HARTA INTERACTIVA Stadiul lucrarilor pe fiecare autostrada din Romania. Care sunt tronsoanele planificate sa fie deschise pana la finalul anului

de Victor Cozmei     HotNews.ro

Autostrazi in lucru - iulie 2015
Foto: Hotnews
In momentul de fata in Romania se lucreaza efectiv la aproape 177 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe inca 40 de km pana la finalul lui 2015, asta dupa ce in urma cu doua saptamani s-a deschis traficul complet pe tronsonul de la Arad la granita cu Ungaria, potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro. Daca totul merge conform planurilor, pana la finele anului soferii ar putea circula neintrerupt pe autostrada de la Nadlac (granita de vest) si pana dupa Lugoj. Practic, autoritatile spera sa deschida Lotul 2 al autostrazii Timisoara - Lugoj, la pachet cu cei 10 km de langa Lugoj care sunt gata din 2013, dar care au stat nefolositi pentru ca se opreau direct in camp, si inca 15  km din Lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva.


Ce autostrazi sunt planificate sa fie deschise traficului rutier in 2015:

La solicitarea HotNews.ro, reprezentantii CNADNR au transmis ca pana la sfârșitul anului 2015 se estimează deschiderea traficului pe inca 40,6 km de autostrada dupa cum urmeaza:

- Autostrada Timișoara - Lugoj, lot 2 (întreg lotul) - 25,6 km

- Autostrada Lugoj - Deva, lot 2 (pe o lungime de 15.075 km, până la nodul rutier Margina)

"Deschiderea Autostrăzii Timișoara - Lugoj, lotul 2 va permite implicit și deschiderea integrală a Autostrăzii Lugoj - Deva, lotul 1 (de la km 0+000, la Nodul Balinț, aproximativ 10,1 km)", mai sustin autoritatile, facand referire la bucata de 10 km care e gata inca din 2013, dar a ramas nefolosita pentru ca se oprea brusc in camp.

Practic, daca lucrurile vor merge conform asteptarilor lansate de autoritati si adaugam si cei 11,8 km inaugurati in urma cu doua saptamani pe autostrada Arad - Nadlac, la finele lui 2015 ar putea fi contabilizati 52,4 km de autostrada deschisi traficului.

---

HARTA INTERACTIVA - Autostrazile in constructie - iulie 2015:





---

STADIUL AUTOSTRAZILOR AFLATE IN EXECUTIE


  • A1 Timişoara – Lugoj Lot 2:    80,39%;


Autostrada Timisoara - Lugoj, Lot 2
Foto: Hotnews
Stadiu financiar: 50,17%

Lungime: 25,6km

Cost:  cca. 96.4 mil. Euro fără TVA.

Constructor: Tirrena Scavi

Termen contractual de finalizare: iulie 2016


  • A1 Lugoj - Deva Lot 2:    17,07%


Stadiu financiar: 21,00%

Lungime: 28,75 Km

Constructor: JV Salini Construttori SpA (Impregilo SpA) / Secol SpA

Valoare contract: 562.73 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016



  • A1 Lugoj - Deva Lot 3:    20,05%;


Autostrada Lugoj - Deva (loturile 2,3,4)
Foto: Hotnews
Stadiu financiar: 20,58%

Lungime: 21,14 Km

Constructor: JV Teloxim Con SRL / Comsa SA / Aldesa Construcciones SA / Arcadis

Valoare contract: 579.92 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016


  • A1 Lugoj - Deva lot 4:    34,10%;


Stadiu financiar: 15%

Lungime: 22,14 Km

Constructor: UMB - TEHNOSTRADE SRL

Valoare contract: 419.4 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016


---
  • A3 Gilau (Cluj Vest) - Nadaselu:    52,18%


Tronson Autostrada Gilau - Nadaselu (cu rosu)
Foto: Hotnews
Stadiul financiar: 15,46%

Lugime: 8,7 km

Cost: 59 milioane euro (de la bugetul de stat)

Constructor: UMB-Tehnostrade

Termen contractual de finalizare:
aprilie 2016


---
  • Autostrada A10 Sebeș - Turda Lot 1:    7,89%;


Stadiu financiar: 15%

Lungime: 17 km

Valoare: 541.739.137 lei

Constructor: Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pomponio Construcţii SRL

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016


  • Autostrada A10 Sebeș - Turda Lot 2:    6,62%;


