A fost semnat contractul pentru constructia pasajului de la Domnesti de pe Centura Capitalei, la peste doi ani de la lansarea licitatiei. 24 de luni termen pentru realizarea sensului giratoriu suspendat

de Victor Cozmei     HotNews.ro

Pasajul suprateran de tip giratoriu la Domnesti
Foto: Hotnews
Contractul pentru proiectarea si executia pasajului rutier de la Domensti peste Centura Capitalei a fost semnat cu asocierea Straco-Comnord-Specialist Consulting pentru suma de 91,5 milioane de lei, anunta Compania de Drumuri. Pasajul va fi sub forma unui sens giratoriu suspendat peste soseaua de centura, are un termen de 3 luni pentru proiectare si 24 de luni pentru executie. Licitatia pentru acest proiect a fost lansata in martie 2015.

"Proiectarea si Executia Pasajului Suprateran pe DJ 602, Centura Bucuresti - Domnesti va dura 3 luni, iar constructia propriu-zisa a acestuia va fi de 24 de luni. Garantia de buna executie a acestui pasaj va fi de 24 de luni", anunta Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Configurat sub forma de sens giratoriu, pasajul va fi construit la intersectia dintre Strada Prelungirea Ghencea-DJ602 si Centura Bucuresti.

Contractul pentru acest obiectiv de investitii, semnat intre CNAIR S.A si Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L, va costa 91.552.381,90 lei fara TVA si are ca termen de finalizare anul 2019.

"Se estimeaza ca Ordinul de incepere al lucrarilor pentru acest pasaj, cu o lungime de 374 de metri, va fi emis in toamna acestui an", noteaza CNAIR.

Lucrarile de arta prevazute in Proiect sunt grupate in trei mari categorii:

- Pasaj suprateran peste Centura rutiera a municipiului Bucuresti si CF pe strada Prelungirea hencea si DJ 602;

- Pasaje pe Soseaua de Centura pe bretele de urcare/coborare la intersectia giratorie denivelata;

- Intersectie giratorie denivelata propriu-zisa.

Pentru aceste lucrari de arta s-a decis aplicarea unei solutii constructive mixte (otel - beton din grinzi etalice cu inima plina continue si dale din beton armat prefabricate, precomprimate, solidarizate monolit de grinzile metalice).

Sunt prevazute si doua drumuri colectoare pentru accesul riveranilor, unul fiind amplasat de o parte si de alta a rampei dinspre Bucuresti a pasajului de pe Prelungirea Ghencea - DJ602 si altul la rampadinspre Domnesti. Accesul in aceste doua drumuri se face pe baza unor intersectii giratorii amplasate la baza rampelor.

In vederea traversarii pietonale a caii ferate s-au prevazut de o parte si de alta a soselei de Centura doua scari metalice identice. Pozitionarea acestor scari este sub pasajul de pe Prelungirea Ghencea si DJ602, iar la partea superioara sunt amplasate in consola, facilitand astfel accesul pietonilor in trotuarul prevazut pe pasaj. Scarile au o inaltime totala de 10 m si sunt proiectate in 2 rampe cu podeste intermediare. Sunt realizate pe o fundatie din beton armat si au suprastructura din stalpi din profile metalice, ranforsati cu contravanturi si vanguri protejate anticoroziv prin zincare termica.

Treptele sunt realizate din gratare metalice prinse cu suruburi de inalta rezistenta de vangurile laterale. Balustrada este de asemenea din profile metalice protejate anticoroziv si are o inaltime de 1.10 m.


Citeste mai multe despre   























14653 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    astia ne ingroapa cu incompetenta lor (Miercuri, 10 mai 2017, 17:51)

    rov [utilizator]

    la propriu !
    Nenorocitul ala de pod trebuia facut de 20 de ani...
    Cred ca sunt milioane de ore de asteptare insumate ca pierdute in blestemata asta de intersectie.
    Nu as condamna pe nimeni din responsabili la puscarie, i-as pune sa stea un an cate opt ore pe zi in acea intersectie...si in altele!
    • +2 (4 voturi)    
      numai 20 de ani? (Joi, 11 mai 2017, 9:55)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui rov

      "Nenorocitul ala de pod trebuia facut de 20 de ani."

      poate, dar cu sigurata sunt lucrari de infrasturctura ce asteapta de mult mia mult timp!
      Calea ferata de Valcele a fost inceputa de Pingelica, si abandonata dupa 1990.
      Centura exterioara a Capitalei era o necesitate de mult.
      La fel, macar O SINGURA trecere peste Carpati care sa aiba mai mult de o banda pe sens!
      In schimb, traficul in Bucuresti a devenit infernal abia dupa 2000.
      Alte "lucrari de arta" asteapta de mai mult timp ...
  • 0 (8 voturi)    
    Vedeti ca se poate?! (Miercuri, 10 mai 2017, 18:01)

    Crioan [utilizator]

    Cu o mica intarziere, Dr. Oparescu isi respecta promisiunea, si face autostrada suspendata - pentru inceput, un sens giratoriu suspendat!
  • +11 (13 voturi)    
    Nu va bucurati! (Miercuri, 10 mai 2017, 18:20)

    MihaiPoenaru1 [anonim]

    Straco Grup e in insolventa!
    • +5 (7 voturi)    
      asa este! (Miercuri, 10 mai 2017, 19:19)

      dece [utilizator] i-a raspuns lui MihaiPoenaru1

      si Comnord e la fel!
      • +1 (5 voturi)    
        terminati cu prostiile (Joi, 11 mai 2017, 8:03)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui dece

        si ce daca sunt in insolventa? nu mai bagati fumigene aiurea. Straco are si un lot de autostrada pe Orastie-Deva (daca nu ma insel) la care lucreaza. Pe de alta parte e cam printre putinele firme care isi respecta termenele de finalizare, sau chiar finalizeaza mai rapid lucrarile...

