MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
Constructorul de pe Lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva reacționează și acuză Compania de Drumuri că a preluat abuziv nodul Ilia și că restul autostrăzii poate fi deschis fără probleme Asocierea spaniolă care construiește Lotul 3 (21 km) al autostrăzii Lugoj - Deva, al cărei recepție a fost refuzată de Compania de Drumuri la începutul săptămânii pe seama unor presupuse probleme de execuție, susține că tronsonul ar putea fi dat circulației fără probleme și că nu există motive tehnice pentru care CNAIR să nu efectueze recepția. Totodată, constructorul acuză CNAIR că miercuri a preluat abuziv, fără acordul asocierii, nodul rutier Ilia, parte din lotul 3, pentru a putea deschide circulația pe lotul 4, recepționat luni.
VIDEO FOTO A fost deschisă circulația pe Lotul 4 al autostrăzii Lugoj - Deva, însă fără acordul unuia dintre constructori. Alți 21 de kilometri rămân închiși în continuare Circulația rutieră a fost deschisă pe cei 22 de kilometri ai Lotului 4 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva, lot recepționat încă de luni, după ce Compania de Drumuri a ridicat parapetele de beton ce blocau accesul auto pe bretelele de ieșire de la nodul Ilia, nod rutier ce aparține tronsonului adiacent. CNAIR a preluat nodul rutier printr-un proces verbal fără însă ca spaniolii de la Comsa, constructorii Lotului 3, sa fie de acord. Comsa ar fi vrut să se facă recepția și a restului de 21 de kilometri ai lotului, în condițiile în care Transporturile nu vor să facă recepția invocând unele probleme de execuție și cerând constructorului 10 ani de garanție, în loc de patru ani cum era în contractul inițial.
Filmul scandalului de pe autostrada Lugoj - Deva: De ce a rămas în aer recepția unui lot și cum a ajuns România cu 43 de kilometri de autostradă „muzeu” Într-o țară deficitară la capitolul infrastructură și unde fiecare kilometru de autostradă în plus ar putea însemna vieți salvate, România are în acest moment 43 de kilometri de autostradă „muzeu” - 43 de kilometri finalizați și care zac nefolosiți. Jumătate au fost recepționați, dar cealaltă bucată, ce conține și nodul rutier necesar deschiderii traficului, s-a blocat și n-a fost recepționat din cauza unor probleme de execuție, probleme care însă ar putea fi reparate ulterior deschiderii traficului. În schimb, statul român cere acum constructorului spaniol acuzat că ar fi lucrat cu probleme să ofere o garanție de 10 ani, față de patru ani cât era stipulat în contractul inițial și amenință cu rezilierea contractului.
Autostrada Lugoj - Deva. Ministrul Transporturilor spune că Lotul 4 va fi deschis săptămâna viitoare și amenință cu rezilierea contractului pe Lotul 3 Lotul 4 Lugoj-Deva în lungime de 22 de kilometri va fi dat în circulație săptămâna viitoare, a declarat marți ministrul Transporturilor Răzvan Cuc, aflat într-o vizită pe loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Lugoj – Deva. Despre Lotul 3, construit de spaniolii de la Comsa si care nu a fost recepționat pe motiv că există mai multe probleme de execuție, Cuc a spus că a fost transmisă o înștiințare pentru a fi remediate defectele, cu termen de 10 zile. Cuc amenință că altfel contractul va fi reziliat, lotul va fi preluat de către Compania de Drumuri și va fi deschis până la finalul lunii.
Motivul neînțelegerilor privind Lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva: Autoritățile cer garanție la lucrări de 10 ani în loc de patru / Cuc: „Compania spaniolă șantajează” Autoritățile de la Transporturi cer constructorului spaniol Comsa al Lotului 3 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva să ofere o garanție a lucrărilor de 10 ani, în loc de patru cât e stipulat în contractul inițial. „Lotul se putea deschide, dar ambiţia acestui constructor de a nu prelungi (perioada de garanţie) şi practic de a aplica un şantaj”, a declarat ministrul Transporturilor Răzvan Cuc. Acesta a precizat însă că autostrada Lugoj-Deva ar putea fi deschisă traficului, iar problemele de execuție indentificate până în prezent ar putea fi remediate şi după deschiderea circulaţiei.
Scandalul Lotului 3 din Autostrada Lugoj - Deva. Pro Infrastructura: „Orgoliul stupid și incompetența au creat un uriaș muzeu de autostradă de 43 de km” / Drulă (USR): ”Povestea miroase a șantaj și spăgi” Lotul 3 din Autostrada A1 Lugoj - Deva nu a fost recepționat, Compania de Drumuri invocând probleme la lucrările executate de spaniolii de la Comsa. În schimb, Lotul 4 realizat de românii de la UMB a fost recepționat luni, însă acei 22 de km nu pot fi deschiși traficului pentru că nodul rutier de la Ilia ține de Lotul 3 nerecepționat. Asociația Pro Infrastructura acuză Compania de Drumuri că blochează inutil recepția lotului 3 pe care, susține ONG-ul, se poate circula în siguranță, iar eventualele probleme de execuție ar putea fi remediate chiar și sub trafic. Pro Infrastructura publică și poze realizate marți chiar de pe traseul Lotului 3.
Departamentul lui Dăncilă pentru proiectele de infrastructură are ca șef un apropiat al lui Voiculescu ce a condus o firmă de consultanță contractată și de Compania de Drumuri Departamentul pentru dezvoltare, promovare şi monitorizare proiecte de investiţii în infrastructură, înfiinţat în cadrul Guvernului va fi condus de consilierul de stat Bogdan Pascu, potrivit unei decizii ale premierului Viorica Dăncilă, publicată în Monitorul Oficial, citate de Mediafax. Pascu a fost un apropiat al lui Voiculescu, fost membru în Partidul Conservator și care a condus în ultimii șase ani compania de consultanță Consitrans, firmă cu multe contracte încheiate cu Compania de Drumuri.
CNAIR a recepționat lotul 4 Lugoj – Deva, dar spune că drumul NU poate fi deschis circulației Lotul 4 Lugoj – Deva de pe A1, cu o lungime de 22 km, între Șoimuș și Ilia, în județul Hunedoara, a fost recepționat, dar nu poate fi deschis circulației, din cauză că nu poate fi descărcat traficul, informează CNAIR, citează Mediafax. VIDEO 43 de kilometri de autostradă sunt aproape de deschidere. Cum arată acum loturile 3 și 4 de pe A1 Lugoj - Deva
​​VIDEO 43 de kilometri de autostradă sunt aproape de deschidere. Cum arată acum loturile 3 și 4 de pe A1 Lugoj - Deva Compania de Autostrăzi desfășoară începând de luni recepția lucrărilor pentru Loturile 3 și 4 ale autostrăzii A1 Lugoj - Deva. Cei 43 de kilometri de autostradă, a căror lucrări au început de aproape șase ani, sunt aproape gata și ar putea fi deschise circulației zilele acestea. Odată deschise cele două loturi, șoferii vor avea autostradă continuă de la Sibiu la granița de vest (Nădlac) cu excepția unei „găuri” de 13 km unde vor trebui construite niște tuneluri.
Autostrada A10 Sebeș - Turda: Cuc spune că Lotul 1 va fi deschis în acest an, dar e sceptic privind finalizarea lotului 2 Lotul 1 (17 km) din A10 Sebeș - Turda va fi deschis traficului, cel puțin parțial, până la finele anului, de la Alba Iulia și până în zona Lăncrăm, lângă Sebeș, pe bretelele scurte ale nodului rutier viitor cu autostrada A1, sunt promisiunile constructorului și ale ministrului Transporturilor aflat joi în vizită pe șantier. În schimb, Cuc a declarat că e sceptic privind finalizarea Lotului 2 (24 km) în acest an, deși de la începutul anului acesta figura mereu în declarațiile oficialilor ca tronson ce va fi finalizat în 2019.
100 de km de autostradă deschiși în acest an, spune ministrul Cuc. Care sunt în realitate tronsoanele cu șanse reale de inaugurare La începutul anului reprezentanții de la Transporturi promiteau imposibilul: 180 de km de autostradă finalizați în 2019. Acum, la jumătatea anului, ministrul Transporturilor înjumătățește previziunile și vorbește de „în jur de 100 de km” de autostradă deschiși. Chiar și aceasta, însă, e o previziune prea optimistă pentru că, în realitate, șanse adevărate pentru deschidere sunt doar pentru circa 43 de kilometri de autostradă de la Lugoj - la Deva, două tronsoane începute de peste șase ani deja. În rest, doar șanse pur teoretice pentru unele tronsoane și zero posibilități de finalizare pentru altele.
Băsescu: Întreruperea parteneriatului public-privat pentru A. Comarnic-Brașov este un lucru bun Traian Băsescu a declarat, luni, că Guvernul a făcut bine că a întrerupt contractul de parteneriat public privat pentru Autostrada Comarnic Brașov, din cauza costurilor ridicate, însă construirea tronsonului nu se poate face fără licitație. Fostul președinte a venit, de asemenea, cu o soluție, potrivit Mediafax.
Guvernul vrea să renunțe să mai facă autostrada Comarnic - Brașov prin Parteneriat Public-Privat și intenționează să o declare de importanță națională ca să o facă direct de la buget Guvernul ar putea renunța la procedura de a construi autostrada Comarnic - Brașov prin Parteneriat Public Privat, proces înițiat în urmă cu un an de către Comisia Națională de Strategie și Prognoză, și să o declare „de importanță națională sau de infrastructură critică”, a declarat duminică premierul Dăncilă. Astfel, potrivit prim-ministrului, autostrada ar urma să fie făcută direct din fonduri bugetare, Dăncilă îndicând interesul manifestat de asocierea chinezo-turcă ce deja fusese selectată în cadrul procedurii de PPP.
​​VIDEO Cele două tronsoane de autostradă care vor fi deschise în această vară. Cum arată ele acum Aproape 43 de kilometri noi de autostradă vor fi deschiși traficului vara aceasta sau cel târziu până în toamnă - două tronsoane de pe A1 Lugoj - Deva începute încă din 2013. Cele două loturi sunt practic singurele care chiar au șanse reale de a fi inaugurate în 2019, asta deși la începutul anului autoritățile de la Transporturi promiteau 180 de kilometri. Vezi cum arată acum Lotul 3 și Lotul 4 de pe Lugoj - Deva și vezi de ce după finalizare în calea șoferilor pe autostradă de la Sibiu la Nădlac va rămâne mulți ani o „gaură” de circa 13 km.
CNAIR a scos la licitație supervizarea Autostrăzii de Centură București Sud CNAIR a postat miercuri în sistemul electronic de achiziții publice (SICAP) anunțul de participare pentru procedura de atribuire prin licitație deschisă, având ca obiect "Supervizare Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900”, potrivit Mediafax.
PMB: Circulația pe sensul Turda – Crângași al pasajului Pod Grant va fi închisă începând de luni Începând de luni, se va închide circulația pe sensul Turda – Crângași al pasajului Podului Grant, pentru lucrări de reabilitare și consolidare, anunță Primăria Capitalei, potrivit Mediafax. Bretelele aferente acestei cai vor rămâne în continuare închise.
​VIDEO Primele imagini din dronă cu întreg „ciotul” de autostradă care va lega România de Ungaria în apropiere de Oradea. Ungurii vor termina autostrada lor mai devreme Lângă Oradea, de la Biharia la Borș, sunt în lucru în prezent 5,3 km de autostradă - practic capătul vest al celebrei autostrăzi Transilvania. Tronsonul se va lega direct la rețeaua maghiară de autostrăzi, vecinii de la vest lucrând acum la finalizarea M4 planificată pentru începutul lui 2020. Lucrările pe partea românească au început în acest an, mobilizarea constructorului e bună, iar prima filmare din dronă cu întreg „ciotul” a fost realizată de curând.
Dăncilă promite o „autostradă cap-coadă”: Am făcut investiții în segmente, însă oamenii vor o autostradă de la un capăt la altul Viorica Dăncilă a promis, în discursul suținut la congresul PSD de sâmbătă, că guvernul va face „o autostradă cap-coadă” și că va căuta un proiect „pliat pe dorințele românilor” pe care să îl facă cu bani de la bugetul de stat.
Tunelurile de pe autostrada A1 Lugoj - Deva au fost scoase în sfârșit la licitație, după mai bine de patru ani de așteptare Pe autostrada A1 de la Sibiu până la Nădlac va rămâne o „gaură” de circa 13 km ani la rândul de acum încolo - asta pentru că există o secțiune unde trebuie realizate două tuneluri prin munte pe care Compania de Drumuri abia acum a scos-o la licitație. Despre nevoia tunelurilor se știe din 2013, de când toate loturile au fost contractate, iar din 2015 tot este promisă o licitație pentru construirea lor. Licitația restrânsă lansată acum de CNIAR vizează o bucată de circa 9,13 km din care 2,13 km vor fi tunleuri forate cu două benzi pe sens și bandă de urgență. Costul total: 296 milioane de euro.
Restricţii de circulaţie pe DN 7, săptămâna viitoare, între Simeria şi Deva Traficul rutier pe DN 7, între localităţile Simeria şi Sântuhalm, de lângă Deva, se va desfăşura cu restricţii în perioada 2-6 iulie din cauza executării unor lucrări la o trecere de nivel cu calea ferată Simeria - Hunedoara, a informat vineri Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Hunedoara, citat de Agerpres.



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version