Calin Popescu Tariceanu ii critica pe Klaus Iohannis si Tiberiu Nitu si explica de ce Senatul a respins cererea de urmarire penala a lui Vosganian: Precedent periculos, ar fi deschis calea spre transformarea Romaniei intr-o republica a procurorilor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:44 Monitorizari | Atacuri la adresa justitiei >> Declaratii

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, arata, intr-un comunicat remis sambata, ca dosarul in care s-a cerut avizul pentru urmarirea penala a lui Varujan Vosganian, "instrumentat de Procuratura Generala si pentru care s-a cerut votul Senatului nu se refera la presupuse fapte de coruptie ale unui senator, ci pune in discutie o decizie politica a unui ministru in functie, concretizata printr-o hotarare de Guvern". Tariceanu subliniaza ca, in acest caz, "pot sa afirm ca un vot in favoarea cererii procurorului general, asa cum isi dorea si Presedintele, ar fi creat precedentul potrivit caruia orice decizie a Executivului (deci, potential si a Presedintelui) si a oricarei autoritati publice ar fi putut fi cenzurata in viitor de catre procurori. Un asemenea precedent devenea periculos, pentru ca el ar fi deschis calea spre transformarea Romaniei intr-o republica a procurorilor."

Tariceanu il critica pe procurorul general Tiberiu Nitu, afirmand ca "Aceasta concluzie mi-a fost intarita si de interventia neavenita a Procurorului General, Tiberiu Nitu, care, prin cele spuse: <Aceasta atitudine a Senatului Romaniei de a nu da curs pentru a doua oara unei cereri de ridicare a imunitatii in cazul aceluiasi senator poate fi interpretata si ca un semnal de neincredere a Parlamentului in puterea judiciara, lucru nepermis intr-un stat de drept, intr-o tara membra a Uniunii Europene>, aduce o grava atingere principiului separatiei puterilor in stat si reprezinta un atac nepermis la adresa Senatului. Consider ca CSM ar trebui sa sesizeze Inspectia sa Judiciara in acest caz, asa cum o face si atunci cand unii politicieni critica nepermis Puterea Judecatoreasca."

In comunicatul dat publicitatii sambata, Tariceanu il critica si pe presedintele Klaus Iohannis, afirmand ca "Daca ar fi sa ne ghidam dupa ceea ce a spus luni domnul Presedinte, dar mai ales dupa criticile deschise ale Presedintelui la adresa votului din Senat, atunci schimbarea pare mai degraba in realitate o continuare a politicii initiate de fostul presedinte potrivit careia institutiile statului, inclusiv Parlamentul, trebuie sa se conformeze directiilor propuse de Cotroceni. (...) Dupa alegerile de anul trecut mi-am propus sa ma abtin de la orice critica la adresa Presedintelui ales. Punctul de vedere exprimat mai sus nu se vrea a fi in niciun caz o critica la adresa Presedintelui. El deriva insa din necesitatea ca, in calitatea mea de Presedinte al Senatului Romaniei, sa apar rolul acestei institutii fundamentale a democratiei in arhitectura constitutionala si sa subliniez pozitia sa independenta si legitima in raport cu celelalte puteri ale statului pe o chestiune de principiu si nu intr-un caz particular."


Redam integral comunicatul de presa transmis de presedintele Senatului:


Votul privitor la dosarul Vosganian, exprimat in urma cu doua zile in plenul Senatului de o majoritate semnificativa, la care au aderat senatori din toate grupurile parlamentare, a generat o serie de reactii critice la care ma vad obligat sa raspund, mai ales ca ele vin dinspre Presedintele Romaniei si dinspre Procurorul General, iar natura acestor critici pune sub semnul intrebarii capacitatea Senatului de a discerne intr-o problema extrem de serioasa si grava.

Nu mai departe de luni, 9 februarie, Presedintele Iohannis declara in plenul Camerelor reunite urmatoarele: "Imi doresc un Parlament puternic... Parteneriatul Presedintelui cu Parlamentul raspunde nevoii de a restabili increderea in aceasta institutie fundamentala a democratiei." Dupa votul din Senat, parteneriatul propus de Presedinte pentru restabilirea increderii s-a transformat intr-o critica fara menajamente fata de opinia exprimata de majoritatea senatorilor.

In primii ani de dupa revolutie, cuvantul "reforma" devenise un fetis folosit la tot pasul de foarte multi politicieni si personalizat conform unor interese personale, de grup, de partid etc. Acum, "schimbarea" pare sa fi luat locul "reformei".

Impartasesc opinia domnului Presedinte privind necesitatea unei schimbari cerute de electorat cu ocazia alegerilor prezidentiale dar, inainte de a purcede la schimbare, este absolut necesar sa definim reperele acestei schimbari.

Daca ar fi sa ne ghidam dupa ceea ce a spus luni domnul Presedinte, dar mai ales dupa criticile deschise ale Presedintelui la adresa votului din Senat, atunci schimbarea pare mai degraba in realitate o continuare a politicii initiate de fostul presedinte potrivit careia institutiile statului, inclusiv Parlamentul, trebuie sa se conformeze directiilor propuse de Cotroceni. Aceasta interpretare mi-a fost intarita si de faptul ca criticile de ieri au fost continuate azi cu aceeasi asprime, chiar daca ele au fost mascate prin circumscrierea lor in lupta cu coruptia: "Reinnoiesc apelul adresat clasei noastre politice de a intelege ca un Parlament tolerant cu coruptia si coruptii nu se va bucura niciodata de respectul si increderea cetatenilor".

In realitate, dosarul instrumentat de Procuratura Generala si pentru care s-a cerut votul Senatului nu se refera la presupuse fapte de coruptie ale unui senator, ci pune in discutie o decizie politica a unui ministru in functie, concretizata printr-o hotarare de Guvern.

De aceea pot sa afirm ca un vot in favoarea cererii procurorului general, asa cum isi dorea si Presedintele, ar fi creat precedentul potrivit caruia orice decizie a Executivului (deci, potential si a Presedintelui) si a oricarei autoritati publice ar fi putut fi cenzurata in viitor de catre procurori. Un asemenea precedent devenea periculos, pentru ca el ar fi deschis calea spre transformarea Romaniei intr-o republica a procurorilor.

Aceasta concluzie mi-a fost intarita si de interventia neavenita a Procurorului General, Tiberiu Nitu, care, prin cele spuse: "Aceasta atitudine a Senatului Romaniei de a nu da curs pentru a doua oara unei cereri de ridicare a imunitatii in cazul aceluiasi senator poate fi interpretata si ca un semnal de neincredere a Parlamentului in puterea judiciara, lucru nepermis intr-un stat de drept, intr-o tara membra a Uniunii Europene", aduce o grava atingere principiului separatiei puterilor in stat si reprezinta un atac nepermis la adresa Senatului.

Consider ca CSM ar trebui sa sesizeze Inspectia sa Judiciara in acest caz, asa cum o face si atunci cand unii politicieni critica nepermis Puterea Judecatoreasca.

Dupa alegerile de anul trecut mi-am propus sa ma abtin de la orice critica la adresa Presedintelui ales. Punctul de vedere exprimat mai sus nu se vrea a fi in niciun caz o critica la adresa Presedintelui. El deriva insa din necesitatea ca, in calitatea mea de Presedinte al Senatului Romaniei, sa apar rolul acestei institutii fundamentale a democratiei in arhitectura constitutionala si sa subliniez pozitia sa independenta si legitima in raport cu celelalte puteri ale statului pe o chestiune de principiu si nu intr-un caz particular.























28460 vizualizari

  • +51 (57 voturi)    
    Ramoliceanu la racoare (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:48)

    Interlop [anonim]

    Poate gasesc biletul roz procurorii. Ai uitat cand faceai trafic de influenta?
    • +30 (34 voturi)    
      ///asta se vede in situiatia lui Spagasian (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:57)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

      ...n-aveti curaj sa dati ochii cu judecatorii daca sunteti asa cinstiti?!
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 17:14)

      nutunut [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

      ....in curand pe ecrane....
    • +12 (16 voturi)    
      Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 19:50)

      DorelDorel1 [anonim] i-a raspuns lui Interlop

      Probabil ca asta e motivul pentru care la scapat pe Vosganian ca se gandeste ca îi vine si lui randul.
    • -1 (1 vot)    
      /// (Duminică, 15 februarie 2015, 9:38)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

      Asa a fost de mai mult de zece ani, Ponta nu mai poate sa graiasca in fata unui presedinte care l-a desfintat in alegeri unu la unu si l-a montat pe Tariceanu sa mai zica si el ceva.
    • +3 (3 voturi)    
      sigur...de ce rep. procurorilor..... (Duminică, 15 februarie 2015, 22:27)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Interlop

      cand poate fi republica talharilor.
  • +45 (53 voturi)    
    teama de parnaie (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:52)

    Razvan_M [utilizator]

    De fapt Tariceanu se teme ca va ajunge el insusi la mititica pentru ciordeala pe care a facut-o in perioada 2005-2008. Si pentru subminarea economiei nationale. Si pentru inalta tradare.
    • +2 (4 voturi)    
      La "toti" ne vine randul... (Duminică, 15 februarie 2015, 10:35)

      Johomann [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      fii sigur, ca "ulciorul tot umbla la fantana pana se sparge"... ?!

      dupa o "activitate" de aproape doua decenii in parlament, "zmeii" au pierdut contactul cu realitatea, lumea virtula in care traiesc, convinsi ca au dreptate, se destrama, incet dar sigur...

      Este pacat de anii pierduti, sa zic, in zadar ? Nu stiu, dar bine cunoscuta zicala, "cum iti asterni asa dormi"...

      Nu poti astepta sa-ti scoata altii castanele din foc, pana nu te frigi, habar nu ai ca, focul cam arde...
  • +43 (47 voturi)    
    Republica lichelelor (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:54)

    Ricochet [utilizator]

    Acesti banditi fac eforturi disperate sa confiste viata politica a tarii, sa transforme sistemul democratic, asa schiop cum e el acum, intr-unul mafiocratic de extractie pur interlopa.
    • +5 (7 voturi)    
      Asa-i (Duminică, 15 februarie 2015, 10:26)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      Pai cum sa ajunga sa fie Romania o republica a procurorilor cind poate sa ramina asa cum este, o republica a parlamentarilor? La cheremul lor si a neamurilor lor.
  • +35 (41 voturi)    
    DNA (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:54)

    robsson [anonim]

    O sa.l caute si p el o fata DNA
    • +22 (24 voturi)    
      USL-ism și mafie . (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:29)

      nelu [anonim] i-a raspuns lui robsson

      Ei se consideră zmeii zmeilor .Fură țara de o demolează și prostește mai găsesc și scuze .Deci ați văzut cu cine și ce avem a face .Vreau desființată școala asta de hoți .Bravo Băsescu .
      • +15 (19 voturi)    
        Dottore daca era azi la Cotroceni (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:06)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nelu

        Brutaria nu era asa populata
  • +38 (46 voturi)    
    Ce tupeu! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:55)

    vorax [anonim]

    Adică deciziile guvernului de a fura din buzunarul cetățeanului și de a îmbogăți jefuitorii bugetului sunt ”decizii politice” și nu are nimeni dreptul să le ofere niște ”contra-decizii de pușcărie între 5 și 10 ani”.
    • -3 (9 voturi)    
      Desființăm instituția numită Guvern? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 21:35)

      HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui vorax

      După teoria asta, orice introducere a unei taxe și orice angajare a unui bugetar devine susceptibilă de ”a fura din buzunarul cetățeanului”.

      Procurorii nu au a-și da cu părerea despre legi, despre hotărâri de guvern și alte acte normative. Procurorii trebuie să verifice respectarea legii, nu să pună în discuție adoptarea și conținutul ei.

      Dacă au probe că Niculae l-a mituit pe Vosganian, să prezinte acele probe. Conținutul unei hotărâri de guvern nu e probă.

      Și last, but not least, Nițu a ajuns să critice Senatul așa cum Maior critica voios Curtea Constituțională. Separația puterilor în stat nu dă dreptul unui procuror să critice Senatul. Un ziarist poate face asta, ține de rolul lui în societate. Dar rolul unui procuror e altul și exact de asta parlamentarii trebuie să aibă imunitate.
      • +7 (11 voturi)    
        Mai informeazate ! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:39)

        Roman_1918 [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

        Nu e vorba numai de HG, ci de 3 Ordine de Ministru date cu dedicație de Vosganian !
        De asta se dăsea cu mir si citea rugăciuni !!!
      • +2 (6 voturi)    
        infintam tara numita Romania? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:48)

        Decebal [anonim] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

        In linia de gandire pe care o propuneti, orice furt sau tradare sau subminare a economiei nationale savarsite prin act normativ sunt legale din start indiferent daca sunt sau nu impotriva intereselor acestui stat.
        Imi permit sa va contrazic si sa scot in evidenta faptul ca pentru a nu fi nevoie de o republica a procurorilor in Romania ar fi nevoie de un Guvern si Parlament format din oameni cu o farama de coloana vertebrala care sa-si dea demisiile atunci cand e cazul, asa cum fac confratii lor din tarile mai rasarite (nu , de la rasarit)
        Si , last ,but not least, ar fi bine fie sa nu incurcam justitia si sa o lasam sa-si faca treaba sau sa o inlocuim cu Senatul/Cam dep ca nu are nici un rost sa platim cu totii atatia politisti, procurori si judecatori pecare sa nu-i lasam sa-si faca treaba.
        • +1 (3 voturi)    
          Limitele de legiferare... (Duminică, 15 februarie 2015, 0:40)

          HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui Decebal

          ...le stabilește doar Constituția. De asta există Curte Constituțională.

          O țară în care procurorii își dau cu părerea despre fiecare act normativ nu e în niciun caz un stat de drept. Am fost multă vreme împotriva imunității politicienilor, dar acum se dovedește că de fapt această imunitate este necesară.

          ”Trădarea” sau ”subminarea economiei naționale” permit orice abuz din partea procurorilor, în România au fost oameni executați pentru asemenea ”infracțiuni” și apoi reabilitați post-mortem. Justiția trebuie să-și facă treaba în limitele legii, nu să-și extindă limitele după dorință. Justiția nu emite legi și nu cenzurează legi sau legislatori, justiția doar aplică legi. Punct.
          • +1 (1 vot)    
            Domnule Harald (Duminică, 15 februarie 2015, 15:00)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

            Hitler era cancelar , si avea un guvern. Acel guvern a adoptat masuri consitutionale, in raport cu constitutia din acea vreme din Germania .
            Masurile luate erau " masuri politice ".
            Va rog sa condamnati Tribunalul de la Nurenberg pentru un abuz criminal savarsit impotriva ministrior din cabinetul Hitler.
            Asta ca sa va urmati logica stamba pana la capat.
            Aud ?
            • -3 (3 voturi)    
              Vosganian nu a comis crime de război (Duminică, 15 februarie 2015, 18:23)

              HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

              Dacă putem pune semnul egal între un proces organizat de trupele de ocupație, la capătul unui razboi mondial soldat cu zeci de milioane de morți și acuzarea unui fost-ministru pentru conținutul unor acte normative prin care au fost subvenționate materii prime, cred că avem o problemă mult mai serioasă, nu una de auz.
              • 0 (0 voturi)    
                Aplicam (Luni, 16 februarie 2015, 8:47)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

                logica dumneavoastra in ambele situatii. Ati gasit un principiu fals ,prin care anuntati suprematia deciziilor guvernului in fata Legii
                Acest principiu eu l-am aplicat la guvernul lui Hitler.
                Ca sa vedeti in ce absurditate sunteti.
                Nu am comparat faptele !
                Deci, fie sunteti de acord ca un PRINCIPIU se aplica in toate situatiile , fie va dati seama de enormitatea prostiei pe care o sustineti si renuntati la a clama acel principiu fals.
                Cu scuzele de rigoara.
        • 0 (4 voturi)    
          ”farama de coloana vertebrala...” (Duminică, 15 februarie 2015, 1:43)

          HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui Decebal

          nu poate fi definită în vreun fel prin lege.

          Membrii Parlamentului ajung acolo ca urmare a unui vot popular, iar poveștile cu un ”Parlament format din oameni cu o farama de coloana vertebrala” sunt parte a unei atitudini moralizatoare ieftine, lipsite de conținut.

          Cine stabilește existența ”unei farame de coloana vertebrala”? Există milioane de votanți în România care cred cu tărie și sinceritate în subvenționarea de către stat a diverselor activități economice. Le permitem procurorilor și judecătorilor să stabilească dacă socialismul e rău sau dacă liberalismul e bun?
    • 0 (0 voturi)    
      Separatia puterilor!!! (Luni, 16 februarie 2015, 7:19)

      IoanAlbescu [anonim] i-a raspuns lui vorax

      Daca guvernul decide de a te fura din buzunar, atunci e de vina parlamentul care l-a ales. Daca parlamentul nu pedepseste acel guvern, de vina e poporul care a ales acel parlament. Deci daca un guvern te fura de vina esti tu, cu mine si cu cei care au votat un astfel de parlament. Ori ne trezim si votam oameni competenti, ori renuntam la democratie. Aici e marea dilema. Insa ne place sa credem ca noi nu trebuie sa facem nimic si vin altii sa faca ordine. Sa-ti fie clar, orice ordine care pare ca s-ar realiza pe alta cale este o ordine in interesul celui care o face si nu al tau!!!
  • +25 (29 voturi)    
    pai si? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:56)

    ValentinV [utilizator]

    La cati (si cat) ati furat de asta e nevoie.
  • +35 (41 voturi)    
    senatori (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 12:57)

    mircea [anonim]

    Sigur, următorul pe listă ești chiar dumneata. Acuma încerci să-ți fidelizezi senatorii corupți, dar n-o să-ți meargă. Motociclist stupid!
  • -35 (47 voturi)    
    Nu credeam să ajung vreodată... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:00)

    HaraldHarfagre [anonim]

    ...să-i dau dreptate lui Tăriceanu, da' asta e, never say never.

    România s-a transformat deja într-o republică a procurorilor. E bine pentru senatori că au posibilitatea de a se pune la adăpost de frenezia procurorilor, dar ar trebui să se gândească și la restul națiunii.
    • +1 (5 voturi)    
      Nici eu nu credeam ca o sa ajungi atat de jos.. (Duminică, 15 februarie 2015, 4:22)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui HaraldHarfagre

      ...dar uite ca se poate. Adica la domnu' Videanu se da aprobarea pentru urmarirea penala in acelasi caz, iar lui Vosganian nu.. De ce n-a iesit toarasu' Tradiceanu cu aceste declaratii si in cazulul Videanului?

      Mare-i prostia oamenilor. Mare si lunga si deasa.
  • +38 (42 voturi)    
    Sterling Resources (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:01)

    catani [anonim]

    Alo DNA ,ordonanţa de urgenţă prin care Cabinetul Tăriceanu a modificat legea petrolului în 2007 !
    • +10 (12 voturi)    
      Sterling egal motocicleanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:07)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui catani

      Vom afla de la HSBC peste un an ?
  • +31 (35 voturi)    
    asa, motociclene (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:04)

    nash pandelica [utilizator]

    un menistru in functie poa' sa imparta in stanga si'n dreapta averea statului. poate sa faca chiar traffic de influenta.
    de fapt, si chestia cu biletelul roz, tot traffic de influentza fura, nu ?!
    cam ce a facut si varu jana pe langa matale, cand incerca sa'l aranjeze pe bulibasa neculai din jurju.
  • -4 (20 voturi)    
    O fi bun pretextul? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:05)

    Daniels22026 [utilizator]

    Tiberiu Nitu este Procurorul General al plagiatorului. Deci am motive sa ma indoiesc de competenta profesionala a procurorilor din subordinea sa directa.

