A fost desemnat constructorul pentru Centura de Sud a Timisoarei - un drum nou de 25 de km, dar care va avea doar o banda pe sens. Costul? 59 milioane de euro

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 27 februarie 2018, 17:35 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Centura de Sud (cu albastru) a Timisoarei
Foto: CNAIR
Compania italiana TIRRENA SCAVI S.p.A a fost desemnata castigatoare in licitatia pentru proiectarea si executia Variantei de Ocolire Sud a Municipiului Timisoara. Viitoarea centura ar urma sa aiba o lungime de 25 de km, va face legatura intre DN59 si DN6, insa va fi construita doar cu O BANDA pe sens, dupa ce autoritatile de la drumuri au anulat anul trecut planurile pentru extinderea proiectului. Oferta constructorului italian este de 59 de milioane de euro, iar contractul, daca va fi semnat dupa perioada contestatiilor, are termen 6 luni pentru proiectare, 24 de luni pentru executie si 120 de luni garantie.

"A fost desemnata castigatoare oferta depusa de TIRRENA SCAVI S.p.A, iar valoarea  de semnare a contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA", a transmis CNAIR printr-un comunicat.

Licitatia pentru proiectarea si executia Centurii Sud Timisoara a fost lansata la final de aprilie 2017, dupa ce anterior Compania de Drumuri anulase o licitatie pentru proiectarea drumului direct la 4 benzi.

Conform cerintelor din caietul de sarcini, platforma drumului va avea o latime de 10 m, din care 2X3,5m vor fi benzile si 2X1,5m vor fi acostamentele. Lungimea tronsonului va fi de 25,690 km.

Variantei de Ocolire Timisoara Sud are ca principala atributie fluidizarea traficului intern si international care intra in tara prin zona Stamora Moravita, se desfasoara pe DN 59, ajunge in zona Timisoara si se indreapta catre centrul tarii pe DN 6 sau pe sectoarele de autostrada Arad - Timisoara - Lugoj.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















2828 vizualizari

  • +3 (7 voturi)    
    sa se faca si aia (Marţi, 27 februarie 2018, 17:55)

    AndJorj [utilizator]

    poate atat ne permitem, plus ca e posibil ca in viitor traficul auto sa se reduca. Ar trebui investitii in infrastructura feroviara. Asa fac tarile mai destepte.
    • +4 (4 voturi)    
      Cum e cu traficul (Marţi, 27 februarie 2018, 18:29)

      Hababaeba [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

      Viitorul ala in care traficul auto se va reduce e undeva departe. Pana la el vom trece si prin variantele de centura cu 2 si 3 benzi pe sens.
  • +1 (1 vot)    
    De ce nu un "fir " pt. ambele sensuri ? (Miercuri, 28 februarie 2018, 7:55)

    Plagarus [utilizator]

    Carutele vor putea circula in siguranta pe aceasta centura.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version