Narcis Neaga a fost numit director general la Compania de administrare a infrastructurii rutiere CNAIR

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Narcis Neaga
Foto: Hotnews
Narcis Neaga a fost numit director general interimar la Compania de administrare a infrastructurii rutiere CNAIR, după ce Consiliul de administrație a luat decizia să  nu îi mai prelungească mandatul actualului director, Ștefan Ioniță.

Informația a fost confirmată pentru HotNews.ro chiar de către Narcis Neaga iar decizia vine după ce în martie acesta a fost numit șef la noua companie care ar urma să se ocupe de investițiile rutiere, însă această entitate nu a fost încă operaționalizată.

Acesta a mai precizat pentru HotNews.ro că în momentul de față juriștii vor decide dacă e necesară demisia din una dintre cele doua funcții, precizând că ar opta sa rămână la CNAIR.

Deși scindarea CNADNR în CNAIR și CNIR a avut loc tocmai în septembrie 2016, guvernele care au tot venit au refuzat operaționalizarea Companiei de Investiții și au tot mandatat CNAIR să se ocupe de implementarea marilor proiecte rutiere.

CNIR a fost gândită că o companie nouă, care să gestioneze exclusiv realizarea celor mai mari și complexe proiecte de infrastructură rutieră precum autostrada Sibiu - Pitești sau autostrada spre Moldova.

Narcis Neaga a mai fost director general al CNADNR în perioada 2012-2015, iar pe 1 martie Neaga a fost numit membru în Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Narcis Neaga a fost demis de la conducerea CNAIR în decembrie 2015, ca urmare a unei inspecții a Corpului de control al Ministerului Transporturilor cu privire la unele nereguli depistate în construcția autostrăzii Sibiu-Orăștie.

El a fost cercetat de procurorii DNA pentru abuz în serviciu în legătură cu un contract privind autostrada Sibiu - Orăștie, autostradă ce a fost închisă traficului după apariția unor denivelări și fisuri ca urmare a lucrărilor efectuate defectuos. 

În decembrie 2015 el a fost plasat sub control judiciar în acest dosar. Dosarul a fost ulterior clasat pentru că Neaga și restul inculpaților nu ar fi încălcat legislația primară astfel încât să fie considerat abuz în serviciu, așa cum a decis Curtea Constituțională.

Asociația Pro Infrastructură, cea mai activă voce din societatea civilă pe transporturi caracterizează mandatul lui Neaga la CNADNR drept "cea mai nocivă pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din România din ultimii ani" și publică un bilanț al nereușitelor pe care le impută fostului director.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2630 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    ... (Luni, 7 mai 2018, 15:41)

    mihai_mi [utilizator]

    Functii, functii calduroase pt. "pilosi, apropiati, mebri de partid"... reteta generala in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Burdusit cu dosare penale (Luni, 7 mai 2018, 21:51)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      bun pentru functia de sef la o institutie de stat. Asta-i P$D-ul si politica lui de cadre, cu cat esti mai hot, cu atat poti prinde o functie mai mare in statul roman.
      • +1 (1 vot)    
        nu numai (Marţi, 8 mai 2018, 11:46)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Am vazut un interviu cu el cu ceva timp in urma, cand avea acesta functie... Omul este pur si simplu cretin. Nu poate purta o conversatie simpla, despre fapte, cifre, samd.
        Genul de om pe care il intrebi ce ora este si iti raspunde intrebandu-te daca ti se par scumpe legumele in piata.
  • +4 (4 voturi)    
    Ah, e clar (Luni, 7 mai 2018, 16:21)

    skanda7 [utilizator]

    Neaga ar fi fost la puscarie daca nu-l scapa CCR-ul pesedizat. Nu mai scapam odata de lipitorile astea comuniste ...
  • +3 (3 voturi)    
    Fantastic! (Luni, 7 mai 2018, 16:28)

    Hans Metter [utilizator]

    un incompetent dovedit
  • 0 (0 voturi)    
    pleaca ai nostri (Luni, 7 mai 2018, 17:00)

    CVL [utilizator]

    vin ai nostri, noi... circulam tot ca prostii. Daca nici dupa surpare, demitere dupa control se intoarce, e clar ca are o misiune clara trasata de tovarasii de partid: acolo se stabilesc viitoare trasee pt viitoare autostrazi, se fac studii de fezabilitate. Deh, nici nu ne imaginam cat de greu trebuie sa ii fie.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by