Deputatul Nicolae Paun vrea sa depuna in Parlament un nou proiect al legii gratierii

de V.M.     HotNews.ro

Nicolae Paun
Foto: Agerpres
Deputatul Nicolae Paun, din grupul minoritatilor nationale, vrea sa depuna in Parlament un nou proiect al legii gratierii. Intr-o interventie telefonica la Realitatea TV, el a explicat ca proiectul vizeaza o gratiere colectiva, pentru pedepse cuprinse intre 1 si 5 ani.

Nicolae Paun este si unul dintre initiatorii primului proiect de lege privind amnisita si gratierea, devenit faimos dupa "martea neagra", din 10 decembrie 2013, cand reprezentantii PSD au incercat sa-l promoveze pe sest. Proiectul a fost, in final, respins definitiv de Parlament, saptamana trecuta.

Intrebat, la Realitatea TV, care este motivul pentru care vrea sa depuna un nou proiect pentru gratiere, deputatul a sustinut:

"Asa bine, pentru ca in momentul in care s-a conceput, proiectul de lege a plecat de la niste adevaruri: sistemul de penitenciar este aglomerat, eu cred ca daca am trecut de alegeri, avem un nou proiect care vizeaza gratiere colectiva pentru pedepse de la 1 la 5 ani, nu pentru amnistie. Ar putea sa vina colegii cu o serie de amedamente, ar putea sa vina si cei de la Ministerul Justitiei. Daca alti colegi vor sa ma sprijine, primesc cu bucurie acest sprijin. Dar eu as merge pe cont propriu. Eu fac parte dintr-o minoritate, la ei ma gandesc, nu la alte cazuri din Palament. Sunt in spatele gratiilor 30.000 de persoane care sunt in inchisoare. Nu putem caza mai mult de 25 000 de persoane in penitenciare".

El a mai afirmat ca "sistemul de penitenta din Romania este unul depasit. Un om care executa o pedeapsa intra in puscarie sanatos si iese bolnav".

"Nu am discutat cu Victor Ponta. Daca vor, sa il respinga si de data asta. Nu discut cu nimeni, este atributul meu, ca deputat, sa depun un proiect de lege. (...) Pai, de ce sa discut cu Victor Ponta?", a mai spus Paun.

UPDATE: Deputatul Nicolae Paun a declarat si pentru Mediafax ca va depune in urmatoarea sesiune parlamentara, la Parlament, un proiect privind gratierea colectiva a celor care au pedepse intre 1 si 5 ani, pentru acte care nu au fost savarsite cu violenta.

"Voi depune, in urmatoarea sesiune parlamentara, un proiect privind gratierea colectiva a unor pedepse pentru acte care nu au fost savarsite cu violenta, intre 1 si 5 ani maximum", a declarat Paun.

Deputatii Nicolae Paun si Madalin Voicu au fost initiatorii Legii amnistierii si gratierii, respinsa saptamana trecuta de Camera Deputatilor. Camera era forul legislativ decizional in cazul acestui proiect de lege, care a fost respins de Senat din mai 2013.




















16135 vizualizari

  • +83 (87 voturi)    
    Marea Linsare (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:41)

    CititorulComentator [utilizator]

    Trebuie iesit in strada si terminat cu nenorocitii astia.
    • +65 (67 voturi)    
      Si eu ies din nou! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:53)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Asa ceva nu se poate. Adica cel care a primit 5 ani de inchisoare cu executare va fi eliberat de buna voie ? INCREDIBIL ! Aviz pentru toti PSDistii bagati la inchisoare. Ei vor fi primi eliberati.

      In strada, chiar daca se anunta ca va fi frig !
      • +20 (22 voturi)    
        Nu inteleg (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:36)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

        Cumva cineva s-a obosit sa dea o explicatie (chiar si de ochii lumii) pentru astfel de legi? Care e scopul gratierilor? Nu mai e loc in puscarii? De ce e o urgenta pentru tara noastra sa gratiem in masa?
        Cineva care are o pedeapsa de 5 ani de inchisoare nu poate fi eliberat asa fara nici o discriminare...

        Suntem de rasul lumii. Lumea protesteaza in fata televizorului si astia fac ce vor.
        • +8 (10 voturi)    
          alba neagra (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 19:29)

          ViR [utilizator] i-a raspuns lui Close

          este ca o dezmintire. EVIDENT ca ponta sau p$d n-au cerut legea gratierii ! poporul a cerut-o , poporul etnic alergic la munca cinstita si care nu suporta puscaria. cum intra cum face alergie si-i apar tot felul de boli inventate sau neinventate inca. ce-i alesi, care au sange de conducator in ei, au aversiune fata de munca cinstita care solicita la final si pensie. pentru 40 de ani de munca nu se gasesc 1200 Ron pentru pensie, dar pentru 12 ani de robie in parlamentul RO se gasesc 6000 Ron de pensie ! Traiasca si-nfloreasca scumpa noastra patrie si conducatorii nostri iubiti !
          • +1 (1 vot)    
            sange de conducator........! (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:29)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ViR

            Astfel de specimene , ca N Paun sunt in stare sa propuna o lege pentru PENSIE dupa anii petrecuti in puscarie ! Si probabil mai mult ca o pensie Sociala !
    • +26 (28 voturi)    
      mai multe puscarii ... iesirea din crixa economica (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:44)

      Pop1 [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Daca ai prea multi rezidenti atunci construiesti mai multe puscarii.
      Constructia de puscarii contribuie la generarea de lucir de munca prin derularea de investitii. In plus mai dai de munca la niste constructori, gardieni, sisteme de securitate etc.

      deci ... nu dati drumul la puscariasi ci creati mai multe spatii de cazare ... !
    • +19 (21 voturi)    
      Mai bine ... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:55)

      Barthales [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Nu mai furati voi, cresteti economia, iar daca este nevoie mai construiti puscarii.
    • +18 (20 voturi)    
      Fomista Grevei (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:01)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Mai este depus in parlament cu p mic un alt proiect de lege depus de fomista grevei invatatoarea grevista foamei nu mai stiu cum o cheama.Cea care este senatoarea lui Voiculescu Felix .A mai bagat si ea unul pe sestache ca sa il scoata pe Felix ca e batran si bolnav si are niste milioane in offshore.
      • +15 (17 voturi)    
        DIE HARD II (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:45)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        l-am auzit si eu pe bietul Felix zilele trecute, urland din beciurile Jilavei intre distonocalmul de dimineata si ala de pranz ca trebuie urgent sa-l suspendam pe Basescu, presupun ca si Hrebe bate discret in teava de la calorifer, dar cred ca adevarata problema a d-lui Paun e chiar minoritatea pe care o reprezinta - nu va ganditi la aia care fura lantisoare in tramvai, ganditi-va la NIRO, la sutele lui de milioane care mucegaiesc nefolosite prin paradisuri fiscale, la rampele de droguri din Colentina care plang de dorul lui si la toata mafia chineza de la dragonul rosu care a ramas fara CEO.
  • +54 (56 voturi)    
    Fireste (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:44)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Altceva nu au de facut in parlament si se plictisesc. In plus o gratiere e binevenita: furi legal cum se spune. Si de ce 5 ani ma rog si nu 7 sau 3, tot numere impare sunt si tot prime. Discriminare matematica.
    • +22 (26 voturi)    
      poiect lege gratiere 2.0 (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:34)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Eu propun tot ce e sub 20 ani sa se gratieze ca sa nu ne mai incurcam cu perioadele.
      Iar condamnatii gratiati sa primeasca indemnizatie pe viata precum revolutionarii din 89, ca doar au intrat sanatosi si au iesit bolnavi din inchisoare.
      Si bonus un televizor 3D+smartfon la semnarea condicii de iesire din penitenciar.
      Doar e black friday, nu domnu' minoritar?
      Asteptam sugestii pentru restul articolelor din proiectul de lege.
      • -12 (18 voturi)    
        ai citit Codul Penal? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:42)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        Ai idee de ce se vorbeste despre pedepse pana in 5 ani?

        Ai citit vreodata Codul Penal?

        E usor sa faci ironii pe HN, dar e mult mai greu sa citesti si sa intelegi, nu-I asa?

        Mi-e groaza de cate personae se trezesc dimineta cu imprsia sinistra ca fara sa citeasca ceva au devenit asa, prin iluminare, mari specialist in toate domeniile.

