DN 71 Baldana - Targoviste - Sinaia va fi modernizat si largit la patru benzi pe aproape jumatate din distanta. Compania de Drumuri a semnat contractul pentru revizuirea Studiului de fezabilitate

de Victor Cozmei     HotNews.ro


DN 71 Baldana - Targoviste - Sinaia
Foto: Hotnews
Contractul de "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizarea DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia, km 0+000 - km 44+130 - Largire la 4 benzi si km 51+041 - km 109+905 - drum la 2 benzi" a fost semnat pe 30 aprilie 2015, a anuntat luni Compania de Drumuri Nationale si Autostrazi (CNADNR).  Proiectul prevede largirea la 4 benzi primii 44 de km, de la Baldana si pana la Targoviste, restul pana la Sinaia fiind vorba de modernizarea drumului pe 2 benzi. Contractul a fost atribuit prin licitatie deschisa Asocierii Consitrans - Search Corporation pentru o oferta de 1,21 milioane lei si are o durata de implementare de jumatate de an.

"Contractul a fost atribuit prin licitatie deschisa Asocierii CONSITRANS S.R.L.-SEARCH CORPORATION S.R.L., avand o durata de implementare de 6 luni de la data de incepere. Valoarea totala a acestui contract este de 1.210.768,75 lei  fara TVA, finantarea fiind asigurata de la Bugetul de Stat", potrivit unui comunicat CNADNR remis HotNews.ro
.
"Pe langa importanta sa nationala, Proiectul "Modernizarea DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia, km 0+000 - km 44+130 - Largire la 4 benzi si km 51+041 - km 109+905 - drum la 2 benzi" va deservi in conditii bune, traficul de tranzit international, de marfuri si persoane de pe teritoriul Romaniei", mai arata CNADNR in comunicat.

















13935 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Sint curios (Luni, 4 mai 2015, 13:26)

    klaus [anonim]

    ce solutii se vor adopta in zonele prin care soseaua trece prin zona cea periculoasa cu tigani.
    • +4 (8 voturi)    
      Exista solutii (Luni, 4 mai 2015, 14:08)

      rasputin [anonim] i-a raspuns lui klaus

      sa niveleze bine de tot intai (toata) zona cu pricina
      • +2 (6 voturi)    
        Largirea drumului Targoviste-Sinaia = nefezabila (Luni, 4 mai 2015, 15:51)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui rasputin

        Este suficient sa deschizi aplicatia Google Street View si sa sondezi drumul Targoviste - Sinaia in citeva locuri pentru a vedea ca acesta este ingust , schimbindu-si directia frecvent atit in afara cit si in interiorul unor sate lungi unde doar prin demolari se poate asigura largirea la doua benzi propriu-zise. De asemenea, soseaua are serpentine traversind un teren dificil aproape de Sinaia. Daca incep sa treaca tiruri pe acolo ar insemna ca zilnic intr-un sat un camion greu sa intre in vreo casa. Se arunca 1 210 768 lei pe un studiu inutil.

        Citat: "Pe langa importanta sa nationala, Proiectul "Modernizarea DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia, km 0+000 - km 44+130 - Largire la 4 benzi si km 51+041 - km 109+905 - drum la 2 benzi" va deservi in conditii bune, traficul de tranzit international, de marfuri si persoane de pe teritoriul Romaniei", mai arata CNADNR in comunicat.
        • +5 (7 voturi)    
          Mare atentie (Luni, 4 mai 2015, 17:37)

          Kap [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Of, ce bine ar fi dacă am mai şi citi ştirea înainte! Văd că unii doar comentează, chit că sunt pe arătură!
          E vorba de lărgire pe km 0-44 de la Bîldana, deci pînă la Tîrgovişte! Restul e modernizare, adică refacerea drumului, că e bombardat acum!
          • +4 (6 voturi)    
            eu am citit doar ca sa fie citit (Luni, 4 mai 2015, 18:32)

            adyQ [anonim] i-a raspuns lui Kap

            dar stim cu totii ca psdistii nu stiu sa faca nici un drum, la ei sunt mari realizari studiile de fezabilitate!! mai departe de acele studii e cam greu de trecut.
            am cam trecut pe vremea lu oushor prin destule astfel de studii si actualizari ale studiilor si nimic construit!
          • +3 (3 voturi)    
            racari (Luni, 4 mai 2015, 20:15)

            thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Kap

            la iesirea din racari, dupa pod, mi se pare totusi ca drumul e prea drept. daca il deviaza un pic dreapta fezabilitatea ar sparge toate recordurile.
        • +1 (5 voturi)    
          Eu vorbeam de largirea la 2 benzi propriuzise (Luni, 4 mai 2015, 19:53)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          In comentariul meu precedent, vorbeam de largirea drumului Tirgoviste - Sinaia la doua benzi propriuzise deoarece nici la standardul acela nu este in prezent. Chiar si in asemenea conditii sunt necesare demolari multe.
    • -2 (6 voturi)    
      dincolo de rasismul afirmatiei... (Luni, 4 mai 2015, 14:26)

      demaGOGU [anonim] i-a raspuns lui klaus

      ...la care zona te referi, in concret?
      • +2 (4 voturi)    
        Asta (Luni, 4 mai 2015, 15:00)

        cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Probabil la asta:

        https://goo.gl/maps/16NNO

        Astia de la google au trecut intr-o zi torida de august in care puradeii nu erau afara sa vedeti adevarata valoare a zonei :)
      • +4 (6 voturi)    
        moroeni (Luni, 4 mai 2015, 15:01)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        la borat acasa
    • +4 (4 voturi)    
      nu rezolva portiunea Sinaia Predeal (Luni, 4 mai 2015, 14:38)

      alin [anonim] i-a raspuns lui klaus

      Pe valea Prahovei gatuirea este intre Sinaia si Predeal tocmai pentru ca sunt traversate multe localitati cu un drum ce are doar 2 benzi (una pe fiecare sens). Daca aduci in Sinaia 2 drumuri cu cate 2 benzi pe sens fiecare nu faci decat sa aglomerezi si mai mult portiunea de drum din amonte de Sinaia.
    • +3 (3 voturi)    
      Hihi (Luni, 4 mai 2015, 14:43)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui klaus

      Acolo e simplu
      Casele sunt mai joase decat starda , acte fac pariu ca nu au asa ca treci usor cu buldorezul peste ei.

      Problema mai mare e cu podurile alea care stau sa pice si cu casele unora de sunt exact la sosea. Mi se pare ca in Pietrosita e asa.

      google.ro/maps/place/Pietro%C5%9Fi%C5%A3a+137360/@45.186683,25.440478,3a,75y,25.45h,85.93t/data=!3m4!1e1!3m2!1s6IeZ7n6Kdu2OfHHGHIkz-A!2e0!4m2!3m1!1s0x40b31de88706c7b5:0xf7f63232a9f868a1
      • +3 (5 voturi)    
        NU doar (Luni, 4 mai 2015, 14:54)

        cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        Nu doar in Petrosita este problema asta ci in mai multe sate din zona! Asa cum spuneam... nu se poate face "tranzit international" (sau alt fel de tranzit) prin localitati.

        Legat de problema cu podurile, poveste amuzanta de acum multi ani cand s-a construit un pod nou peste Ialomita in Pietrosita... podul cel nou s-a stricat si a fost folosit multa vreme tot podul vechi facut de nemti. Iti poti imagina "calitatea" noului pod.
    • +4 (4 voturi)    
      Studiu (Luni, 4 mai 2015, 15:47)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui klaus

      O sa sparga toti banii pe studiul de fezabilitate si in 6-8 ani o sa faca un drum cu o banda pe sens si cu gropi gata integrate in proiect.
    • +3 (3 voturi)    
      simplu (Luni, 4 mai 2015, 17:33)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui klaus

      Solutia darwinista. Nu faci treceri de pietoni si nu pui iluminat stradal.
  • +4 (8 voturi)    
    usor (Luni, 4 mai 2015, 13:45)

    gigiipse [anonim]

    Acolo o sa adauge o banda extra pentru carute si eventual un adapost pentru mascati sa poata sa scape de pirandele care-i alearga. In alta ordine de idei trebuie rezolvata si centura Tirgovistei ca degeaba bagi traffic pe DN71 daca il gatui acolo si omori traficul in oras.
  • +7 (7 voturi)    
    Nu cred... (Luni, 4 mai 2015, 14:04)

    cmg_george [anonim]

    Nu pot sa afirm decat: NU CRED! Mare parte din drumul asta (Targoviste-Sinaia) nu a mai fost asfaltat de vro 14 ani! A mai vazut ceva carpeli care tin pana la prima ploaie.
    Cum or sa rezolve probleme terenului care pleaca in zona din apropierea Cotei 1000 sunt curios...
    Cum or sa rezolve problema ca DN71 trece prin toate orasele/comunele? Sau planuiesc sa faca tranzit de marfuri national si international prin toate localitatile?
    Cum or sa rezolve, asa cum spunea cineva mai sus si trecerea prin satul ala de tigani (apropo, acolo o fi O contructie cu autorizatie?)
  • +9 (9 voturi)    
    Hhahahhaah (Luni, 4 mai 2015, 14:16)

    vladf [anonim]

    Ce gluma buna,astia abia sunt in faza STUDIULUI DE FEZABILITATE si se lauda.

    Studiul se termina in 2-3 ani, urmeaza licitatia alti 2-3 ani si executia 4-5 ani.

    In total la prima strigare minim 10 ani.

    Probabil copii nostri o sa apuce se mearga pe acest drum cu masina.

    Asta este proiect strategic ...... marca PSD, avea unul pamant in zona si se asteapta sa treaza drumul pe la el prin curte.
    • +1 (1 vot)    
      Pitesti-Sibiu (Marţi, 5 mai 2015, 7:44)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui vladf

      facem orice, în special studii de fazabilitate, dar nu Pitești-Sibiu, cel mai urgent segment de autostradă împreună cu centura nord a Bucureștiului, care ar lega A1,A3 ,A2.
  • +6 (8 voturi)    
    La ce trebuie ? (Luni, 4 mai 2015, 14:20)

    NicolaeA [utilizator]

    Sunt investitii mari in zona sau doar ca sa ajunga bucurestenii mai usor la munte ? Cunosc traseul si trecerea peste Paduchiosul pe la Cota 1400 este mai dificila decat la Predeal ! Si nu tin minte sa fie trafic mare !
  • +7 (7 voturi)    
    Inca un studiu ? (Luni, 4 mai 2015, 14:40)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Dar drumuri când facem ? Istoria ne spune ca acest studiu va expira inainte de realizarea drumului.
    Nu ar fi mai potrivit sa ne oprim putin din contractare studii , sa ne opintim cativa ani si sa facem o autostrada care sa strabata tara catre vest ?
    Una singura , atat sa ne ne propunem si sa realizam.
  • +7 (7 voturi)    
    Deci se poate revizui/actualiza un SF (Luni, 4 mai 2015, 14:41)

    bigbrother [utilizator]

    Asta ca tot vad ca e o moda sa se faca din nou SF, evident pe alti bani. Cu alte cuvinte, se poate aplica aceeasi idee si la celebra autostrada Sibiu-Pitesti, unde se cer din nou bani pentru SF si o durata de executie de 17 luni!! Stiu, sunt rau, de unde mai fura si firmele alea, chiar ar ramane fara obiectul muncii.
  • +3 (3 voturi)    
    2 benzi/sens pana la Tirgoviste doar (Luni, 4 mai 2015, 15:08)

    Ncu [anonim]

    Din cate imi dau seama e vorba de 2 benzi/sens doar pana la Tirgoviste.

    Baldana - Tgv:
    "km 0+000 - km 44+130 - Largire la 4 benzi"

    Tgv - Sinaia:
    "km 51+041 - km 109+905 - drum la 2 benzi"

    .

    Tgv - Sinaia e deocamdata praf. L-am facut de cateva ori iarna asta.
  • +12 (12 voturi)    
    Nu mai inteleg nimic! (Luni, 4 mai 2015, 15:34)

    prompt [utilizator]

    Acum 4 ani acest drum era in modernizare cu proiect faza detalii de executie, dar, a venit ,,extra-ordinarul guvern ponta" si a taiat toate investitiile in infrastructura inclusiv pe asta! De ce trebuie reluat de la zero? Ceva e ...putred in Danemarca!
    • +5 (5 voturi)    
      gresit (Luni, 4 mai 2015, 17:35)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui prompt

      In Danemarca era putred la 1300, acum e putred la noi ... peste vreo 700 de ani probabil nu va mai fi putred si la noi ... dar nu cred sa apuc vremea aia
  • +6 (6 voturi)    
    mai sa fie... (Luni, 4 mai 2015, 17:27)

    scharke [utilizator]

    Din 10 studii de astea, una din firmele din asociere isi face cifra de afaceri pe 1 an... check here: http://www.consitrans.ro/despre-noi/scurt-istoric/
  • 0 (0 voturi)    
    SF ati platit degeaba ! drumuri tot n-ati facut ! (Marţi, 5 mai 2015, 14:23)

    andreesanu [utilizator]

    Alt fissssssssss si baldana sinaia ,poate si-n aia !!!


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version