Unul din loturile autostrazii A3 Campia Turzii - Tg Mures a fost reziliat la cererea constructorului pentru ca au trecut 12 luni de la semnarea contractului si nu s-a dat ordinul de incepere

de Victor Cozmei     HotNews.ro

Tronson din A3 Campia Turzii - Targu Mures care a fost reziliat in aprilie 2016
Foto: Hotnews
Unul din cele cinci loturi de pe Autostrada A3 Campia Turzii - Targu Mures a fost reziliat, la solicitarea constructorului, pentru ca a trecut mai bine de un an de cand s-a semnat contractul, insa CNADNR nu a emis Ordinul de incepere a lucrarilor, ca urmare a lipsei autorizatiilor de construire, a unor avize si a exproprierilor neefectuate la timp.

Contractul pe unul din loturile autostrazii A3 Campia Turzii - Targu Mures, respectiv lotul Targu - Mures - Ungheni a fost reziliat, a anuntat seful CNADNR, Catalin Homor, intr-un interviu HotNews.ro.

"Pe Campia Turzii - Targu Mures avem patru constructori, insa un lot, din pacate, s-a reziliat. Noi am incercat sa-l resuscitam, dar nu am gasit intelegere. Va fi relicita", a anuntat Homor.

Este vorba de lotul Targu Mures - Ungheni + drum de legatura (9,2 km, din care 4,7 drumul de legatura), unde contractul fusese semnat cu asocierea LEMACONS - VEGA 93 - ARCADA COMPANY pentru circa 180 miliaone de lei. Teoretic, termenuld e executie era de 12 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor.

In urma cu o saptamana, directorul CNADNR anunta de iminenta reziliere, sperand insa ca situatia va fi rezolvata insa.

"Constructorul a solicitat reziliere. Inercam sa-l readucem in contract, sa nu reziliem. Motivele sunt puerile. E un contract semnatd e mai bine e un an. Motivul pentru care au cerut reziliere e ca nu s-a dat ordinul de incepere. Oridinul de incepere este o etapa imediat ulterioara,d ar care nu se poate da fara autorizatia de construire", a explicat Homor, in urma cu o saptamana.
Potrivit informatiilor HotNews.ro, situatia de pe Lotul in prezent reziliat vine ca urmare a inacitivitatii CNADNR in 2015 si ca urmare a faptului ca atata expropririle, cat si unele avize si autorizatia de construire nu s-au obtinut in timp util. Hotararea de Guvern privind exproprierile in cauza a fost emisa abia pe 27 ianuarie.


Citeste mai multe despre   



















7984 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    intrebare ! (Marţi, 12 aprilie 2016, 14:49)

    coor [utilizator]

    de ce se liciteaza pana nu este autorizatie de construire ? sa mai bifam ceva ...?
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Marţi, 12 aprilie 2016, 15:10)

    Adri4n [utilizator]

    "si ca urmare a faptului ca atata expropririle, cat si unele avize si autorizatia de construire nu s-au obtinut in timp util."

    Nume si prenume pentru putorile vinovate angajate la stat. ACUM.
    Chiar nu se poate gasi un articol in codul penal pentru incompetentii care nu si-au facut treaba?

    Atunci desfintati CNADNRul cu totul si sa rugam autoritatea corespondenta din Germania sa isi deschida filiala aici. Cu nemti angajati daca romanii, cum se vede treaba, nu sunt in stare.
  • +9 (9 voturi)    
    Ca un nestiutor intreb... (Marţi, 12 aprilie 2016, 15:17)

    petrol_head [utilizator]

    cine saracia ei de treaba elibereaza aceste autorizatii de constructie??? Nu de alta, dar vad ca la unele constructii dubioase se obtin atata de usor aceste autorizatii, iar pentru proiecte strategice, de interes major atat local cat si national tot timpul se aduce aminte de aceste autorizatii? Cine trebuie sa dea cu batul pe aceste autorizatii? Cum se obtin aceste autorizatii de constructie pentru o autostrada? Sunt primariile localitatilor prin care autostrada va fi construita, este consiliul judetean, prefectura, Fane Spoitoru, cine trebuie sa aprobe aceste autorizatii de constructie???
  • +3 (5 voturi)    
    Dormiti in cisme sau in papuci ?? (Marţi, 12 aprilie 2016, 15:18)

    andreesanu [utilizator]

    Iresponsabilii,inconstientii,incometentii ce se pretind guvernanti dorm in cisme pe salarii de vis !!!.
    Asta-i Romania ajunsa in 26 de ani in limea a treia .
  • +1 (1 vot)    
    Exact ca in justite ! (Marţi, 12 aprilie 2016, 16:12)

    Miky113 [utilizator]

    Tocmai s-a descoperit un motiv credibil pt a intirzia procesul !!!

    De-a dreptul fascinant !
    Cind e urmatorul termen a procesului ?!

    Ezista 2 esplicatii:
    -dl Partzag sustine ca acest tronson trebuie terminat ultimul, fiindca e ultimul vazut dinpre axa Bucuresti(Saadova)-Londra(Berlin) Washington-.
    -orice sir trebuie sa aiba un prim rezilient, ce urmeaza nu mai conteaza: : Grizzly Bears Tunnel's, Ciutruga Nadasel Balc, Canenii MARI- canenii mici-CaneniiDealuNegru,, Moara Vlasiei-StroeFabric-Cozia, BatVampirrrres Cave Area(Dkula Land)
  • +2 (2 voturi)    
    ce e greu sa dai o lege (Marţi, 12 aprilie 2016, 17:54)

    yellowdog [utilizator]

    ca pentru proiecte de interes national expropierele sa fie facute imediat iar compensatiile sa fie facute la valoarea pietei...

    dar gunoaiele din parlamente au alte inteterese
  • +1 (1 vot)    
    ce amagire (Miercuri, 13 aprilie 2016, 8:52)

    levierul [utilizator]

    citisem REALIZAT in loc de REZILIAT
    Sunt penibili toti de la transporturi si CNADNR.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă