HARTA INTERACTIVA O noua Centura a Capitalei - Autostrada de Centura (A0) Sud Bucuresti, scoasa la licitatie: 52 km, 580 milioane de euro, finalizare estimata dupa 2022
Compania de Autostrazi anunta ca a trimis deja spre publicare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) anuntul de participare pentru procedura de achizitie publica destinata proiectarii si executiei sectorului de Sud al noii Centuri a Bucurestiului, care va face legatura intre A1si A2.
"Acest nou segment de Centura , va fi construit la profil de autostrada si va avea o lungime de 52 de km. In valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, acest proiect va permite descongestionarea circulatiei in zona de Sud a Bucurestiului si va asigura traficul rutier de tranzit", anunta CNAIR.
Proiectarea acestui segment de autostrada ar urma sa dureze 12 luni, iar executia 30 de luni, dupa atribuirea contractului, anunta Compania de Drumuri.
Asta inseamna, practic, in cazul cel mai fericit in care un contract ar fi atribuit anul acesta si semnat, dupa eventualele contestatii, pana la jumatatea lui 2018, ca intreg proiectul ar putea fi finalizat dupa 2022, poate chiar 2023. Asta in ipoteza fericita in care derularea proiectului ar decurge fara probleme, intarzieri sau tergiversari.
Termenul limita pentru depunerea ofertelor va fi de aproximativ trei luni.
"Proiectul postat astazi in SEAP face parte din Noul Inel de Centura a Capitalei (Ringul 0) si va fi similar proiectelor destinate fluidizarii circulatiei in zona metropolelor europene. Acest proiect, diferit de Centura existenta a Capitalei, face parte din Master Planul General de Transport si urmeaza sa fie finantat prin POIM 2014-2020", precizeaza CNAIR.
HARTA INTERACTIVA - Autostrada de Centura (A0) Sud a Capitalei - click pe elemente si pe traseu pentru mai multe detalii:
Dar cate sunt domne? 3, 4?
ele sunt precum parchetul , de TRAFIC INTENS !
:))))
Faza cu "a face cadou" e o marota inutila in discutia de fata. Trebuiesc schimbate legi intregi pentru a ajunge la asa ceva.
Om fi trecut de 10000 km pe hartie?
România n-a construit 800 km de autostradă din 1990 încoace, deci studii pentru 800 km e o estimare cam optimistă :)
asa... poate nepotii!
Parca am fi fost blestemati sa nu putem lua decat elicopterul la nevoie ...
asa se face bani in romania, cumperi terenuri ieftine, si apoi dai spaga in stanga si in dreapta sa faca vreun drum pe acolo, ca sa vinzi de 10 ori mai scump inapoi catre statul roman
Și 2050 e tot după 2022, deci...
Asta e logica dar la noi totul este ilogic.
CB nu este autostrada - este ceva imposibil de clasificat pentru ca intre Otopeni si intersectia Soseaua Bucuresti Targoviste nu este CB ci Soseaua Odai si are restrictii de 30km/h. Mai mult, intersectia amintita inainte nu beneficiaza de un pod si cozile la sensul giratoriu ajung in orele de varf la cativa km.
Oricum, daca termenul este 2022, fiti siguri ca s etermina prin 2030 sau mai tarziu.
Pana atunci - relax!
2. Centura nord este deja modernizata si se circula ok pe ea. Cele 2 segmente ramase cu probleme sunt si ele licitate si se vor rezolva. Ulterior se va putea merge fara probleme intre cele 3 autostrazi pe aceasta centura.
3. A3 este o gluma. Merg cateva masini pe ea. Cand va ajunge A3 la Oradea (sau macar la Brasov) vor face majoratul nepotii nostrii, deci mareata conexiune suplimentara cu A3 este un argument slabut.
4. Centura sud este acum precum in Evul mediu, facuta praf, o singura banda si cel mai grav intersectii cu drumuri care ies din Bucuresti si au prioritate. E un cosmar sa mergi pe centura si sa treci de o astfel de intersectie. Nu e nici o urma de comparatie cu giratoriile din nord.
5. Centura din sud va conecta principalele drumuri comerciale, A2 litoral+portul constanta, Drumul spre Giurgiu cu iesirea din tara de unde provine un foarte mare trafic comercial, drumul spre Alexandria ce continua cu sudul Olteniei; A1 care de bine de rau chiar se va finaliza si duce catre vest. Deci sunt toate motivele sa fie construita aici o conexiune de mare viteza intre ele (care in nord exista).
6. Tot apar aerele astea de superioritate din partea "nordistilor" care sunt ferm convinsi ca ei merita totul si ca totul trebuie sa se faca pentru ei (ca de, sunt mai cu mot)
In mod normal, ar trebui sa avem o CB completa, in regim (minim) de drum express si o legatura (aurostrada) care sa uneasca cele trei autostrazi.
O-ti fi trecut si voi pe langa Budapesta. Acolo cum e?
Si, pana la urma, o sa treaca 10 ani si tot in constructie o sa fie....Noi sa fim sanatosi!
Trebuia facut inelul de centura vechi la profil de autostrada (chiar cu 3 benzi pe senn) asa cum e peste tot, sa poti merge ditr-o parte a Bucurestiului in alta pe autostrada, nu prin orasa, sa blochezi circulatia. Plus interconectarea cu toate autostrazile care vin spre Bucuresti. TIR-urile care vin din portul Constanta si duc marfa prin tara (care e in majoritate spre nord, adica spre Ploiesti) ce fac,? Cu ce ajuta ACUM aceasta autostrada?
deci A1 se va leaga de A2 prin centura despre care discutam acum
A3 se leaga de A1 prin centura existenta (de la A1 la Chitila se lucreaza la largire, Chitila - A3 sunt deja 2 benzi pe sens)
A2 se leaga cu A3 pe centura existenta cum am explicat mai sus
sunt curious cam cu ce viteza se circula pe aceste super sosele?
Multumesc