Licitatia pentru Lotul 1 al autostrazii Comarnic - Brasov, unde singura oferta a fost a firmei UMB, a fost anulata

de Victor Cozmei     HotNews.ro

Capetele autostrazii Comarnic - Brasov
Foto: Hotnews
​Licitatia pentru constructia Lotului 1 in lungime de 4 km de langa Comarnic din Autostrada A3 Comarnic - Brasov a fost anulata de catre Compania de Autostrazi printr-un anunt postat pe site, in cadrul sectiunilor de proceduri de achizitie publica, insa masura nu a fost comunicata publicului printr-un comunicat, iar pana in prezent in presa nu a aparut vreo stire pe acest subiect. In luna octombrie au fost depuse ofertele pentru cele doua loturi de capat ale autostrazii Comarnic - Brasov, iar pentru Lotul 1 s-a primit o singura oferta de la firma Spedition UMB in valaore de 160 milioane lei.

In anuntul postat de catre CNADNR pe site-ul sau in luna decembrie se precizeaza ca motivul pentru care a fost anulata licitatia este ca "Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme".

Pe 13 octombrie au fost depuse ofertele pentru proiectarea si executia loturilor de capat ale autostrazii A3 Comarnic - Brasov. Este vorba de Lotul 1 de 4 km de langa Comarnic si de Lotul 2 de circa 6 km de langa localitatea Cristian din apropiere de Brasov. Daca pentru Lotul 2 au intrat in lupta mai multi constructori si concurenta e ridicata, surpriza vine pe Lotul 1 unde s-a depus o singura oferta din partea unei firme romanesti.

Este vorba de UMB Spedition care a ofertat circa 160.320.878,36 RON fara TVA, 96% din valoarea estimata de CNADNR.

Cele doua Loturi de la capetele autostrazii A3 Comarnic - Brasov au fost scoase la licitatie in luna iulie, dupa ce cu o luna inainte guvernul anuntase ca a picat controversata concesiune cu asocierea Vinci - Strabag - Aktor.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

​VIDEO Ororile de la orfelinatul "Sfanta Maria". Din cauza chinurilor la care au fost supuse, fetele au afectiuni ale sanilor

Batute, agresate verbal si sedate in exces, copilele s-au trezit cu multiple afectiuni ale sanilor, din cauza pastilelor pe care erau obligate sa le inghita, spun procurorii.
9816 vizualizari
  • +11 (11 voturi)    
    hehe (Luni, 11 ianuarie 2016, 16:25)

    flitch [utilizator]

    la cati angajati are CNADNR ar putea sa faca direct cu subcontractori , i-as scoate la munca pe toti aia din birourile CNADNR si sa munceasca sa isi merite banii aia la salariu, ca de vreo cativa ani nu s-a mai construit nimic la autostrazi.
    ce atitea licitatii si oferte neconforme?
    fara ele, daca nu e nimeni in stare.

    la munca.
  • +2 (4 voturi)    
    Mie mi se pare mult prea serpuita (Luni, 11 ianuarie 2016, 16:35)

    LiviuX [utilizator]

    O autostrada trebuie sa fie cat mai dreapta, ca sa permita viteza mare. Ori asta mi se pare foarte serpuita. Sa fie numai scara hartii de vina?
    • +9 (11 voturi)    
      sau muntele (Luni, 11 ianuarie 2016, 16:41)

      dipling [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      autostrada nu poate sa tina linia perfecta acolo unde drumul national serpuieste "ca pisatul boului". normal ca prin viaducte se netezeste (exista anumite standarde de constructie - in functie de viteza de proiectare - cat de mare are voie sa fie curba).

      asa-i la munte, urmaresti valea, si o sari doar daca n-ai de ales.
      • +1 (1 vot)    
        Pai tocmai de asta am intrebat! (Luni, 11 ianuarie 2016, 17:46)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui dipling

        De asta se fac poduri, tunele, se sapa terenul unde se poate. Ca daca te rezumi la a urma terenul si faci curbe care trebuie luate cu 40-50 km/h din 5 km in 5 km, aia nu mai e autostrada. Asa ca totusi sper ca e scara hartii...
    • +3 (3 voturi)    
      Liviule trebuie sa treaca prin multe ograzi !! (Luni, 11 ianuarie 2016, 19:04)

      andreesanu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Amarita de autostrada trebuie sa treaca prin toate ograzile politrucilor ,ca doar n-o sa scape ei asa ciolan !!!.
      Sa se dea publicitatii cat sunt costurile pe tipuri de lucrari ;cat costa materialele,cat studiile geologice ,SF care-i valoarea despagubirilor pentru terenurile expropiate !!!.
      Abia atunci se vede de ce ajunge cat pe DRACU pretul/km de autostrada.
  • +2 (2 voturi)    
    Normal ca se anuleaza licitatia ,dar SPAGA ? (Luni, 11 ianuarie 2016, 17:46)

    andreesanu [utilizator]

    Cum sa nu se anuleze o licitatie !!!,intii se negociaza
    SPAGA si apoi pretul licitatiei !!!.
    De cand e PSD ,PSD tot asa merge treaba .
    Nici cu ceilalti nu mi-ii rusine ca toti iau .
  • +1 (1 vot)    
    Ma indoiesc ca aceasta.... (Luni, 11 ianuarie 2016, 17:50)

    gigiN [utilizator]

    ....autostrada ar putea fi gata pana prin 2050 !!! Chiar ca suntem ...unici,probabil chiar in Univers !!!
  • -3 (5 voturi)    
    gg (Luni, 11 ianuarie 2016, 17:53)

    Tomis [utilizator]

    In loc sa se faca sosele de centura se construieste autostrada pentru mitici. Nasol.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri