Compania de Drumuri: "Autostrada Soarelui nu se inchide. Reparatiile pe sectorul Lehliu-Drajna vor incepe abia din septembrie, nu in timpul sezonului estival"

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Romania, singura țară din UE cu creștere a investitiilor in S1
Foto: CNADNR
Autostrada Soarelui A2 nu se va inchide pentru reparatii in sezonul estival, raspunde Compania de Drumuri si Autostrazi unor acuzatii cum ca a planificat reabilitarea a circa 40 de km intre Lehliu si Drajna in timpul verii, cand traficul spre litoral va creste. Compania explica faptul ca doar a anuntat alocarea fondurilor si a subliniat ca lucrarile se vor face dupa organizarea unei proceduri de achizitie publica ce ar putea dura cateva luni de la lansare si pana la semnarea contractului, punand astfel data de incepere udneva in luna septembrie.

Pe 23 martie 2016, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a emis un comunicat de presa prin care anunta alocarea fondurilor necesare pentru demararea lucrarilor de reabilitare pe Autostrada A2, tronsonul Drajna-Lehliu, pe o lungime de 40 km - circa 10,5 milioane de euro.

In acelasi comunicat de presa a fost punctat faptul ca pentru realizarea acestei lucrari de reabilitare este necesara organizarea unei proceduri de licitatie, care "ar putea dura conform prevederilor legale pana la 120 de zile, cel putin".
"In fapt, prin declaratia sa, Domnul Catalin Homor, director general al CNADNR a mentionat ca este exclus ca traficul rutier sa fie afectat in perioada estivala si mai mult decat atat, nu a afirmat cum ca acest sector de 40 km va fi inchis  circulatiei in perioada 1 mai - 1 septembrie 2016.", transmite CNADNR intr-un comunicat de presa remis HotNews.ro.

"Sunt indignat si consternat de ultimele informatii eronate, chiar cu buna stiinta, vehiculate in spatiul public prin care, din nou, este denigrata activitatea Companiei chiar de catre institutii ale statului. Am anutat alocarea unor fonduri pentru reparatiile atat de necesare la A2, (reparatii anulate si anul trecut tot la presiunea organizatiilor din turism) si de asemenea am anuntat ca aceste reparatii vor fi executate in urma procedurii de achizitie publica. Acest proces nu poate fi cuprins intr-un calendar foarte exact, tinand cont de momentul declansarii licitatiilor, de numarul de ofertanti, de numarul contestatiilor, etc... Dar, luand in considerare toate acestea, demararea lucrarilor se va face cu siguranta, cel mai devreme, in luna septembrie", a declarat Catalin Homor, seful CNADNR.

"Asigur pe toti cei interesati si implicati de dorinta CNADNR de a nu influenta traficul rutier pe autostrada A2 in perioada sezonului estival. Toate aceste afirmatii lansate in spatiul public au avut ca efect bulversarea opiniei publice. Repet, A2 trebuie remediat si o vom face conform planului stabilit de catre Companie, incepand din luna septembrie. Impreuna cu Politia Rutiera vom adopta un program de restrictii in functie de lucrarile programate, astfel incat in toamna sa reabilitam autostrada A2 cu un minimum de disconfort ", a declarat directorul general al CNADNR.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















4062 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Ca la noi..... (Luni, 28 martie 2016, 14:58)

    Johanis [utilizator]

    Mai bine sa inceapa lucrarile in septembrie.
    Mai bine pentru service-uri.

    Licitatia trebuia inceputa demult. Acum trebuia sa stim deja cine va asfalta.

    Nu ma pricep foarte bine, dar cred ca in Germania sa decopertezi 40 de km de autostrada si sa torni apoi alt strat de asfalt s-ar face intr-o saptamana. Culmea, ei sunt atat de slab pregatiti ca lucreaza si noaptea.
    Poate in aprilie, adica in 30 de zile, s-ar putea efectua lucrarea. Si uite asa, mergeam si noi ca oamenii pe 1 mai la mare.

    Mobilizam mai multe firme, mai multe utilaje, mai multi oameni. Dar cred ca trebuie atribuita licitatia catre un singur smecher. Ca la noi.
    • 0 (2 voturi)    
      dn5 Bucuresti-Giurgiu (Luni, 28 martie 2016, 16:27)

      MihneaUrsu [anonim] i-a raspuns lui Johanis

      Chiar si asa cu gropi tot in Constanta mergem, spre Bulgaria si Grecia nu pot iesi din Bucuresti (a se vedea calea ferata de la Progresul si pasajul pe sub centura din Jilava)
  • +1 (3 voturi)    
    Tot un drac... (Luni, 28 martie 2016, 15:04)

    finutza [utilizator]

    Pai nu e bine nici asa: se va merge spre litoral printre gropi?
  • +4 (4 voturi)    
    drum bun, taticule... (Luni, 28 martie 2016, 15:18)

    IancuJianu [utilizator]

    ...prin gropile patriei, ca banii i-au papat parlamentarii cu comisioane si studii de fezabilitate inutile.
    Doreii toarna un metru de asfalt pe pamint si nisip in loc sa puna beton dedesubt si apoi doar un strat de uzura asfaltic..
  • +3 (3 voturi)    
    mai bine faceti si bucata pana la Lehliu (Luni, 28 martie 2016, 15:53)

    clint [utilizator]

    ca te hurducaie de iti sar capacele, si oricum, dupa ce treci de ea, restul autostrazii pare foarte tare ...
  • 0 (0 voturi)    
    Atenție! (Luni, 28 martie 2016, 17:09)

    Amoredivino [utilizator]

    Până în septembrie mergeți pe banda a 2-a pe porțiunea respectivă că altfel vă faceți praf suspensiile. Acum sunt cratere deja acolo. Noaptea e o loterie, nu vezi decât prea târziu...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by