Noul ministru al Transporturilor, in vizita pe DN76 Deva - Oradea, un drum aflat in reabilitare de sapte ani: "Nu vreau nicio zi de intarziere peste termenul din luna noiembrie"

de Victor Cozmei     HotNews.ro


DN76 Deva - Oradea, in lucru
Foto: Ministerul Transporturilor
DN 76, intre Deva si Oradea, se afla in reabilitare inca din 2009, insa dupa mari probleme, lucrarile au fost deblocate in urma cu o luna, iar termenul de finalizare ar trebui sa fiepana la finele anului. , anunta Ministerul Transporturilor. Noul ministru, Sorin Buse,  a facut o vizita pe santier si a cerut cosntructorilor seriozitate si finalizarea lucrarilor pana in luna noiembrie. Din cele sase loturi ale proiectului, pe 4 se lucreaza, pe unul este pregatita lansare alicitatiei iar pe altul, unde contractele au fost reziliate in urma cu un an, proiectul tehnic este in curs de revizuire.

Ministrul Transporturilor, Sorin Buse, a facut luni o vizita de lucru pe Drumul National 76 Deva - Oradea, insotit si de Catalin Homor, directorul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), transmite Ministerul Transporturilor intr-un comunicat remis HotNews.ro.

Lucrarile pe DN 76 au fost deblocate luna trecuta, astfel incat, in prezent, se afla in curs de executie Loturile 1, 2, 4 si 5. Lotul 1 Soimus - Brad, km 0+000 - km 30+436, are o lungime de 29 km si este realizat in proportie de 70%. Lotul 2 Brad - Ionesti, km 35+432 - km 55+425, cu o lungime de aproximativ 20 km are un stadiu de executie de 98%. Cei 33 de km ai Lotului 4 Varfurile - Stei, km 69+350 - km 102+660, sunt executati in proportie de 47%, transmit autoritatile.

La Lotul 5 Stei - Beius,  km 102+660 - km 133+660, se realizeaza lucrari pe o lungime de 28 km. In acest moment, stadiul de executie este de 51%. Potrivit reprezentantilor MT, ministrul Buse a atras atentia constructorilor de pe Lotul 5 ca ritmul nu este cel dorit.

"Faceti ceea ce trebuie facut. Nu sunt probleme cu platile, asa ca nu aveti niciun motiv sa nu finalizati acest proiect la timp. Nu vreau nicio zi de intarziere peste termenul din luna noiembrie. Repet, ne alegem partenerii care demonstreaza seriozitate. Vreau angajament clar. Vreau fapte. Lucram in echipa.", a transmis Ministrul Transporturilor.

In ceea ce priveste Lotul 3 Ionesti - Varfurile, km 55+425 - km 69+350, si Lotul 6 Beius - Oradea, km 133+660 - km 184+390, contractele de executie au fost reziliate in anul 2015. Proiectul tehnic pentru Lotul 3 este in curs de actualizare, iar elaborarea Documentatiei de atribuire si lansarea Procedurii de licitatie vor avea loc pana la finalul acestui an. Pentru Lotul 6, DRDP Cluj prin Serviciul de Proiectare a inceput demersurile pentru elaborarea documentatiilor tehnice necesare demararii procedurii de achizitie publica.

"Ma bucur ca lucrarile au intrat pe fagasul normal. Nu vom diminua eforturile pentru realizarea acestui drum in intregime. Am remarcat astazi implicarea activa a constuctorilor, ceea ce poate aduce finalizarea acestui proiect in termen. Voi monitoriza constant situatia acestor lucrari constant pentru a fi sigur ca ritmul de lucru actual va fi pastrat pana la capat", a declarat Ministrul Transporturilor, Sorin Buse.


Reabilitarea DN 76 a inceput inca din 2009. Contractul a fost impartit pe mai multe loturi. Dupa mari intarzieri care au impus o monitorizare atenta din partea Companiei si reluarea discutiilor contractuale cu fiecare Antreprenor in parte, firmele constructoare s-au mobilizat si au reluat activitatea din santiere, transmite Ministerul Transporturilor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3753 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Alo CNADNR ! Sunt platitor de rovinieta ! (Luni, 18 iulie 2016, 17:17)

    ioio [anonim]

    Pentru lotul 3 Ionesti - Varfurile, km 55+425 - km 69+350 trebuiesc facute reparatii deoarece drumul este impracticabil. Este plin de gropi, unde mai exista asfalt, iar unde e decopertat a ramas pamant(noroi cand ploua) sau pietris. E dezastru, macar sa se plombeze gropile.
  • +6 (6 voturi)    
    oalelei...!!! (Luni, 18 iulie 2016, 17:34)

    Codruta N [utilizator]

    Pai pe Varfurile - Stei, numai o minune sa se intample, ca sa termine pana in noiembrie!!
    La stadiul pe care l-am vazut eu prin primavara si la conditiile de teren de acolo, nu prea vad cum - dar... Doamne ajuta!
    Nici la Stei - Beius nu prea vad cum s-ar putea asta, la cate sate sunt pe acest "drum european"! :(
  • +2 (2 voturi)    
    DN6,în jud.Olt.Ce facem? (Luni, 18 iulie 2016, 18:32)

    vali47 [anonim]

    Anunțăm procuratura?În 2011 au început lucrări de modernizare,abandonate în 2012.Drumul este de groază,cu denivelări,locuri îngustate,crăpături și nici-o semnalizare.Sau degradat și lucrările executate,cine plătește?Politicienii de Olt nu văd.Să căutăm alții la alegerile din toamnă,care să le pese.
  • 0 (0 voturi)    
    e un dezastru (Marţi, 19 iulie 2016, 16:54)

    un sofer [anonim]

    Am crezut ca GPS-ul ma baga pe drumul spre Cluj si de fapt m-a bagat pe asta. Vara 2016. Era sa rup masina noua (doar 20000km) pe drumul asta. Mergi pe el si nu mai vrei sa te numesti roman! Portiuni lungi cu doar o singura banda - cealalta e un hau. Gropi si drum de pamant. Marcaj lipsa cu desavarsire. Ce sunt alea indicatoare? Nu poti sa ii dai a 4a. Si cu a 3a mergi cu frica. Nu va mai faceti iluzii! Nu ii mai prindem din urma pe cehi, polonezi, unguri, etc. Avem o tara frumoasa dar e mare pacat ca e locuita de natia mea.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by