneste cu Vestul Cele doua loturi din autostrada Arad - Nadlac, tronson din autostrada A1 care va urma sa se lege de reteaua de autostrazi a vecinilor unguri, inca se afla in constructie desi primele lucrari au inceput din iulie 2011. Lotul 2 a fost lovit de scandalul Romstrade, in care patronul Nelu Iordache a fost acuzat de fapte de coruptie, iar contractul a fost reziliat, in timp ce pe Lotul 1 constructorul a intrat in faliment. Cu ambele loturi construite partial, CNADNR sub guvernarea Ponta a reluat licitatiile cu greu, iar pentru Lotul 2 s-a reusit performanta negativa de a se relicita dupa mai bine de un an. Chiar si asa, Romania are toate sansele sa termine inaintea ungurilor partea sa de autostrada pana la granita. Pe 11 iulie 2015, ultima portiune de 10 km de autostrada a fost deschisa circulatiei, iar Punctul de Trecere a Frontierei cu Ungaria a fost inaugurat. Anterior, in decembrie 2014, circa 28 de km au fost deschisi circulatiei.Cea mai recenta actualizare cu informatii: 28 iulie 2015
Autostrada A3 Gilau (Cluj Vest) - Nadaselu - Micul "ciot" de langa Cluj-Napoca Tronsonul de 8,7 km dintre Gilau si Nadaselu este primul pe care se lucreaza din toate cele sase loturi din autostrada Transilvania pe care compania americana Bechtel a fost de acord sa le paraseasca in urma negocierilor purtate de ministrul Anca Boagiu in vara lui 2011. Desi este un tronson scurt de autostrada, acesta este unul destul de important pentru ca vine in continuarea Autostrazii A3 Campia Turzii - Gilau de la intersectia cu DN1, ocoleste municipiul Cluj Napoca prin partea de vest si se opreste aproape de localitatea Nadaselu intr-o intersectie cu un alt drum national, DN1F spre Zalau si Satu Mare. Practic, A3 Gilau - Nadaselu va functiona ca o centura in partea vestica a municipiului Cluj-Napoca.Cea mai recenta actualizare cu informatii: 12 septembrie 2017
Autostrada A1 Pitesti - Sibiu - "Perla coroanei" Autostrada de la Pitesti la Sibiu a fost unul din proiectele anuntate triumfator periodic de catre autoritati, dar evitata practic de toti politicienii. Motivul? E lunga si greu de realizat, e prin munti si costa foarte multi bani, marea majoritate sunt bani europeni. Estimarile, in functie de sursa, pun costul celor circa 120 de km de autostrada undeva intre 1,7 si 3 miliarde de euro, insa pana la 85% ar fi din fonduri europene nerambursabile. Singura conditie ar fi ca noi sa fim consecventi in actiuni si sa nu ne punem singuri bete in roate. In acest articol special, HotNews.ro va prezinta traseul zbuciumat, plin de controvserse si sicane birocratice al autostrazii care ar tebui sa treaca Carpatii pe Valea Oltului si sa lege pe cale rutiera Bucurestiul, Dacia si Portul Constanta de occidentul european. Cea mai recenta actualizare cu informatii: 13 septembrie 2017
Autostrada A3 Comarnic - Brasov - Dupa trei concesiuni esuate Autostrada Comarnic Brasov a ajuns sa fie "Fata Morgana" a autostrazilor din Romania, politicienii care s-au perindat pe la putere in ultimii zece ani promitand rand pe rand ca vor realiza segmentul de autostrada menit sa rezolve aglomeratia proverbiala de pe Valea Prahovei. Autostrada, mereu privita ca prea scumpa pentru bugetul tarii, ar urma sa fie construita in concesiune si ar trebui sa fie modelul test pentru astfel de proiecte in viitor. A treia incercare a proiectului a debutat in 2012, in decembrie 2013 s-a ales castigatorul, dar contractul de concesiune nu a fost semnat nici pana azi. Un lucru stim sigur: statul ar urma sa plateasca circa 325 de milioane de euro anual, adica 8,45 de miliarde de euro in cei 26 de ani ai concesiunii.UPDATE Ministerul Transporturilor a renuntat oficial, pe 18 iunie 2015, la concesiunea semnata cu Vinci-Aktor-Strabag. A treia incercare de realizare a autostrazii prin concesiune a esuat. Compania de Autostrazi a lansat in licitatie publica, in prima faza, realizarea capetelor autostrazii dinspre Comarnic si Brasov cu bani de la Buget, dar in ianuarie 2016 au fost anulate licitatiileCea mai recenta actualizare cu informatii: 7 septembrie 2017



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version