Contractul pentru 10 km din autostrada A3 Campia Turzii - Targu Mures a fost semnat: 57 de milioane de euro si 12 luni termen de executie

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 25 februarie 2015, 11:36 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole

Lotul 2 Ungheni - Ogra - lotul cu rosu aprins din dreapta imaginii
Foto: Hotnews
Contractul pentru constructia lotului de autostrada de langa Targu Mures, de la Ungheni la Ogra a fost semnat cu asocierea Strabag - Straco pentru 252 de milioane de lei, a anuntat miercuri Compania de Autostrazi. Lotul de autostrada in lungime de 10 kilometri face parte din autostrada Campia Turzii - Ogra - Targu Mures (52 km) si are termen de realizare 12 luni.

"Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că în data de 24.02.2015, a fost semnat contractul „Realizarea Autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, Lot 2: Ungheni - Ogra, km 4+500 - km 14+605”. Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație deschisă), Asocierii  JV SC STRABAG SRL – SC STRACO GRUP SRL (Lider de Asociere - SC STRABAG SRL) și are o valoare totală de 251.349.460,28 lei fără TVA", a anuntat CNADNR printr-un comunica de presa remis HotNews.ro.

Potrivit autoritatilor, finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (15%).

Durata contractului este de 60 de luni din care 12 luni pentru Execuţia Lucrărilor, si 48 luni Perioada de Garanţie.

Compania de Autostrazi anuntase inca de pe 27 ianuarie atribuirea celor 5 loturi de pe autostrada Campia Turzii - Targu Mures, in urma finalizarii licitatiilor publice, insa semnarea contractelor a mai asteptat expirarea perioadei in care celelelte firme puteau depune contestatii.

Deocamdata, contractul pentru cei 10 km de pe lotul 2 Ungheni - Ogra este singur semnat.

Vezi aici mai multe detalii cu celelalte loturi atribuite, precum si o HARTA INTERACTIVA cu traseul viitoarei autostrazi (pe loturi)


Citeste mai multe despre   






















36623 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    10 km (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:46)

    grongobar [utilizator]

    da' de ce pe o distanta asa mare ? nu era mai bine pe vreo 10 m ? traiasca guvernul puie monta !
    • +5 (13 voturi)    
      5loturi (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:52)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui grongobar

      Sunt 5 loturi avand lungimea totala de aprox 45 km
      Faptul ca le-au impartit in loturi mici e un lucru bun pentru ca sunt sanse mai mari sa termine ceva anul asta si sa fie platite din fondurile europene.
      • +8 (8 voturi)    
        corect (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:56)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        Desi intrebarea lui grongo e, intr-o oarecare masura, fondata: de ce nu si celelalte loturi? (Bun, unul e in contestare, dar restul de trei?).
      • +4 (6 voturi)    
        Nu zau? (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:12)

        Liviux [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Pai atunci era si mai bine cum zice "grongobar", ca daca erau loturi de 10 m. se terminau si mai repede... Daca autostrazile din SUA, Canada, Germania, etc. ar fi fost impartite in bucati de 10 km., cate firme ar fi trebuit sa fie implicate, cat personal folosit ca sa le urmareasca ce fac?
        Dar vorba lui "finutza", cum atunci sa se faca atatea inaugurari cu taieri de panglici pentru bucati care de fapt nu folosesc la nimic?
    • +8 (10 voturi)    
      Cum de ce? (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:57)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Sa apuce sa taie el panglica...
      • +8 (8 voturi)    
        Pai tocmai ce a taiat panglica (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:22)

        je [anonim] i-a raspuns lui finutza

        la lotul 3 de pe Sibiu - Deva, si se tot surpa si o ia la vale!
  • +11 (15 voturi)    
    Romania ca o prada (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:29)

    MenInBlack [utilizator]

    In anii 70, niste arhitecti, ingineri si constructori romani au terminat un proiect 100% romanesc, 150 km, pe serpentine in doar 4 ani ! ***Transfagarasan***, in topul celor mai spectaculoase sosele alpine din lume.

    Cati km au facut in 25 de ani Nastase, Mitrea, Basexu, Berceanu, Boagiu, Rusu, Fenechiu, Ponta, etc ?
    Un incarcator ar fi suficient daca-i aliniezi.

    Iar pt semnatarii contractului Bechtel, o ghilotina in piata publica ar fi rezonabila.
    • -1 (3 voturi)    
      Transfagarasan vs autostrada (Joi, 26 februarie 2015, 2:18)

      _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Daca arhitectii aia faceau in loc de Transfagarasan 150Km de autostrada Romaina era astazi mai aproape de o tara civilizata. Mafoitii aia din lista ta, asa cum sunt ei au facut mai mult decat Ceausescu...
      Transalpina si Transbucegi sunt alte ambitii prostesti ale unor feudali intarzaiati...
    • -2 (2 voturi)    
      diferenta (Joi, 26 februarie 2015, 7:51)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Daca pe Transfagarasan ar circula masini cu tonaje ca pe o autostrada ar fi terminat in 3 luni. Ala e un drum de munte, fara importanta economica, facut cu mari sacrificii pentru... nimic.
  • +7 (7 voturi)    
    straco? (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:49)

    ala [anonim]

    cum masa tot cei cercetati penal castiga licitatii????straco, erbasu, euroconstruct, uti ......fmm de politicieni incompetenti..
    Strabag a dat teapa de 500 mii euro la subantreprenori la Sibiu-Sighisoara, Straco a dat teapa furnizorilor la centura Sebes.....si tot ei lucreaza
  • +6 (8 voturi)    
    IARA STRABAG??!!!??? (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:55)

    schroedinger [utilizator]

    Iar astia care o sa faca o poteca cu cea mai mica latime de banda admisibila!
    O sa treci pe banda a 2-a ca pisica, iar doua tir-uri nu o sa aiba loc sa se depasesca, decat daca celde pe banda intai va intra pe banda de rezerva!
    Tot nu va saturati de hoti?
    Nenorocitilor!
  • +2 (4 voturi)    
    10 km autostrada (Miercuri, 25 februarie 2015, 15:12)

    ioana [anonim]

    10 km 58 de milioane de euro..asta-i logic nu-i asa??
    si alocatia pt 1 copil /luna de 10 euro tot logic e...
    ce-i cu oamenii astia???
    de ce sunt in libertate???????????????????????????????????????????????????????????????????????/
  • +3 (5 voturi)    
    Contractul pentru 10 km (Miercuri, 25 februarie 2015, 15:56)

    tzestosel [anonim]

    Preturi ENORME in comparatie cu Europa ! De ce ?
    Pt ca la bugetul de stat sant sume ENORME. De ce?
    Pt ca taxele si impozitele sant in Romania ENORME!
    • +1 (1 vot)    
      comparatie preturi (Joi, 26 februarie 2015, 7:48)

      silviu [anonim] i-a raspuns lui tzestosel

      Ne poti spune care e pretul unui km de autostrada in Europa?? eventual zona de deal gen Tg. Mures-Turda ??
  • +3 (5 voturi)    
    Hotie (Miercuri, 25 februarie 2015, 17:34)

    Razvan [anonim]

    Chiar nu este nici o comisie sa verifice sumele acestea fabuloase?Chiar nu gandeste nimeni din guvernul asta?Cu cat iei bani mai multi prin fonduri cu atat indatorezi tara mai mult;cine o sa plateasca aceasta datorie?
  • -3 (3 voturi)    
    ddddd (Miercuri, 25 februarie 2015, 18:39)

    trgDD [anonim]

    CIVILIZATIE
  • +1 (3 voturi)    
    WOW ce preț!!! (Miercuri, 25 februarie 2015, 19:47)

    mr_mojo [utilizator]

    Pentru ca se poate; ce, dau de la ei? Aceleași persoane care dau cu larghețe aici, cred ca tremură când scot din buzunarul propriu...asta si pentru că golanii ăștia s-au obișnuit numai sa ia.
  • +2 (2 voturi)    
    In 2015 vor fi inauguraţi doar 17 km ! (Joi, 26 februarie 2015, 3:53)

    Plagarus [utilizator]

    Cimilitura pt. tov Rus Ioan: De ce a traversat puiul strada ? PLATON - Pentru ca a mers in cautarea binelui si armoniei. ARISTOTEL - Este in natura puilor sa traverseze strazi. KARL MARX - Avea instabilitate istorica si dialectica. MARTIN LUTHER KING - I have a dream ...
    Metroul din Bucuresti inainta "semiautomat" cu 4 km pe an inainte de Revolutie. La un sfert de secol distanta, "cartitele" mecanizate au facut 6 km in doi ani
    CNADNR cauta constructor pentru primii 3 km ai autostrazii Bucuresti-Ploiesti (iani71)
    Pentru realizarea Autostrazii Transilvania, in lungime de peste 400 de kilometri, valoarea negociata in 2004 fiind de 2,2 miliarde de euro. La noua ani distanta, Bechtel a finalizat 52 km si a inceput alti 60 km, primind 1,4 miliarde de euro. Suma reprezinta peste 50% din valoarea initiala a contractului pentru mai putin de 15% din lungimea totala a autostrazii. Dupa o vreme, contractul pagubos cu Bechtel a fost, in sfarsit, reziliat, insa tot Romania plateste pentru „performantele” firmei americane, deoarece "cinstitii " s-au angajat sa plateasca penalizari de 37,2 milioane de euro si datorii de 50 de milioane de euro catre Bechtel.
    2014 a fost cel mai prost an în ceea ce priveşte construcţia de autostrăzi. PSDerbedeii au promis inițial că reţeaua va creşte cu 90 de kilometri. Odată cu trecerea lunilor, cei 90 de kilometri s-au transformat în 56, iar din ei până acum gata au fost doar 22 si aia partial CRAPATI !
    Zicea Pinochio ca face 1.000 km de autostrazi si 1 milion de NOI locuri de munca...dar si-a inceput inca un " doctorat " la Comarnic.
    Fondul de coeziune al Uniunii Europene este destinat statelor membre al caror venit national brut pe cap de locuitor este mai mic decat 90% din media Uniunii.
    Printre prioritatile Fondului de coeziune se afla dezvoltarea retelei transeuropene de transport.
  • 0 (0 voturi)    
    Mira-m-as... (Joi, 26 februarie 2015, 7:09)

    John M. [utilizator]

    de o asemenea pozna!
  • +1 (1 vot)    
    doctorate (Joi, 26 februarie 2015, 17:23)

    gabi [anonim]

    10 km intr-un an ? super tare . si cei 1300 km in ani 5 ani cum se fac ? probabil isi mai ia Ponta un doctorat pe aceasta tema .


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi