Caietul de sarcini in cazul contractului de revizuire a Studiului de Fezabilitate (SF) in cazul autostrazii Sibiu - Pitesti, contract ce a fost criticat recent intr-un raport al consultantului Comisiei Europene, "a fost destul de imperfect", a declarat vineri premierul Dacian Ciolos, dupa o sedinta la Ministerul Transporturilor. "Sigur, ar fi fost si rezilierea o solutie. Niciuna din solutii nu e foarte buna si a trebuit ales raul cel mai mic, pentru a evita sa intarziem inca si mai mult proiectul de autostrada", a declarat Ciolos.

Intrebat cum vedea decizia Ministerului Transporturilor si a CNADNR de a continua contractul de revizuire a SF-ului pe Sibiu - Pitesti, desi acesta se afla in intarziere si recent consultantul Comisiei Europene a criticat puternic intr-un raport tot ce s-a facut pana acum, premierul Dacian Ciolos a declarat ca solutia aleasa vizeaza raul cel mai mic.
"Ar fi fost si rezilierea o solutie. Niciuna din solutii nu e foarte buna si a trebuit ales raul cel mai mic sa evitam sa intarziem si mai mult proiectul, dar si pentru a ne asigura ca acest studiu de fezabilitate nu va impiedica continuarea proiectului si ca n-o sa ne creeze probleme mai tarziu", a spus Ciolos.
"Rezilierea ar fi presupus, intr-un fel sau altul, un conflict cu compania care a realizat acest studiu de fezabilitate, pentru ca, din cate am inteles, nici ei nu au fost multumiti de modul cum s-a derulat contractul, nici ministerul n-a fost multumit de modul cum au derulat contractul", a afirmat Dacian Ciolos la Ministerul Transporturilor.
"Solutia pe care a propus-o ministerul a fost sa folosim anumite clauze contractuale si sa cerem companiei sa mai lucreze inca un an", a precizat premierul.
remierul a mai spus ca din ce a aflat, "caietul de sarcini de la licitatie a fost destul de imperfect si a dus la situatia de fapt".