​Intalnire online

Catalin Homor, directorul CNADNR: Estimez ca la sfarsitul lunii aprilie vom avea un contract semnat pentru pasajul de la Domnesti

de Victor Cozmei     HotNews.ro

Catalin Homor, seful CNADNR
Foto: Agerpres
De ce se construiesc atat de greu autostrazile la noi? Ce se intampla cu Compania statului care gestioneaza infrastructura rutiera ? Care e stadiul autostrazilor in executie si cati km inaugurati vom bifa anul acesta? Cand vom vedea o autostrada in Moldova si cand vom avea o Centura a Capitalei modernizata la standarde europene? La aceste intrebari si altele a raspuns, luni, de la ora 15:00, seful Companiei de Autostrazi, Catalin Homor, intr-un dialog cu cititorii HotNews.ro.

  • Pune intrebari prin formularul de comentarii de la finalul articolului
  • Nu adresati mai mult de doua intrebari
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care contin mai mult de doua intrebari, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana


Citeste mai multe despre   






















11957 vizualizari

  • Ce veti face ca sa ne amintim de dvs.peste ani? (Luni, 11 aprilie 2016, 8:37)

    Plagarus [utilizator]

    Pentru A3 tronsonul Iernut -Chetani, CNADNRul a scos la licitatie intregul proiect tehnic,pt. ca proiectantul sa nu fie in subordinea constructorului ?
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:02)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Plagarus

      Contractul pentru executarea lucrarilor in regim "Design and Build" a fost deja semnat si estimam ca cel tarziu in data de 15 mai sa fie emis ordinul de incepere al lucrarilor. Prima etapa va fi cea de proiectare cu termen de realizare 4 luni.
  • Pasajul DOMNESTI (Luni, 11 aprilie 2016, 8:41)

    eu sunt [utilizator]

    Suntem blocati si disperati. Va rugam sa ne dati detalii si termene realiste despre inceperea acestui proiect. Ne-am saturat de amanari si abureli. De asta am iesit sambata in strata in Prelungirea Ghencea.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:11)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu sunt

      Procedura de atribuire a lucrarilor necesare realizarii pasajului de la Domnesti a fost demarata de foarte mult timp si s-a tot amanat pe fondul diferitelor contestatii la CNSC si Curtea de Apel. In acest moment suntem intr-o faza finala de atribuire, astfel incat estimez ca la sfarsitul lunii aprilie vom avea un contract semnat. Durata de finalizare si punere in functiune este de 18 luni din care 5 luni proiectare si 13 executie.
  • daca tot nu se avanseaza mai deloc (Luni, 11 aprilie 2016, 8:45)

    spy [utilizator]

    n-ar trebui o schimbare de strategie:
    1. n-ar fi mai eficient de exemplu sa se concentreze toate resursele asupra unei singure autostrazi pina ce este terminata?
    2 sau sa se opreasca lucrarle la toate autostrazile si sa se extinda mai intii toate drumurile nationale la 4 benzi si sa se fac centuri la marile orase?
  • Centura Sud (Luni, 11 aprilie 2016, 8:47)

    eu sunt [utilizator]

    Ce se mai intampla cu acest proiect? S-a renuntat la el? Macar sa stim sa ne mutam din zona. Cozile pe centura dimineata sunt de la Domnesti pana aproape de Bragadiru si de la Domnesti pana la A1. Adica cam 5 km intr-o parte 5 in cealalata. Nu vorbim de exceptii ci de o zi normala.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:21)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu sunt

      In momentul de fata studiul de fezabilitate a fost aprobat la nivelul CNADNR cu mici observatii, se lucreaza la implementarea acestora de catre proiectant, ulterior indicatorii tehnico-economici vor fi supusi aprobarii in guvern, urmand ca in luna septembrie sa fie scoase la licitatie pachetul de Proiectare si Executie. Am agreat aceasta modalitate de contractare, deoarece este vorba in principal de largirea la 4 benzi unde avem un traseu prestabilit la care constructorul nu va avea o flexibilitate prea mare de "optimizare"
  • Centura Bucuresti Nord (Luni, 11 aprilie 2016, 8:48)

    eu sunt [utilizator]

    Se lucreaza in ritm de melc intre A1 si Chitila. De ce? Cand se va circula pe 4 benzi intre A1 si Chitila?
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:14)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui eu sunt

      Voi raspunde sec, dar in acelasi timp concret. Lucrarile se vor finaliza la sfarsitul acestui an.
  • Doua intrebari... (Luni, 11 aprilie 2016, 9:01)

    prompt [utilizator]

    1. Daca si cand se va reveni la sistemul de departajare al ofertelor in cadrul licitatiilor pentru infrastructura de transport pe baza punctajelor realizate pe criterii tehnice(solutii tehnice) si economice(pretul cel mai avntajos) si nu numai dupa ,,pretul cel mai scazut" ca in prezent.
    2.Conform proverbului ,,omul sfinteste locul", as dori sa stiu ce masuri sunt luate pentru ca in centrala CNADNR din minister(dar si in teritoriu) sa fie numai oameni competenti care sa schimbe perceptia dezastruoasa a situatiei infrastructurii de transport(valabil si pentru cai ferate, aeroporturi, porturi, etc.)?
  • Ce se intampla cu asfaltul? (Luni, 11 aprilie 2016, 9:02)

    Martinezu [utilizator]

    Astfaltul din zilele noastre este mult mai prost decat cel din trecut. Care este explicatia?
    De ce dupa numai un sezon , un nou strat turnat se face nisip?
    Observ ca se "lucreaza " de cativa ani la largirea centurii de vest/sud. O buna parte din astfaltul turnat ce inca nici nu a fost data in folosinta, se distruge. In ritmul si conditiile astea se va lucra si de acum inainte?
    Despre noua centura " metropolitana" , nu cred ca e cazul sa mai amintim, am fi ironici.
  • parteneriat public privat (Luni, 11 aprilie 2016, 9:27)

    un domn [utilizator]

    buna ziua

    pe Hotnews, anul trecut am adresat o intrebare nu o gluma privind alocarea resursei umane din penitenciare pentru lucrari brute de infrastructura, consecinta acordului detinutului (condamnat pentru fapte economice nu sociale,criminale) sa ii fie redusa pedeapsa cu x %, obiectivul ? o autostrada care sa lege Constanta de Nadlac in sens real, fie completarea circuitului existent fie unul mai bun....aceasta intrebarea am adresat o dl Narcis Neaga, nu a raspuns, si sa vazut ce a inteles...
    In lumina parteneriatului public privat de ce nu se pot acorda scutiri importante fiscale pentru X constructori de sosele din Romania, nu companii din afara si sa aiba 12 acest obiectiv ?
  • COMPLETARE parteneriat public privat (Luni, 11 aprilie 2016, 9:34)

    un domn [utilizator]

    am omis... 12 luni sa aiba acest obiectiv
  • Centura Bacau (Luni, 11 aprilie 2016, 9:51)

    CocoMuc1 [anonim]

    1) Concret, care este problema cu acest proiect?
    2) S-a semnat la 01.04.2015. Cand se intra in lucru?

    Multumesc
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:30)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui CocoMuc1

      Au fost probleme istorice venite din trecut legate de finantare, in momentul de fata acestea au fost rezolvate si estimez ca pana pe 15 mai anul curent va fi deschis santierul pentru executia lucrarilor
  • A1 si centura Timisoara (Luni, 11 aprilie 2016, 9:53)

    Manu89 [utilizator]

    1. Care sunt cele doua trasee din autostrada Sibiu-Pitesti la care s-au inceput studiile geo?
    2. Cand se vor incepe lucrarile la centura de sud a Timisoarei?
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:38)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Manu89

      Pe traseul Pitesti-Sibiu au fost analizate 7 potentiale trasee dintre care s-au calificat in finala varianta 1 si 7. Cele 2 variante au traseu comun in proportie de 75% fapt ce ne-a permis sa supunem avizarii consiliului tehnico-economic din cadrul CNADNR sectiunea 1 si 5. In momentul de fata proiectul evolueaza conform graficului stabilit avand programata finalizarea intreglui studiu de fezabilitate la sfarsitul anului 2016
  • Standarde de constructie (Luni, 11 aprilie 2016, 9:59)

    Anton122 [utilizator]

    Buna ziua, am o intrebare: de ce este asfatat in totalitate spatiul ce asigura separarea sensurilor de mers ale autostrazilor din Romania? Pentru o mai buna siguranta rutiera ar fi normal ca acea portiune sa nu fie asfaltata si daca este posibil sa fie mai lata. Exista si o problema economica: de ce sa asfaltezi sute de km2 inutil?
  • Sugestie (Luni, 11 aprilie 2016, 10:06)

    SRA [utilizator]

    Bonjour, Sunt entrepreneur à GENEVE stiu perfect ce inseamna un santier si mai ales cel de infrastructura rutiera. Constat ca sunteti un excelent manager dar va lipsesc resursele in acest sens conturez intrebarea si si sugestia ;

    Va lipseste un mod de management adaptat pentru realizarea unor proiecte de talia aceasta intrebarea la care doresc raspunsul este aveti acest mod de management ?

    Sugestia mea este concrete, doriti sa rezolvati aceasta situatie va propun sa contactati Firma IMPLENIA à Zurich. iata ultimul mandat castigat, http://www.tdg.ch/economie/implenia-decroche-deux-gros-contrats-norvege/story/25366208

    Merci si va urez succes !
  • autostrada in Oltenia (Luni, 11 aprilie 2016, 10:11)

    radu24cv1270818786377 [utilizator]

    Buna ziua! As dori sa va intreb ce planuri sunt in ceea ce priveste Oltenia si Craiova. Stiu ca Ford-ul solicita de multa vreme o imbunatatire a infrastructurii in zona si pentru alti investitori ar fi un mare plus.
  • Centura Nord Bucuresti (Luni, 11 aprilie 2016, 10:30)

    dgf [utilizator]

    1. Aveti in vedere modernizarea intersectiei actualei Centurii Nord Bucuresti cu DN 1 Otopeni si construirea pasarelei la intersectia cu DN 7 Mogosoaia ? Pentru cei care vin dinspre A1 se asteapta in jur de 15 minute pentru a urca pe podul Otopeni.
    2. Care este motivul pentru care modernizarea la 4 benzi a portiunii dintre A1 si DN 7 a Centurii Nord Bucuresti stagneaza ? Sunt aprox. 8 km de centura la care lucrarile au inceput in 2013. Sunt "banii" acest motiv ? Avem cea mai urata centura rutiera a unei capitale din UE !
  • Centura Iasi! (Luni, 11 aprilie 2016, 10:32)

    moldovean_666 [anonim]

    Buna ziua domnule director al CNADNR!
    Cand preconizati ca se va organiza licitatia in vederea desemnarii executantului pentru sectorul de trafic greu al centurii Iasi pe sectiunea B-dul Poitiers, Trei Fantani-intersectie cu DN 28/Tomesti?
    Mentionez faptul ca „Încasările aferente măsurii de majorare a nivelului accizei cu 7 eurocenţi introdusă la benzină şi motorină, pentru perioada 1 aprilie 2014-31 martie 2015, au fost de 2.838,4 milioane de lei, din care 2.289,0 milioane de lei încasări din accize şi 549,4 milioane de lei încasări din TVA“, au declarat reprezentanţii Ministerului Finanţelor pentru „Ziarul Financiar“.
    Problema finantarii este asigurata din supracciza care a colectat doar in apr 2014-mar 2015 circa 2,8 mild lei adica cam 650 mil. de euro. Asteptam un termen clar pentru acest proiect vital al Moldovei!
    Va multumesc!
  • Activitate de întreținere (Luni, 11 aprilie 2016, 10:35)

    123_utilizator [utilizator]

    Buna ziua! Privind starea drumurilor naționale secundare necuprinse in programe de reabilitări si a podurilor cu durata de viața depașită activitatea de intretinere pare in mod evident subfinantata. Care ar fi necesarul de finanțare pentru aceasta activitate si cum considerați ca poate fi acoperit cu surse?
  • Autostrăzi în Moldova și Oltenia (Luni, 11 aprilie 2016, 10:41)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    1. Când vom vedea autostrăzi care să lege Oltenia și Moldova de Europa?

    Mi se pare inadmisibil ca aceste două zone să fie date complet uitării.
  • 2 intrebari (Luni, 11 aprilie 2016, 10:49)

    Elfu [utilizator]

    1. De ce nu folositi reteta asfaltului de pe E85 ? ( pe mari suprafete este impecabil chiar daca a fost realizat acum mai bine de 20 de ani si a suportat un trafic intens - de ex B-Bz ) Zonele "reparate" de pe E85 se degradeaza rapid (2 -3 ani) . Reteta asfaltului cred ca a generat economii imense pe acest sector de drum - nu exsita cifre publice pentru a face o comparatie dar asa cred ... daca se poate face o comparatie vizavi de sumele consumate pentru anumite drumuri cred ca ar fi binevenita

    2. De ce nu exista un sistem simplu si decent pentru anul in care ne aflam pentru informarea utilizatorilor drumurilor despre lucrarile ( in curs si programate ) si despre problemele vizavi de infrastructura ? (drumuri) Partea de sesizari ar fi iar foarte utila atat noua cat si dumneavoastra ca administrator pentru identificarea problemelor ce se pot remedia rapid . continutul sesizarilor ar trebui sa fie accesibile tuturor astfel incat sa imi pot programa traseul in cunostinta de cauza .

    multumesc.
  • Varianta de Ocolire Barlad (Luni, 11 aprilie 2016, 10:52)

    moldovean_666 [anonim]

    Buna ziua domnule director al CNADNR!
    Cand preconizati ca se va organiza licitatia in vederea atribuirii contractului de executie pentru Varianta de Ocolire a Barladului?
    Conform MPGT VO Barlad are un cost estimat de 13,54 mil. euro si e prevazuta in orizontul 2014-2020.
    Mentionez faptul ca „Încasările aferente măsurii de majorare a nivelului accizei cu 7 eurocenţi introdusă la benzină şi motorină, pentru perioada 1 aprilie 2014-31 martie 2015, au fost de 2.838,4 milioane de lei, din care 2.289,0 milioane de lei încasări din accize şi 549,4 milioane de lei încasări din TVA“, au declarat reprezentanţii Ministerului Finanţelor pentru „Ziarul Financiar“.
    Problema finantarii este asigurata din supracciza care a colectat doar in apr 2014-mar 2015 circa 2,8 mild lei adica cam 650 mil. de euro. Asteptam un termen clar pentru acest proiect vital al Moldovei!
    Va multumesc!
  • Succesul depinde de firmele angajate (Luni, 11 aprilie 2016, 10:54)

    SRA [utilizator]

    In ROMANIA este lipsa de specialist, bani sunt lipseste managementul corespunzator intrebare :

    Cunoasteti firma ;
    http://www.implenia.com/fr/a-propos-dimplenia.html ?

    Adresati-va in direct la ZURICH daca doriti sa realizati ceva

    Cordialement
  • Sangeorgiu de Mures (Luni, 11 aprilie 2016, 10:59)

    KodokMárton [anonim]

    1. Ce demersuri va face CNADNR pe DN15 loc. Sangeorgiu de Mures pentru a renunta la separatoare si de a rezolva problemele cu capacele de canal?
    2. Ce posibilitati sunt de a continua proiectul drum de legatura A3 (Ungheni) --> Tirgu Mures ca constructorul a semnalat ca vrea sa renunte la contract?
  • Centura Sud Timisoara si raspundere pe pozitii (Luni, 11 aprilie 2016, 11:09)

    Corina Si ManuelFomitescu1 [anonim]

    1. Cand o sa avem si noi centura asta?
    Tirurile circula in voie prin oras, Severin are centura, Arad are centura, Oradea pe 4 benzi, Lugoj-ul are centura, Caransebes-ul are centura, ba chiar Deta are centura si un oras de marimea si anvergura Timisoarei nu, DE CE?

    2. Cine raspunde pentru dezstrul din Romania in ceea ce priveste autostrazile si nu numai? CNADNR este ciuma care bantuie strazile din Romania. Oradea - Deva incapacitatea CNADNR de a duce la capat un proiect, pasaj-CFR Arad, centura Bucuresti, etc. etc. minciuni.
  • amenzi rovinieta CNADNR (Luni, 11 aprilie 2016, 11:12)

    Dan79 [utilizator]

    Procesele verbale de constatare a contraventiei lipsa rovinieta sunt gresite o parte din ele din diferite cauze: numar gresit, masina radiate, etc.
    Singura cale de atac este de a depune o plangere la judecatorie. Aceasta procedura face sa incarce judecatoriile si sa dureze foarte mult. Am depus o plangere pt amenda rovinieta la Judecatoria sector 5 si dupa 4 luni inca nu s a solutionat.
    Inteleg ca CNANDR trebuie sa incaseze banii pentru rovinieta dar nu exista nici o alta solutie pentru a nu plimba oamenii inutil in cazul mentionat mai sus?
  • Centura Bucuresti - Intersectiile Mortii (Luni, 11 aprilie 2016, 11:21)

    dinica [utilizator]

    Buna Ziua.
    Cand sunt programate a fi modificate intersectiile de acces pe centura Bucuresti?
    Un exemplu de intersectie a mortii este accesul din Tunari pe centura. Ca sa mergi spre Ploiesti, Constanta, Focsani trebuie sa virezi la stanga fara prioritate peste doua benzi aglomerate si sa te infigi pe a treia, in timp ce sunt cei ce vor sa iasa de pe ea catre Tunari... mai simplu este innotul intr-o piscina cu crocodili. Nu inteleg cine a putut face si cine a aprobat proiectul.
    Prin aceasta intersectie trec mii de soferi zilnic. O simpla informare ar arata cate accidente au fost. Va invit sa luati astazi soferul, si dinspre Pipera sa mergeti catre accesul pe autostrada catre Snagov.
    In concluzie, rafinez intrebarea:
    Sunt planuri pentru aceste intersectii, si daca da, aveti termene?
    Va urez succes.
    Cu Stima,
  • Valea Doftanei si A7 (Luni, 11 aprilie 2016, 11:34)

    MihaiNicolescu1 [anonim]

    Buna ziua,

    1. Puteti sa detaliati planurile CNADNR in legatura cu drumul pe Valea Doftanei, va fi un adevarat drum transregio, o alternativa mai rapida decat Valea Prahovei pentru brasoveni (tunel la pasul Predelut, curbe largi, 3 benzi la urcare, etc.) sau doar o asfaltare a drumului forestier?

    2. Vad ca se tot forbeste de drum expres spre Moldova in loc de austostrada in conditiile in care DN2 are trafic destul de aproape de A1, puteti sa explicati (MZA cf Cestrin 2015 11697 vs 15387)?
  • Autostrazi Sud si Est (Luni, 11 aprilie 2016, 11:43)

    dinica [utilizator]

    Buna Ziua,
    Este inadmisibil ca de zece ani toate lucrarile de autostrazi sa se concentreze pe Transilvania neglijand total Oltenia si Moldova.
    Cum legam sudul de est? Aveti proiecte intensive pentru autostrazi in urmatorii doi ani, legate de Oltenia si Moldova?
    Va urez rezultate importante.
    Cu Stima,
  • DN-uri cu 1,5 benzi pe sens (Luni, 11 aprilie 2016, 11:51)

    retelist [utilizator]

    Exista multe DN-uri "modernizate" ce au o banda si jumatate in loc de doua benzi pe sens, de exemplu DN2 (E85). Stiu ca a doua banda este de fapt un acostament, insa este folosita de soferi ca o banda de circulatie, ceea ce le face extrem de primejdioase.

    Exista vreun plan pentru latirea cu inca 1-1,5 m a fiecarui sens, astfel incit aceste DN-uri cu 1,5 benzi pe sens sa aiba cu adevarat 2 benzi pe sens (pe ansamblu sa fie 2+2) si eventual sa fie montate separatoare din beton pe mijloc?
  • Dle Homor pentru cate fonduri UE ai documentatie (Luni, 11 aprilie 2016, 11:52)

    andreesanu [utilizator]

    1) Pentru cati km de autostrada aveti documentatie de executie ?
    2)Pentru cati km de autostada aveti AUTORIZATIE DE CONSTRUCTIE (intelegand prin aceasta ca ati terminat de expropiat ,ca pamintul e liber de sarcini) ???
    ///
    Va doresc spor la treaba !!!,aveti destula .
  • A3 (Luni, 11 aprilie 2016, 12:22)

    sebas90 [utilizator]

    Buna ziua!
    Ce se intampla cu A3 Suplacul de Barcau-Bors?
    Din 2008 lucrarile sunt abandonate. Am inteles ca in 2015 s-a semnat un contract , dar nimic concret pe teren.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:50)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui sebas90

      A existat o neintelege in cadrul asocierii Constructorului in ceea ce priveste derularea acestui proiect/contract. Dupa mai multe sedinte prin care am impus luarea unor decizii ferme in ceea ce priveste derularea in continuare a proiectului, si anume, ori exista cooperare din partea constructorului si da dovada de seriozitate, ori aplicam solutia chirurgicala prin aplicarea mecanismului de reziliere si relicitarea lucrarilor. A fost agreat de comun acord ca lucrarile sa inceapa cel tarziu pe data 15 mai
  • CNADNR (Luni, 11 aprilie 2016, 12:24)

    Miks99 [utilizator]

    1. Cand se va face curatenie in CNADNR legat de personal si cand se va trage la rapsundere personalul actual pentru jaful de 25 de ani?
    2. De ce este nevoie de alt pod peste Dunare cu Bulgaria si nu se face podul la Braila sau Galati catre judetul Tulcea?
  • A3 - Suplacu de Barcău - Borș (Luni, 11 aprilie 2016, 12:29)

    cristi767 [utilizator]

    Bună ziua.

    Au fost avansate două termene din luna martie pentru reînceperea lucrărilor (dacă nu mă înșel chiar de către dumneavostra, cu scuzele de rigoare, dacă greșesc). Totuși acest lucru nu s-a întâmplat. Care este situația în acest moment? Există proceduri birocratice care mai trebuiesc depășite pentru a vedea primii muncitori sau decizia ar fi în ograda companiei deja?

    Mulțumesc.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:56)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui cristi767

      Am raspuns mai sus. Multumesc
  • Roviniete (Luni, 11 aprilie 2016, 12:34)

    tc2015 [utilizator]

    Buna ziua! Ce masuri veti lua impotriva angajatilor dvs care trimit cereri abuzive de propriri pe baza unor procese pe care CNADNR le-a pierdut in instanta dupa lupte de ani de zile?
  • pod peste Dunare Braila (Luni, 11 aprilie 2016, 12:41)

    octavian.m [utilizator]

    1. Domnule Director, reactualizarea studiului de fezabilitate pentru podul peste Dunare de la Braila ar trebui sa fie gata in luna mai a.c. Are in vedere Compania demararea constructiei Podului incepand chiar cu acest an, 2016? Poate fi construit podul mai repede, incepand cu 2016, inaintea inceperii constructiei drumului expres Braila-Tulcea-Constanta (in Master Plan, proiectul podului este "legat" de constructia drumului expres, fiind trecute in aceeasi rubrica din tabelul cu prioritizarea proiectelor).

    2. Are in vedere Compania analizarea posibilitatii constructiei drumului Ploiesti-Buzau-Bacau-Pascani la nivel de autostrada (A7) si nu la nivel de drum express, dat fiind ca valorile de trafic sunt mari pe acest segment iar relieful de campie/dealuri ar face ca diferenta de costuri intre autostrada si drum expres sa fie mica, deci nu prohibitiva pentru constructia unei autostrazi.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 16:02)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui octavian.m

      1. In momentul de fata studiul de fezabilitate aferent podului de la Braila este intr-o faza finala de realizare, urmeaza aprobarea acesuia in cadrul companiei si deasemenea aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin hotarare de Guvern. Conceptul de implementare este de a realiza proiectul tehnic si licitarea lucrarilor sub "umbrela" contractului de tip Fidic Rosu.
      2. Se vor analiza toate variantele posibile si va fi adoptata varianta care va satisface cel mai bine necesitatile din zone.
  • Prelungirea Ghencea (Luni, 11 aprilie 2016, 12:58)

    GeoMirage [anonim]

    1. Cand va fi largita strada Prelungire Ghencea? Aceasta strada este aproape tot timplul blocata, nu mai zic in orele de varf, cand ne miscam mai incet decat la vama.
    2. De ce nu se prelungeste Bulevardul Timisoara pana in Centura? Ar mai fi o cale de acces in si dinspre Bucuresti.
  • contractul cu bechtel (Luni, 11 aprilie 2016, 13:13)

    snowflake [utilizator]

    Contractul cu firma bechtel pentru autostrada Transilvania exista si nu poate fi publicat pentru ca are clauze secrete sau s-a pierdut asa cum incerca cineva sa ne abureasca?
    Ce puteti face pentru transparentizarea tuturor clauzelor financiare ale tuturor contractelor (atat cele existente cat si cele care vor fi semnate in viitor) de infrastructura?
  • Litigii CNADNR (Luni, 11 aprilie 2016, 13:17)

    123_utilizator [utilizator]

    In cursul conferintei D-voastra de presa din data de 2 februarie 2016 ati spus ca CNANDR va achita doar sentintele definitive, irevocabile si EXECUTABILE.
    Sa intelegem ca administratia D-voastra a hotarat sa suporte toate cheltuielile de executare si penalitatille de intarziere nascute din sentintele definitive ? Multumesc
  • A7 (Luni, 11 aprilie 2016, 13:21)

    AlexAllex [utilizator]

    1. Cand se vor licita, concret, studiile de fezabilitate pentru autostrada Moldova. Va rog sa raspundeti cel putin estimativ, evitand raspunsuri de genul: "in cel mai scurt timp".

    2. Se poate atribui direct contractul pentru al doilea sens de mers din A7 centura Bacau (cei 17 km) astfel incat construirea sa se faca din prima "full-profile" in loc de "half-profile" cum este in prezent?

    Va multumesc!
  • intrebare (Luni, 11 aprilie 2016, 13:48)

    adrianipu [utilizator]

    .Explicati-ne daca este necesara,utila si oportuna achizitia frezelor de deszapezire si care este eficienta economica
    a acestei dotari, in conditiile climaterice actuale ale Romaniei, avand in vedere si costurile reale pentru intretinerea acestora(piese de schimb,carburanti, salarii personal deservent) conform experientei din 2015 ( cu date concrete)
    2.Care este programul concret pentru lucrarile de intretinere curenta la iesirea din iarna, in perioada aprilie-iunie 2016,pentru A1 Bucuresti-Pitesti si A2 Bucuresti-Constanta.
  • PASAJ CENTURA (Luni, 11 aprilie 2016, 13:51)

    NellyCalenciuc1 [anonim]

    1. Cand vom avea si noi , cetatenii din Domnesti si Clinceni pasajul mult promis de la centura? Facem patru ore pe zi in masina , de vreo 10 ani de cand s-a aglomerat zona foarte mult si de cand exista primele promisiuni.
    Mesajul copiilor din Domnesti care stau in masina si maxi taxi cu orele il aveti mai jos:
    https://www.facebook.com/1423524707933132/photos/p.1699550793663854/1699550793663854/?type=3&theater

    2. Ce se intampla cu proiectul de strapungere a centurii prin Bulevardul Timisoara?
    • Domnesti (Luni, 11 aprilie 2016, 15:17)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui NellyCalenciuc1

      Referitor la Pasajul Domnesti am raspuns mai sus. Multumesc.
  • CENTURA ZONA DOMNESTI (Luni, 11 aprilie 2016, 13:52)

    NellyCalenciuc1 [anonim]

    1. Cand se va extinde centura in zona Domnesti, Ilfov?
    2. Pasajul de la Domnesti, Ilfov se mai amana mult? 10 ani sunt suficienti am spune.
  • Pasaj/giratorie suspendata Domnesti (Luni, 11 aprilie 2016, 13:58)

    ccdduu [utilizator]

    Buna ziua,

    Dle Homor, va rugam sa ne precizati care sunt pasii urmatori pentru demararea lucrarilor la pasajul Domnesti si termenele de rezolvare: cand se finalizeaza reevaluarea proiectelor, cand se desemneaza firma care va efectua lucrarea, cand vor incepe efectiv lucrarile si cat vor dura, ce solutii alternative de circulatie inspre si dinspre Bucuresti si A1 veti implementa pe durata lucrarilor. Cum veti evalua calitatea lucrarii si incadrarea in termenele de executie. Ce variante B aveti in vedere in cazul in care lucrarile vor fi din nou in impas. Multumesc
  • Calitatea lucrarilor / Sanctionare constructor (Luni, 11 aprilie 2016, 13:58)

    ValerHodoroga [anonim]

    1) De ce nu se face o sanctionare a constructorilor (exclus de la viitoarele licitatii, amenzi etc), in caz ca acesta isi bate joc de lucrari. De ex, s-a amintit aici DN 15, la nici 2 ani de la inaugurare are gropi si capace de canal care "zboara".
    2) Cand se face o receptie, sunt specialisti care sa zica, da este conform standardelor, sau nu ? (Analiza asfaltului, daca este prevazut sa reziste X ani)
  • autostrada Iasi - Tg Mures (Luni, 11 aprilie 2016, 14:00)

    Ionut_Alex [utilizator]

    11 ani au trecut de cand s-a pus prima data problema autostrazii Iasi – TG Mures, 11 ani de minciuni, promisiuni si campanii electorale (scuzati-mi pleonasmul). Domnule Homor, rog sa raspundeti concret la urmatoarele doua intrebari:

    1.Anul trecut au fost anulate licitatiile pentru studiile de fezabilitate aferente Iasi – Tg Mures. Nici pana in ziua de astazi nu au fost reluate, nici macar pentru primul tronson (Ungheni – Iasi – Tg Neamt), cel prevazut in master plan pentru executare in aceasta perioada (2016 – 2018). De ce nu au fost lansate din nou studiile si cand vor fi, totusi, lansate, cum explicati intarzierea?

    2.Inainte de 2012, au fost cheltuiti 2 milioane euro pentru studiile de fezabilitate aferente celor trei tronsoane ale autostrazii Iasi – Tg Mures. In 2014, au fost scoase la licitatie (unele adjudecate, altele anulate) contra unei sume de vreo 30 milioane euro. Intre timp, inteleg ca din trei tronsoane s-au facut doua, iar intentia autoritatii este sa cheltuie 42,02 milioane euro pentru studiul Iasi – Tg Neamt si 152,5 milioane euro pentru Tg Mures – Tg Neamt. Cum explicati diferentele foarte mari intre cele trei sume ( 2 -> 30 -> 194,52 milioane euro) ?

    Va multumesc.
  • structura (Luni, 11 aprilie 2016, 14:14)

    IancuJianu [utilizator]

    De ce in proiectele autostrazilor nu se pune beton dedesubt ca apoi sa se toarne asfalt doar pentru stratul de uzura? In portul Constanta Sud drumurile de acces sint de la inceput din beton, cam 40-50 cm, turnat peste pamintul de umplutura adus cu Belaz-urile de 40 de tone. Peste ele au trecut milioane de tone , fara probleme pina acum.
    Va multumesc.
  • centura de sud (Luni, 11 aprilie 2016, 14:17)

    tudorica [utilizator]

    Avand in vedere ca portiunea de centura bucuresti intre punctele Jilava-A1descarca mare parte din traficul generat de vama Giurgiu (TIR-uri Turcia, Bulgaria, etc) de ce nu s-a acordat o mai mare prioritate reablitarii acestei portiuni? Aici ma refer la latirea centurii la 2 benzi si la realizarea pasajelor necesare peste centura, de ex. pasajul de la Domnesti.

    Multumesc.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:39)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui tudorica

      Am raspuns mai sus. Multumesc
  • Autostrada Transilvania pe cand ? (Luni, 11 aprilie 2016, 14:24)

    AdrianŞuhanea [anonim]

    In ce masura segmentul Bors-Suplacul de Barcau va intra in fnalizare pentru ca lucrarile se degradeaza foarte tare in acest moment la cum sunt abandonate.

    Pe cand se preconizeaza finalizarea Bors Cluj ?
  • centura bacau (Luni, 11 aprilie 2016, 14:54)

    usiabc [utilizator]

    cand se va incepe constructia centurii de la bacau?
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:38)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui usiabc

      Am raspuns mai sus. Multumesc
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:41)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui usiabc

      Am raspuns mai sus. Multumesc
  • Absolventi CFDP (Luni, 11 aprilie 2016, 14:57)

    SilvianGeorge [anonim]

    Domnule Director ,

    Sunt absolvent 2015 facultatea CFDP Bucuresti si de aproape un an de zile imi caut de lucru , si in cazul meu sunt aproape toti fostii colegi de generatie . Va rog faceti ceva , nici o firma nu ne baga in seama , nici de proiectare nici de executie ,deoarce nu avem experienta plus ca toate firmele care proiecteaza si executa drumuri in Romania sunt din strainatate .
    Ar trebui propus o lege ca firmele sa accepte si proaspeti absolventi sa avem si noi o sansa , nu sa lucram in alte domenii. Acelasi lucru se intampla si la CNADNR dupa cum bine stiti . .
    va multumesc si sper sa rezolvati ceva.
  • Intrebari (Luni, 11 aprilie 2016, 15:03)

    ClaudiuDavid [anonim]

    1. In ce pachet se incadreaza proiectele "Drumul Nordului" si "Legatura cu Drumul Nordului"?
    2. De ce nu se prioritizeaza proiectele in functie de cerintele Uniunii Europene?
  • Pasajul de la Domnesti si Centura Capitalei (Luni, 11 aprilie 2016, 15:04)

    DeliaMi [utilizator]

    Cand va desemna CNADNR castigatorul final al licitatiei pentru Pasajul de la Domnesti?
    Considerati ca modernizarea actualei Centuri a Capitalei este o prioritate pentru CNADNR? Cand vor fi finalizate lucrarile pe intreaga centura? Multumesc.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:45)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui DeliaMi

      Referitor la Centura Capitalei si Pasajul Domnesti am raspuns mai sus. Multumesc
  • Pasaj Domnesti + largire DNCB (Luni, 11 aprilie 2016, 15:15)

    AlexandruMazilu [anonim]

    Buna ziua,

    Cand vom putea calatori pe centura largita, macar pe bucata de la intersectia cu autostrada Bucuresti - Pitesti pana la Podul Chitila?
    Cand incepe constructia la pasajul de la intrarea in Domnesti pe DNCB.

    Multumesc,

    Alexandru Mazilu
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:45)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui AlexandruMazilu

      Am incercat sa raspund mai sus referitor la aceste subiecte. Multumesc.
  • contracte multianuale (Luni, 11 aprilie 2016, 15:29)

    StefanEtves [anonim]

    Buna ziua,
    CNADNR incheie contracte multia anuale, pe o perioada de 4 ani, pentru tot ce inseamna achizitii in cdrul companiei?
  • sens giratoriu intre Centura si drumul spre Tunari (Luni, 11 aprilie 2016, 15:32)

    CristinaSbirn [anonim]

    cand se va construi si in acea zona un sens giratoriu? Aveti si o petitie semnata de oameni care cer sa se faca ceva pentru ca acea intersectie sa devina una sigura. Acum cine vine dinspre Otopeni si vrea sa intre pe drumul judetean trebuie sa taie 2 benzi din sensul opus? Aveti anul acesta bani pt acest sens giratoriu? Cam cat poate sa coste?
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 16:17)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui CristinaSbirn

      Scurt si la obiect, la sfarsitul acestui an va fi realizat si functional
  • Pasarela Comuna Berceni (Luni, 11 aprilie 2016, 15:32)

    mondo1980 [utilizator]

    Buna ziua

    Anul trecut in Masterplan se vorbea se realizarea unei pasarele intre comuna Berceni si soseaua de centura sud pentru a intra si a iesi din Bucuresti. Astazi in orele de varf când se pleaca la servici si când se intorc de la servici se formeaza cozi de km pentru a intra in Bucuresti sau a iesi din Bucuresti.

    Va rog un raspuns.
  • sdn (Luni, 11 aprilie 2016, 15:37)

    marian64 [utilizator]

    1.Ce masuri veti lua la SDN unde este personal insuficent si necesita angajare de personal.
  • DN 15 " Drumul Mortii" (Luni, 11 aprilie 2016, 15:41)

    Florin MarcelSandor [anonim]

    Ce raspuns aveti pentru situatia de pe DN15, in Sangeorgiu de Mures, la iesirea din Tg. Mures? Chiar azi este un protest acolo. Este contestata construirea la reabilitarea facuta acum doi ani de Conpania de Drumuri a unui parapet inalt din beton care a generat multe accidente, iar o alta problema foarte mare e generata de capacele de canal care sar de la locul lor la trecerea autoturismelor. Unele sunt semnalizate. Practic trebuie sa treci ca printre jaliane pe acest drum.
    • Raspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 16:12)

      Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin MarcelSandor

      Cele doua probleme sunt in evaluare la nivelul Companiei si in cel ma scurt timp vor fi adoptate masurile ce se impun
  • strategie_termen_mediu (Luni, 11 aprilie 2016, 15:47)

    nikky844 [utilizator]

    1. De ce nu prioritizam (canalizam toate fondurile disponibile pentru) realizarea unei autostrazi care sa strabata tara de la CT spre granita de vest , Nu ar fi mai usor sa ne concentram toate eforturile pentru finaliza un drum de la un capat la altul, in loc sa avem franturi raspandite aiurea prin tara ?
    2. Cati ani preconizati ca va dura finalizarea soselei de centura a capitalei si pe ce va bazati afirmatia?
  • Licitatii (Luni, 11 aprilie 2016, 15:58)

    VorbaLunga [utilizator]

    Buna ziua,

    Licitatiile pentru lucrari care dureaza ani si ani din cauza contestatiilor. Nu considerati ca acolo unde sunt multe contestatii este un indiciu de frauda(din partea celor care le organizeaza) avand in vedere ca acestea se fac de ceilalti participanti nemultumiti de modul de organizare si atribuire a lucrarilor ? Aveti de gand sa verificati acest aspect?
  • transparenta (Luni, 11 aprilie 2016, 16:09)

    dragobete [utilizator]

    Bună ziua,
    de ce nu afișați pe pagina CNADNR, cu actualizare lunara, stadiul lucrărilor de realizare/modernizare a Autostrăzilor și Drumurilor Europene-Drumurilor Naționale. Ex.: nu comunicați nimic despre stadiul realizării DN56 Craiova-Calafat, despre Târgu Jiu-Petroșani, etc....vreau sa-mi pregătesc concediul 2016....vreau sa fie în România....dar Autoritățile statului nu mă ajuta.
    Restructurați pagina oficiala CNADNR....aduceti-o cu picioarele pe pământ....multe date....putina utilitate.
    Când vor înțelege angajații CNADNR ca sunt....în slujba cetățeanului....nu sunt de capul lor.
    De ce nu interveniți operativ pentru a repara....separatoarele de sens de pe Autostrazi....în nicio tara europeana nu am observat atâta mutilare ca...în România dar sI lînsă de reacte....din parta responsabililor.
    Vreau profesionalism și responsabilitate nu scuze și....indiferenta.
    Mulțumesc.
  • Sens giratoriu suspendat comuna Berceni (Luni, 11 aprilie 2016, 16:10)

    mondo1980 [utilizator]

    Buna ziua

    Când credeti ca se va realiza mult asteptatul sens giratoriu din comuna Berceni cu centura sud. Sunt cozi imense in fiecare dimineata si seara.
  • companie nationala. (Luni, 11 aprilie 2016, 16:28)

    BozdocGeorge [anonim]

    Credeti ca in ROMANIA poate exista o societate nationala care sa se ocupe de tot ceea ce inseamna trafic rutier ? daca toti contractori si subcontractori obtin profit , nu merg in pierdere de ce statul roman nu infiinteaza o societate care sa rezolve acest tip de probleme ?
  • Buna Ziua ! (Luni, 11 aprilie 2016, 16:35)

    Miky113 [utilizator]

    1 Unde sunt cei 7 Eurocenti/litru de la pompa, inventia lui Ponta ?
    2 De ce MasterPlanul "A la Rus" nu contine prioritatea adevarata ? :
    -autostrada inel in jurul Bucurestiului
    -segmentul Pitesti-Sibiu superurgentat
    -segmentul Comarnic -Brasov cu bani de la punctul 1 si nu numai
    -segmentul Bacau-Bucuresti- Giurgiu
    -orice alt segment:
    -segmentul Moldova-Europa
    -segmentul Brasov Europa
    -Bucuresti Craiova -Lugoj, dar nu cu ocolire prin Alexandria sau Pitesti
    3 De ce e atata pasiune pentru autostrazi cat mai curbate posibil ?
    De ce nu se preia din experianta Greciei in materie de autostrazi: tunele-viaducte, totul pentru ca sofatul sa fie o placere. Oricum pretul nu difera mult, si nu le facem la caterinca, doar sa fie bifate .
    "If Do, Do it first" !
  • ultimile 2 intrebari. (Luni, 11 aprilie 2016, 18:05)

    Elfu [utilizator]

    1. Asta a fost intalnirea ?
    2. Mai multe raspunsuri nu a putut da ?


    jenant ...
  • Construirea autostrazilor si alte obiective (Marţi, 12 aprilie 2016, 0:04)

    Leejuro [utilizator]

    Orice tara dezvoltata are un system bine pus la punct pentru aprobarea constructiilor. In Romania, se pare ca domneste haosul in aceasta problema. Am lucrat mult in acest domeniu in USA. Se fac "bid-urile" (nu stiu pe romaneste!), si se analizeaza fiecare propunere. Se dau note pe diferite criterii (timp de constructive, calitatea propunerii, cost, materiale folosite, etc.). In functie de aceste note, se ajunge la un rezultat final. Cel mai bine cotat castiga. Daca exista plangeri, TREBUIE analizate in prezenta celor care au facut recurs si solutionate in termen de 30 zile, si se da rezultatul final, care nu mai poate fi atacat. In Romania se fac plangeri peste plangeri, si nu se mai termina niciodata cu lucrarile. Se pierde timp, se pierd bani, si rezultatul e asa cum il vedem. Asta trebuie eliminate prin niste legi bine puse la punct la nivel guvernamental.
  • Autostrada Sudului (Marţi, 12 aprilie 2016, 11:04)

    Acquarius [utilizator]

    Cele mai "caraghioase si ineficiente" studii mi se par cele irosite pentru celebra autostrada Bucuresti- Alexandria, localitate cu cca 40.000 de locuitori, cu nici 180 de ani de existenta ridicata de carmaci,in 1968,la rang de mare dregatorie de judet, fara nicio ratiune economica,culturala sau istorica. Daca va fi construita vreodata, in mod logic autostrada ar trebui sa urmeze traseul cel mai scurt intre Bucuresti si Craiova, paralel cu magistrala feroviara Bucuresti - Rosiorii de Vede (Russenart)-Craiova, fara sa ocoleasca cateva zeci de kilometri in plus ca sa treaca prin Alexandria,in conditiile in care cel mai vechi si important centru polarizator din Teleorman, fosta resedinta regiune si de judet vreme de cca 500 de ani,este municipiul Rosiorii de Vede. Mai ales in conditiile constructiei pasajului de la Domnesti, traseul Bucuresti-Domnesti-Videle-Rosiori- Draganesti Olt-Caracal-Craiova ar putea avea cca 175 Km in vreme ce ocolul prin Alexandria ar avea cu cel putin 50 Km mai mult. Cine plateste oare din buzunar constructia aceastei diferente, costul combustibilului suplimentar si timpul pierdut in plus de la Bucuresti la Craiova si retur pentru sute de mii de vehicule, macar pentru urmatorii 50 de ani? O autostrada trebuie sa urmeze cel mai scurt traseu intre doua orase mari. Pt. celelalte orasele, sate si mosii exista drumuri europene, nationale, judetene sau comunale. Doresc sa ne comunicati daca traseul Autostrazi Sudului revine in actualitate si daca se are in vedere traseul cel mai scurt, cel mai economic si cel mai usor si ieftin de realizat si singurul ce poate fi eficient, respectiv Bucuresti - Domnesti (pasaj peste Centura Bucuresti)-Videle - Rosiorii de Vede-Draganesti Olt-Caracal- Craiova... cu extensii catre Lugoj si Calafat. La Rosiorii de Vede, nod feroviar si rutier foarte important, viitoarea autostrada ar urma sa se intersecteze cu Drumul National 65.A Turnu Magurele-Costesti-Pitesti -Campulung (cu extensie spre Brasov) gandit pe 4 benzi.
  • Lipsa trotuare Prelungirea Ghencea (Marţi, 12 aprilie 2016, 12:48)

    AdrianNita1 [anonim]

    Buna ziua. Daca ma puteti ajuta cu un raspuns: Cand credeti ca se va rezolva situatia din zona Prelungirea Ghencea? Noi asteptam de mult timp sa putem sa circula pietonal si fara sa ne atingem de masinile aflate in mers pe carosabilul ingust, sufocat de t.i.r.-uri si de soferii nervosi blocati in trafic. Multumesc


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri