Autostrada de Centură Sud a Capitalei: A fost desemnat și câștigătorul pentru construcția lotului 1, cu o lungime de aproape 17 km

de V.M.     HotNews.ro


Autostrada Centura A0 Sud
Foto: Hotnews
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță vineri că a fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția unui nou lot al Autostrăzii de Centură Sud (A0) București, lotul 1, ce va avea o lungime de aproape 17 km. Potrivit CNAIR, ofertantul desemnat câștigător este compania turcă Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, cu preţul de circa 830,7 milioane lei, fără TVA.

Autostrada de Centură Sud va fi un proiect nou, diferit de actuala centură sud, și va lega autostrăzile A1 și A2.

Autostrada de Centură (A0) Sud - parte a inelului II de centură după cum mai este cunoscut - ar urma să aibă o lungime de 52 de kilometri, iar Compania de Autostrăzi estima în vara lui 2017 că lucrările de proiectare și execuția vor costa circa 580 de milioane de euro și vor dura 3 ani și jumătate de la semnarea contractului.

Actuala Șosea de Centură a Capitalei e modernizată doar pe 20 din 72 de km. Pe lângă unele proiecte demarate cu greu, după ani de blocaje și proiecte subfinanțate, autoritățile de la drumuri nu au o strategie coerentă pentru cel mai aglomerat drum din țară.


Ce spune CNAIR

Astăzi, 04.05.2018, CNAIR SA a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și de execuție a lotului 1 al Autostrăzii de Centură București, care va avea o lungime de aproape 17 km ( Sectorul 1, Km 52+070 - Km 52+770, aferent Centurii Nord și Sectorul 2, Km 52+770 - Km 69+000, aferent Centurii Sud).

Ofertantul desemnat câștigător este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS din TURCIA, cu preţul de 830.679.662,15 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 98,25 puncte, din care 60 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Reamintim că în data de 26 aprilie, Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Construcția și proiectarea lotului 3, cu o lungime de aproximativ 18 km, se ridică la suma de 882.363.613,61 lei, fără TVA.

Contractul de achiziție publică pentru Loturile 1 și 3 ale Autostrăzii de Centură București vor putea fi semnate după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Oferta pentru ultimul lot al acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca săptămâna viitoare să fie anununțat câstigătorul.

*****

Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.


Autostrada A0 - noua centură pentru București


„Aceasta ar asigura legături la nivel standard de autostradă între autostrăzile A1, A2 și A3, precum și o legătură pe autostradă pentru traficul nord-sud care utilizeaza DN5 și pentru toate directiile de circulație”, se arăta într-un document BEI obținut de HotNews.ro.

Potrivit autorităților, realizarea A0 pe toată întregimea inelului va elibera intersecția centurii de nord cu DN1 și ar permite un trafic suplimentar asociat dezvoltării zonei Magurele în Sectorul de SV. Planurile prevăd construirea unei autostrăzi de centură A0 atât pe nord, cât și pe sud

„Pentru momentul implementarii complete a intregii scheme, se poate anticipa că Drumul de Centură existent va funcționa ca un bulevard interior, pentru colectarea și redistribuirea traficului în limitele Bucureștiului. Drumul nou orbital ar avea o funcție mai regională și națională. Se poate aștepta ca tandemul celor două să ofere o capacitate de trafic pe termen lung care ar contribui foarte mult la dezvoltarea judetului Iflov”, se mai arăta în document.


Citește mai mult:

EXCLUSIV Studiul realizat de Banca Europeană de Investiții care arată cum ar putea Bucureștiul să aibă o centură modernă și o autostradă ocolitoare ca în Vest

HARTA INTERACTIVA O noua Centura a Capitalei - Autostrada de Centura (A0) Sud Bucuresti, scoasa la licitatie: 52 km, 580 milioane de euro, finalizare estimata dupa 2022








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7420 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    Turcii castiga teren in afaceri cu statul (Vineri, 4 mai 2018, 21:25)

    emil bobu [utilizator]

    Se vede cine da spagile cele mai mari in ultima vreme.
    • +11 (11 voturi)    
      Nu-i grija...sunt doar alti asasini economici (Vineri, 4 mai 2018, 21:31)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Peste 3-5 ani vorbim de relicitare si contestatii.

      Au mai fost si alti turci, si alte firme...care nu fac nimic altceva decat sa castige licitatii si sa blocheze lucrarile folosindu-se de hatisul legislativ si coruptia statului.
    • -9 (13 voturi)    
      Nu e nicidecum faptul ca firmele actuale EU sunt (Vineri, 4 mai 2018, 21:31)

      adrianhn [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      incompetente. Mereu in urma cu lucrarile. Mereu contestatii. Mereu umfla pretul dupa castigarea licitatiei... nu e vorba de spaga ...
      • +1 (3 voturi)    
        oare? (Sâmbătă, 5 mai 2018, 9:58)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

        oare cate proiecte umflate au in spate firme straine si cate sunt cu firme romanesti gen euroconstruct, asociate cu cate un srl italian doar pentru aparente?

        oare cand dai drumul la proiect, apoi tai finantarea, uiti sa expropriezi terenuri, alte firme de stat responsabile cu utilitatile (Transgaz, Transelectrica) nu apar pe santier cu anii, cum sa se termine un proiect la timp?

        oare de ce in Bucuresti toate proiectele comerciale (mall-uri, cladiri de birouri etc) sunt facute de firme cu capital strain, care termina in cateva luni, dar atunci cand primaria Bucuresti contracteaza prin SEAP castiga un srl de apartament si dureaza 10 ani?
        • 0 (0 voturi)    
          Pentru ca absolut toate institutiile de stat (Sâmbătă, 5 mai 2018, 11:01)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          sunt politizate . Asta e principala problema. Daca orice concurs de angajare ar fi pe bune, atunci multe lucruri s-ar schimba in bine. Si asta e valabil in absolut toate institutiile : compania de drumuri, min trasnporturilor, spitale, scoli, anaf, primarii, toate institutiile cu rol de control pe plan local si central. Dar probabil doar concursurile corecte nu sunt de ajuns, trebuie si mecanisme de control si verificare ale rezultatelor celor angajati. Nu e nimic magic, nu e nimic rocket-science, e doar o problema istorica, civilizationala si de mentalitate peste care nu putem trece.
  • +14 (14 voturi)    
    Centura Bacăului a fost câștigată tot de turci (Vineri, 4 mai 2018, 21:47)

    nick24 [utilizator]

    acum vreo 5 ani. O fi gata? Sau mai lucrează la ea, acum că a venit căldura?
  • -3 (9 voturi)    
    Mda (Vineri, 4 mai 2018, 21:54)

    Raduvic [utilizator]

    Sa dea cate spagi vor si sa faca macar jumatate din infrastructura din Istanbul si ar fi perfect.
    • +7 (9 voturi)    
      Vom vedea (Vineri, 4 mai 2018, 22:25)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Raduvic

      Poate urmatorul proiect mare e autostrada Bucuresti-Alexandria, atat de dorita de mafiotul Dragnea.
  • +12 (14 voturi)    
    in 2030 toamna (Vineri, 4 mai 2018, 22:23)

    Dodel540 [utilizator]

    Si va fi gata undeva in 2030 in cel mai bun caz.
    De 20 de ani in tara asta vi se vand doar drumuri si centuri pe hartie. Nu v-ati saturat ?
    • +10 (10 voturi)    
      Esti optimist! (Vineri, 4 mai 2018, 23:13)

      Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Eu as paria pe centenarul de la revolutie. Atunci va fi gata A0 si toata centura Capitalei.
  • +7 (7 voturi)    
    In anii "90 (Sâmbătă, 5 mai 2018, 9:10)

    ady77 [utilizator]

    Faceam noi autostrazi la turci, acu au venit ei sa ni le faca, ca noi nu mai suntem in stare.
    Ce conducatori grijulii cu tara am avut timp de 30 de ani.
  • +5 (5 voturi)    
    Autostrada Moldova (Sâmbătă, 5 mai 2018, 9:58)

    vlad.pe [utilizator]

    Intre timp, dupa mai bine de 25 de ani de guvernare PSD in toată regiunea Moldova nu exista nici 5 metri de autostrada, o fi cea mai săracă regiune din România dar lipsa infrastructurii un va face decât sa mărească aceasta diferență.
  • +2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 5 mai 2018, 11:42)

    [anonim]

  • 0 (0 voturi)    
    Autostrada (Joi, 27 septembrie 2018, 23:30)

    SDEmanuel [utilizator]

    In sfarsit ,o veste buna ,


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by