​HARTA INTERACTIVA Traseul autostrazii A1 Pitesti - Sibiu. Cele cinci variante luate in calcul de autoritati

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 8:22 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole

Traseele propuse pentru A1 Pitesti - Sibiu
Foto: Hotnews
Autoritatile de la Transporturi iau in calcul cinci variante de traseu pentru autostrada A1 Pitesti - Sibiu - varianta "veche" din 2008 si alte patruo noi variante asa cum au reiesit in cadrul revizuirii Studiului de Fezabilitate. HotNews.ro a transpus pe o harta interactiva toate variantele de traseu, inclusiv nodurile rutiere si tunelurile ce sunt propuse pe parcurs, astfel incat ruta viitoarei autostrazi sa poata fi vizualizata in detaliu.

In prezent se afla in derulare contractul de revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru autostrada A1 Pitesti - Sibiu, probabil cel mai important proiect de infrastructura rutiera din tara. De revizuirea SF-ului se ocupa Asocierea Spea Ingineria Europea S.A. Milano Italia Sucursala Bucuresti - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL.

In urma primelor studii, au reiesit patru variante de traseu pentru viitoarea autostrada, la care se adauga si varianta "originala" de traseu din SF-ul din 2008.

HotNews.ro a obtinut in urma unei solicitari adresate Companiei de Autostrazi plansa cu variantele de traseu pe care le-a vectorizat si georeferentiat si le-a suprapus pe harta interactiva de mai jos, astfel incat sa poata fi navigate si observate in detaliu.

        Harta obtinuta de HotNews.ro de la CNADNR poate fi descarcata de aici (imagine statica - cca. 23 MB).

Cele cinci trasee propuse

Din cele cinci traseepropuse, un traseu (in rosu pe harta) urmareste indeaproape varianta originala din 2008 (in albastru pe harta), iar pe harta CNADNR apare ca "varianta propusa". Fata de traseul din 2008, traseul rosu difera in zone precum Talmaciu, Cainenii Mici sau in apropierea orasului Curtea de Arges.

O alta varianta de traseu o ia pe la stanga lacului Merisani si, practic, ocoleste orasul Curtea de Arges, "reunindu-se" cu cele doua trasee (rosu & albastru) la Balteni.

Tot din aceasta localitate se desprinde catre Calimanesti o alta varianta de traseu (verde pe harta) ce se reuneste cu "restul"in zona Racovita-Copaceni.

Varianta turcoaz (albastru deschis) coteste si ea spre Calimanesti fata de aliniamentul original si ajunge apoi tot in zona Racovita-Copaceni.

Compania de Autostrazi transparetizeaza revizuirea SF-ului Pitesti - Sibiu si lanseaza un forum de discutii pentru cei interesati

Compania de Autostrazi a anuntat vineri masuri de transparetizare a procesului de revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru autostrada Pitesti - Sibiu, prioritatea numarul 1 in materie de infrastructura rutiera conform MasterPlanului General de Transport.

Astfel, incepand de sambata (7 noiembrie), CNADNR va publica incepand cu ora 10:00 pe site-ul companiei, www.cnadnr.ro, la sectiunea Autostrada Sibiu - Pitesti, cele 5 (cinci) variante de traseu si vapune la dispozitie si un forum pentru dezbateri la adresa: forum.cnadnr.ro

Pe acest forum, CNADNR asteapta opiniile tuturor celor interesati, pana la data de 11.12.2015. Opiniile pe aceasta tema pot fi transmise si pe pagina de facebook a companiei.

 In plus, CNADNR va publica si rapoartele de progres privind revizuirea Studiul de Fezabilitate al autostrazii Sibiu - Pitesti "pe site-ul companiei, www.cnadnr.ro, in cadrul sectiunii "Autostrada Sibiu - Pitesti" disponibila pe pagina principala, respectand prevederile legale, astfel incat sa fie respectate regulile referitoare la secretul de serviciu".

Compania de Autostrazi mai aminteste ca primele rezultate finale ale Studiului de Fezabilitate ar urma sa vina la mijlocul lunii spetembrie.

"In data de 15.12.2015 proiectantul va preda studiul final pentru Sectiunea 1 (10,3 km) Sibiu - Boita si Sectiunea 5 (30,7 km) Curtea de Arges - Pitesti, iar in 15.07.2016 pentru Sectiunea 2 (26 km) Boita - Racovita, Sectiunea 3 (20 km) Racovita - Valeni, Sectiunea 4 (29,6 km) Valeni - Curtea de Arges si Sectiunea 6 DN 73C Tigveni - Ramnicu Valcea", arata CNADNR.

---

Disclaimer: In harta interactiva de mai jos, pentru a usura vizualizarea si a evita suprapunerile, traseele in zonele in care coincid au fost despartite artificial intre ele cu cate 100m. Astfel, traseul original in zonele de suprapunere este dat de traseul rosu (linia rosie, mult mai groasa ce in plansa CNADNR apare ca Traseul 1 - Varianta Propusa), iar celelalte trasee sunt afisate de o parte si de alta la o distanta de 100 de m intre ele.

Nodurile rutiere si tunelele marcate pe harta sunt conform informatiilor din documentul transmis de catre CNADNR.

HARTA INTERACTIVA - Cele 5 variante de traseu pentru autostrada A1 Pitesti - Sibiu

    > Zoom pe harta pentru a naviga si a observa traseele in detaliu

    > Click pe sageata din coltul stanga-sus pentru a afisa "Legenda" hartii




Nu se vede harta pe mobil? O poti vedea aici intr-un format mai optimizat


Citeste mai multe despre   






















71154 vizualizari

  • +9 (13 voturi)    
    Si va fi cu trei benzi pe sens? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 9:31)

    CosminDîgă [anonim]

    Unii mai la vest de noi (mult mai la vest) modernizeaza autostrazile de pe vremea aluia cu mustata si le aduc la trei benzi pe sens.
    Experientele anterioare ma fac sa cred ca a noastra va fi cu 2 benzi pe sens sau doamne fereste, un sens va fi soseaua veche. S-a mai vazut la macedoneni.
  • +6 (12 voturi)    
    eu cred ca ar trebui pichetat ministerul cu ocazia (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 10:02)

    un domn [utilizator]

    demonstratiilor..sa nu iasa de acolo nomenclatura pana nu au planul gata..ca si..habemus masterplan si incepem munca !
  • +8 (10 voturi)    
    Traseu 1 sau 5 (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 14:06)

    Codruta N [utilizator]

    Astea par singurele variante "rezonabile" (de fapt, la 5 nu sunt sigura, pentru ca nu-mi mai amintesc f. bine zona).
    Variantele cu Calimanesti - EXCLUSE!! Si ACUM sunt in fiecare an probleme prin zona aceea a defileului! UNDE sa ma largeasca soseaua?
    In afara de faptul ca e si traseul mai lung si ca nu il justifica nimic, din cauza conditiilor geologice costurile ar fi inspaimantator de mari!
    • 0 (0 voturi)    
      Ipocrizie (Joi, 26 noiembrie 2015, 18:23)

      SorinChişavu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Rm Valcea nu justifica varianta cu Calimanesti ? Esti vai de capul tau..
  • +6 (10 voturi)    
    Faceti... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 17:41)

    taticutu [utilizator]

    Faceti cat mai multe variante, ca in final sa nu executati nici una...
    Munciti, munciti si tocati banii pe studii...
    Succesuri !
  • -8 (8 voturi)    
    prea multe tunele (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:00)

    redmc [utilizator]

    S-o faca suspendata, mai ieftin, mai putine riscuri, mai putine costuri de intretinere si o priveliste minuntata de la volan!
  • +6 (8 voturi)    
    autostrada Pitesti-Sibiu (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 19:24)

    CreGi [anonim]

    Traseul 2(negru) - de departe cel mai agreat ( pentru localitatile Curtea de Arges, Caineni,Talmaciu, Boita -protejeaja localitatile si faciliteaza accesul la autostrada si cai de comunicatie riverane).
    Lasati Calimanesti sa-si pastreze statutul de loc al linistii si tratamentului -nu distrugeti statiunea!
  • -9 (11 voturi)    
    Care este scopul oricarei autostrazi ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 21:36)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    Oameni buni , scopul acestei autostrazi este nu numai acela de a exista o cale sigura , rapida si economica intre sudul si centrul Romaniei ! Ea trebuie sa valorifice si potentialul turistic local , asa cum se face oriunde in lume ! Numai noi romanii nu ne gandim la astfel de lucruri si ne imaginam trasee care merg printre dealuri
    fara sa foloseasca nimanui ! NUU ! Acesta autostrada trebuie sa treaca in totalitate pe Valea Oltului pana la Ramnicu Valcea ! Un argument in plus la aceasta dorinta este autostrada Bucuresti Ploiesti : nu are nici o iesire pana acum , trebuie sa mergi pana la capete !
    • -7 (7 voturi)    
      De acord (Duminică, 8 noiembrie 2015, 0:18)

      zg [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      Singurul comentariu realist de pana acum la articolul acesta. Intr-adevar, multa lume nu realizeaza si eventualul impact turistic, sper ca mai exista si specialisti care sa ia in calcul dezvoltarea Vaii Oltului atunci cand se va alege traseul autostrazii.
    • +7 (9 voturi)    
      .. (Duminică, 8 noiembrie 2015, 11:33)

      CristiA [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      Ideea e ok, argumentatia e slaba. Daca vrei statiuni atunci e suficient sa treaca autostrada la 15-20 de km si sa ai o iesire de acces. Ce calitatea ar avea turismul intr-o zona unde iti trec toate TIRurile in tranzit? O autostrada se construieste rational, nu dupa principiul "sa treaca si prin comuna mea" - e suficient sa vedem compromisul din zona Timisoara - Arad.
  • +4 (8 voturi)    
    Voi inca suteti la SF si variante ??? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 22:51)

    andreesanu [utilizator]

    Bataia de joc a ajuns la un stadiu inacceptabil chiar si pentru Romania batuta de soarta si distrusa de derbedei.
    Duceti-va dracului cu tot cu studii ,cu tot cu variante ,in veci cu idioti nu se v-a putea muta un pai !!!
  • +7 (9 voturi)    
    Nu ne mai aburitzi ! (Duminică, 8 noiembrie 2015, 19:58)

    Miky113 [utilizator]

    Intre Pitesti -Sibiu exista o singura varianta !!!!!!!!!!!. Varianta se khiama Sibiu-Ptesti .
    Neaparat sa treaca pe la Dealul Negru; ca am acolo un biznis si 5 caini ciobanesti albi !

    Apropo, ia vedeti cum au facut grecii autostrazile !
    La o adica puteti apela la firma Behtel, aia care a facut autostrada in Albania, in 6 luni !
    A nu se confunda cu Bechtel, aia de a facut subcontractare la turci pentru senzationalul in direct de la Suplacu
    Apropo la apropo: daca se poate sa fie cit mai sinuoasa, eventual sa treaca si prin Craiovitza Noua.
  • -5 (7 voturi)    
    autostrada pitesti-sibiu (Duminică, 8 noiembrie 2015, 21:08)

    mateut [utilizator]

    cred ca cea mai buna varianta este traseul 4 sau cel putin 3 si sa justific si de ce. Cele doua trasee practic de la Daesti sau Calimanesti ar prelua toata circulatia ce vine si dinspre Sud ( craiova etc. ), altfel valea Oltului ar ramane aproape la fel de aglomerata ca si acum, iar in al doilea rand ai lega usor de autostrada si Rm. Valcea si poate ar mai invia.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri