Au fost depuse ofertele si pentru constructia ultimelor doua tronsoane ale drumului expres Craiova - Pitesti: 64 de km estimati la circa 400 de milioane de euro

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 24 octombrie 2017, 20:41 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Drum Expres intre Pitesti si Craiova?
Foto: Hotnews
Ofertele pentru proiectarea si executia ultimelor doua tronsoane ale drumului expres Craiova - Pitesti au fost depuse marti. Cele doua loturi au insumat o lungime de 63,5 km si valoreaza circa 394 milioane de euro (1,82 miliarde de lei) conform estimarii de la licitatie. Proiectul are ca termen un an pentru proiectare si 24 de luni perioada de executie. Luni au fost depuse ofertele si pentru primele doua loturi - 57 km, valoare estimata la circa 425 de milioane de euro.

Pentru Tronsonul 3 al drumului expres Craiova - Pitesti au fost depuse 8 oferte:

    1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S.

    2. Asocierea Astaldi SpA - Tancrad S.R.L.

    3. Asocierea Constructii Erbasu S.A. - Vahostav SK, as - Trameco S.A.

    4. Asocierea  Impresa Pizzarotti & C SpA - Pizzarotti S.A.

    5.  Itinera SpA

    6. Asocierea PST Group JSC- PST Construction Works S.R.L.- Alpenside S.R.L.- General Trust Arges S.R.L.- Eurocerad International S.R.L.

    7. Asocierea Spedition UMB S.R.L. - Tehnostrade S.R.L. - Consitrans S.R.L.

    8. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali

Tronsonul 3 va avea o lungime de 31,75 km, va fi construit intre km 57+550 si km 89+300 si va avea o valoare de 904.819.215,62 lei, fara TVA

Cuprins intre intersectia cu DN 65, in apropierea municipiului Slatina si limita dintre judetele Olt si Arges, Tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitesti va tranzita localitatile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optasi, Tatulesti, Colonesti.

Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie.

Pentru Tronsonul 4 s-au depus un numar de 7 oferte:

    1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS

    2. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Trameco SA

    3. Asocierea Inpresa Pizzaroti &C S.p.A. - Pizzaroti SA

    4. SBI International Holding AG

    5. Asocierea PST Group JSC - PST Construction Works SRL - Alpenside SRL - General Trust Arges SRL  - Eurocerad International SRL

    6. Asocierea Spedition UMB - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL

    7. Asocierea Tirrena Scavi SPA - TOTO SPA Construzioni Generali

Tronsonul 4 cu o lungime de 31,81 (km 89+300 - km 121+115), va fi construit intre limita administrativa dintre judetele Olt si Arges si intersectia cu autostrada 1 Bucuresti - Pitesti si va tranzita localitatile Lunca Corbului, Albota, Costesti, Bradu, Suseni, Oarja.

Valoarea estimata a Tronsonului 4 este de 909.669.122,09 lei, fara TVA.

Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie.

Intreg proiectul drumului expres Craiova - Pitesti are o lungime de aproximativ 121 km  si o valoare estimata de 3.770.640.827,48 lei, fara TVA, urmand a fi finantat din POIM 2014-2020.

Drumul expres Craiova - Pitesti va avea  4 benzi de circulatie (2 benzi pe sens) si va asigura o conexiune corespunzatoare a zonei de Sud - Vest a Romaniei la Coridorul IV Pan European.

Luni au fost depuse ofertele si pentru Tronsoanele 1 si 2. Vezi aici care sunt constructorii care se bat pe cosntructia celor 57 de km estimati la aproape jumatate de miliard de euro.


Citeste mai multe despre   


















1512 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Ingrozitor ... (Marţi, 24 octombrie 2017, 21:17)

    pallst [utilizator]

    ... de scumpe drumurile care NU se mai fac o data in Romania! Va dati seama cat vor costa cele care chiar se fac si se poate circula pe ele!. Cred ca numai cartelurile de droguri au profituri mai mari.
  • +2 (2 voturi)    
    Pai un km de autostrada in Germania (Marţi, 24 octombrie 2017, 22:44)

    cartofil [utilizator]

    este fix jumate. Si acolo nu este turnat asfalt direct pe pamant, se face tunel, viaduct, tunel, viaduct ca sa fie autostrada dreapta, nu ca la noi, pe calea boilor. Si asta este doar drum expres, nu este autostrada. Va dati seama cat fura la drumurile astea P$D-ul ?


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă