Largirea la patru benzi a centurii Capitalei intre DN2 si A2, scoasa la licitatie. Contract de 75 de milioane de euro pentru sectorul de 11,5 km

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 26 aprilie 2017, 12:36 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Centura intre DN2 si A2
Foto: Hotnews
Modernizarea si largirea la patru benzi a celor 11,5 km din Centura Capitalei intre DN2 (Voluntari) si A2 (Autostrada Soarelui) a fost scoasa la licitatie si anuntul de participare publicat in SEAP, la peste o luna de cand Compania de Drumuri anunta ca a finalizat documentatia. Valoarea estimata a contractului este de circa 75 de milioane de euro, iar durata lucrarilor va fi de 15 luni de la semnarea contractului.

"Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) S.A informeaza ca astazi, 26.04.2017 a fost demarata achizitia publica a contractului Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 - A2, sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750) prin publicarea in SEAP a Anuntului de participare nr. 174932/26.04.2017. Termenul limita pentru primirea ofertelor este 13.06.2017", transmite CNAIR.

Potrivit informatiilor din SEAP, "contractul prevede executia lucrarilor pentru modernizarea a 11,524 km din Centura rutiera a Municipiului Bucuresti, sectorul DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750), constand in principal in sporirea capacitatii de circulatie de la 2 la 4 benzi de circulatie - cate 2 pe sens - si in eliminarea unor intersectii la nivel prin realizarea unor noduri rutiere, a unor pasaje noi, precum si prin reabilitarea pasajelor si a podurilor existente pe aceste sectoare de drum national".

Valoarea estimata fara TVA a contractului este de 339,009,410.99 RON, adica circa 75 milioane de euro.

Ofertele constructorilor vor fi evaluate dupa cel mai bun raport calitate-pret, conditii in care pretul conteaza in proportie de 70%, iar restul e reprezentat de garantiile suplimentare pe care constructorul le poate oferi pentru lucrari si pentru rosturile de dilatatie de la poduri si pasaje.

Durata contractului este de minim 75 de luni, din care executia propriu zisa este 15 luni. Restul va fi perioada de garantie si de notificare a defectiunilor.

Situatia pe celelalte loturi din Centura de Nord a Capitalei:
 
    - cca 20 km intre DN2 si DN7 au fost largiti la patru benzi si dati in exploatare in 2010

    - cca 9 km intre DN7 si A1 sunt, in prezent, in lucru




Compania de Drumuri anunta inca din 29 martie ca a finalizat documentatia de licitatie si a trimis-o la Agentia Nationala pentru Achizitii Publice pentru validare.

Pentru cei 11,5 km intre Voluntari si Autostrada Soarelui a fost semnat un contract de reabilitare in 2013, insa constructorul a intrat in faliment si contractul a fost reziliat in 2015.

Anuntul CNAIR ca scoate la licitatie tronsonul DN2-A2 vine intr-un moment in care Primaria Capitalei, condusa de Gabriela Firea, insista sa preia intreaga centura si proiectele sale de modernizare in administrarea sa.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















11312 vizualizari

  • -7 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 13:50)

    dragonfly [utilizator]

    in loc sa faca toata centura asa cum ar fi normal ei se apuca de largit o bucatica ca si cum asta era ultimul lucru nefacut, nici macar nu este necesar!!
    • +1 (1 vot)    
      E ok ce vor sa faca (Miercuri, 26 aprilie 2017, 15:01)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui dragonfly

      Ca sa o faci pe toata pe bani de la buget costurile sunt imense. Aceasta bucata era absolut necesara pentru ca sa poata uni cele doua autstrazi (A1-A2) cat mai repede si sa descongestioneze Bucurestiul. Astfel se va putea circula relativ civilizat dupa iesirea de pe A1 pana la intrarea pe A2 fara sa mai intri prin oras ceea ce e oricum mare, mare lucru si prioritatea zero Sectiunea de sud ar trebui licitata toata si facuta la nivel de autostrada nu cum e centura de nord cu ronduri si cu intersectii. Probabil sunt sanse ca centura de sud sa se faca pe bani europeni si atunci da, ar trebui licitata toata dar nu stiu daca cei care conduc CNADR au o viziune pe termen lung. Insa clar, cea mai buna solutie e construirea sectiunii de sud de la zero ca autostrada.
    • +2 (2 voturi)    
      ba e! (Miercuri, 26 aprilie 2017, 15:05)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui dragonfly

      Arata-mi o portiune de 1 km din centura unde nu este necesar sa fie largita.
    • +1 (1 vot)    
      este necesar (Miercuri, 26 aprilie 2017, 15:31)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui dragonfly

      ... insa nu si suficient...

      Exista in plan autostrada A0 (de ~100km lungime) de vreo 5 ani de zile insa e cu totul alt proiect decat largirea drumului existent
  • +5 (5 voturi)    
    Voluntari - Marea Neagra (Miercuri, 26 aprilie 2017, 14:35)

    Sati [utilizator]

    Ciocul mic "noi' santem la putere si sugem tot.
  • +4 (4 voturi)    
    BAI NENE, NU-I CAM MULT? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 14:40)

    schroedinger [utilizator]

    De unde scot baietii astia sumele astea?
    Astea includ probabil si spagile....
    • 0 (0 voturi)    
      sa speram (Joi, 27 aprilie 2017, 9:11)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Ar fi bine sa includa spagile, asa macar s-ar putea realiza lucrarea; rau ar fi ca spaga sa fie luata din banii de constructie. suna pesimist, stiu
  • +2 (2 voturi)    
    wtf (Miercuri, 26 aprilie 2017, 16:34)

    ekek [utilizator]

    cum dracu vine asta, Timisoara face centura dubla ca lungime, cu doar 10 milioane mai mult.

    http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21734813-centura-sud-timisoarei-scoasa-licitatie-aproape-85-milioane-euro-pentru-tronsonul-25-kilometri.htm

    Or fi munti in jurul Bucurestiului si nu i-am vazut eu? E subterana?
  • +1 (1 vot)    
    75 luni (Miercuri, 26 aprilie 2017, 18:55)

    TrueBlue [utilizator]

    aproape 7 ani pentru 11 km..... sau se face in 2 ani si restul sunt pentru intretinere (nu e clar in articol).
  • 0 (0 voturi)    
    Sosea! (Joi, 27 aprilie 2017, 9:25)

    andrei1232000 [utilizator]

    Nu sunt retele de deviat, este loc, parte e facuta. 6 luni ar fi suficient. Norma de autostrada de campie este de vreo 3,8 milioane de euro. Autostrada, adica cu banda de urgenta, etc. Cate pasaje sunt de facut? si se mai adauga 2 benzi nu se fac 4 noi! Poate ca s-au anulat standardele de cost! nu se putea fura (oricum erau prea umflate). La banii astia ar trebui sa o faca in 3 luni. E vara, ziua e lunga si se poate lucra si in doua-trei schimburi. Ar fi un test pentru CNAIR sa experimenteze lucrul non stop. Domnilor furati dar cu masura! Stadion Oprescu 200 mil EUR, stadion Dortmund 40 mil EUR! Ca sa va faceti o idee. Si DNA nimic!


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by