Luni incepe executia lucrarilor de montare a separatoarelor de sens pe DN 1. Primele lucrari de montare a parapetelor vor incepe de la baza rampei podului de pe DN 1, in zona IKEA. In prima faza s-a stabilit montarea parapetelor de beton pe lucrarile de arta (pasaje), pe o lungime de aproximativ 800 m, iar lucrarile vor fi executate dupa un program in fiecare zi a saptamanii.

DN1 - zona BaneasaFoto: Google Street View

Lucrarile vor fi executate dupa urmatorul program:

- Luni - Joi, intre orele 10.00 - 17.00, pe ambele cai de circulatie;

- Vineri intre orele 10.00 - 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiesti - Bucuresti;

- Sambata intre orele 08.00 - 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiesti - Bucuresti

- Duminica intre orele 08.00 - 14.00 pe calea 1, pe sensul Bucuresti - Ploiesti.

"Aceste lucrari de montare a parapetelor metalice si a celor din beton de tip "New Jersey" se vor desfasura pe sectorul cuprins intre Pasajul Inferior Baneasa, km 8+050 si km 12+868 situat la capatul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura Bucuresti. Acest parapete va separa sensurile de circulatie si va impiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulatie pe alta", transmite CNADNR.

"CNADNR face apel in continuare la soferi sa circule cu respectarea regulilor de circulatie, mai ales cu viteza legala, pentru ca montarea acestor parapete nu exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesiva", potrivit unui comunicat al institutiei.

In prima faza s-a stabilit montarea parapetelor de beton pe lucrarile de arta (pasaje), pe o lungime de aproximativ 800 ml, pornind de la urmatoarele pozitii kilometrice:

- km 8+900

- km 9+850

- km 12+384.

Dupa finalizarea amplasarii parapetelor pe DN 1 intre Baneasa si Otopeni, procedura va fi continuata tot pe DN 1, pe o distanta de aproximativ de 35 km, pe sectorul de drum cuprins intre km 40 - km 94.

Reamintim ca in data de 22.04.2016, CNADNR semnat Acordul-cadru de furnizare avand ca obiect "Achizitia si transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea companiei.

Acordul-cadru semnat are o durata de 2 ani si are ca obiect furnizarea si montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finantarea fiind asigurata de la bugetul de stat si venituri proprii si va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Directiile Regionale de Drumuri si Poduri.

CNADNR precizeaza ca procedura de licitatie aferenta acestui Acod cadru a fost initiata inca din anul 2014, dar din cauza unor contestatii depuse la CNSC, procedura a fost anulata, fiind apoi reluata.