        Mai grav este ca astfel de personae devin rapid vocale si se dau mari cu ceea ce le-a trecut prin cap.

        Din fericire in ultima perioada cei ca tine au devenit usor de resunoscut si nu prea mai tine cu gura mare.
        • +10 (12 voturi)    
          bai desteptule (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 17:11)

          DanNemes [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

          Da! Te iau cu "bai" ca alta forma de adresare nu meriti.

          Aici nu e vorba de a sti sau nu codul penal. E vorba de actul in sine de a scapa condamnatii de inchisoare.

          "Voi depune, in urmatoarea sesiune parlamentara, un proiect privind gratierea colectiva a unor pedepse pentru acte care nu au fost savarsite cu violenta, intre 1 si 5 ani maximum", a declarat Paun.

          Nu stiu exact ce vrea sa spuna paun cu "pentru acte care nu au fost savarsite cu violenta, intre 1 si 5 ani maximum" dar mie imi suna ca daca (doamne fereste)in fata masinii imi apare un pieton care trece neregulamentar si il omor ajung la inchisoare, nu voi fi gratiat (probabil nu o sa primesc mai mult de 5 ani)?

          Hai sictir bai Dedalus!
          • +3 (7 voturi)    
            la ce s-ar fi putut referi oare? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 18:07)

            mendax [utilizator] i-a raspuns lui DanNemes

            "acte care nu au fost savarsite cu violenta" mie imi suna a acte de coruptie
          • +4 (8 voturi)    
            la ce s-ar fi putut referi oare? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 18:07)

            mendax [utilizator] i-a raspuns lui DanNemes

            "acte care nu au fost savarsite cu violenta" mie imi suna a acte de coruptie
          • 0 (2 voturi)    
            nu se mai (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:16)

            Ellias [utilizator] i-a raspuns lui DanNemes

            spune "bai" se spune statiune :)) :Lasa-l pe neica Dedalus, sau Suladed ca nu stie ce vorbeste..adica..stie..dar probabil ca are si el pe cineva ascuns din cauza ca "nu a fost violent". Nu nenica su-la-de-da cei care incalca legile, sa fie inchisi..si daca stau pe banii nostrii, insa "domnul" Paun ( care tot pe banii nostrii sta acolo ca sa ceara "minuni" ) mai bine ar da o lege sa se scoata toti acesti "ne-violenti" la munca in folosul comunitatii, cum scriam mai sus, poate asa se mai linistesc si astia ne-violenti.
        • +6 (10 voturi)    
          Stimate domn (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 18:15)

          Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          O fapta nepedepsita nu va fi descurajata. Punct. Am spus tot ce voiam sa spun. Nu e nevoie sa citesti Codrul Penal pentru asta. Este suficient Codul Bunului Simt.
        • +2 (8 voturi)    
          Mai dedalus (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 18:15)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Pai daca sti tu mai bine ce proiect de lege pregateste nea paun,lumineaza-ne si pe noi, nu ne da cu firma-n cap. Deci la ce fel de pedepse se refera nea fazan asta? Va include proiectul de lege (asa cum a inclus si prima data) pe vajnicii politicieni care au furat ca-n codru dar nu cu savarsirea de acte cu violenta? Acum pricepi, mai cunoscatorule de legi penale, unde batem noi?
        • +3 (7 voturi)    
          @ pt Dedalus (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 18:46)

          _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Dar tu ai citit Codul Penal? Ar trebui sa stii ca anul acesta, deja au fost micsorate pedepsele pentru furt, inselaciune si marturie mincinoasa.

          http://alba24.ro/noul-cod-penal-pedepse-reduse-considerabil-pentru-mai-multe-infactiuni-furtul-si-marturiile-mincinoase-se-pot-sanctiona-cu-amenda-277370.html

          Pana unde mergem? Nu mai pedepsim deloc infractorii? De ce platim judecatorii si procurorii? Ca sa ne batem joc de munca lor?

          Si ca tot vorbesti de pedepsele de la 1-5 ani, iata cativa condamnati:

          - Adrian Nastase - 3 ani cu executare, Prim-ministru;
          - Relu Fenechiu - 5 ani cu executare, Ministru al Transporturilor;
          - Gigi Becali - 3 ani cu executare, Europarlamentar
          - Decebal Traian Remes - 3 ani cu executare, Ministru de Finante;
          - Ioan Muresan - 3 ani cu executare, Ministru al Agriculturii;
          - Miron Mitrea - 2 ani cu executare, Ministru al Transporturilor;
          - Nicolae Mischie - 4 ani cu executare, presedinte Consiliu Judetean Gorj
          - Antonie Solomon - 3 ani cu executare, primar al Craiovei;
          - Monica Iacob Ridzi - 5 ani cu executare, Ministerul Tineretului si Sportului
          - Sorin Rosca Stanescu - 2 ani 4 luni executare, Senator
          - Eugen Bradean - 3 ani cu executare, membru Directorat Hidroelectrica
          - Emilian Francu - 4 ani cu executare, Primar Ramnicu-Valcea
          - George Copos - 4 ani cu executare, politician;
          - Vasile Duta - 5 ani cu executare, Senator
          - Sorin Apostu - 4 ani cu executare, Primar Cluj-Napoca;
          - Dan Pasat - 3 ani cu excutare, deputat
          - Constantin Nicolescu - 3 ani 4 luni cu executare, Seful CJ Arges;
          - Adrian Nastase + inca 2 ani cu executare in alt dosar, Prim-ministru;

          + PLUS multi altii. Mi-a fost lene sa mai caut. Sa nu ii uitam pe cei care au luat mai mult de 5 ani (Aici il amintim pe Dan Voiculescu - 10 ani).
          • +1 (1 vot)    
            pai da, (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:19)

            Ellias [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

            dar nenea felix, ca tot e trecut de 60 de ani, din cei 10 ani ar trebui sa faca 5...asa ca si el intra la aceste gratieri, nu??Asta nu ai mai observat ca sa ii spui aluia ce ii doreste pe toti "infractorii ne-violenti" afara din puscarii.Acum te-am completat eu :))
            • 0 (0 voturi)    
              Foarte buna completarea (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:04)

              _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui Ellias

              :-)
  • +63 (67 voturi)    
    ce-ar fi ca fazanu' asta (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:45)

    qwerasdf [utilizator]

    sa ia vreo 15 ani de puscarie pentru favorizarea infractorului
    • +6 (10 voturi)    
      sa vedem (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:09)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      El se grabeste pt ca se anunta o noua majoritate..dar pt indrazneala ar trebui demis..daca venea cu propunere de noi inchisori..salutam decizia
  • +41 (43 voturi)    
    acest deputat... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:45)

    lucyan [utilizator]

    nu poate fi lasat pe liber? ar trebui facuta o analiza a activitatii fiecarui parlamentar si vazut daca merita sau nu sa faca parte din parlamnet.... nu mai vorbesc de faptul ca ar trebui insistat pe cei 300 de parlamanetari, cat a dorit poporul, ca doar poporul stie mai bine, nu-i asa ponta?
  • +38 (40 voturi)    
    Ce face Paunul asta? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:47)

    Bazil [utilizator]

    Isi scoate haripile la vedere?
    • +8 (12 voturi)    
      Cam umbla cu haripile vopsite :)) (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:45)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Oare de ce acest "distins" insista atat pe aceasta tema? are vreun neam in inchisoare? sau asa.. preventiv, ca stie dansul ce stie?

      Ia sa se ocupe mai bine cu integrarea reala a co-minoritarilor lui in societate, ca de aia este platit ( cu sau fara voia noastra ) din banii publici, adica ai nostri
  • +34 (36 voturi)    
    :) (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:48)

    Soljenitin [utilizator]

    Mai aveam cineva vreo indoiala ca pontissimul nu isi dorea legea gratierii?
  • +38 (40 voturi)    
    Marş mă ! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:50)

    _CK_ [utilizator]

    Infractorii trebuie sa stea in puscarie ! Punct. Iar pedepsele pentru coruptie la nivel inalt sa fie marite. Sa fie mai drastice, cu interzicere de drepturi, cu recuperarea prejudiciului si cu amenda suplimentara, procent din avere!
    • -7 (11 voturi)    
      hai sa nu facem pe desteptii (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:38)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Codul Penal e foarte clar si e similar cu multe alte coduri din lume. Citeste-l si apoi vorbeste.

      Daca tu nu stii ce cuprinde Codul penal la acele infractiuni ar fi bine sa te abtii sa faci pseudosugestii.
      • +3 (5 voturi)    
        Ti-am raspuns mai sus la un alt comentariu (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 19:00)

        _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Iar aici voi face doar simpla o completare:

        Nu inteleg de ce faci presupuneri gresite pentru a incerca sa faci pe desteptul. Daca te inseli? Si totusi, daca esti atat de interesant, scrie-ne te rog o lista cu infractiunile pentru care se dau pana la 5 ani de inchisoare.
      • +2 (4 voturi)    
        INFRACTORILOR (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 19:19)

        NickNickart [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

        stati la pucarie si ciocu mic
  • +38 (40 voturi)    
    Contra propunere (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:50)

    Klaus_CT [utilizator]

    Eu propun ca in cazul in care vreodata o astfel de lege ar trece sa va asteptam pe voi, stimati parlamentari si sa va spunem sincer ce parere avem. Propun sa mergem cam 100.000 de persoane. Ce credeti?
  • +32 (34 voturi)    
    Mare pervers (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:50)

    Daniels22026 [utilizator]

    Greu de crezut, dar pe asta l-a demascat chiar Antena 3 anul trecut:

    http://www.antena3.ro/romania/deputatul-nicolae-paun-si-a-pierdut-cumpatul-in-direct-la-antena-3-cand-a-fost-intrebat-de-averea-sa-238787.html
    • +28 (30 voturi)    
      Foarte bun linkul (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:56)

      _CK_ [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Acest personaj infect nu trebuie sa guverneze. E un hot ordinar.
  • +16 (18 voturi)    
    Constructii (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 14:59)

    SKLR87 [anonim]

    Sectorul constructiilor a cunoscut o scadere semnificativa in ultima perioada. Poftim prilej de relansare economica si creare locuri de munca pe termen mediu spre lung avand in vedere cererea in crestere. Cu placere.
  • +19 (21 voturi)    
    toate legile sunt ok, gratierea trebuie dezbatuta (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:08)

    jackalphonse [utilizator]

    serios, oare nu le este rusina sa-si puna in mod ostentativ doar problemele lor pe ordinea de zi?
    vad ca de mangaierea infractorilor se ocupa mai ceva decat a copiilor.
  • +20 (22 voturi)    
    desfiintati parlamentarii minoritatilor (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:17)

    tudormed70 [utilizator]

    e un moment cat se poate de prielnic pentru a face disparuti acesti smecheri cu patalama, aproape tot timpul aceeasi, care nu fac altceva decat sa-si negocieze votul in scopuri pur personale.
    sau lasati-i sa existe dar cu o activitate strict legata de minoritati. pentru toate celelalte probleme sa nu aiba drept de vot. atat timp cat nu sunt alesi ca ceilalti nu pot pretinde sa fie ca ceilalti.
    sa nu uitam ca aceste personaje au fost inventate de Ilici si al sau fsn care i-a vazut inca de la bun inceput ca o masa de manevra.
    ar fi un prim pas (nu suficient , dar cu siguranta necesar) pentru insanatosirea parlamentului Romaniei.
    e un moment cand lucrul asta chiar se poate face.
    cand un minoritar atat etnic cat si religios, ajunge presedinte prin sufragiu universal, argumentele nemernicilor platiti sa manance cacat de pe la tot soiul de ONG-uri dispar cu desavarsire.
  • -13 (19 voturi)    
    nici chiar asa (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:22)

    Dedalus [utilizator]

    Cred totusi ca o atenuare a acestui elan justitiar al celor care posteaza ar da bine.

    Propunerea lui Paun vizeaza infractiuni de o gravitate sociala moderata, pentru care puscaria nu ar fi cea mai indicata modalitate de recuperare.

    Daca un om a furat un cauciuc de la vecinu' evident ca e infractiune, e furt si va fi condamnat. Dar la puscarie va invata de la colegi ca se poate fura si mai mult si mai bine. Poate se va imbolnavi samd.

    Nu stiu acest proiect de lege cum va fi, dar de regula sunt exclusi recidivistii.

    Gratierea nu sterge cazierul, ci doar inlatura executarea pedepsei. Fapta va fi luata in calcul in cazul unei recidive.

    Eu cred ca e un proiect de lege binevenit. Cei aflati in astfel de situatii se pot indrepta, despre asta e vorba.

    Dar ma inspaimanta elanul "justitiar" pe care il tot vad in ultima perioada pe HN.

    Dorinta de a distruge, de a anihila totul, de a pedepsi cat mai tare, intoleranta, ura viscerala - toate astea nu sunt deloc bune pentru o democratie sanatoasa.
    • +9 (11 voturi)    
      Nu e nici o ura (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:12)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Pe mine ma inspaimanta hotzii si mincinosii care ne conduc tara, hotzii din parlament, din senat, din guvern, din clasa politica, ma inspaimanta ca astia ne reprezinta in lume si ne fac de ris tara si neamul, ma inspaimanta gandirea lor, ma inspaimanta ca sint o gramada de hotzi milionari care fac legea si sint formatori de opinii (mas-media).
      Nu este o ura, este dorinta de respectare a legii si respectului fatza de noi, cetatenii normali, onesti, sinceri, care avem cei 7 ani de acasa si nu mintim, nu furam, nu vrem decit sa avem o tara normala si sa traim intr-o societate civilizata.
      "Dorinta de a distruge" dupa parerea mea cei care fura, care nu repecta legea, ei sint cei care distrug, nu? Iar cu toleranta, eu cred ca sintem prea toleranti cu infractorii.
    • +5 (7 voturi)    
      Pana cand (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:34)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      sa mai acceptam ca toti asa zisii parlamentari , instalati stiu ei cum la Casa Poporului, sa-si faca legi pentru ei si gastile lor ??
      In anii 1948-1960 intelectuali de mare valoare munceau pe cele mai grele santiere si nu stateau in puscarii de lux cum stau astazi cei mai corupti, cei mai periculosi infractori! La munca cu ei ca ne-au furat banii si dreptul la DEMNITATE! Ca sa prevenim furturile , coruptia , minciunile sustineti finantarea EDUCATIEI! Un om educat nu va fura, nu va minti, nu se va lacomi .. domnule Paun! Luptati pentru EDUCATIE, pentru LOCURI DE MUNCA .. nu umblati cu tot felul de prostii..Va faceti ca munciti pe banii nostri ? AFARA din Casa POPORULUI!! " Cand nu vom mai putea rabda..cand foamea etc !" ..va vom alunga de acolo intr-o singura zi. ! MINUNEA a tinut numai 3 zile..V-a trecut F R I C A ??..
  • +6 (8 voturi)    
    Nesimtiti! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:24)

    DT34 [utilizator]

    Chiar ca astia nu au ce sa faca in parlament decit sa viseze la cai verzi pe pereti.
    Pai domnu' Paun poate nu stie ca astia sint infractori si ei sint inchisi pentru ca au facut niste magarii, nu ca sint cazati asa pe ochi frumosi.
    Poate domnu' Paun ar trebui mai degraba sa se gandeasca cum sa mai construiasca niste penitenciare.
    Cum adica "nu avem loc, hai sa le dam drumul"?
    Pai ce fel de parlamentar mai e si asta? De fapt ce ma mai mir eu daca avem un prim ministru de tot....
  • +6 (8 voturi)    
    Deci da. (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:32)

    Wildschwein_007 [utilizator]

    Pai lasa-ti-ne taica cu gratierile si faceti puscarii multe, si dupa norme. Ca sa-ncapa toti cei care tre' sa stea acolo.
  • +7 (9 voturi)    
    Nea' Nicky Scorpion nu se dezminte! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:35)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Cum adica nea' Nicky Scorpion: "Eu fac parte dintr-o minoritate, la ei ma gandesc". Vrei sa spui ca tiganii sunt infractori si au umplut puscariile? Si mai vrei sa spui ca vrei sa le dai drumul infractorilor in societate sa o ia de la capat? Esti coada de topor a infractorilor in parlamentul Romaniei! Cred ca trebuie terminat o data si odata cu deputatii astia minoritari pe care nu prea ii voteaza nimeni. Daca esti votat intri in parlament, daca nu , nu! Fara favoritisme si fara parlamentari garantati pentru minoritati!
  • +7 (9 voturi)    
    Un domn (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:40)

    mbog [utilizator]

    Dar ce infatisare nobiliara are acest domn deputat. Nu inteleg de ce ar dori o lege care sa-l scoata, intr-o eventualitate, dintr-un loc in care s-ar incadra perfect.
  • +8 (10 voturi)    
    La puscarie cu tine Dl. Parlamentar (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:45)

    CristiRadulescu [anonim]

    Astia (parlamentarii) chiar nu inteleg ca nu-s deasupra legii! In orice democratie daca ai furat sau ai dat in cap faci puscarie si nu vine nici o lege si te scapa! Numai la noi exista astfel de IDIOTI in parlament cu astfel de initiative Antidemocratice! Ar trebui sa-l trimitem pe dl. Parlamentar la puscarie ptr favorizarea intractorului, subminarea economiei nationale si ptr propaganda ptr nerespectarea legilor tarii!
    • -8 (12 voturi)    
      las-o mai incet (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:35)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui CristiRadulescu

      Las-o mai incet. Un parlamentar propune legi. Fie ca tie iti convin sau nu.

      Asta nu inseamna ca daca tie iti convin legile respective trebuie sa-l cinstesti pe respectivul cu o litra de tuica dar nici ca daca nu-ti convin asta iti da dreptul sa spui ce-ai spus.

      Ca sa nu mai spun ca ultimele tale trei randuri arata o necunoastere a legii penale. Asa ca fiind clar ca nu te pricepi la asta ci doar arunci cu vorbe pentru a impresiona, ar fi bine sa te cam abtii de la instigarea la violenta.

      Macar din bun simt.
      • +5 (7 voturi)    
        ma contrazici doar asa ? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 17:07)

        CristiRadulescu [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

        Unde comentariul meu instiga la violenta?

        Sunt de acord cu tine ca "Un parlamentar propune legi. Fie ca tie iti convin sau nu". Dar atat!

        Nu ma intereseaza sa impresionez pe nimeni mai ales pe d-voastra.
        Argumentele, prin povesti, de genul puscariile sunt pline,de ordin social, etc.. si d-aia trebuie eliberati nu tin in fata argumentelor de genul: -ai furat platesti, ai dat in cap platesti si nici nu incurajezi astfel de fapte penale aproband legi de genul acesta
  • +4 (8 voturi)    
    Problema e la penitenciare? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:49)

    DanNemes [anonim]

    Eu as plati o taxa de 2% din venitul anual pentru constructia a noi penitenciare!!!

    Iar astfel de initiatiori de legi sa fie inchisi pe viata in inchisorile noi construite.

    Oare nu e corect asa?
    • +4 (6 voturi)    
      NU (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:41)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui DanNemes

      De ce sa cheltuim banii pe alte constructii cand Casa Poporului se poate transforma in Puscarie de lux! E foarte incapatoare.. Se inchid usile .. si sa stea acolo toti acesti primitori de spaga si de mita.. , toata rusinea natiunii romane! pe cei nepatati - putini la numar- ii vom scoate de acolo! Cu toate ca este asa o mare complicitate intre dansii ca nu stiu cati sunt cinstiti..Aveti idee cati parlamentari cinstiti , care iubesc RO, sunt in Casa Poporului? Sa deschidem o lista , va fi foarte scurta ..!
      • 0 (0 voturi)    
        Facem emisiune-concurs :)) (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:25)

        Daenerys [utilizator] i-a raspuns lui Craciunitza

        Si asa sunt la mare moda emisiunile-concurs, de asta se uita lumea la PRO TV mai mult decat la orice.
        Ii inchidem acolo si facem un fel de Big Brother combinat cu Survivor si The weakest Link- o data pe luna sa voteze ei pe cine cred ca nu este corupt sa-l scoata... Daca noua nu ne convine, ii bagam la loc, gen try again.
        Va dati seama ce dezbateri vor fi acolo, cand vine vorba cine iese de la parnaia de lux? :)))
        Dupa ce fiecare se va fi votat pe el insusi va incepe selectia naturala :D Ahhh, ce audienta va avea chestia asta!!!
  • +7 (11 voturi)    
    Din partea carei minoritati? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 15:52)

    koder [utilizator]

    Din partea carei minoritati?
    Si pentru ce minoritate este aceasta lege?
    Majoritatea populatiei din penitenciare apartine cumva vreunei minoritati nationale?

    Oare nu sunt alte modalitati pentru a castiga voturile acestei minoritati?
  • +10 (12 voturi)    
    Balaoachesul este sageata penalilor (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:08)

    Plagarus [utilizator]

    Nick Scorpion infipt pe peroanele garii de Nord in anii 90, deputat din anul 2000 este o mica cuvantatoare a lumii interlope infratite cu pegra politicienilor !
  • +5 (7 voturi)    
    mda ... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 16:49)

    liviu_ [utilizator]

    e clar...
    a iesit iohannis. au fost debusolati o perioada si acum revin incet-incet la vechile practici...
    omu asta ar trebui dat afara din parlament si din partid sau tot partidu dat afara de la guvernare/opozitie... simplu
  • +6 (8 voturi)    
    rezolvare (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 17:08)

    Nevermind [utilizator]

    SOV a avut dreptate cu "investiti in puscarii", doar ca n-as investi atat in calitate cat in numarul lor. Si meniul sa varieze de la paine cu apa la unul decent, in functie de munca prestata. Conditiile (caldura, de ex), la fel.
  • +5 (7 voturi)    
    Solutia S.O.V. (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 18:34)

    Logicrational [utilizator]

    Chiar Sorin Ovidiu Vantu a dat solutia pentru a nu mai fi supraagomerate puscariile: construirea de noi puscarii. De fapt, s-ar rezolva 2 probleme: problema aglomerarii + s-ar da de lucru constructorilor. Si asa, in ultimii ani, domeniul constructiilor aproape s-a prabusit.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:55)

      BoierGhitza [utilizator] i-a raspuns lui Logicrational

      Aceste puscarii sa fie construite de puscariasii care au drept de munca si cu ocazia asta acei minoritari care sunt in puscarii sa poata avea o sansa sa fie integrati in societate dupa terminarea pedepsei , parca asa cerea si U.E. .
  • +2 (2 voturi)    
    Munca? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:20)

    Draky [utilizator]

    Munca pute?
    A, am uitat, cuvantul asta nu este in vocabulary...
  • +1 (1 vot)    
    obama (Joi, 27 noiembrie 2014, 1:03)

    U_swamp [utilizator]

    Sa legifereze gratierea unui porc de craciun de catre Iohannis.
  • 0 (0 voturi)    
    puscarii (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:45)

    Francisc 1 [utilizator]

    un calcul facut de niste oameni din domeniu poate ar arata ca mai ieftin construiesti puscarii noi decat sa dai drumul la toti borfasii si coruptii !
  • 0 (0 voturi)    
    Da reeducarea prin munca nu te intereseaza ? (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:18)

    andreesanu [utilizator]

    Bai paunule !!!,de reeducarea prin munca tu n-ai auzit ?
    De ce nu propui scoaterea la munca pentru cei care vor reducerea pedepsei,da la munca sa vada cum se cistiga banul ?,banul alape care ei ilfura de 25 de ani.
    De proiectul neterminat al canalului Siret -Baragan n-ai
    auzit ???,da ala de poate asigura apa de irigatii pentru vro 2,5 milioane ha ,ala de poate scoate agricultura din saracie.Vreti locin puscarii ???,construiti puscarii dar cu mina de lucru cu cei care vor reducerea pedepsei ,cu cei care vor confort !!!in puscarii ,NU pe banii nostri a alora care muncesc,rabda de foame de frig,a alora care platim taxe ,impozite ,ba ai inteles ???.
  • 0 (0 voturi)    
    Paun asta si-a lui pavila, (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:01)

    ofCAER [utilizator]

    sunt dovada mobilului parlamentarilor PSD-isti de a respinge degraba, a doua zi dupa alegeri, legea amnistiei.
    Ei "au dat bine" la poporu' infometat de dreptate, dintr-o dorinta a unei "schimbari de imagine"; dar stiau ei bine ca proiectu' e pe teava se ca se va reintoarce. Au nevoie PSD-istii de aceasta lege ca de aer: nu au un sef credibil, nu gasesc nciunul in ograda, asa ca trebuie sa-l "scoata" pe Adrian Nastase. Vedeti promovarea lu' Nastase in utimele zile de catre mass media; omu' trebuie readus in atentia publicului mindru si ortodox asaaa, pe cai putin ocolite...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version