A10 Sebes - Turda (pe loturi)
Foto: Hotnews
Stadiu financiar: 15%

Lungime: 24,25 Km

Valoare: 549.332.493 lei

Constructor: Asocierea Aktor SA - Euroconstruct Trading '98 SRL

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016


  • Autostrada A10 Sebeș - Turda  Lot 3:   24,5%;


Stadiu financiar: 17,82%

Lungime: 12,45 Km

Valoare: 420.511.921 lei

Constructor: Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A
 
Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014

Termen de finalizare (contractual): Martie 2016


  • Autostrada A10 Sebeș - Turda  Lot 4:    35,98%;


Stadiu financiar: 20,89%

Lungime: 16,3 km

Valoare: 470.004.894 lei

Constructor: SC PORR Construct SRL/PORR Bau GmbH

Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014

Termen de finalizare (contractual): Martie 2016


---


Autostrazi deschise traficului, dar la care inca se lucreaza:

Autostrada A1 Orăștie - Sibiu Lot 3:    96% (fără zonele cu alunecări).

Stadiu financiar: 93,86%
Constructor: Impregilo
Traficul deschis in noiembrie 2014, dar santierul a ramas cu mari probleme de stabilitate pe anumite portiuni. Detalii despre proiectul controversat, aici. 

Autostrada A1 Nadlac - Arad la frontiera
Foto: Opinia Timisoarei
A1 Nădlac - Arad și Drum de Legătură, lot 1:    97.68%*

Stadiu financiar: 83,51%
*Lotul 1 (Nadlac - Pecica) a fost deschis circulatiei in decembrie 2014 (fara Punctul de Trecere al Frontierei, 1,8 km), impreuna cu inca 6 km din lotul 2, desi lucrarile nu au fot finalizate in totalitate, iar receptia lucrarilor inca nu a fost facuta
Lungime: 22,2 km
Constructor: asocierea Astaldi - Max Boegl
Termen contractual de finalizare: iunie 2015

A1 Nadlac – Arad şi Drum de Legătura, Lot 2 - pentru remedierea lucrarilor existente şi finalizarea lucrarilor rămase de executat:   99.89%;

Deschiderea traficului s-a facut pe 11 iulie 2015.
Stadiu financiar: 49,71%
Lungime: 16,6 km
Constructor: asocierea Astaldi - Max Boegl
Termen contractual de finalizare: iunie 2015


A4 - Varianta de Ocolire Constanta - 93,5%


Stadiu financiar: 107,73%
Lungime: 21,77 km
Constructor: FCC - Astaldi
Valoare: 532 mil lei
Deschis traficului in 2011/2012


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Liviu Dragnea a plecat in SUA pentru investirea lui Donald Trump. Cine ii plateste deplasarea liderului PSD

Liderul PSD, Liviu Dragnea, a plecat marti in Statele Unite, unde va participa la ceremonia de investire a presedintelui Donald Trump. Miercuri il urmeaza premierul Sorin Grindeanu.

54322 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    A3 (Luni, 27 iulie 2015, 18:02)

    un_comentator [utilizator]

    De Campia Turzii - Tg Mures nu se stie nimic? Au inceput lucrarile?
    • +3 (3 voturi)    
      A3 (Luni, 27 iulie 2015, 18:06)

      Victor.Cozmei [utilizator] i-a raspuns lui un_comentator

      Contractele au fost semnate de aproape jumatate de an, insa CNADNR nu a dat nici pana acum ordinul de incepere a lucrarilor si nu a platit avansul.
  • +2 (4 voturi)    
    Frumos ar fi (Luni, 27 iulie 2015, 20:38)

    antrax [utilizator]

    Sa ni se dea si legenda. Ce inseamna bucatile colorate cu albastru si ce inseamna cele cu rosu? Ai putea zice ca cele albastre sunt cele "in circulatie la care se mai lucreaza", dar centura Constanta apare cu negru.
    De asemenea, ce se mai intampla cu bucata Suplacu de Barcau-Bors? E in conservare? S-a relicitat?
    • +1 (1 vot)    
      Corectie (Miercuri, 29 iulie 2015, 11:44)

      mi_po [utilizator] i-a raspuns lui antrax

      nu se zice legenda, sunt basme de fapt. Basme frumoase cum ca vreodata vom circula pe autostrazi care au cap si coada, care au spatii de servicii cu benzinarii adevarate si cu veceuri curate, cu autostrazi ca in vest, care nu "fug" cu viaductele de pe ele, care au toate racordurile facute si nu apar fisuri de zeci de centimetrii, pe care nu platim si vigneta de drumuri si acciza de 7 % pentru aceleasi drumuri, basme (sau cum le zici, legende) cum ca vom cheltui miliarde pe trasporturi cand la rectificare se taie milioane de la ministerul transporturilor!
      Orice legenda ai vedea/auzi eu zic sa nu crezi in ea. Sunt doar povesti frumoase in care unii mai inocenti inca cred!
  • +3 (3 voturi)    
    pe urma se inchide Sibiu - Orastie pentru 2-3 ani (Luni, 27 iulie 2015, 21:42)

    rov CEREM LA UE OBLIGATIVITATE VOT [utilizator]

    odata cu Ponta...cu demisia lui adica.
  • +1 (1 vot)    
    Atenție! (Luni, 27 iulie 2015, 22:22)

    nick24 [utilizator]

    La sfârșitul anului ar trebui să fie asfaltat drumul național DN68A, între Lugoj și Deva, care va fi foarte utilizat până va fi gata autostrada.
    Acum drumul este foarte prost!
  • +5 (5 voturi)    
    A3 finalizata ? (Marţi, 28 iulie 2015, 0:06)

    clint [utilizator]

    A3 Bucuresti-Ploiesti nu este complet finalizata. Nu poti sa intorci sau sa iesi de pe autostrada desi exista viaducte, nu sunt benzinarii, etc.
  • +5 (5 voturi)    
    Niste nepriceputi . (Marţi, 28 iulie 2015, 1:33)

    burebista [utilizator]

    Cei dela drumuri si cei dela transporturi (minister ) niste diletanti HABAR NU AU DE CONSTRUCTI DE DRUMURI .Oameni fara o judecata minima ,portiuni incepute aiurea fara nici o legatura ,fara noima ,facute aiurea pe bucati foarte mici ,o bataie de joc de bani cheltuiti ,toti ar trebui sa mearga la puscarie pt subminarea economiei nationale .Iar voi cei dela HN da-ti o legenda la aceste harti ;va rog pe culori; ce reprezinta fiecare culoare. Cei mai slabi profesonisti care conduc TARA de 25 de ani ,niste incapabili dar buni la hotie ,Din aceste guverne care sau perindat nu sa sesizat nimeni ce bataie de joc este .Doamne vino si pune mana pe iei si in doua temniti bagai sau la casa de nebuni (vorba marelui patriot Eminescu .)
    • -1 (3 voturi)    
      Bati campii (Marţi, 28 iulie 2015, 9:41)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Portiunile de autostrada construite au perfect sens.
      Mai intai au fost construite segmentele care ocolesc orasele, iar acum se conecteaza.
      Mako - Pecica e aproape goala...o masina pe ici pe colo. In schimb Deva-Sibiu e arhiplina. 70-80% e trafic in interiorul tarii. Mai terminati cu ideile voastre lucioase de a construi autostrada de la un capat.
      • 0 (2 voturi)    
        Adica portiuni mici care se opresc in camp (Marţi, 28 iulie 2015, 12:44)

        burebista [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Ce poti numi autostrada portiuni de 10km ,vezi harta construite si ne folosite ca nu duc nicaieri .Autostrazi care se surpa ,facute cu material slabe si straturile care se folosesc la terasamentul autostrazi nu sunt la dimensiunile din proiect se fura la grosimea straturilor,iar micstura asfaltica nu respecta parametric .Tu mai Je mai mergi prin Spania sau USA sa vezi autostrazi si apoi comenteaza .Acesti nimeni in drum in 25 de ani nu au fost in stare sa faca o autostrada sa treaca carpati .Dela Constanta la Bors ,au furat si au facut studi de fezabilitate de milioane de euro; pt ca acolo se poate fura cu niste proiecte facute si refacute ,care nu se folosesc .
  • +1 (3 voturi)    
    UMB (Marţi, 28 iulie 2015, 9:43)

    Je__ [utilizator]

    Bravo unei firme romanesti!
    Sper sa mai prinda lucrari. Unde au lucrat au lucrat repede si bine.
    Ce e uimitor e ca stadiul financiar e mult mai mic decat stadiul fizic. Cu alte cuvinte lucreaza pe banii lor.
    Si mai mult...licitatiile castigate de ei, sunt la jumatatea pretului licitat pe lot.
    Sper din tot sufletul sa fie asa de eficienti incat sa nu iasa pe pierdere. Ar fi pacat ca singura firma romaneasca capabila sa faca autostrazi sa dea faliment.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version