Peste 1.000 de km de drumuri nationale intra in reparatii de la 1 aprilie - operatiune ampla de reabilitare demarata de Compania de Autostrazi prin directiile din subordine

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Reabilitarea Drumurilor Nationale
Foto: CNADNR
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale anunta ca a demarat "Programul de punere in ordine a retelei de drumuri nationale si autostrazi (Urgenta I si Urgenta II)", care vizeaza executarea unor lucrari de intretinere a drumurilor in regie proprie. Potrivit CNADNR programul reabilitarilor va debuta pe 1 aprilie si va dura trei luni, iar seful Companiei anunta ca 1.000 de km de drum national vor intra in programul de intretinere.

"Chiar daca autostrazile sunt mai vizibile si asteptate de catre noi toti, CNADNR si-a propus pentru anul acesta sa imbunatateasca si reteaua de drumuri nationale. Astfel, am alocat resurse financiare importante atat pentru intretinerea curenta, cat si pentru intretinerea periodica. Consider ca la reteaua noastra de drumuri nationale imbunatatirea calitatii acesteia este obligatorie si in afara de lucrarile ce le-am prezentat mai sus, am mai bugetat si pentru intretinerea a peste 1000 de km de drumuri nationale. Acest lucru este imbucurator tinand cont de faptul ca anul trecut am reusit sa efectuam intretinere doar pentru 680 km. Avand in vedere lungimea retelei de drumuri, toate aceste masuri de intretinere, alaturi de reabilitarea si modernizarea drumurilor nationale, sunt obiective esentiale pentru asigurarea si cresterea sigurantei circulatiei", a declarat Catalin Homor, Director General CNADNR SA.

In cadrul acestui Program de intretinere curenta vor fi executate, potrivit CNADNR:

- lucrari la partea carosabila a drumurilor (plombari gropi, repararea suprafetelor burdusite, colmatari fisuri si crapaturi la imbracamintile asfaltice, etc.);

- lucrari de intretinere a platformei drumului (aducerea la profil a acostamentelor, indepartarea materialului rezultat din activitatea de deszapezire, etc.).

In perioada 01 aprilie - 31 mai 2016, CNADNR prin Directiile Regionale de Drumuri si Poduri va executa lucrari de punere in ordine a retelei de drumuri nationale (Urgenta I), astfel:

       plombari gropi pe o suprafata totala de 470,676 mp;

       reparare suprafete burdusite pe o suprafata totala de 11.700 mp;

       badijonare suprafete poroase pe o suprafata totala de 13.172 mp;

       colmatari fisuri si crapaturi la imbracamintile asfaltice pe o suprafata totala de 563,902 metri liniari;

       colmatari crapaturi si rosturi la imbracaminti cu lianti hidraulici pe o suprafata totala de 36,040 metri liniari.

 
In perioada 01 aprilie  - 30 iunie 2016 vor fi executate lucrari de punere in ordine a retelei de drumuri nationale (Urgenta II), astfel:
 
       plombari gropi pe o suprafata totala de 670,944 mp;

       reparare suprafete burdusite pe o suprafata totala de 27.960 mp;

       badijonare suprafete poroase pe o suprafata totala de 24.970 mp;

       colmatari fisuri si crapaturi la imbracamintile asfaltice pe o suprafata totala de 377,204 metri liniari;

       colmatari crapaturi si rosturi la imbracaminti cu lianti hidraulici pe o suprafata totala de 160,814 metri liniari.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















4847 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    1 aprilie (Vineri, 25 martie 2016, 13:55)

    vodatepes [utilizator]

    E o stire de 1 aprilie in avans.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca vrei cu adevarat poti !!! (Vineri, 25 martie 2016, 21:38)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Voi romanii ce aveti ? !
      Avem:
      -balastiere, fabrici de ciment, fabrici de fer, fabrici delemn, fabrici de bani, fabrici de bere
      -statii de betoane, statii de asfalt, statii de stat
      -facultati de drumuri pe poduri, tehnologia materialelor, contructii civile, geniu militar
      -sedii de firme in apartament, parcuri de utilaje sthoc,
      -meseriasi in licitatii, juristi, jurnalisti, pamfletisti
      -csm, dna, diicot 2:!5, dia sri, sie, cia , fsb, mi6...
      -masterplan plin de cioturi si pamblici incalcite
  • +4 (4 voturi)    
    1000km??? (Vineri, 25 martie 2016, 13:55)

    nick24 [utilizator]

    la o retea de 35000 de km de DN si 35000 de DJ???
    sa nu mai vorbim de drumurile comunale neasfaltate...

    Glumiti desigur!
  • +4 (4 voturi)    
    Aveti grija la CALITATEA ASFALTULUI (Vineri, 25 martie 2016, 14:06)

    rov [utilizator]

    Drumul Pitesti Slatina a rezistat fara probleme 20 de ani.
    In 2014 s-au reasfaltat 20 km care arata ca dupa bombardament. A fost si un accident mortal.
    Cine-i trage la raspundere pe nemernicii care nu respeta calitatea ceruta ?
  • +2 (2 voturi)    
    BUNAAAAAAAAAA ! de 1 aprilie (Vineri, 25 martie 2016, 14:16)

    andreesanu [utilizator]

    In sistemul una da zece ba !!! pina la sfirsitul anului astia astupa gaurile ,alea de-ti rup planetara !!,ca de refacut stratul de uzura nici gand !!!,hai nu puneti botul ca-i 1 apriilie si nu va vad fraieri !
  • +1 (1 vot)    
    Hei rup !! (Vineri, 25 martie 2016, 15:56)

    Azra [utilizator]

    Foarte bine ca se apuca de aceasta treaba, dar intreb CNADNR-ul de ce nu a pus in lucru, tot in aceasta perioada de 3 luni si reabilitarea A 2 spre directia Drajna, despre care vorbea ieri la o televiziune un reprezentant al companiei si care, ar urma sa se faca, dupa cum acesta declara, in perioada IULIE-AUGUST, SEPTEMBRIE a.c, cand autostrada VA FI INCHISA!! De ce CNADNR ul, care stia de mai mult timp de necesitatea acestei reabilitari, nu a pregatit toate hartiile si licitatiile din timp, prin octombrie-noiembrie 2015, astfel ca lucrarea sa se fi putut face acum in primavara si sa nu SABOTEZE turismul estival; A 2 fiind principala cale rutiera moderna de acces rapid la litoral, ca si pentru transportul unui imens volum de marfuri spre si din portul Constanta.
    Inca odata devine foarte clar ca aceasta companie are o conducere acefala, creind mari probleme atat pentru turisti cat si pentru intregul transport de marfuri de la si spre singurul mare port maritim al tarii, Constanta, gatuind pur si simplu traficul de marfuri si economia tarii si sabotand turismul.
    Am mai spus-o de mai multe ori: CONDUCATORII ACESTEI COMPANII TREBUIE DESTITUITI DE URGENTA PENTRU INCOMPETENTA, CEL PUTIN, IAR COMPANIA TREBUIE RESTRUCTURATA RAPID SI PUSA IN SUBORDINEA DIRECTA A GUVERNULUI, recte, a unui vice-prim ministru, intrucat constructia de autostrazi si infrastructura rutiera sunt domenii de cea mai mare importanta pentru tara, atat pentru economie cat si pentru securitatea statului in ansamblu.Cei care conduc acum aceasta compani sunt niste amatori incompetenti, numiti acolo probabil pentru posturi de sinecura si nu pentru a face ceea ce trebuie.Dar cine mai are timp sa se ocupe si de astfel de probleme!!
    • 0 (0 voturi)    
      vara si iarna (Vineri, 25 martie 2016, 18:57)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      iarna nu se circula ca se inzapezeste, iar vara ca se repara - logic , nu?
      de perdele forestiere isi amintesc toti iarna, ca nu avem, dar cum vine primavara, cand s-ar putea planta, uita toti...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by