MONITORIZARI. Proiecte de infrastructura
VIDEO Imagini cu unul dintre puținele loturi de autostradă care au șanse reale să fie deschise anul acesta. Cum arată acum dealul de pe Lotul 4 Lugoj - Deva, unde au fost alunecări de teren Cei 22 de km de pe lotul 4 al autostrăzii A1 Lugoj - Dreva sunt printre puținii care au șanse reale de a fi deschiși circulației în acest an. Imagini aeriene arată cum constructorul român UMB se mobilizează puternic în zona dealului Șoimuș, acolo unde autostrada „mușcă” din versant și unde anul trecut au avut loc alunecări de teren - practic singura zonă a tronsonului care trebuie finalizată până la deschidere. La pachet ar putea fi gata și deschis și lotul 3, adiacent, de circa 22 de km. Ambele tronsoane au fost începute în 2013.
​VIDEO Imagini din dronă cu singurul giratoriu suspendat peste o autostradă din România - Nodul rutier de pe A4 care nu e încă gata după 10 ani și care, momentan, nu duce nicăieri Pe autostrada A4, autotrada de centură a municipiului Constanța, se lucrează de zor la nodul rutier Poiana, spațiile de seviciu și un centru de întreținere - niște rămășițe ale contractului semnat încă din 2008. Nodul rutier presupune amenajarea primului sens giraoriu suspendat peste o autostradă din România, însă investiția în nodul Poiana este practic inutilă în acest moment pentru că drumul de acces spre Constanța este unul de pământ, neasfaltat, atrage atenția Asociația Pro Infrastructură.
VIDEO FOTO Imagini cu centurile ocolitoare Suceava și Rădăuți, două drumuri banale care sunt în lucru de un deceniu Centura ocolitoare a Sucevei are 12 km, câte o singură badă pe sens, iar lucrările la ea au început încă din 2008 și nici până azi nu e complet finalizată. Doar jumătate e deschisă, iar pentru finalizarea ei a fost semnat un nou contract și construtorul s-a mobilizat deja pe teren, o arată imaginile susprinse din dronă. În mod similar, nici centura Rădăuți, un alt municipiu din județ, nu e gata, deși primul contract e semnat încă din 2011. Odată finalizată varianta ocolitoare, Rădăuțiul va fi al doilea oraș din țară după București cu „un inel complet de centură care, pe unele sectoare, va fi la o calitate mult mai ridicată față de Capitală”, atrage atenția Pro Infrastructura.
CNAIR anunță că lucrările de întreținere pe A2 vor fi întrerupte până pe 6 mai Lucrările de reparații de pe A2 vor fi întrerupte în noaptea de 24 aprilie, de la ora 24.00 și vor fi reluate în data de 6 mai 2019, perioadă în care vor fi ridicate parțial restricțiile de șantier, informează CNAIR, potrivit Mediafax.
CFR avertizează că selfie-urile pe tren înseamnă moarte. Datele arată că 15 oameni au murit electrocutați în ultimii cinci ani Dat fiind că 15 oameni au murit electrocutați pe calea ferată din 2014 și până în prezent, CFR Infrastructură avertizează din nou că selfie-urile pe tren sunt fatale. Compania mai sfătuiește oamenii să NU ignore semnele şi indicatoarele de avertizare, din moment ce tensiunea în linia de contact este 27.000 V.
​​VIDEO din dronă. Imagini în premieră cu Centura Bacău și primii 16 km de autostradă din Moldova (A7) Lucrările la Varianta de Ocolire Bacău, un proiect de 30 de km lungime din care 16,27 km, între DN2 Sud și DN2 Nord, reprezintă prima bucată de autostradă (A7) din Moldova. Constructorul UMB a început lucrul efectiv la începutul lunii martie, dar are o mobilizare exemplară în teren, arată Asociația Pro Infrastructura care publică primele lor imagini aeriene cu șantierul viitoarei porțiuni din A7.
Un raport oficial denunță situația gravă din sectorul feroviar francez - Un număr record de trenuri întârzie, iar calitatea serviciilor s-a degradat În sectorul feroviar din Franța întârzierile sunt ”endemice”, iar calitatea serviciilor s-a degradat pe toate planurile, arată un raport al autorității pentru calitatea serviciilor în transporturi, citat de Le Figaro, Nici ultra-rapidele TGV-uri nu sunt ferite de probleme, unu din șase întârzie și 7% sunt anulate, arată datele pe 2018. Evident că trenurile franceze rămân un etalon. mai ales dacă le comparăm cu ce se întâmplă pe la noi, unde vulnerabilitățile sistemului se vor vedea din nou în vacanța de Paște și de 1 Mai.
CFR Călători și bugetul pe 2019 - Subvenții mai mici, cheltuieli mai mari pentru reparații și pierderi estimate la 92 milioane euro Subvenția pentru transportul feroviar de călători primită în acest an va fi mai redusă cu 5% față de 2018, reiese din proiectul de buget de venituri și cheltuieli al CFR Călători pe 2019, obținut de Club Feroviar. În cifre absolute, se constată o diminuare cu aproape 56 milioane lei comparativ cu anul precedent, de la 1,07 miliarde lei la 1,01 miliarde.
Trenul Gara de Nord - Aeroport. CFR a semnat contractul pentru dublarea liniei de cale ferată dintre Mogoșoaia și Balotești Este greu de crezut că trenul direct Gara de Nord - Aeroport va fi gata până la Euro 2020, însă CFR a anunțat că s-a semnat contractul pentru dublarea a 8 km de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești, contractul fiind de 50,5 milioane lei. Se vor face și modernizări la halta de unde acum se ia microbuzul (se va construi o nouă clădire, dar și scări rulante și un lift). Una dintre variantele CFR. în caz că nu va fi gata conexiunea directă, este menținerea actualei conexiuni unde călătorii schimbă trenul cu microbuzul, iar halta va fi modernizată.
​​VIDEO Ministrul Răzvan Cuc, pe Centura Sucevei: "Nimic nu e prea scump pentru români atunci când vine vorba despre infrastructură" Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a vizitat joi şantierul de la ruta ocolitoare a Sucevei şi a primit asigurări de la constructor că lucările se vor finaliza în termenul asumat, relatează Agerpres. Întrebat dacă investiţia la ruta ocolitoare a Sucevei nu e prea mare, ministrul Cuc a spus că "nimic nu e prea scump pentru români" când este vorba despre infrastructură şi trebuie finalizată.
CFR anunță că a ridicat restricțiile de viteză dintre Dîrste și Timișu de Sus CFR Infrastructură a anunțat că a terminat lucrările pe cei 10 km dintre Dîrste și Timișu de Sus, astfel că restricțiile de viteză vor fi ridicate. Cei 10 km sunt parcurși în 12 minute de cele mai rapide trenuri și în 17 minute de cele mai lente. Porțiunea se găsește pe tronsonul Brașov - Predeal care are nevoie mare de reparații, iar reabilitarea va costa 500 milioane euro.
Marea Britanie: Furturile de cabluri au crescut puternic și duc la întârzieri record pe calea ferată Furturile de cabluri în Regatul Unit au atins maximul ultimilor cinci ani și numărul acestor furturi a crescut cu 85% pe calea ferată, scrie BBC. Din cauza acestor furturi, trenurile au întârziat anul trecut în total 950 de ore, dublu față de acum doi ani. Datele din Marea Britanie arată că întârzierile pe calea ferată au atins maximul ultimilor 13 ani și vor fi schimbate standardele de raportare a trenurilor întârziate, considerate a fi prea laxe acum, mai scrie BBC.
Paris și ”Big Bang-ul” autobuzelor - Cum vrea capitala Franței să facă autobuzele din nou atractive Parisul are o rețea excelentă de metrou și trenuri urbane RER, așa că nu este o surpriză că autobuzele transportă tot mai puțini călători. RATP, compania care se ocupă de rețeaua de autobuze, are în plan cea mai mare reorganizare a liniilor din ultimii 70 de ani și recent a fost anunțată și cea mai mare comandă europeană de autobuze electrice. În articol puteți citi cum vrea RATP ca nicio linie să nu mai aibă medii orare de sub 10 km/h la orele de vârf.
China și Malaezia s-au înțeles până la urmă să construiască o cale ferată de 11 miliarde dolari, după ce costul final a scăzut cu câteva miliarde Autoritățile din Malaezia s-au înțeles cu cele din China și vor reînvia un uriaș proiect feroviar care fusese înghețat anul trecut fiindcă a fost considerat incredibil de scump de către malaezieni. Noul acord prevede că va fi construită o cale ferată dublă de 648 km și costurile vor fi de aproape 11 miliarde dolari, cu 5 miliarde mai mici decât înainte de suspendarea proiectului. Este încă o dovadă că investițiile propuse de China, ca parte a uriașului plan One Belt One Road, nu sunt chiar bine văzute, din cauză că statele în care se investește pot rămâne ”datoare vândute” Beijing-ului.
CFR promite mai multă curățenie în gări, dar și reducerea la jumătate a perioadei de analiză a documentaţiilor de la licitații. Compania pregătește și un proiect de modernizare a Gării de Nord în parteneriat public-privat CFR Infrastructură promite că în perioada imediat următoare va demara programul de ”revigorare a activităţii de administrare a infrastructurii feroviare”, prin prioritizarea lucrărilor de investiţii, dar și prin acțiuni de curățenie în gări și de tăiere a vegetaţiei din zona liniilor de cale ferată. CFR promite și pregătirea unui proiect de modernizare a Gării de Nord în parteneriat public-privat, dar și reducerea la jumătate a perioadei de analiză a documentaţiilor depuse în cadrul procedurilor de licitaţii publice.
Olanda: Critici dure la adresa unei campanii care arată hainele rupte ale celor loviți de tren O campanie olandeză numită "Victim Fashion" a fost intens criticată pentru că ar fi mult prea dură, fiind vorba de cum arată hainele celor care au fost omorâți sau răniți, fiindcă au ajuns în calea trenurilor. Operatorul feroviar spune că a gândit mult campania și exact asta era ideea, să creeze controverse, dar să facă oamenii mai atenți. Criticii spun că s-a făcut exces de imagini dure.
CFR a lansat licitaţia pentru lucrări de reparaţii la Podul Constanţa Compania Naţională de Căi Ferate CFR informează că a fost lansată licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de reparaţii şi consolidare a podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti - Constanţa. Podul Constanța, aflat în Sectorul 1 al Capitalei, la intersecția dintre Calea Griviței și Șoseaua Chitilei, este într-o strare avansată de degradare.
Deutsche Bahn cere companiilor Siemens și Bombardier să rezolve problemele de calitate la trenurile de mare viteză ICE Operatorul feroviar național german Deutsche Bahn a cerut companiilor Siemens și Bombardier să rezolve problemele de calitate de la noile trenuri de mare viteză ICE 4, scrie Reuters. În ultimii ani a crescut ponderea trenurilor germane care întârzie, iar rețeaua are nevoie de modernizare, pentru acest lucru urmând să fie investiți zeci de miliarde euro în următorii ani.
Achiziție majoră de trenuri: Autoritatea de Reformă Feroviară ar putea cumpăra până la 80 de rame electrice, pentru aproape un miliard de euro Autoritatea pentru Reformă Feroviară a lansat cea mai mare licitație din ultimii ani, prin care s-ar putea cumpăra maxim 80 de trenuri, cu cel mult un miliard de euro, sumă ce include și mentenanța. Printre rutele pe care aceste trenuri vor fi folosite se numără București-Ploiești și Arad - Timișoara. Trenurile vor trebui să poată rula cu 160 km/h și să aibă capacitate de minim 200 de pasageri. Numărul prea mic de vagoane este una dintre problemele cu care se confruntă transportul de călători, CFR având nevoie, spre exemplu, de peste 300.
Ministrul Cuc critică Regio Călători pentru retragerea bruscă de pe linia Berzovia - Oravița: Se vor încheia șmecheriile de genul acesta în care se operează, se câştigă bani şi apoi se pleacă Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a acuzat compania privată Regio Călători că a anunțat cu prea puțin timp înainte retragerea de pe linia Oravița - Berzovia și spune că va lua măsuri, relatează Radio România. Regio Călători a anunțat că de la 1 aprilie nu va mai opera pe linia de 59 km, iar ministrul a promis că va intra CFR pe rută, pentru a asigura circulația.



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version