Noul ministru al Transporturilor, in vizita pe santierele de autostrada din Transilvania. Care e stadiul pe loturile dintre Sebes si Turda si pe "ciotul" Gilau-Nadaselu de langa Cluj-Napoca

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Sorin Buse, ministrul Transporturilor
Foto: Ministerul Transporturilor
Noul ministru al Transporturilor, Sorin Buse, a facut miercuri o vizita de lucru pe santierele Autostrazilor Transilvania (A3 Gilau - Nadaselu) si A10 Sebes - Turda. Ministrul a fost insotit de seful Companiei de Autostrazi, Catalin Homor, a vizitat loturile care au sansa de deschidere in acest an,d ar si cele pentru care situatia birocratica abia a fost deblocata.

Pe autostrada A3 Gilau - Nadaselu (8,7 km), ministrul a remarcat mobilizarea eficienta a constructorului, informeaza MT intr-un comunicat remis HotNews.ro. Dupa scoaterea din fondul forestier a celor 7,45 ha de padure la inceptuul primaverii, constructorul a continuat lucrarile in regim accelerat, astfel incat gradul de executie a ajuns sa depaseasca 77%. Cei 8,7 km de autostrada au termenul estimat de finalizare pentru sfarsitul anului 2016.

"Tot astazi [n.r. miercuri] a fost emisa si Autorizatia de Construire pentru Nodul rutier Nadaselu - km 8+550, culoar suplimentar, de pe sectiunea 3A a Autostrazii Transilvania", transmite MT.

Ministrul Sorin Buse a mers si pe Autostrada A10 Sebes - Turda. Pentru Loturile 1, 3 si 4 au fost realizate exproprierile necesare, a fost emis Ordinul de ministru, dar si Autorizatia de Construire. Pe Lotul 4, Autorizatia de construire a fost emisa si pentru lucrarile suplimentare. In ceea ce priveste Lotul 3, se executa lucrari pe o lungime de 12,45 km. Constructorul se afla deja in teren si este pregatit sa accelereze ritmul de activitate. Progresul fizic actual pe Loturile 3 si 4 este de aproximativ 50%.

Pe Lotul 1, Autorizatia de construire a fost emisa pentru sectiunea A, iar constructorul urmeaza sa antreneze toate resursele la capacitate maxima, in cel mai scurt timp posibil. Traseul acestui lot are 17 km si contine si nodul directional Sebes.

Pe Lotul 2, muncitorii lucreaza pe santier cu viteza sporita de mai bine de o luna si jumatate. Acest sector are o lungime de 24 km. Pe traseul Lotului 2 au fost descoperite zece situri arheologice ce dateaza din epoca neolitica. Acestea sunt investigate si descarcate de pe traseul autostrazii.

"Mi-am inceput mandatul prin a evalua proiectele direct de pe santier. O sa continui in aceasta maniera pentru ca vreau sa vad lucrurile acolo unde se petrec. Sunt convins ca fiecare constructor este constient de rolul sau in acest parteneriat si mai ales de cat de importanta este respectarea angajamentelor astfel incat, la final, cand vom trage linie, vom sti ca putem lucra impreuna si pentru alte proiecte. Pe de alta parte, si CNADNR are obligatia sa-si respecte angajamentele. Ma astept ca angajatii companiei sa ramana pe santiere cat timp e nevoie, sa gaseasca solutii fezabile pentru fiecare proiect si sa sesizeze orice derapaj." a declarat ministrul Sorin Buse.


Citeste mai multe despre   
















8820 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    Si A6? (Joi, 14 iulie 2016, 13:50)

    Io1234 [utilizator]

    Ce facem cu Lugoj-Deva? Cand vor fi emise autorizatiile de mediu? Guvernul este constient ca A6 are o prioritate mai mare decat A3 si A10, fiind si o legatura cu tarile UE? Guvernul este constient ca pierdem investitii, pierdem in turism, pierdem prin simplu fapt ca "roata nu se invarte" (locuri de munca, materiale de constructii, motorina...samd)?
  • +5 (5 voturi)    
    Foarte ciudat (Joi, 14 iulie 2016, 14:11)

    dinica [utilizator]

    Referitor la A10, am fost la Budapesta si am venit pe 27 Mai, Turda Sebes. Doar doi muncitori pe tot santierul.
    Sau or fi inceput intensiv exact de la 1 Iunie?
    Si ce inseamna intensiv, daca normal erau doi muncitori?
  • +7 (7 voturi)    
    Nu uitați de Pitești-Sibiu (Joi, 14 iulie 2016, 14:14)

    nick24 [utilizator]

    Și de toate liniile de cale ferată unde sunt restricții de viteză - nu se poate să faci 7 ore de la București la Piatra-Neamț!!! Asta înseamnă că toate trenurile vor circula goale.
    Erau la început 6 vagoane, apoi 4, apoi 3, apoi au scos vagonul de clasa 1 si au ramas 2 vagoane.
    Cred că vor scoate și ultimile 2 vagoane și cei câțiva călători vor avea niște scaune în locomotivă.
  • +5 (7 voturi)    
    Poate trece și pe DN6. (Joi, 14 iulie 2016, 14:44)

    asavreau [utilizator]

    Pe DN 6,în jud.Olt parcă ești în altă țară.Mori cu zile circulând pe asemenea drum.Ar trebui identificat vinovatul și băgat la pușcărie.Cin are în întreținere porțiunea respectivă de drum?Câți bani s-au cheltuit în ultimii cinci ani de a ajuns drumul impracticabil?Cine a furat banii?
  • 0 (0 voturi)    
    Wunderbau: nici o casca si nici un cascat in poza (Joi, 14 iulie 2016, 20:03)

    Miky113 [utilizator]

    Oare ce zic dronele americane de ciotul Sibiu-Pitesti ?

    Poate stie ceva mai multe Nea Nicu Vacaroiul !

    La ce versiune de SF s-a ajuns ?


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version