    Intrebarea e daca exista indicii privind primirea de foloase necuvenite de catre Vosganian. Daca nu exista asemenea indicii, ma tem ca ex-premierul biletelelor roz are nitica dreptate. Deciziile guvernamentale, bune sau proaste, sint protejate de imunitate. Deci Tariceanu a gasit un pretext bun pentru imunizarea ministrului penal. Dar daca el are dreptate si nu exista indicii de spaga, se impune demiterea lui Nitu. Ar fi foarte bine.
    • -3 (3 voturi)    
      ha,ha,ha (Duminică, 15 februarie 2015, 8:50)

      marmarin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      cum isi mai dau unii cu parerea fara sa citeasca. Exact despre asta este vorba. Dat OM in scopul de primire foloase necuvenite si chiar primite aceste foloase. Niciun ministru sau ce o fi el, nu are voie sa incalce legile. Nici macar prin OM.
    • -3 (3 voturi)    
      "Deciziile guvernamentale, bune sau proaste, (Duminică, 15 februarie 2015, 10:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      sint protejate de imunitate."
      Te contrazice insusi ponta:
      - vezi in cazul privatizarii CFR solicitarea de aprobare a privatizarii de CSAT.
      - Pivniceru: Memorandumul Rompetrol nu trebuia adoptat printr-o lege in parlament, demersul este neconstituţional.
      De ce crezi ca ponta arunca raspunderea in spatele altor institutii?
  • +23 (31 voturi)    
    o sa-i vina si lui randul si (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:08)

    __alex__ [utilizator]

    fostului fotomodel si va fi asteptat cu bratele deschise la Rahova.
  • +20 (22 voturi)    
    explicatie (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:08)

    nimrod [utilizator]

    Nesfârşită, Grădina Maicii Domnului...
  • +29 (37 voturi)    
    Bla, bla (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:10)

    marcus61 [utilizator]

    Noi vrem sa scapam de republica hotilor, razgandeanule.
    Asa ca: TOTI HOTII LA PUSCARIE! Asta e deviza noastra.
  • +31 (33 voturi)    
    domnu' (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:10)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    nu procurorul decide ci instanta, care-i formata din 3 oameni, si mai exista si recursuri si tot asa, pana la o condamnare definitiva e cale lunga. nu inteleg ce e asa rau in a fi anchetat, daca chiar esti nevinovat te duci singur in fata instantei si zici "domle, uite ce probe de doi lei au procurorii, vi le demonstrez imediat ca fiind false" si pleci cu fruntea sus. oricum, asa cum ati facut voi acum nu a avem un stat de drept ci o republica a parlamentarilor, nu o republica parlamentara.
    • -3 (11 voturi)    
      ehe (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:28)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      procesele dureaza ani de zile, timp in care nervii si buzunarele tale se fac franjuri, iar viata ta este compromisa; cata vreme procurorul nu raspunde cu capul pentru acuzatiile nedovedite, n-as avea nici eu chef sa ma las tarat prin procese
      • +1 (3 voturi)    
        atunci e simplu (Duminică, 15 februarie 2015, 16:04)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        nu faci nimic dubios si nu dai niciunui procuror posibilitatea sa te tareasca in procese. crezi ca un procuror are chef sa te duca in procese pe care stie ca le va pierde ? nu, nenea, nu este fum fara foc, stai linistit.
        • -1 (1 vot)    
          Procurori corupți și comenzi politice (Duminică, 15 februarie 2015, 18:30)

          HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Da, în general un procuror dorește să fie promovat și mulți dintre ei sunt gata de tot felul de compromisuri morale în acest scop. Asta pe lângă slugărnicia obișnuită a românilor, de la care procurorii nu fac excepție.

          Când ai să discuți măcar cu vreo 10 procurori din RO și ai să vezi cum albul devine negru în funcție de puterea politică a momentului și de funcționarii sau demnitarii implicați, îți mai schimbi tu părerea
  • +14 (20 voturi)    
    oare (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:11)

    pontiac [anonim]

    Apucam sa vedem cum parlamentul incuviinteaza sa fie cercetat penal si arestat?
    • +1 (3 voturi)    
      Da ! (Duminică, 15 februarie 2015, 9:43)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui pontiac

      Sper cu toata taria sa apuc momentul in care mascatii intra in adunatura din parlament cu actul legal in mana si ridica un sau mai multi cioflingari ce se numesc "demnitari"in bataia de joc a natiunii.
  • +20 (26 voturi)    
    extraordinar (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:12)

    abrahamlincoln [utilizator]

    fotomodelule, atunci sa ramana asa cum e, o republica a coruptiei si hotilor, e mai bine asa fotomodelule?? sa va fie rusine
  • +14 (20 voturi)    
    Dar, Tariceanu? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:13)

    Supravietuitorul [anonim]

    Dar, Tariceanu nu a fost si el ministru al industriilor si apoi Prim ministru?
  • +22 (26 voturi)    
    Taricene! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:14)

    Herodot [utilizator]

    Prefer o republica a procurorilor, unei republici a penalilor! Si da, ai dreptate: Precedentul ar fi fost periculos ... pentru penali!
  • +15 (21 voturi)    
    Sofismele lui Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:15)

    Grasul [utilizator]

    Vosganian nu e acuzat ca a initiat o Hotarare de Guvern catastrofala pentru ROMGAZ ci pentru foloasele necuvenite obtinute ca urmare a acestei Hotarari de Guvern!
    Domnul Tariceanu prefera sa vada altfel lucrurile, probabil in interesul domniei sale!
    • -4 (12 voturi)    
      eroare (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:30)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

      nu i se reproseaza nici un folos necuvenit; in fapt, a dat gaz ieftin ca sa se faca ingrasaminte chimice ieftine pentru fermierii romani; altfel am fi avut recolta ciuciu in ultimii ani; fireste, insa, iubitorii vestului prefera sa vada agricultura romana praf si magazinele pline de otrava din import
      • +1 (3 voturi)    
        Asa este, cum spui tu, luminate! (Duminică, 15 februarie 2015, 4:32)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Fermierii romani, cum spui matale:

        "Călin Popescu Tăriceanu: Nu-i mai bine să importăm noi îngrăşăminte din Rusia şi China sau de la ăştia care au gaze?!

        Varujan Vosganian: Domnule Prim-ministru, ar fi bine dar, vedeţí dumneavoastră, pe lângă faptul că avem vreo 9000 de salariaţi, 70% din producţia lor se duce la export, deci….

        Călin Popescu Tăriceanu: Mai rău! Dacă se duce la export producţia, înseamnă chiar că suntem proşti.

        Varujan Vosganian: Păi, nu suntem, că ne creşte deficitul…în fine….

        Călin Popescu Tăriceanu: Auzi, nu mă lua pe mine cu vrăjeala…Noi ce facem?! Eu am înţeles. Practic, trebuie să subvenţionăm preţul gazului ca ei să producă şi după aia să exporte. Deci, eu nu fac decât prin subvenţie să…export subvenţia.

        Varujan Vosganian: Ştiţi cum e, domnule Prim-ministru. Aici lucrurile stau aşa: există anumite industrii la care în toate ţările se face această treabă, se lucrează prin preţul materiei prime. Noi, România, am evitat. Spre deosebire de alte ţări, industria de îngrăşăminte din România a beneficiat de un ajutor marginal, pe care l-am dat, adică între 9 şi 17 dolari la mia de metri cubi de gaz…Nu uitaţi că ei consumă 2,4 miliarde de metri cubi de gaz. Deci, dacă ăştia se opresc mâine, noi o să avem o mare problemă şi pe piaţa internă de gaz că s-ar putea să trebuiască…

        Călin Popescu Tăriceanu: Să ne scadă preţurile…

        Varujan Vosganian: Nu să ne scadă preţurile! Deci, domnule Prim-ministru, oricum, ceea ce spuneţi dumneavoastră şi care este în vîrtutea unei vânoase abordări liberale, pe care eu o accept, nu se poate face oricum, de azi pe mâine..."

        http://www.evz.ro/stenograma-sideranta-discutia-completa-in-care-vosganian-se-milogea-anormal-de-tariceanu-pentru-gazele-lui-niculae-vosganian-de-ce-mi-smulgi-inima-din-piept-micsorandu-mi-veniturile-tariceanu-auzi-nu-ma-lua-pe-mine-cu-vrajeala.html
      • -1 (3 voturi)    
        as putea paria (Duminică, 15 februarie 2015, 9:57)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ca peste 70% din productia lui Niculae pleca la export
        - fermierii romani? gen Trita Fanita sau Culita Tarata?
        - otrava din import? normal, ca tot ce creste in glia stramoseasca e mai bun si mai gustos prin simplul fapt ca a fost ingrasat cu balegar romanesc si ingrasamintele lui Niculae
        Mai las-o incolo cu nationalismul de doi bani si apararea banditilor astora.
      • 0 (4 voturi)    
        "iubitorii vestului" sustin (Duminică, 15 februarie 2015, 11:08)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ca daca Videanu e urmarit pentru aceeasi vina atunci si Vosganian sa urmeze aceeasi cale: spre procurori. Fara favoritisme parlamentare. Doar in constitutia noastra e stipulat principiul egalitatii intre cetateni. Tratament egal.
  • +11 (17 voturi)    
    Sofismele lui Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:15)

    Grasul [utilizator]

    Vosganian nu e acuzat ca a initiat o Hotarare de Guvern catastrofala pentru ROMGAZ ci pentru foloasele necuvenite obtinute ca urmare a acestei Hotarari de Guvern!
    Domnul Tariceanu prefera sa vada altfel lucrurile, probabil in interesul domniei sale!
  • +19 (23 voturi)    
    //\\ (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:20)

    LiviuP01 [utilizator]

    Bravo domnule Inima Zburdalnica. E mai corect asa. Decat o republica a procurorilor, mai bine una a infractorilor.
  • +27 (35 voturi)    
    Mai bine o tara de procurori (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:27)

    Phil Austin [utilizator]

    decat una de parlamentari imuni si delicventi. Nu-i asa popescu tariceanu calin?
  • +42 (50 voturi)    
    parlamentul = cuibusorul coruptilor, (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:31)

    yellowdog [utilizator]

    sunteti dumnezei pe pamant, nu vi se aplica nici o lege, doar noi sa muncim sa va platim taxe sa aveti de unde fura
    • +15 (19 voturi)    
      sau: (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:04)

      lute_ipse [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      cum sa ne aparam coruptii si sa dam vina pe Iohannis si Nitu
    • +16 (24 voturi)    
      Pe apa Dambovitei (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:22)

      Caligula [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

      Am citit mesajul lui Tariceanu. Temeiul intregii respingeri se afla fromulat intr-o singura propozitie fara nicio trimitere concreta la fapta, 16 cuvinte: "pune in discutie o decizie politica a unui ministru in functie, concretizata printr-o hotarare de Guvern". Atat e motivarea.

      Romanii merita mai bine. Sa lasam un judecator in a decide bazat pe fapte care e de fapt realitatea.
  • +12 (16 voturi)    
    legile, hotararile si libertatea de constiinta (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:37)

    VladBerliba [anonim]

    Legile si hotararile trebuie sa respecte Constitutia.

    Iar libertatea de constiinta se circumscrie Constitutiei.
  • +20 (28 voturi)    
    ce imi vine (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:42)

    Adrian_1234 [utilizator]

    sa te injur ca la usa cortului
    Mai panarama, tu ai auzit de separatia puterilor in stat ? Tu iei decizii si ALTII te judeca pentru ele . Asa e sistemul. Nu iti place du-te si fa altceva.
    Nu decizi tu cine e vinovat si cine nu, si mai ales nu decizi tu pe cine urmaresc procurorii acum sau daca au voie,
    • -1 (1 vot)    
      Nu înțelegi niște principii (Duminică, 15 februarie 2015, 18:36)

      HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Tăriceanu și Senatul nu judecă, Tăriceanu și Senatul refuză să permită procurorilor și judecătorilor să se ocupe de așa ceva.

      Așa cum după un meci de fotbal nu mergem în sala de judecată să stabilim dacă a fost penalty sau nu, tot așa nu mergem în sala de judecată nici cu hotărârile de guvern. Poți înțelege asta?

      Separația puterilor în stat nu înseamnă dictatura Justiției, înseamnă că există domenii off-limits pentru Justiție..
  • +20 (22 voturi)    
    Mda... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:42)

    IancuJianu [utilizator]

    Sa ramina deci patria hotilor...
  • +20 (26 voturi)    
    Mai Nea "Podul gresit" (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:42)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    Prefer de o mie de ori o republica a procurorilor, in locul unei republici a hotilor.
  • +34 (46 voturi)    
    Iata cu cine..... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:44)

    polonyca [utilizator]

    ........ vrem noi sa reformam tara !!! Acest ....etern ginerica , nu stie saracu' pe ce lume traieste !! E tulburat rau....de la homini probabil.....altfel , ceea ce debiteaza el e absolut contraproductiv !! Inca odata se adevereste ca Base avea dreptate......vedem acuma ce fel de partener avea in acest.....specimen anacronic !!!!
    • +6 (8 voturi)    
      Dau like... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:17)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      E Sambata, weekend, m-a amuzat si relaxat expresia "etern ginerica":))
  • +21 (25 voturi)    
    omu' are dreptate! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:46)

    Crup [utilizator]

    Fara ironii, manechinu' are dreptate! La cat sunt de hoti porcii astia de politicieni, ma rog, cel putin 80% dintre ei, daca e sa ii tragi pe toti la raspundere, chiar iti trebuie o armate de procurori!
    Politicienii astia se impart - dupa parerea mea - in 3 categorii. Prima categorie, cea mai numeroasa, peste 50% se duc in politica cu scopul unic, clar si precis: sa fure in stil mare. In ziua de azi milionul de euro e asa, un fel de bonus, nu grosul hotiei. Pentru astia, furtul, talharia, e a doua natura. Talharia pentru ei e ca apa pentru peste: poate trai un timp foarte limitat si in afara ei, dar intr-un final, moare!
    A doua categorie e cea care furtul, talharia, nu e un scop in sine, dar nici nu a forta de a rezista tentatiei sau presiunii. Acestia vor sfarsi tot prin a fi hoti.
    A treia categorie, cei chiar cinstiti, sunt extrem de putini. Si daca totusi ajung in politica, sfarsesc ori prin a zbura din cercurile politice, ori prin a pleca ei insisi, scarbiti, ori prin a fi luati in bataie de joc de propriul popor sau propriul electorat, sub influenta puternica a inamicilor lor politici, deseori cu arme mediatice extrem de puternice, la nivel national sau local. Un exemplu consacrat, Corneliu Coposu.
  • +38 (48 voturi)    
    Tăriceanu învârte limba în gură! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:51)

    vali47 [utilizator]

    Faptele de care este acuzat Vosganian sau petrecut când inimă zburdalnică Tăriceanu era prim ministru.Arestarea lui Vosganian i-ar fi creat frisoane lui Tăriceanu.În acest fel trebuie văzută declarația lui Tăriceanu și insistența de a se pune batista pe țambal.Că PNL cad în sondaje,asta și vrea Tăriceanu.De când îl are pe Ponta pește,Tăriceanu nu își mai ascunde curvăsăreala politică.
  • +37 (45 voturi)    
    Ptiu! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:52)

    Soljenitin [utilizator]

    Doamne fereste, scuipa repede in san, Caline! Domnia legii? Puschea pe limba, ptiu-ptiu-ptiu!
  • +17 (21 voturi)    
    din art de constitutie (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:58)

    a [anonim]

    reiese ca parlamentarii au imunitate doar pentru votul sau opinia exprimata ca parlamentar nu pentru acte exercitate ca ministru.
  • +13 (21 voturi)    
    Kurwasaria salveaza Romania! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 13:59)

    N. Putinciosu [anonim]

    Pfiu si io care stiam ca e dosar DIICOT, nu al Procuraturii Generale, mai Tarlicene mai!
  • +22 (26 voturi)    
    Asta si vrem! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:03)

    Primula [utilizator]

    Ca procurorii sa faca dosare tuturor coruptilor! Cu observatia ca voi, acolo, in Parlament, v-ati constituit intr-o o academie a infractorilor!
  • +17 (21 voturi)    
    auzi, precedent periculos! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:04)

    xiaomi [anonim]

    pai normal ca nu e bine, va dati seama cate decizii proaste s-au luat in romania? terenuri in panta, autostrazi la de 10 ori pretul, privatizari la 1 euro, cum sa raspundem noi ca am nenorocit tara? se poate asa ceva? mintim bine in campanie pana ne voteaza astia si dupa facem ce vrem, atat timp cat avem grija cum luam valiza sa nu ne prinda DNA!
  • +16 (26 voturi)    
    <br> (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:08)

    adrian88000 [utilizator]

    nu intelege ca SENTINTA o dau JUDECATORII nu Procurorii !
  • -7 (23 voturi)    
    Deciziile politice nu pot fi cenzurate de justitie (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:10)

    Alionescu Ionut [anonim]

    Absolut corecta luarea de pozitie a lui Tariceanu!
    Justitia nu are dreptul de a interfera in deciziile politice.
    De asemenea, trebuie stopata orice tentativa de imixtiune a puterii judecatoresti in procesul de legiferare!
    Separatia puterilor in stat trebuie respectata si de justitie!
    Trebuie sa mentionam ca puterea judecatoreasca nu e stat in stat, asa cum nu sunt nici celelalte puteri!
    Trebuie prevazute mecanisme in constitutie prin care, toate puterile statului sa se controleze reciproc, iar toate acestea trebuie sa se supuna vointe populare, fara exceptie!
  • +11 (19 voturi)    
    DNA (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:10)

    Dumitru Catalina [anonim]

    Urmatoarea iubita a lui Calin o sa fie o fata cu numele DNA si o sa ajunga "Calin file DE poveste".
  • +14 (20 voturi)    
    Lupul in blana de oaie! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:11)

    hotnewsfil [utilizator]

    Unii scriitori de romane de succes s-au dovedit a avea o sumedenie de defecte morale mari : sarlatani, farisei, diversionisti, profitori, extrem de cupizi si de lipsiti de caracter, ingrati, neloiali, lupi in blana de oaie, etc., toate sub o masca de mironosita pioasa. Un astfel de personaj cu doua fete total diferite una de alta este Vozganian.
    Exista scriitori de succes la care discrepanta dintre cele doua fete este si mai greu de imaginat.
    Astfel, un sriitor de romane de mare succes la publicul larg, in special la femei (fiind foarte chipes, instruit, amabil, curtenitor, manierat, arbitrul elegantei masculine, mereu zambitor) - un austriac.
    El scria romane rapid, ii ieseau 'din prima', fiind foarte talentat.
    Era cautat si invitat peste tot, prezenta lui era binefacatoare pentru ceilalti invitati.
    Asta, pana s-a raspandit zvonul ca ar fi, totodata, violator si criminal in serie (omora victimele pe care le violase).
    Cea mai mare parte a populatiei era contrariata si revoltata de acest zvon, pe care il considerau o calomnie ordinara, inventata de unii care il invidiau pe preferatul lor.
    Politia s-a sesizat si a facut un plan de prindere in flagrant, ca sa-l aresteze. Stralucitul sriitor de romane a fost informat de o admiratoare indragostita de el.
    A fugit imediat in California. Acolo, a parcurs statul in lung si lat, continuad sa violeze si sa ucida. Era deosebit de inteligent si de abil, astfel ca nu i-a fost usor politiei americane sa-l prinda si sa il trimita in Austria, unde a fost judecat rapid si condamnat la ani grei de puscarie.
    Fanii criminalului (mai ales doamnele) continuau sa il adore pe criminal si sa sustina ca i se face o inadmisibila nedreptate.
    Unele doamne il vizitau regulat la inchisoare si il presau sa scrie iin continuare romane de succes. Trebue sa recunoastem : Vozganian 'al nostru' este 'relativ acceptabil' : scriitor talentat de romane si doar 'un lup in blana de oaie'.
  • -5 (23 voturi)    
    Are dreptate (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:15)

    freejack [utilizator]

    Un act al Guvernului nu poate fi cenzurat decat de Curtea Constitutionala sau de Parlament. Procuratura sa se ocupe de actele de coruptie.
    • +1 (13 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:45)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui freejack

      Exceptand cazul in care exista dovezi de mita, caz in care ar trebui inceputa urmarirea. A luat bani pentru hotarare (el si/sau altii), urmariti si beliti maxim. Altfel, nu. Este o decizie economica, buna sau proasta, pentru care se raspunde electoral.

      Ca asa... boc/base/pogea ar trebui anchetati pentru subminarea economiei nationale prin forfetar si tva la 24 in 2010, in conditiile in care istoria a dovedit ca au pus economia mai rau in cap prin defiscalizarea (logic, doh) economiei. Dar, de... pentru astia nu era criza in 2009, ca erau alegeri si trebuia base reales indiferent de costuri. Romanica era plina de petreceri campenesti cu prezente prezidentiale, salbe si alte rahaturi de luat ochii la fraieri.
      • +6 (8 voturi)    
        pai sa-l prinda cu mita (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 18:10)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        pe Vosganian si apoi poate sa-l ia si pe Tariceanu ca a fost partas, prin legalizarea in sedinta de guvern.
        • +2 (4 voturi)    
          asta e prob (Duminică, 15 februarie 2015, 15:02)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          Caz 1: il ancheteaza ca de ce i-a dat saracutului gaze ieftine si a fost decizie politico-economica, buna sau proasta. Asta NU se ancheteaza de catre procurori nicaieri. Ca ar trebui sa-i ia pe boc si gasca, nastase si gasca, tariceanu si gasca, FARA exceptii.

          Caz 2: il ancheteaza ca a dat gaze saracutului contra bani. Sa-l bage la bulau si sa-i dea maxim.

          Din ce s-a spus pana acum, aici este vorba de cazul 1. Sunt chestii total diferite, dar am remarcat ca gandirea este optionala la multa lume.
  • +16 (24 voturi)    
    Am evoluat, e democratie! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:16)

    hotnewsfil [utilizator]

    In comunism, partidul ii infiera oe cei ce se abateau de la linia partidului.
    Acum, Vozganian infiereaza partidul fiindca s-a abatut de la linia trasata de el..
  • +15 (19 voturi)    
    da bravo ba filosofule (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:18)

    Daniel [anonim]

    Bine ca ati transformat-o voi intr-o republica a infractorilor si a hotilor si ati ingradit cat ati putut tragerea voastra la raspundere...va--mpinge morcovu` pe toti in partea dorsala...incepe sa va miroase a mucegai si a gratii lustruite de amprente care ne-au distrus prezentul...sa va curga bromura prin sange multi ani de-acum inainte...
  • +14 (22 voturi)    
    un jeg de shicleala (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:19)

    argatul [anonim]

    Acest tampe nu mai are unde sa trimita biletele .
    Mai nea naspa fa ma legi corecte sa nu mai fure nimeni . Ce treaba ai tu de procurori? Cand ii vine si lui randul sa de-a vreo declaratie cu privire la firma ce inca o detine Cetroen. reclameloea alea care se faceau gratis pe la tv-uni. Colcaie parlamentul de excroci
  • +12 (20 voturi)    
    Tariceanu si decizia politica. (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:19)

    eugen [anonim]

    Musiu Tariceanu, te erijezi intr-un aparator al coruptilor, daca te dai un individ corect- desigur nu esti, cum iti explici ca onor comisia juridica a Senatului si-a dat acordul? Dupa mintea lui Moliceanu ;ministrii, primarii, pres. consiliilor judetene etc, pot sa faca orice excrocherie sustinand ca aceasta a fost o decizie politica. Daca aceasta decizie politica a pagubit Bugetul tarii, cine este de vina Molicene?
    Sper sa nu mai stai mult pe acest scaun!
  • +18 (22 voturi)    
    Pai de ce ar fi rau ? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:21)

    svejk [utilizator]

    Pai de ce ar fi rau sa avem o republica a procurorilor?
    Oamenii cinstiti n-ar avea de ce sa se teama...
    Prefer o republica a procurorilor decat una a HOTILOR
  • +14 (20 voturi)    
    Realitate, nu ipocrizie (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:22)

    Ilie Mihalteanu [anonim]

    Tariceanu se justifica, folosind niste asa-zise argumente juridice, desi Senatul, la ordinul Tariceanului, a refuzat sa ridice imunitatea lui Reptilian Vosganian, deoarece Vosganian l-ar fu turnat si pe Tariceanu, care s-a "gazat" si el din mita lui Niculae.
  • +13 (19 voturi)    
    .... daca ..... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:23)

    cbogdan [utilizator]

    Daca dosarul gazelor ieftine l-ar fi vizat numai pe Vosganian si decizia politica guvernamentala poate mai credeam. Dar de ce Videanu poate fi cercetat de procurori in acelasi dosar si Vosganian nu ?
  • +13 (19 voturi)    
    hop (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:25)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    si manichinul de paie penal, ce cujetari adinci scoate pe gura-i cea parfumata...
  • +11 (17 voturi)    
    . (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:26)

    VirgilGeorgescu [anonim]

    Hai, nu ne lua cu vrajeala asta!
  • +9 (17 voturi)    
    Taricica (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:27)

    radu [anonim]

    Ti-a luat Dumnezeu mintea sau il admiri pe Putinica ?
  • +17 (25 voturi)    
    Un tembel, care este presedintele senatului (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:30)

    nicu p. [anonim]

    Daca ai fost prim-minisrtul Romaniei si acum cu complicitate psd+unpr+pnl reformator-partid inexistent din punct de vade legal+restul infractorilor din randul vostru, tu fara pregatire juridica ocupi a doua funtie in Romania, marsavului incalci prevederile Art16.Egalitatea in drepturi ,-alin (1) si in special alin(2) -Nimeni nu este mai presus de lege.
    Habar nu ai tu un inginer in constructii industriale si in administratia apelor-atunci l-ai cunoscut pe comunistul si criminalul de ion iliesc,uti unde ai fost in dec' 89 ,AMARATULE DE INGINER-in ac.perioada mergeau la Facultatea de Constructii cei mai slabi liceni.VI CU NERUSINARE SA-L INSULTI SI PE Presedintele Klaus Johhanes -precum la-i acuzat permanent pe fostul presedinte Traian Basecu ,mai mult si pe Procurorul General al Romaniei Tiberiu Nitu. Ar trebui ca D-na Laura Codruta Kovesi sa se sesizeze din oficiu Ptr. incalcarea flagranta a prevederilor Art.16.din Constitutia Romaniei si sa fi condamnat pentru subminarea puterii de stat.
  • -7 (19 voturi)    
    iar se confunda o putere in stat cu o institutie (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:31)

    daniel ionescu [anonim]

    desi il critic de fo' 12 ani, trebuie sa recunosc faptul ca tariceanu are dreptate. logica senatului este singura care poate face diferenta in cazul membrilor sai! de la basescu incoace, se confunda prea adesea legitimitatea unui for cu legitimitatea unei institutii si cu drepturile institutiei procurorului de a-si baga coada in "toate"! comentariile pro si, mai ales, contra, refuza, totusi, votul democratic!? si nu este bine.
    • +7 (11 voturi)    
      Republica hotilor este ok ? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:16)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui daniel ionescu

      Alesii penali va reprezinta Popescule ! Se mira si Amedeo de ce progenitura a infiat.
  • +19 (23 voturi)    
    Logica lu’ pește prăjit (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:32)

    ipolitic [utilizator]

    Daca nu ar fi senator, Vosganian ar fi acum în fata procurorilor să dea explicații. Ca orice cetățean care e bănuit de niște PRESUPUSE acte de încălcare a legii, indiferent de calitatea sa. Ceea ce este un precedent periculos pentru Tăriceanu. Știe el ce știe.
    Mie îmi pare rău de săracul Johannis. Atât de iubit de poporul PNL, și totuși, nu-l ascultă nimeni..
  • +13 (19 voturi)    
    Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:38)

    ela [anonim]

    domnul Tariceanu trebuie sa mearga la PARCHET si sa spuna tot despre greselile guvernarii dansului.
    sa ne lase cu astfel de comentarii.
    sa ne spuna este sau nu implicat in contractele cu MAICROSOFT?
    daca da ce rol a avut?
  • -8 (22 voturi)    
    N-as fi crezut (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:40)

    munuc [utilizator]

    Dar uite ca viata bate filmul. Trebuie sa-i dau dreptate lui Tariceanu. In vartejul justificat impotriva spagarilor cineva vrea sa amestece lucrurile si forteaza condamnarea lui Vosganian pentru cu totul alt gen de fapte mizand pe spiritul de turma al mioriticilor. Daca Vosganian poate fi judecat si pedepsit pentru activitatea governului avem o mare problema. Nu intamplator a fost ales Vosganian ca tinta. S-a mizat probabil pe antipatile numeroase manifestate fata de acesta (multe din invidie cred) si pe xenofobia romanilor (in mas-media se apasa pe ARMEAN).
    • +7 (13 voturi)    
      ... prietene ... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:56)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      Iohannis este neamt.
      • -6 (16 voturi)    
        Nu te grabi sa tragi concluzii (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:02)

        munuc [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Crezi ca daca Iohannis era rus mai avea vreo sansa? Sau crezi ca un Kelemen Hunor va putea fi vreodata presedintele Romaniei? Mai gandeste-te.
    • -1 (9 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:13)

      Bozo [anonim] i-a raspuns lui munuc

      Nu cunosc detaliile acuzelor asuse lui VV, dar dupa stenogramele date aici drept 'incriminatoare' reiese ca e cam cum spune Tariceanu.
      Ar fi extrem de periculos ca procuratura sa poata condamna pe motive politice. Acum s-ar putea sa fie convenabil dar odata precedentul creat va fi doarc chestiune de timp ca sa vedem condamnari politiice de omani nevinovati.
      • +2 (6 voturi)    
        Pentru Bozo (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 20:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Bozo

        Procuratura nu condamna ! ( adica nu da sentinte).
        Condamna judecatorii: Judecatorie, Tribunal, Curte de Apel , Inalta Curte de Casatie si Justitie.
        Ai retinut ?
  • +13 (23 voturi)    
    Uite cine vorbeste !!! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:43)

    Cristian B [anonim]

    D-l Tariceanu se teme ca nu cumva sa fie intrebat si dumnealui despre niscaiva ordonante de guvern date cu dedicatie.De 25 de ani stie o tara intreaga si este prea evident ca legile si ordonantele de guvern au fost adoptate cu dedicatie. De aici si raspunsul senin la acuzatiile de furt si frauda aduse "alesilor" cum ca ei nu au facut nimic "ilegal". Cu alte cuvinte au furat "legal" cu legi si odonante dedicate. Nici unul nu a negat faptele comise ci au spus senini si foarte siguri de ei ca nu sunt dovezi care sa probeze faptele si care sa-i incrimineze. Ieri la intrebarea reporterilor, daca se astepta sa fie condamnat la inchisoare, d-l Mitrea a raspuns senin ca era pregatit pentru orice. Asta inseamna ca d-l Mitrea era constient de fapta comisa si se astepta sa fie condamnat. Daca era nevinovat altul era raspunsul acestuia. Circul facut de d-l Vosganian in Parlamentul Romaniei il coboara foarte mult sub nivelul intelectual si de demnitate pe care ma asteptam sa-l aiba. Simplul fapt ca plange si se teme sa fie cercetat el si oricare din demnitari este prima dovada clara ca se stie vinovat si se teme sa nu fie condamnat, pe drept de altfel. Pana acum toti politicienii se credeau de neatins, niste mici dumnezei care pot sa-si permita orice in tara asta fara sa raspunda. Ei raspund "politic" chipurile... Trebuie facuta curatenie in politica romaneasca "pana la capat" pentru ca sunt in tara asta suficienti oameni demni corecti si cinstiti care vor sa contribuie la dezvoltarea tarii si ridicarea nivelului de trai nu la furat pana nu mai ramane nimic.
  • +15 (19 voturi)    
    Opinia lui Tariceanu, valorificata de parinti! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:45)

    hotnewsfil [utilizator]

    Rariceanu : ... 'natura acestor critici pune sub semnul intrebarii capacitatea Senatului de a discerne intr-o problema extrem de serioasa si grava'.
    Are dreptate tradatorul Tariceanu - papusa comanditaruli sau Ponta.
    Luand in serios aceasta afirmatie a 'numarului doi' in stat, Comitetul Parintilor a declarat ca se opune ferm acordarii notelor mai mici de cinci, fiindca astfel de note, 'pun sub semnul intrebarii' parerea excelenta pe care o au parintii acelor copii despre progeniturile lor, pe care ei le cunosc cel mai bine, traind sub acetas acoperis.
  • +16 (20 voturi)    
    Sa mai reflectam ! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:47)

    marki [utilizator]

    La prima vedere esti inclinat sa-i dai dreptate d-lui Tariceanu, este vorba de o decizie politica si aceasta nu o rezolva justitia. Da, dar daca decizia politica a fost data prin incalcarea legii ? De ce sa nu fie lasata justitia sa judece daca s-a incalcat ori nu legea ? Dar daca din aceasta incalcare a legii a iesit si o spaga in mod indirect si decidentul politic a profitat de ea?
    Intr-un stat de drept, dreptatea o stabileste justitia si nu oamenii politici,de aceea exista separarea puterilor in stat. Multi oameni politici traiesc cu ideea ca pentru deciziile politice trebuie sa raspunda numai politic. Asa este, dar numai in cazul in care nu au incalcat legea. Sa lasam justitia sa-si faca datoria.
  • +11 (17 voturi)    
    NOUA constitutie A ROMANIEI (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 14:55)

    "daca poti sa vorbesti la parchet?" [anonim]

    ARTICOLUL 16

    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor
    publice, fără privilegii şi fără discriminări.

    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

    (3) Exceptiile la alineatele (1) si (2) se stabilesc de presedintele senatului prin declaratii sau comunicate de presa.
  • +16 (18 voturi)    
    ha ha (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:04)

    ahem [anonim]

    pai mai bine o republica a tagmei jefuitorilor nu?

    la CANAL cu voi. facem unu de la constanta pana la timisoara via cluj!
    • +5 (7 voturi)    
      Poate (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:56)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui ahem

      il facem via Paris-Berlin-Kiev-Moscova. Ca avem potential politic.
  • +7 (15 voturi)    
    republica procurorilor (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:10)

    anda [anonim]

    de asta li-i frica???- de republica procurorilor???Asta tre' sa devenim o republica de procurori
    • +2 (8 voturi)    
      Ai grija ce-ti doresti (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:21)

      munuc [utilizator] i-a raspuns lui anda

      ... ca s-ar putea sa ti se implineasca. Eu imi doresc o tara a judecatorilor. De judecata ducem lipsa.
      • -1 (5 voturi)    
        Pentru munuc (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 20:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui munuc

        Pentru a avea ce sa judece judecatorii este necesar intocimrea dosarului penal. Si acest lucru il fac procurorii.
        Deci, corect ar fi sa avem o republca a procurorilor si a judecatorilor.
        Asa iti convine ?
        • +4 (4 voturi)    
          Pentru fanii procurorilor (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 23:12)

          munuc [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Sa ma explic. Procurorii nu sunt perfecti. Nu trebuie sa se bucure de increderea noastra nemarginita. Nimeni nu trebuie. Societatea noastra e in criza. Criza presupune schimbare. Schimbarea ia timp (mai ales fiind vorba de schimbarea oamenilor). Deci ar fi de preferat sa avem mai multa rabdare unii cu altii. Acuma, a spune ca procurorii nu judeca e fals. Ei nu dau sentinte, e adevarat, dar le proiecteaza, le propun. Le anticipeaza sau chiar mai mult. La cererea procurorilor un om poate fi inchis inainte de a fi judecat "pe fond". Sigur, e arest preventiv dar la noi deja asta e o pedeapsa definitiva si cea mai dureroasa. Asta am auzit-o de la toti cei care au fost inchisi, inclusive de la cei care au fost ulterior condamnati. Se zice ca omul e nevinovat pana la pronuntarea unei sentinte definitive. Si atunci de ce sunt umiliti, omorati cu zile cei arestati preventiv, inca nedeclarati vinovati? Cine mai poate repara acest abuz?
          • 0 (0 voturi)    
            pentru munuc (Luni, 16 februarie 2015, 9:04)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui munuc

            In America, in unele state , este in vigoare condamnarea la moarte. Si s-au constatat
            vreo doua cazuri in care au fost condamnati si executati oameni nevinovati.
            Nu s-a desfiintat Justitia americana , si nici condamnarea la moarte , pentru aceste greseli intradevar ireparabile.
            • 0 (0 voturi)    
              Hm (Luni, 16 februarie 2015, 11:03)

              munuc [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              N-ai vrea sa sti cate greseli ireparabile a facut justitia romaneasca.
      • 0 (0 voturi)    
        republica (Luni, 16 februarie 2015, 11:33)

        anda [anonim] i-a raspuns lui munuc

        judecata ...mintala???aci santem faliti...dac-aveam judecata nu-i lasam pe penali sa ne terfeleasca in halul asta
  • +4 (8 voturi)    
    Valentine's Day (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:17)

    Azoth [utilizator]

    O declaratie de dragoste a lui Tariceanu pentru Vosganian de Valentine's Day. Care e problema :)
  • -1 (7 voturi)    
    Tariceanu critica (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:26)

    Alex [anonim]

    Tariceanu are dreptate.Ceea ce se cere de procurori, o parte din societate, presedintele tarii spre surprinderea mea, presa, etc., era regula in perioada Ceausescu. Marea Adunare Nationala se convoca periodic si trebuiau sa ridice mana asa cum se dicta. Daca acum se sustine cum trebuie sa voteze Senatul si Camera Deputatilor, atunci trebuie desfiintate si revenit la societatea dinainte. Asa cum se tot spune ca hotararile judecatoresti trebuie respectate , asa si rezultatul votului trebuie respectat. De aceea se voteaza.
  • +2 (4 voturi)    
    anonim (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:30)

    anonim [anonim]

    Complicatiile pe care un anumit act politic le poate genera fac parte din treaba asta numita politica (in Rumanica e folosit termenul fara nici o relevanta in viata reala dar trecem peste de amorul "democratiei" rumanesti). Sa crezi ca poti lua decizii (presupunand din start ca suntem capabili de a lua tot timpul deciziile cele mai intelepte) si a limita efectul lor negativ duce mai degraba a basm pentru copii si nu la un rationament minimal necesar secolului in care traim(si apropo am evoluat invatand din greseli nu ferindu-ne de a face greseli, asta asa ca fapt divers).
    Stimabile inainte sa fim ingrijorati de cum ar folosi institutiile statului anumite decizii, poate ca ar fi mai bine sa lasam institutia statului care reprezinta LEGEA sa CERCETEZE si sa DEMONSTREZE ca cel in cauza este vinovat (caci democratic se pleaca de la principiul nevinovatiei pana la PROBA CONTRARIE).
    Acuma ca se voteaza SECRET pe banii mei nu prea e democratic daca e sa ma intrebi pe mine si asta pentru ca vreau sa stiu cine, ce, cum avand in vedere ca domniile lor sunt acolo ca sa reprezinte INTERESUL CETATEANULUI (cel putin in teorie) si nu interesul gastii sau grupului parlamentar din care fac parte.
    PS: Daca s-ar da ani de puscarie cum se calculeaza punctul de amenda am avea niste sentinte pe masura jafului la care a fost supusa aceasta tara, insa vorba aia "Vrabia malai viseaza si calicul praznic".
  • +4 (8 voturi)    
    Povesti pentru copii (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:35)

    Vasilica [anonim]

    Oameni care te-au votat sigur prefer o republica a procurorilor in dauna republicii pe care ati creato
  • +3 (7 voturi)    
    Groaza borfashilor, procurorii.... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:39)

    Locke Lamora [utilizator]

    Noroc cu Joe...pardon, cu Pisicul, ca v-a oferit Superimunitate, Superborfashii, pe care nu-i pot atinge procororii.
  • +4 (6 voturi)    
    legal (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:40)

    Drago [anonim]

    Politicienii nostri fura protejati de legile pe care tot ei si le-au facut. Daca VV e nevinovat si daca are ONOARE, sa mearga in fata justitiei si a intregii tari sa-si dovedeasca nevinovatia, nu sa CERSEASCA MILA de la senat.
  • +9 (13 voturi)    
    Presedintele Senatului (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:44)

    faznino [anonim]

    Domnule Tariceanu , cand trimiteati "bilete de faoare", nu era un amesctec al executivului in problemele puterii judecatoresti?
    Astept cu nerabdare sa va vina randul la ridicarea imunitatii si sa ajungeti in fata justitiei pentru a da socoteala de multele faradelegi pe care le-ati facut dvs si acolitii; un intelectual de vaza (sau varza) ce cauta i preajma unor derbedei ca Daniel Tudor?
  • -6 (18 voturi)    
    surpriza, basinistiloooor :)))) (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 15:45)

    srpc [utilizator]

    iata ce scria Constitutia din 1923 (da, da, perioada aia capitalista pe care o tot dati voi ca exemplu):

    "Puterea judecatoreasca nu are cadere de a judeca actele de guvernamant, precum si acele de comandament cu caracter militar".

    aud?
    • +4 (10 voturi)    
      Sugerezi ca borfashii trebuie protejati? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:11)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      De procororii ce rai....care vor sa-i pedepseasca pt furturile lor?
    • +5 (9 voturi)    
      DA, ai dreptate si e corect ce scrii. (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:18)

      vorax [anonim] i-a raspuns lui srpc

      Dar actul de guvernare nu inseamna sa furi, ci sa slujesti pentru binele natiei. Dar e mult mai usor sa amesteci sensurile ca sa scapi cu spaga curata in buzunar.
    • +2 (6 voturi)    
      .... ppate este adevarat ...... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 17:27)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Daca este adevarat ca este o decizie guvernamentala ce nu poate fi judecata atunci faci exceptie de neconstitutionalitate, nu te ascunzi in Parlament. Asta este problema ce pare ca nu o intelegi: nu spunem ca Vosganian este vinovat sau nevinovat. Spunem ca este un cetatean egal cu alti cetateni in fata Legii si nu trebuie sa se poata ascunde nicaieri.
      • +2 (2 voturi)    
        Talmes balmes, prietene (Duminică, 15 februarie 2015, 1:12)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Talmes balmes, prietene. Pune mana pe o carte, nu strica si nu doare !
    • -1 (3 voturi)    
      Constitutia din 1923 ? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 21:07)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ce articol si care paragraf ?
  • +3 (13 voturi)    
    Tariceanu = puscarie pe viata (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:01)

    Gogu [anonim]

    Tariceanule, lasa ca-ti vine si tie randul. Usor usor se va ajunge la singura solutie viabila - DIZOLVAREA PARLAMENTULUI, SENATULUI etc, si mai ales, punerea lor la zid urmand sa pateasca acelasi lucru ca si Ceausescu. Sa vedem cat va vor mai ajuta banii si imunitatea acolo unde veti ajunge.

    Sa te vad atunci, Tariceanule, /// ce esti, impreuna cu toate jigodiile pe care le conduci si care te tin in spate! Pacat ca nu vei citi niciodata acest mesaj (dar poate ti-l transmit baietii veseli de la SRI care citesc).

    Mai e putin si puterea va ajunge din nou in mainile oamenilor, asa cum ar trebui sa fie intr-o democratie.

    Treziti-va popor de oi proaste ce sunteti!
  • -4 (12 voturi)    
    avizul parlamentului (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:15)

    D. Nicolae [anonim]

    In ultimul timp, dar mai cu seama dupa recentele alegeri prezidentiale, liderii nostri politici de toate culorile si ...inaltimile, se intrec in declaratii dupa care parlamentarii ar trebui sa accepte, fara exceptie, toate solicitarile procurorilor cu privire la parlamentari . Oare acest aviz al parlamentului nu este conceput ca o masura constitutionala pentru protectia normalitatii, a legalitatii ? De ce se mai cere de avizul parlamentului daca decizia este deja luata? Ne furam singuri caciula? sau ne batem joc de legile acestei tari si, la urma urmei, de oameni?
  • +8 (14 voturi)    
    parere de rau (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:29)

    Hostiuc COnstantin [anonim]

    Alo, musiu Tariceanu - mai usor cu pianul pe scari; ca circula despre domnia-voastra o vorba rea, desigur, cum ca atunci cand erati prim cereati un fond mutual de vreo 500.000 de coco pentru numirea unui ministru,dar daca nu erau, va multumeati cu numai vreo 370.000; dar astea sunt gurile rele,desigur, Dvs sunteti un cetatean integru, nu ati face o atare furaciune...
  • +2 (4 voturi)    
    Stat (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 16:48)

    Catallin [anonim]

    Incerc sa ma tin departe de mizeria discutiilor politice in care unii se arunca cu placere.
    Ma gandesc doar ca, trebuie sa avem grija ca, in verva arestarilor si acuzatiilor, in increderea bucuroasa acordata neconditionat procurorilor, sa nu cadem in extrema cealalta si sa ajungem un stat politienesc dat pe mana unei altfel de "Securitati".
  • 0 (6 voturi)    
    senat (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 17:47)

    florin [anonim]

    Cea mai buna dovada a nevinovatiei cuiva - guvernant, om politic, simplu cetatean - este decizia unui complet de judecata. "Dezvinovatirea" unui om politic sau guvernant printr-un vot exclusiv politic al Parlamentului nu inseamna, in ochii opiniei publice in special si spalarea de pacate a respectivului, ci amplifica suspiciunea de vinovatie. In plus, il califica pe respectivul individ ca fiind, efectiv, LAS. Frica de a ajunge om fata unui complet de judecata o are doar cel ce are ceva de ascuns, care stie clar in constiinta sa ca a trecut, fie si doar putin, dincolo de limitele legilor. In cazul concret al "distinsului" senator, care se autoproclama ca "singurul roman propus pentru Premiul Nobel" (doar dansul stie cine si cand l-a propus?!?), discursul lacrimogen si implorarea "divinitatii" pentru a fi salvat de la judecata nu dovedeste decat ca, efectiv, are o "musca mare pe caciula"! Iar votul colegilor a facut ca Senatul Romaniei sa fie, o data in plus, de rasul intregii lumi democratice! Rusine domnilor senatori!!!
    • 0 (0 voturi)    
      inepții justițiare (Duminică, 15 februarie 2015, 18:44)

      HaraldHarfagre [anonim] i-a raspuns lui florin

      Justiția nu se ocupă cu stabilit nevinovății. Nevinovăția se prezumă. Justiția încearcă să stabilească vinovății și reușește sau nu.

      Faptul că uneori, în urma unui proces, nu se ajunge la stabilirea unei vinovății nu este un certificat de nevinovăție. Procurorii încep o urmărire penală în încercarea de a stabili vinovăția cuiva, nu pentru a-i stabili nevinovăția. Procurorii decid NUP dacă ei consideră că persoana este nevinovată. Pentru NUP nu se duc în Parlament cu cereri.
  • -2 (10 voturi)    
    Felicitari domnului Tariceanu! (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 17:58)

    Inorogu [utilizator]

    Tăriceanu are dreptate!
    Chiar dacă domnul Tăriceanu m-a dezamăgit profund atunci când a hotărât să se întoarcă împotriva partidului pe care l-a condus o bună perioadă de timp, acum nu pot să nu-i dau dreptate. Da, nu e de dorit ca Parlamentul să se comporte ca o turmă de oi și să voteze la comandă, indiferent de speță. Până la proba contrarie, cred că fostul ministru este acuzat de procurori doar pentru un act de guvernare, ceea ce nu este normal.
    Și, chiar dacă sunt unul dintre votanții lui Iohannis, nu cred că a fost corectă poziția (radicalismul) dânsului în cazul de față.
  • +4 (8 voturi)    
    domnule fost....... (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 18:06)

    spectator47 [utilizator]

    sunteti invitat sa prezentati colectia de primavara-vara -toamna- iarna from "FASHION HOUSE R.A.H.O.V.A." sunteti propus la sectiunea pinstriped si totodata pentru lansarea sapunului marca "INIMA SBURDALNICA=I LOVE YOU" un calduros GOOD LUCK.........sa obtii punctajul maxim (de ani)...........
  • -5 (13 voturi)    
    Tariceanu are dreptate (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 18:40)

    newlook [utilizator]

    Tariceanu are dreptate. Pana la urma procedura sanctionarii cererii procurorilor de catre Senat are exact scopul asta: sa se mentina independenta puterilor in stat. Puterea judecatoreasca controleaza aplicarea legii, nu de ce legea s-a facut asa si nu cum gandeste un procurorul din Strehaia. Cererea procurorilor uneori se aproba, uneori nu. E normal asa.
    Astfel, situatia "statului de drept" in care un procuror mai zelos vrea sa-si dovedeasca ca merita salariul si se duce sa aresteze un senator direct din mijlocul sedintei este evitata. Harnicia procurorului trebuie sa se manifeste in a aduna destule probe incat sa-i convinga pe ceilalti ca se impune cercetarea/arestarea lui X, nu sa-l aresteze si apoi "sa adune probe".
    Derapajul asta din Romania ultimilor ani e tot atat de bun democratiei cat erau procurori/anchetatoriii hitleristi. Ei au construit un "stat de drept" cu mult mai solid decat ce incearca acum Romania.
  • -1 (3 voturi)    
    de unde vine amenintarea ? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 19:34)

    Mike41 [anonim]

    "Derapajul asta din Romania ultimilor ani e tot atat de bun democratiei cat erau procurori/anchetatoriii hitleristi." Interesanta sustinere ...credeam ca derapajul care ne preocupa a avut loc in alta directie !

    Actiunea independenta a justitiei nu este, insa, amenintata de "procurorul din Strehaia", nici de cel ce "se duce sa aresteze un senator direct din mijlocul sedintei", ci mai de graba de cei care sustin ca o cerere de urmarire penala venita de la DIICOT poate fi blocata desi constitutia prevede ca parlamentarii au imunitate doar pentru votul sau opinia exprimata ca parlamentar nu pentru acte exercitate ca ministru.
    • +1 (7 voturi)    
      Prietene, (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:35)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Mike41

      Prietene,

      Justitia, ca forma sociala de mentinere si restabilire a echilibrului social e amenintata de o multime de factori, unii venind chiar din interiorul ei.
      Am explicat deja: procedura de aprobare exista ca sa spuna si da si nu! Matale intelegi cum vrei si cum poti Constitutia, dar macar la nivelul logicii formale, elementare, ai putea sa realizezi ca daca s-ar fi dorit ca urmarirea penala sa fie automata NU AR FI EXISTAT procedura de vot.
      • +1 (1 vot)    
        jumatati de adevar si can-can (Luni, 16 februarie 2015, 8:58)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        atat ai scris
  • +2 (8 voturi)    
    Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 19:47)

    Dorel. [anonim]

    Tariceanu unul din cei mai slabi prim ministrii ai Romaniei post revolutionare, daca judecam dupa conditiile economice in perioada cand a guvernat (cele mai bune conditii economice de dupa 1989, numai in 2006 romanii care lucrau afara au trimis in tara peste 9 miliarde de Euro iar intrarile de capital din perioada 2004-2008 au fost cele mai mari din perioada de dupa 1989, numai pe pachetul majoritar de la BCR statul a incasat in jur de 2.5 miliarde de Euro) si realizarile guvernului Tariceanu sunt nesemnificative si cu toate astea la plecare a lasat visteria statului goala.
    Daca Romania ar fi un stat de drept adevarat eu cred ca ar trebuie si dansul judecat pentru raspundere patrimoniala.
    • +1 (9 voturi)    
      Prietene, (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:45)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dorel.

      Prietene,

      "Romanii care lucrau afara" au trimis bani familiilor lor, nu lui Tariceanu sau bugetului de stat. Asta cu "primul ministru prost dar economia buna, sustinuta de romanii din afara" e o contorsionare basista a mintii ...
      ... ca sa "vanda" dezastrul economic si social provocat de basistii de dupa, Boc, Udrea, Videanu*, etc. votantilor mai slabut mobilati la etajul superior. Dezastrul respectiv este confirmat de orice statistica oficiala, dar basistii nu permit realitatii sa le inegureze credinta.

      * desigur, faptul ca deja doi dintre cei trei sunt in puscarie, la nici doua luni dupa caderea regimului basist, nu-ti provoaca nici un deranj intelectual matale. Mata reciti dupa caietele vechi: "Tariceanu a fost un prim ministru prost, Romania era pe crestere datorita extraterestrilor."
      • +2 (2 voturi)    
        retorica Latrina 3 (Luni, 16 februarie 2015, 8:59)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        o dai din primul ministru in bordure lui videanu...chiar iti place aurolacul ?
  • +1 (7 voturi)    
    CP Tariceanu= un tradator (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 20:04)

    Cornel Boeriu [anonim]

    acest CPT pune batista pe tzambal. auzi!!! ce motiv !!! acest tradator care s-a dovedit a fi, dfoar l-a tradat pe basescu, PNL si chiar si pe acest incompetent ponta,il apara pe omida de vosganian. dar ce sa te astepti de la un tip ( plus vosganian) care provine dintr-un partid in care presedinte de onoare este un turnator dovedit ? acesti ... oameni (!?!) reprezinta clasa noastra poilitica. doamne, ce vremuri traim !!!
  • +1 (7 voturi)    
    Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 20:52)

    Vasile Feraru [anonim]

    Acest /// numit Tariceanu isi permite sa sfidexe DNA-ul,procurorii Romaniei ,argumentand ca acestia ar trebui sa asculte de golanii ajunsi legiuitori in Parlamentul tarii.
  • 0 (4 voturi)    
    infractorilor (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 21:39)

    Alex [anonim]

    Mai bine o republica a procurorilor decat una a coruptilor in care nimeni nu are nici un control
  • +1 (7 voturi)    
    tariceanu- rusine, pleaca acasa (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 21:50)

    ion [anonim]

    suntem in pragul falimentului pentru ca suntem condusi de hoti. cum poate justifica un presedinte de senat ca au votat impotiva statului de drept ? el insusi un individ care facea trafic de influenta pentru a scapa un hot de raspunderea penala. in functie avem un premier campion la coruptie, iar parlamentul este doar un scut pentru borfasi.
  • +2 (6 voturi)    
    Punct de vedere a declaratiei d-lui Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 21:59)

    onose nicusor [anonim]

    Comentariul facut de Presedintele Senatului este o urmare fireasca a declaratiilor Presedintelui Iohanis vis a vis de votul din senat care a avut ca tema ridicarea imunitatii d-lui Vosganian. Declaratia este cat se poate de obiectiva deoarece in acuzele aduse de procuratura nu este vorba ce coruptie asa cum lasa sa se vada in ipoteza procurorilor. Salut iesirea in fata a Presedintelui Senatului deoarece incriminarile nefondate ale unor procurori care au tacut timp de 10 ani sub Basescu si care nu vor sa dea curs multiplelor dosare ce zac in sertarele lor, aduc aminte din pacate cu modalitatea de lucru invatata de la fostul presedinte. O hotarare de guvern daca nu aduce foloase nemeritate celor ce o dau si o semneaza, nu poate fi alaturata cu notiunea de coruptie. Departe de a fi partizanul unei astfel de decizii neinspirate sau mai putin oportune, dar trebueste sa ne amintin de pericolul; de a trimite in somaj mii de angajati iar ajutoarele de somaj ce s-ar fi dat ar fi depasit asa zisul prejudiciu adus bugetului da stat. Din pacate glasul d-lui Tariceanu este singular, ceilalti senatori desi au votat impotriva ridicarii imunitatii d-lui Vosganian, nu au curajul sa iasa in fata si sa faca declaratii cu privire la motivele care i-au determinat sa voteze asa cum au votat.
  • 0 (8 voturi)    
    Infractorul Tariceanu (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:00)

    Mate [anonim]

    Tariceanu simte in ceafa suflarea rece a DNA-ului! Ponta nu il mai poate apara !!
  • +1 (3 voturi)    
    dar pe Nitu ce l-a apucat? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:22)

    Macovei [anonim]

    Nu ma surprinde atitudinea lui Tariceanu, era de asteptat. Nitu insa chiar este o surpriza placuta, nu ma asteptam sa iasa si sa le dea replica /// din parlament. CSM-ul a tacut si el trebuia sa vorbeasca primul.
  • +2 (6 voturi)    
    CINE ESTE DOMNUL ??? (Sâmbătă, 14 februarie 2015, 22:33)

    MIHAI POPA [anonim]

    Acesta este premierul care a facut din cei 3 miliarde si ceva de euro incasati din privatizarea BCR autostrada Comarnc - Brasov ???... Sau vreun dig de protectie impotriva inundatiilor prin Teleorman ???...Sau vreun complex turistic de anvergura europeana ???... Nicidecum... este fondatorul PLR. Asta da realizare...
  • 0 (2 voturi)    
    Raspunsul domnului Tariceanu (Duminică, 15 februarie 2015, 0:00)

    Viorel [anonim]

    Mi se pare normal raspunsul presedintelui Camerei in masura in care dumnealui in Noiembrie 2014 nu stia pe ce lume se afla, confundand doua poduri total diferite. in plus, argumenta chiar cu spregatirea dumnealui in domeniul constructiilor. Daca gandea eronat in domeniul pentru care se pregatise la scoala, ce putem spune despre atitudinea dumnealui in altele, de felul sefiei unui for legislativ. In diferent cine este, daca face astfel de confuzii si mai este platit din banii impozitelor nostre putem spune ca noi il platim sa continue sa nu stie pe ce lume se afla. Bravo lui!
  • 0 (4 voturi)    
    Tariceanu si Hotul "cinstit" (Duminică, 15 februarie 2015, 4:09)

    ElenaAlexandrescu [anonim]

    Tariceanu care a facut zilioane de gogomanii si iregularitati il apara pe nenea Vasgonian ,DE CE ???Explcatiile lui sint asa de putrede incit au destramat deja urzeala minciunilor sale ; JOS TARICEANU !!
  • +1 (3 voturi)    
    Taricene.....//// (Duminică, 15 februarie 2015, 8:36)

    lucian [anonim]

    Mai bine republica procurorilor decat republica hotilor care sunteti voi nenorocitilor, care ati "condus" si jefuit aceasta tara si acest popor de 25 de ani incoace.Dar poate iti vine randul si tie mai /// ,care ai dat oug-uri cam ciudate in defavoarea noastra.
  • +2 (2 voturi)    
    In sfarsit ! (Duminică, 15 februarie 2015, 8:36)

    tontu [anonim]

    Iata ca a venit si momentul ca un politician sa atraga atentia spre ce fel de stat ne indreptam. Nu mi se pare normal ca Procurorul General sa conduca Romania prin intermediul DNA si DIICOT, cu sprijinul ANI,SRI, SIE si care or mai fi. Pai in cine sa mai aiba incredere simplul cetatean daca parlamentarii, guvernantii, alesii locali sunt mai toti puscariabili? Si atunci pentru ce sa mai platim taxe si impozite si pentru ce sa mai mergem la vot daca toti sunt hoti si banditi?
  • 0 (2 voturi)    
    Ce vrem? (Duminică, 15 februarie 2015, 9:02)

    NN [anonim]

    Din pacate,acum avem o republica a hotilor si trebuie sa ne hotaram ce vrem:,o tara a hotilor sau temporar, una a procurorilor.
    Personal, prefer pana la itemnitarea hotilor, una a procurorilor
  • 0 (4 voturi)    
    Tara a hotilor vs. Republica a procurilor? (Duminică, 15 februarie 2015, 9:04)

    Cornelia [anonim]

    Daca nu ar fi trist ce se intimpla, as fi chiar amuzata. Dar stiti ce, dle Tariceanu? Decit o tara plina de hoti la putere, care au furat si fura in continuare, acoperindu-se unul pe altul (au si hotii respectul lor), personal prefer o "republica a procurilor" pina se face curatenie. Nu mai impiedicati justitia sa-si faca treaba!
  • 0 (4 voturi)    
    Tariceanu are limbarita ! (Duminică, 15 februarie 2015, 10:57)

    andreesanu [anonim]

    Taricene ,epoca de aur s-a dus pe apa simbetii ,vremea ta a apus demult ,iar limbarita ta e cintecul de lebada.
    Uita-te pe geam ce vezi ?-duba-i gata si pentru motociclitul politic ,toba ta de esapament e sparta demult si doar face zgomot !
    ///
  • 0 (2 voturi)    
    Alternativa si democratia! (Duminică, 15 februarie 2015, 14:08)

    Marian [anonim]

    De ce sa avem o "republica a procurorilor" cand putem avea o republica a senatorilor? curioasa alternativa ne propune marele liberal democrat, cu sange grecesc, adicatelea cunoscator intr-ale democratiei. E clar ca domnul Tariceanu & Co, este deranjat de asaltul justitiei asupra casei poporului, locul in care se presupune ca au ajuns numai cetatenii corecti si curati ai acestei tari. Cum ar putea infamii procurori sa atace tocmai acest sanctuar, care ofera protectie celor care fac realitatea ce ne inconjoara. Tariceanu se considera jignit ca romanii l-ar putea confunda pe el si pe colegii sai ceea ce sunt de fapt, niste lacomi corupti, care au grija doar de averile lor, fara sa se gandeasca la alegatorii care le-au dat doar un mandat pentru administrarea averii nationale. Asta este alternativa lui Tariceanu, daca guvernul Ponta nu poate sa stavileasca atacul procurorilor impotriva coruptiei, atunci parlamentul isi asuma aceasta sarcina, pentru ca este in pericol insasi existenta sa.
  • +2 (2 voturi)    
    "Republica a procurorilor" (Duminică, 15 februarie 2015, 14:40)

    Gladiatorul [utilizator]

    ce se apropie vertiginos si spre mata', tovarase ( ptiu, drace, era sa zic coane) Tari. Ati uitat cu totul timp de 25 de ani de proverbul ala neaos: FRICA pazeste pepenii. Acuma-i prea tarziu. Va credeati cu totii vesnici. Ca tatuca Iliescu, n-asa?
  • +3 (3 voturi)    
    tariceanu (Duminică, 15 februarie 2015, 22:30)

    dorel [anonim]

    mai bine te.ai ocupa numai de femei,ca gasesti proaste sa stea cu tine!
    • +3 (3 voturi)    
      crezi ? (Luni, 16 februarie 2015, 9:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dorel

      norok ca s a inventat pastila albastra
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Luni, 16 februarie 2015, 10:28)

    a.nonim [utilizator]

    Numai ca noi preferam o republica a procurorilor decat una a hotilor...
  • +3 (3 voturi)    
    Ce bine, domne (Luni, 16 februarie 2015, 10:47)

    JustinCase [utilizator]

    Multumim Taricene, ai dreptate! E mult mai bine cum e acum, o republica a hotilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu pot sa te urasc ca pe Ceausescu, (Luni, 16 februarie 2015, 12:57)

    John M. [utilizator]

    asa ca-ti daruiesc numai tot dispretul de care sunt in stare.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Tariceanu (Marţi, 17 februarie 2015, 15:51)

    Dan [anonim]

    Domnule Tariceanu, credeti ca e mai bine ca tara asta sa fie condusa de hoti sau de procurori ??? Poate nu stiti dar multi senatori si parlamentari au facut afaceri paguboase cu statul Roman, iar acum e timpul sa dea socoteala. Se pare ca le luati apararea hotilor si asta nu poate decat sa va scada popularitatea in randul oamenilor, care si asa era mica. Procurorii DNA stiu prea bine ce a facut ministrul Vosganian si mai ar fi sa-i lasati sa isi faca treaba.. Ma intreb pentru ce va trebuie voua parlamentarilor si senatorilor IMUNITATE , ca sa puteti fura si sa nu da-ti socotela nimanui??? Stiti ce , eu m-am saturat sa platesc taxe si nici nu o sa mai platesc caci nu are rost sa tinem parlamentari, senatori ,deputati etc acolo sus pe banii nostri, iar ei nu fac nimic pentru noi, isi vad numai de interesele proprii. Din cauza clasei politice care am avut-o pana acum am ajuns ultimii in Europa si tot din cauza clasei politice romanii au ajuns sa fie un popor sarac cu toate ca avem destule bogatii in tara. Chiar asa Domnule Tariceanu ce a-ti facut cu Insula Serpilor, care dupa cum se stie are rezerve mari de petrol?


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi