CFR pune cruce trenului direct Gara de Nord - Aeroport. Nu va fi gata la Euro 2020, iar compania va pune scări rulante și va construi o clădire în halta de unde pasagerii vor lua în continuare microbuzele către Otopeni

de Vlad Barza     HotNews.ro


Iarna in Gara de Nord
Foto: Hotnews
​Trenul direct Gara de Nord - Aeroportul Otopeni, care ar fi trebuit să fie gata anul acesta, nu va fi funcțional mult timp de acum înainte și în niciun caz în 2020. Din cauza ”lipsei de înțelegere” a Primăriei Otopeni nu mai sunt șanse ca proiectul să fie terminat până în iunie 2020, astfel că cei care vor merge atunci spre Otopeni, vor lua microbuzele din halta situată la 3 km de Henri Coanda. Vor fi puse scări rulante și se va construi și o clădire, a spus Ion Gavrilă, directorul general al Companiei Naționale CFR SA, la o conferință organizată de revista Capital.

”Ne-am propus ca în 2019 să modernizăm acea haltă de lângă aeroport, iar de acolo o să putem să facem o șosea pentru microbuze și un terminal în aeroport. Am încercat să facem și varianta a doua, dar 90% că nu se poate face până la Campionatul European subtraversarea DN1, din cauza primăriei Otopeni. Am avut o tentativă de a discuta despre autorizație, am înțeles că ne trimit la PUZ... Sigur n-o să reușim, adică am încurca Campionatul, fiindcă am ocupa una-două benzi și ar fi devieri, așa că am ales această variantă”, spune Ion Gavrilă, directorul general al Companiei Naționale CFR SA.

Gavrilă spune că actuala halta  Punct Oprire (P.O.) Aeroport va fi modernizată, practic se vor pune scări rulante, va exista o copertină și o clădire .”De acolo, până la aeroport vom asfalta, probabil pe două benzi și se face și un terminal în Otopeni”, spune șeful CN CFR care adaugă că se vrea să se ajungă la o cadență de două trenuri pe oră, față de unul pe oră, în prezent.

De ce nu se mai poate face proiectul inițial, cu o subtraversare a DN1? ”S-au dus cei dinaintea mea la Primăria Otopeni și nu au găsit înțelegere. Adică, nu știu care a fost neînțelegerea, însă ne trimit către un PUZ, probabil că așa zice și legea, iar PUZ-ul durează cel puțin un an”, spune Gavrilă.

Întrebat dacă se renunță total la construcția trenului direct, directorul CN CFR a spus că nu. Însă este foarte clar că, și dacă s-ar începe lucrările la subtraversare în a doua parte din 2020, lucrul nu ar fi gata mai repede de 2022.

În 2016 proiectul trenului direct a fost relansat și avea un termen scurt de realizare - până în 2018. S-au schimbat guvernele, s-au schimbat miniștrii și directorii, iar proiectul s-a blocat

Proiectul unei legături feroviare directe între București și Aeroportul Otopeni, cu o gară semi-îngropată în zona terminalului sosiri, este una dintre lucrările începute în forță pe final de mandat al cabinetului Cioloș, în a doua parte din 2016, și lăsat "moștenire" guvernarii PSD. Costurile erau estimate a fi în jurul a 100 milioane euro.

Inclus în Master Plan, cu finanțare europeană nerambursabilă, proiectul prevedea realizarea până în 2018 a încă 2 km de cale ferată pe lângă cea existentă și care să subtraverseze DN1 până la Aeroport. Scopul final? Trenuri care să facă 18 minute din gara de Nord până la Aeroport, alte garnituri care sa facă opriri mai dese pe traseu în nordul Capitalei și trenuri directe spre/catre Otopeni din orașe precum Brașov, Constanța, Galați, Craiova sau din nordul Bulgariei.

De câțiva ani exista această legătură tren+microbuz Gara de Nord - Aeroport, însă de cele mai multe ori drumul durează mai mult decât cu mașina sau decât cu liniile speciale de autobuz 780 și 783. Drumul cu trenul durează 45-50 de minute până la halta P O Aeroport situată la 28 km de Gara de Nord (trenul ocolește prin Chitila și Mogoșoaia).

Apoi din haltă se mai parcurge distanța de 3 km cu un microbuz și în total drumul tren+micriobuz poate dura 80-100 de minute. De la Piața Unirii la Aeroportul Otopeni sunt 18 km pe cale rutiera și drumul poate dura sub 50 de minute cu autobuzul, dacă nu sunt blocaje. În combinația tren+microbuz traseul este de 31 km.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9665 vizualizari

  • +33 (37 voturi)    
    ... (Luni, 26 martie 2018, 14:32)

    a.nonim [utilizator]

    Nici nu e nevoie de tren direct, pana atunci sigur e gata metroul.
    • +27 (27 voturi)    
      Dragnea nu face Comisie de ancheta pt asta ??? (Luni, 26 martie 2018, 16:34)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      PSD-ul ar trebui sa faca o comisie de ancheta ca sa vada de ce guvernul PSD- Dragnea e atat de incompetent si impostor incat nu e in stare sa faca nici 2.5 KM de linie ferata.
      • +3 (15 voturi)    
        Firea si Pandele vor cu orice pret sa (Luni, 26 martie 2018, 17:41)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        fie facut Metroul, pentru ca o sa creasca preturile vilelor PSD-istilor pe linia Otopeni -Baneasa-Kiseleff . Vile care se pot vinde ulterior pe mult mai multi bani cand partidul va disparea de la Putere.
        Cinic este, ca indivizii astia nici nu au de gand sa foloseasca Metroul, ei avand masini luxoase. Scopul Metroului fiind strict pentru a creste valorea vilelelor din zona. Si pentru a fi construit Metroul, este foarte importanta blocarea constructiei celor 2 km de linie de tren care sa lege Otopeniul cu Gara de Nord.
        Iar in scopul blocarii liniei de 2 km, incercandu-se sa se modernizeze halta Otopeni ,,pe genunchi" , modenizare inutila pe mai tarziu, si in care vor fi risipiti multi bani din Buget.
        Toate ,,scarile rulante" care vor fi montate acolo vor intra in paragina dupa vreo 3-7 ani, datorita altor variante de acces pentru Otopeni.
        In Bucuresti sunt multe zone in care sunt mult mai prioritare contructii de linii noi de Metrou, decat Metrou pana la Otopeni.
        Pe linia Baneasa - Otopeni, Metroul este complet nejustificabil in momentul de fata, pentru ca dincolo de Marile Sedii de Comapani (de vanzari Auto etc.) de pe o parte si alta a soselei, sunt foarte putine locuinte si populatie.
        Efectiv de la cam 100-500 de metri de DN1 (Soseaua Nordului) in stanga si in dreapta incep campuri sau zone impadurite (Baneasa), sau spatii largi fara cladiri.
        Se poate face un tabel in care sa se consemneze cata populatie la hectar locuieste pe de o parte si alta a DN1, de la Baneasa la Otopeni. Si cu o adancime de (sa zicem) 2-3 km, pe o parte si alta a DN1. Distanta de 2-3 km este cam zona de influenta a utilizarii Metroului, de pe o parte si alta a liniei. Din acest tabel, va rezulta categoric ca nu are ce cauta Metroul pana la Otopeni timp de vreo 30 de ani de acum incolo. Sunt in Bucuresti zone mult mai importante si deficitare de Metrou.
        • +5 (5 voturi)    
          faceti reclamatii penale (Marţi, 27 martie 2018, 9:03)

          cristianfagadar [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          nu mai pierdeti timpul in facebook .scrieti la parchet si dna
    • +6 (6 voturi)    
      Inca se poate face trenul pana la aeroport (Luni, 26 martie 2018, 19:29)

      madriano [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Dar cei din Ministerul Transporturilor trebuie sa se miste repede. Traseul legaturii Gara de Nord - Aeroport ar trebui sa treaca pe la nord de fostul Metro, pe sub podul existent pe DN1 in zona Bd. Aerogarii si sa ajunga in zona noului terminal de plecari de la Henri Coanda. Pentru aceasta solutie nu mai trebuie subtraversat DN1, se foloseste podul existent, care are inaltime de peste 4,5 metri. Doar traficul auto ar fi usor perturbat, cei care vin sau pleaca spre nord de la aeroport ar trebui sa traverseze linia ferata la nivel; traficul spre si dinspre Bucuresti nu ar fi afectat deloc.
      • +3 (3 voturi)    
        CAPIONATUL INCOMPETENȚEI (Marţi, 27 martie 2018, 9:23)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui madriano

        "compania va pune scări rulante și va construi o clădire în halta de unde pasagerii vor lua în continuare microbuzele către Otopeni"

        Atât???! Cel mai important lucru ESTE REABILITAREA LINIEI LA 160km/h, de la Gara de Nord la PO Aeroport!
        SE FACE până în 2020? Trebuie ca trenul sâ facă mai puțin ca autobuzul , altfel e faliment.

        Faptul că șantierul va deranja circulația pe DN1 este o mare minciună: nu se face un șanț prin care circulă trenul și apoi i se pune capac, ci se lucrează exclusiv în subteran.
    • 0 (0 voturi)    
      incompetenta, (Marţi, 27 martie 2018, 11:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      numele tau e psd.
      Din 2012 pana in prezent nu au reusit sa construiasca nimic.
  • +20 (32 voturi)    
    Daca nu pica nimic...... (Luni, 26 martie 2018, 14:36)

    vodatepes [utilizator]

    Daca nu pica nimic de ce sa aprobe primaria Otopeni. Ia sa fi primit domn primar 1 milion de euro spaga se vezi cum se aproba. Adicalea avem bani vrem sa facem dar se opune un primar. Alo domnu Dragnea astea e una din consecintele descentralizari facute de matale, ce conteaza imaginea Romaniei conteaza ca domn primar iti aduce voturi. Fotbalul trece. Dragnea spera sa ramina.
    • +18 (22 voturi)    
      Chiar crezi? (Luni, 26 martie 2018, 14:57)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Tu crezi chestia ia cu primaria Otopeni?
      Aia e aruncata acolo sa scoata un vinovat acum, peste cativa ani la alegeri sa vezi cum il imbratiseaza pe cel mai competent primar!!
    • +7 (9 voturi)    
      nu asta e explicatia (Luni, 26 martie 2018, 17:41)

      Erwin [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Daca s-ar fi apucat de treaba, acum PUZ-ul ar fi fost aprobat.
      Dar nu au facut nimic si acum gasesc pretexte.
      Faptul ca legea cere o anumita procedura nu inseamna ca nu se poate realiza proiectul.
  • +22 (22 voturi)    
    niste caraghiosi (Luni, 26 martie 2018, 14:38)

    nick24 [utilizator]

    "Întrebat dacă se renunță total la construcția trenului direct, directorul CN CFR a spus că nu. Însă este foarte clar că, și dacă s-ar începe lucrările la subtraversare în a doua parte din 2020, lucrul nu ar fi gata mai repede de 2022."

    "Inclus în Master Plan, cu finanțare europeană nerambursabilă, proiectul prevedea realizarea până în 2018 a încă 2 km de cale ferată pe lângă cea existentă și care să subtraverseze DN1 până la Aeroport."

    1) deci sigur nu se apuca decat dupa euro 2020, sa nu incurce circulatia, iar dupa 2020 vor zice ca nu mai e nevoie sau vor uita de proiectul ingropat azi
    2) nu vor reabilita nici linia sa se poata circula cu viteza, ca au uitat ca macar asta se poate face repede
    3) se pierd fonduri europene - de asta oricum nu le pasa, ca de aici se fura mai greu
    • +13 (13 voturi)    
      Cum a ajuns Gavrilă DG? (Luni, 26 martie 2018, 16:51)

      Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      PUZ-ul se poate modifica f repede, cca o lună. Există legislație în acest sens.
      E clasic în România ca să nu se respecte termenul de execuție contractat, dar .... Ce-a făcut directorul ăsta 6 ani ????
  • +24 (24 voturi)    
    DAR STADIOANELE VOR FI GATA? (Luni, 26 martie 2018, 14:40)

    nick24 [utilizator]

    putin probabil, nici nu s-au apucat.
    • +10 (12 voturi)    
      hilar (Luni, 26 martie 2018, 15:51)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      ditamai conducerea de stat are niste planuri marete si se impiedica de ... primaria comunei Otopeni, iar primaria va spune ca din cauza nu stiu carei secretare care lucreaza part-time, PUZul dureaza un an :) Pt cine "haleste" aceasta explicatie.. poate copiii mici. Sa spuna direct ca nu sunt bani..

      Una peste alta, nu mi se pare in regula sa ne dam de 3 ori peste cap cu pregatirile pt Euro 2020 cand asteptam huliganii sa faca totul praf pe aici. Hai, cu infrastructura pt aeroport ar fi fost ok, dar cu stadioanele alea eu nu sunt de acord.
  • +1 (31 voturi)    
    Pierduți în tranziție.. (Luni, 26 martie 2018, 14:40)

    pehash [utilizator]

    Deci nimeni nu a făcut nimic, pentru că durează prea mult. Democrație.. dictatura mediocrității.
    • +23 (27 voturi)    
      Pe bune? Democratia e de vina? (Luni, 26 martie 2018, 14:51)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      Nu faptul ca nu s-a facut lustratie si au fost lasati toti comunistii inapti sa conduca in continuare?

      Sunt multe tari cu democratie si companii de cai ferate functionale.
      • +5 (5 voturi)    
        cauza-efect.. (Luni, 26 martie 2018, 22:57)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Chiar asa de greu o fi sa faci legaturile pana la capat? Da, au fost lasati comunistii sa conduca, dar cine i-a lasat? Iliescu a fost votat de 80% din populatie. In 2016 PSD a castigat alegerile cu un presedinte de partid condamnat penal.. cine i-a votat? Asta este democratia..
        • +2 (4 voturi)    
          prostia votantilor nu tine de democratie (Marţi, 27 martie 2018, 8:30)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          sau non-democratie ci de educatie.
          Democratie socialista era si aia a lui Ceausescu.
    • +11 (13 voturi)    
      pot spune (Luni, 26 martie 2018, 15:22)

      zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      ca democratia noastra recenta nu a fost facut cu genii ci din contra: cu toti mediocrii scoliti in era comunista. oamenii aceia nu au fost schimbati din structurile statului pe parcurs. mai mult chiar au fost lasati acolo ca erau singurii care intelegeau birocratia si erau si mai usor de controlat. acesti oameni au trecut de la un stapan la altul. psd a cooptat acesti oameni plus alti indivizi slinosi si asa au contruit aparatul de stat, un organism lenes, mediocru si mai ales nepasator. singurul lucru cu care sunt de acord este: dictatura. dictatura prostiei mai bine spus.
    • +3 (5 voturi)    
      e tare asta (Luni, 26 martie 2018, 17:29)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      din cauza democratiei nu se face, motiv sa instauram comunismul.
      Comunism in care intr-adevar lumea muncea pe rupte, dar de frica, la... casa poporului, o constructie inutila si care a consumat o cantitate uriasa de resurse si inca consuma, in timp ce oamenii sufereau de foame si de frig.

      Ideologia nu rezolva problemele, ci bunul simt al fiecaruia, pe care nu-l prea mai avem, dar nu din cauza democratiei sau comunismului, care adesea sunt folosite ca si cauze
  • +23 (29 voturi)    
    PSD ati vrut, PSD aveti (Luni, 26 martie 2018, 14:48)

    Gryphus [utilizator]

    incompetenta si nesimtire = PSD
    • -1 (1 vot)    
      stai calm, (Marţi, 27 martie 2018, 9:16)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      si daca erau ceilalti la putere, tot nu ar fi facut tren pana la aeroport...
  • +19 (23 voturi)    
    intreaga vina (Luni, 26 martie 2018, 14:52)

    zicsieu [utilizator]

    o are PSD. ei au guvernat de kkt si acum ei trebuie sa plateasca.
  • +13 (17 voturi)    
    Ramanem cu familia sfanta si praful de pe toba (Luni, 26 martie 2018, 14:56)

    Plagarus [utilizator]

    RO-i neputincioasa cu aceste muhaiele.
    • -4 (12 voturi)    
      adica (Luni, 26 martie 2018, 15:53)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      daca dadeam drumul la casatoriile gay, aveam automat si infrastructura?
      • +11 (13 voturi)    
        PSD e interesat de casatorii nu de infrastructura (Luni, 26 martie 2018, 16:37)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

        el a vrut sa spuna ca PSD e interesat sa scrie in Constitutie din cine e formata familia in loc sa fie interesat de o legatura civilizata intre Aeroportul Otopeni si Bucuresti
        • +8 (8 voturi)    
          nu PSD (Luni, 26 martie 2018, 17:30)

          AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          ci 3 milioane de oameni care au semnat pe niste liste, si de care PSD se foloseste in scop pur electoral, fara ca de fapt sa aiba vreo intentie sa le respecte dorina.
    • -7 (11 voturi)    
      nici in Washington DC nu este tren (Luni, 26 martie 2018, 17:19)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      pana la aeroport. Am fost pe aeroportul international Dulles, si de acolo pana in Washington aveam 2 solutii: super-shutle (microbuz) si taxi. Astea le ai si la noi pe Otopeni, asa ca nu mi se pare mare inconvenient....aa, era si a treaia, un autobuz mai mare.
      • +4 (8 voturi)    
        Ceva mai de aproape,de ex. Viena ? (Luni, 26 martie 2018, 19:48)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Din pacate Romania nu are un sistem feroviar modern,autostrazi si chiar strazi.de Doamne ajuta.
        Astept si oaresce consideratii despre infrastructura rutiera din Washington !
        • +1 (1 vot)    
          si in Washington sunt ambuteiaje in trafic, (Marţi, 27 martie 2018, 9:20)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

          mai rau decat in Bucuresti. Iar transportul in comun il vedeam f rar, mult mai dese sunt autobuzele RATB din traficul bucurestean.
          Insa metroul lor era mai bun decat al nostru: la adancime dubla, circula si pe sub pamant si la suprafata....ex cand se termina orasul iesea la suprafata si circula ca un tren de suprafata, transportand lumea in suburbii. Insa nu ajungea pana la aeroportul Dulles, asta era marele inconvenient.
  • +12 (14 voturi)    
    moarte (Luni, 26 martie 2018, 15:01)

    dum_i [utilizator]

    moarte coruptiei!
  • +12 (12 voturi)    
    . (Luni, 26 martie 2018, 15:06)

    sictireanu [utilizator]

    rusinos de-a dreptul.
  • +16 (18 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 26 martie 2018, 15:11)

    polonyca [anonim]

  • +11 (13 voturi)    
    mda (Luni, 26 martie 2018, 15:28)

    SoulSearcher [utilizator]

    in ce hal am ajuns in Romania....

    in afara ca se taie toti banii de investitii in infrastructura.. astfel ne condamna la regres economic...

    au ajuns si tot felul de cizmari, amante, ciobani... in functii de conducere si de luat decizii prin miile de institutii guvernamentale care pur si simplu taie frunza la caine zilnic... pe 5000-7000 lei lunar

    daca acum 10 ani tot parca le mai era rusine sa-si angajeze amanta sau sa-si faca soferul direct secretar de stat...

    azi probabil esti considerat prost daca ai ajuns intr-o functie.. si nu ti-ai angajat neamurile si pilele sa faca ceva ce habar nu au...
  • +12 (12 voturi)    
    incredibil (Luni, 26 martie 2018, 15:28)

    andimi [utilizator]

    incredibil cum ne poticnim de orice si nu dam gata nimic! E de necrezut intr-o tara UE ca nu se pot face 2 km de linie ferata din cauza a tot felul de neaveniti, nu are rost sa mai comentez.
  • +16 (16 voturi)    
    ura si la...gara! (Luni, 26 martie 2018, 15:33)

    ceoteldrum [utilizator]

    sa scoatem si uber in afara legii si o sa defilam in fata europenilor cu taximetrisiti in maieuri,slapi si mancatori de seminte...
    • +14 (14 voturi)    
      Da, da, care sa spuna (Luni, 26 martie 2018, 15:52)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui ceoteldrum

      "In masina mea fac ce vrea pendula mea, daca nu-ti place ca fumez, da-te in pendula mea jos din masina!"

      Citat autentic dintr-un domn taximetrist, acum cateva saptamani.
  • +18 (18 voturi)    
    stiau deja de 6 ani de zile ca vine campionatul (Luni, 26 martie 2018, 15:47)

    AliKimiku [utilizator]

    Si tot ce pot sa faca e o hala in camp si 2 scari rulante?
    Si Dragnea vrea sa faca o comisie care sa se ocupe de "siguranta nationala" ca de defaimare ce sa mai vorbim.
  • +8 (8 voturi)    
    pai daca premarele (Luni, 26 martie 2018, 15:52)

    nash pandelica [utilizator]

    de ostropeni pune bete'n roate, sa aduca, pt. perioada aia, toate avioanele charter, la baneasa.
  • +8 (8 voturi)    
    „Lipsa de intelegere“ (Luni, 26 martie 2018, 15:56)

    V. Istina [utilizator]

    Asa se spune mai nou acuma?

    Ori poate chiar nu e spaga, ci incompetenta, lacomie, prostie, rea-vointa, legi strambe ori/si frica de a-si pierde scaunul?

    Greu... dar pentru asta cum naiba sa nu ai... na, lipsa de intelegere?
  • +12 (14 voturi)    
    Nu s in stare sa faca 2km de cale ferata (Luni, 26 martie 2018, 15:57)

    A_Radu [utilizator]

    Dar ne ziceau zilele astea ca metroul va fi gata in vreo 5-6 ani
  • +7 (9 voturi)    
    Primarul (Luni, 26 martie 2018, 15:57)

    Mircea1978 [utilizator]

    Primarul din Otopeni este PNL iar otopeniro.ro zice in pagina de inceput: "ORAŞUL OTOPENI
    POARTĂ CĂTRE EUROPA"
    Deci, se subintelege ce vrea fiecare din aceasta chestie,
  • +8 (10 voturi)    
    1 (Luni, 26 martie 2018, 16:00)

    sofronegabriel [utilizator]

    eu locuiesc in otopeni si nu cred o iota din ce spun autoritatie la adresa primariei otopeni
  • +4 (10 voturi)    
    Daca nu va fi gata pana in 2020, (Luni, 26 martie 2018, 16:05)

    Susufler0 [utilizator]

    nu va fi gata niciodata (pt ca dispare orice urma de motivare).

    PS. Domnu' Boc cred ca daca va sfortati nitel cei de-acolo, de prin Consiliul local, ba chiar si din cel Judetean, puteti faca cu bani europeni tot ceea ce miticii nu reusesc, sa faca in Regat, in asa fel incat sa-i luati Bucurestiului, crema a ceea ce inseamna cultura, sport, ramuri economice supraspecializate !

    PS. Va spune toate acestea cu mahnire dar si cu speranta, un mitic ! ;)
    • -3 (5 voturi)    
      uita-l pe Boc (Marţi, 27 martie 2018, 2:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Clujul e praf si pulbere; ti-o spune un clujean
  • +11 (11 voturi)    
    ”lipsei de înțelegere” (Luni, 26 martie 2018, 16:21)

    abisala [utilizator]

    ”S-au dus cei dinaintea mea la Primăria Otopeni și nu au găsit înțelegere. Adică, nu știu care a fost neînțelegerea, însă ne trimit către un PUZ," Adica omul n-a facut nimic! A stat in birou, in cazul fericit, cel mai probabil a stat acasa si si-a luat salariul fara sa faca nimic! PSD!
  • +8 (8 voturi)    
    Cand (Luni, 26 martie 2018, 16:38)

    raducutu [utilizator]

    Cand ati facut voi ceva cum trebuie in tara asta de kkt ?
  • -1 (3 voturi)    
    xxxxl (Luni, 26 martie 2018, 18:21)

    vorbeste lumea [utilizator]

    rahat cu perje ... ce sa mai ocolim adevaru' ... sa faca pista pentru caini in pipera si voluntari ...
  • +1 (7 voturi)    
    metrou nu CFR (Luni, 26 martie 2018, 18:25)

    TrueBlue [utilizator]

    Faceti bai boilor metroul ala promis acu' 20 de ani de Radu Berceanu si pentru care ati luat credit de la japonezi si niciun ban eropean. Tampitior!
  • +3 (5 voturi)    
    microbuzele sint excelente (Marţi, 27 martie 2018, 0:43)

    Coco Whistle [utilizator]

    si firma din turcia are dimensiunile gata sa fie adaugata in caietul de sarcini. va recomand a variatie de lungime ca sa fim siguri ca acelasi ofertant poate acoperi toata gama.
  • +4 (4 voturi)    
    auzi la el... (Marţi, 27 martie 2018, 9:39)

    praduitoru [utilizator]

    „Adică, nu știu care a fost neînțelegerea, (...), probabil că așa zice și legea (...)„
    Dar ce știi, domnule Director General al CFR? Ce mmm știi?
    După ce că sunt niște incompetenți de cea mai joasă speță, mai pun și problema de parcă noi, restul lumii, suntem vinovați, la noi e buba.....
    Acest tip de personaj ar trebui demis instant! Cu șuturi în fund :)) Se aude, doamna Viorica?
  • 0 (0 voturi)    
    Singura sansa (Marţi, 27 martie 2018, 10:37)

    florinos [utilizator]

    Campionatul european era singura noastră șansă sa facem ceva durabil, sa rămână pentru cetățeni.

    Dar cine sa faca treaba cand toti din sectorul public sunt angajati pe pile, muta o hartie dintr-o parte in alta iar la ora 17 sparg usa. Daca s-ar fi vrut terminarea liniei ferate trebuia ca cineva sa munceasca, sa-si asume raspunderea, dar cine ?


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by