Pasajul subteran rutier de la Piata Presei Libere a fost inaugurat in urma cu doua zile, permitand soferilor care vin dinspre directia Baneasa sa ocoleasca pe dedesubt sensul giratoriu ce intrecut cu greu facea fata traficului in zona. Odata cu finalizarea proiectului, sensul giratoriu de la suprafata a fost reasfaltat si a fost marcat proaspat pentru noua configuratie. Cu toate acestea, vazut de sus, apar unele probleme, iar noile marcaje realizate ridica niste semne de intrebare.

HotNews.roFoto: Hotnews

Noua sistematizare rutieră de la Piața Presei Libere, din sensul giratoriu, ridica unele semne de intrebare. Catalin Drula, vicepresedinte al Asociatiei Pro Infrastructura, detaliaza pe contul sau personal de facebook cateva dintre problemele care apar atunci cand sistematizarea rutiera din rond este privita de sus.

"Cîteva enervări despre noua sistematizare rutieră de la Piața Presei Libere (cu adnotări pe imagine) [...]

1) Ce e cu zonele hașurate? Le-au ieșit în plus? Nu putea urma bordura, spațiul verde acel contur? La ce servesc acele zone hașurate? Parcare ad-hoc de taxiuri?

2) De ce bordura nu urmează linia marcajului, spațiul ăla mort la ce servește?

3) Ce-i asta? O bandă 1 foarte generoasă de 6 metri?! Cîte mașini au voie pe banda asta?

4) Benzi de ghidare pentru ieșirea din giratoriu? Nu facem? Se descurcă cumva mașinile ca în India așa în devălmășie?

5) Ce-i aici, spațiu mort? bandă de circulație?

6) Conflictul de trafic indicat prin săgeți albastre este perfect posibil conform marcajelor (banda 1, 2, 3 au toate direcția înainte) adică e la fel de prost ca înainte".

UPDATE Dincolo de problemele de marcaj, multi bucuresteni s-au plans in ultimele doua zile ca noul pasaj nu a facut decat sa mute coada de masini de la Piata Presei o intersectie mai departe, la Arcul de Triumf. Joi, 23 iulie, un cititor HotNews.ro ne-a scris ca la ora 9:30 coada de masini dinspre Baneasa spre Arcul de Triumf ajungea pana in pasajul subteran.