Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România, lansează platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, proiect care cuprinde atât acțiuni de responsabilitate socială, cât și a treia ediție a Raportului de Sustenabilitate pentru anul 2021. Raportul evidențiază amprenta economică și socială Bergenbier S.A., pe trei mari piloni: oamenii, planeta și consumul responsabil de alcool.

Alexandra BarrosoFoto: Bergenbier

„Ne îmbunătățim an de an amprenta berii pe care o producem, pentru că ne dorim să fim cei care construiesc povestea de succes a berii în țara noastră. Prietenia este fundația Bergenbier și de aceea în organizația noastră de peste 600 de colegi promovăm un climat de colaborare și empatie. Ne concentrăm pe reducerea amprentei de carbon în fabrica din Ploiești, fapt pentru care avem un procent de 100% de deșeuri și ambalaje reciclate sau eliminate în mod controlat în 2021. De asemenea, respectăm principiile unui mediu de afaceri corect și continuăm dialogul și colaborarea cu toți partenerii implicați în industria berii”, continuă Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

În 2021, în procesul de producție al berilor la fabrica din Ploiești, compania nu a trimis la groapa de gunoi niciun fel de deșeu menajer, concentrându-se pe valorificarea prin reciclare sau valorificarea energetică. Începând din acest an, întreaga cantitate de electricitate achiziționată și folosită în fabrica Bergenbier de la Ploiești este 100% energie verde.

De asemenea, Bergenbier S.A. a continuat, pe parcursul anului trecut, și întreținerea a peste 150.000 de puieți de brad plantați în decurs de 4 ani, precum și promovarea consumului responsabil de alcool prin acțiuni dedicate. Angajamentele sociale Bergenbier continuă, așadar, prin platforma „Prietenii știu să fie responsabili”, care iterează drumul sustenabilității al companiei.

„Prietenii știu să fie responsabili este îndemnul pentru fiecare dintre noi să fim aproape de mediu, de oameni și de acțiuni responsabile. De altfel, responsabilitatea și prietenia sunt principii care ghidează cultura Bergenbier, iar platforma promovează parteneriatele și angajamentele pe care noi le avem. De la acțiunile de curățenie pe care le facem cu ajutorul colegilor noștri, la cele de plantare și întreținere a brazilor, campaniile de consum responsabil pe care le avem, toate stau sub umbrela sustenabilității din noua noastră platformă”, punctează Alexandra Barroso, Legal and Corporate Affairs Director.

Prin „Prietenii știu să fie responsabili”, Bergenbier S.A. urmează să lanseze în perioada următoare noi parteneriate și campanii care continuă drumul sustenabilității al companiei.