FOTO S-a redeschis circulaţia feroviară pe podul de la Mogoşoaia. Drumul dintre Gara de Nord și halta de unde se ia microbuzul către aeroport este cu 7 km mai scurt

de Vlad Barza     HotNews.ro


Tren la Mogosoaia
Foto: Corneliu Eremia (Wiebe)
Lucrările de racordare a liniei Bucureşti Nord - Urziceni la podul de cale ferată care supratraversează DN 1A au fost finalizate, iar circulaţia trenurilor spre Urziceni - Slobozia este operaţională începând de astăzi pe linia directă, prin Mogoşoaia, anunță CFR Infrastructură. Din cauza că lucrările la pod nu s-au terminat la timp, trenurile circulau pe o rută deviată și drumul către Urziceni era cu 7 km mai lung. De acum, trenurile InterRegio vor face 23 de minute între Gara de Nord și halta PO Aeroport aflată la 3 km de aeroportul Otopeni.

Primele trei trenuri de călători spre Urziceni, cu staţionare la PO Aeroport, vor circula începând de astăzi pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - PO Aeroport - Urziceni - Slobozia, iar până la sfârşitul lunii, operatorul naţional de transport feroviar de călători va reintroduce pe traseul direct şi celelalte trenuri care asigură legătura între Capitală şi Urziceni, mai spune compania.


Foto CFR Infrastructură

Din cauză că podul nu a fost terminat la timp, drumul cu trenul spre Aeroport era mai lung, fiind 30 de km, în loc de 23 km până la halta P O Aeroport, de unde se ia apoi microbuzul. Podul va fi util și pentru o eventuală legătură directă cu trenul între Gara de Nord și Aeroport, însă o decizie se va lua spre final de an.

Menţionăm de asemenea faptul că, odată cu finalizarea acestor lucrări, legătura pe calea ferată spre şi dinspre Aeroport pentru trenurile Interregio (IR), înscrise în circulaţie de operatorul naţional CFR Călători, pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - PO Aeroport - Urziceni se va realiza pe un traseu mai scurt cu 7 km, iar durata călătoriei între Gara de Nord şi PO Aeroport va fi de 23 de minute.

Lucrările de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A, au fost executate de SC WIEBE ROMANIA SRL.

UPDATE

CFR Călători a anunțat și cum se schimbă Mersul Trenurilor în urma redeschiderii podului.

Ca urmare a redeschiderii traficului feroviar pe podul de cale ferată Mogoşoaia (linia 700 Bucureşti - Mogoşoaia - PO Aeroport h - Urziceni), următoarele trenuri ale CFR Călători vor reveni la circulaţia pe rută directă prin Mogoşoaia şi nu prin Chitila, după cum urmează:

începând cu data de 20 iunie
- R 7039 Bucureşti Nord – Chitila – Baloteşti va circula ca tren R 13739 pe ruta Bucureşti Nord (plecare 20:28) – Mogoşoaia – Baloteşti (sosire 21:03).
- R 7040 Baloteşti – Chitila – Bucureşti Nord va circula ca tren R 13740 pe ruta Baloteşti (plecare 21:20) – PO Aeroport h – Mogoşoaia – Bucureşti Nord (sosire 22:00).
- R 8124 Slobozia Veche – Urziceni – Chitila – Bucureşti Nord va circula ca tren R 12884 pe ruta Slobozia Veche (plecare 16:50) – Urziceni – PO Aeroport h – Mogoşoaia – Bucureşti Nord (sosire 20:14).
- R 7037 Bucureşti Nord – Chitila – Urziceni va circula ca tren R 13737 pe ruta Bucureşti Nord (plecare 19:48) – Mogoşoaia – PO Aeroport h – Urziceni (sosire 21:31).
începând cu data de 21 iunie
- R 8121 Bucureşti Nord – Chitila – Urziceni va circula ca tren R 13881 pe ruta Bucureşti Nord (plecare 10:25) – Mogoşoaia – PO Aeroport h – Urziceni (sosire 13:27).

începând cu data de 22 iunie
- R 7031 Bucureşti Nord – Chitila – Urziceni va circula ca tren R 13731 pe ruta Bucureşti Nord (plecare 05:45) – Mogoşoaia – PO Aeroport h – Urziceni (sosire 07:16).
- R 7032 Urziceni – Chitila – Bucureşti Nord va circula ca tren R 13732 pe ruta Urziceni (plecare 04:18) – Mogoşoaia – PO Aeroport h – Urziceni (sosire 06:09).

Foto CFR Infrastructură


Citeste mai multe despre   

















2012 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    emotionant! (Miercuri, 20 iunie 2018, 14:26)

    Cetateanu [utilizator]

    Trenurili reusec sa atinga uriasa viteza de 60km/h. Ar trebui ca controlorii (nasu) sa aiba la indemana niste emetiral ceva, pentru pasagerii neobisnuiti cu atata viteza.
  • +3 (3 voturi)    
    uraaaaa (Miercuri, 20 iunie 2018, 14:27)

    Hans Metter [utilizator]

    au facut un podet !!! ... mareata realizare tovarasi.... doaaaamneee ce am ajuns?!
  • +3 (3 voturi)    
    Și electrica? (Miercuri, 20 iunie 2018, 14:41)

    Lionheart [utilizator]

    Din fotografii nu se vede că s-a finalizat și componenta electrică a liniei de cale ferată. Deci circulația trenurilor este operațională parțial, doar pentru trenurile cu propulsie diesel.
    Tradițional: inaugurăm lucrări parțiale și le prezentăm ca pe niște mari realizări.
    Apropo, podul avea ca termen inițial decembrie 2015 :)


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version