        Insolventa nu inseamna faliment... mai ales ca in Romania insolventa a fost folosita in fel si chip.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu are niciun lot... (Joi, 11 mai 2017, 9:33)

          Io1234 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          ...va inselati...
          • +1 (1 vot)    
            eu zic ca are (Joi, 11 mai 2017, 10:22)

            Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Io1234

            http://www.zf.ro/eveniment/strabag-si-straco-grup-au-luat-grosul-contractelor-de-1-2-mld-lei-pentru-constructia-autostrazii-campia-turzii-targu-mures-13789516
            • 0 (0 voturi)    
              Citeste mai atent... (Joi, 11 mai 2017, 13:49)

              Io1234 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

              E vb de Orastie-Deva in comentarii...nu C.Turzii
      • +4 (4 voturi)    
        mai bine (Joi, 11 mai 2017, 8:54)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui dece

        poate administratorul judiciar isi face treaba mai bine decat hotii care au fost sefi, asta daca se poate legal.
    • 0 (0 voturi)    
      insolventa (Joi, 11 mai 2017, 10:33)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui MihaiPoenaru1

      Si Hidroelectrica a fost in insolventa, nu s-a mai produs curent?
  • +2 (2 voturi)    
    Guverne (Joi, 11 mai 2017, 9:26)

    Casargoz [utilizator]

    Daca un proces de licitatie dureaza 26 de luni.
    Zau daca stiu de ce mai mergem la vot. Habar n-am cine era la guvernare cand s-a lansat licitatia. Iar cand va fi gata...
    Si nu as da vina numai pe guvern: si piata este de vina si justitia...
    Licitatia in sine este o saga.

    2014 CNADNR anunţat în 18 octombrie 2014 că lucrările vor începe în martie
    18-martie 2015 acceptul de publicare al anunţului de participare urmând a fi publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP)
    30 aprilie 2015 licitatie -amanata pt. aviz de mediu.

    Dezbaterile publice privind impactului asupra mediului s-au finalizat în data de 30 iunie 2015, iar Comisia de Analiză Tehnică, în data de 2 iulie 2015, a luat decizia emiterii Acordului de Mediu.

    CNADNR) a anunțat că termenului limită de depunere a ofertelor pentru obiectivul de investiţii „Proiectare şi execuţie pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti – Domneşti” este până la data de 30 iulie 2015.

    noiembrie 2015 a fost desemnată câştigătoare oferta Asocierii SC Straco Grup SRL - SC Comnord SA - SC Specialist Consulting SRL. În situaţia în care, în termen de 10 zile de la data comunicării deciziei CNSC, nu se va depune nicio plângere la Curtea de Apel Bucureşti, CNADNR va iniţia semnarea contractului", se spune într-un comunicat al CNADNR.

    17 mai Societăţile Drumuri şi Poduri Gheorgheni şi Asocierea Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro Spa - Itinera Spa - Expresconstruct Tys SRL - Viadesign RRL au contestat licitaţia pentru atribuirea contractului privind proiectarea şi execuţia pasajului suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti - Domneşti, a anunţat. Cele două contestaţii au fost înregistrate în ultima zi a termenului legal de depunere a acestora.


    16 iunie 2016 Contestaţiile depuse la licitaţia organizată pentru atribuirea contractului privind proiectarea şi execuţia pasajului suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti - Domneşti au fost respinse de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC)
    ETC....
  • 0 (4 voturi)    
    Contentastie in instanta a contractului! (Joi, 11 mai 2017, 9:35)

    Miky60 [utilizator]

    Acum, asa cum merge treaba in Romania, ar trebui ca cei care au fost pe locul 2 sa conteste in instanta licitatia si contractul pe orice motiv le trece in cap si sa mai pierdem timp pana o sa inceapa constructia...
    • 0 (2 voturi)    
      cum sa mai conteste licitatia (Joi, 11 mai 2017, 10:24)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      daca s-a finalizat si perioadele de contestatii au trecut ? vb aiurea
      • +1 (1 vot)    
        Contestarea in instanta nu are termen (Joi, 11 mai 2017, 11:35)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        Tu vorbesti prostii, una este contestarea oficiala, alta este cea in instanta. Poti oricand sa faci plangere penala la DNA pentru abuz in serviciu si sa ceri oprirea lucrarilor si sa iti dea tie contractul. Doar psd-ciuma rosie care da legi noaptea ca hotii si ziua ca mafiotii doreau sa limiteze la 7 ani perioada pentru plangerea pt abuz in serviciu.
  • +2 (4 voturi)    
    24 de luni ptr. executie!? (Joi, 11 mai 2017, 10:15)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    ha-ha-ha!
    intr-un interval de timp similar au fost realizati prima mie de km din Drumul Matasii,)))


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi