Directorul General al CFR SA a solicitat constructorului ca în termen de patru luni să finalizeze lucrările din zona variantei de traseu Podul Mureş - Coşlariu, zona aflată pe secţia Coşlariu – Micăsasa. Lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri, cum s-a întâmplat pe toate șantierele de pe Coridorul IV feroviar, de la Sighișoara la Simeria.

Lucrari feroviareFoto: CFR Infrastructura

“În această zonă s-au definit 6 tronsoane experimentale, s-au făcut deja expertize şi studii de fundare pentru stabilirea capacităţii tehnice de teren, deci din acest moment aveti la dispoziţie 4 luni pentru terminarea lucrărilor în zonă”, le-a transmis constructorilor directorul general al CFR SA.

Directorul General al CFR SA, Ion Gavrilă, se află în aceste zile pe şantierele feroviare din centrul ţări unde, împreună cu reprezentanţii firmelor de construcţii şi de consultanţă, verifică stadiul de execuţie a lucrărilor de modernizare pe tronsonul de cale ferată Simeria - Sighişoara (173 km).

Varianta de traseu Podul Mureş - Coşlariu este parte a secțiunii Micăsasa - Coșlariu care are 36,6 km și contractul este în valoare de 721 milioane lei. Constructorul este AKTOR TEHNICAL SOCIETE ANONYME ( AKTOR S.A ) SC ARCADA COMPANY S.A, denumită Asocierea AKTOR ARCADA.

Lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri în execuţie din cauza problemelor apărute la terenul de fundare.

Trenurile circulă în medie cu 40-50 km/h pe secțiunile unde se fac lucrări.

La finalul acestei vizite de lucru, reprezentanţii CFR SA vor purta discuţii, pe marginea organizării lucrărilor pe şantiere şi a graficelor de execuţie programate, şi cu reprezentanţii constructorilor care modernizează infrastructura şi suprastructura feroviară pe cele 4 şantierele deschise între Gurasada şi Km 614.

(foto - CFR Infrastructura)