Primarul Negoiță vrea ca trenurile să NU mai circule pe cei aproape 4 km dintre stația de metrou Republica și halta Cățelu. Compania feroviară particulară ce operează ruta Titan Sud - Oltenița spune că mii de oameni ar fi afectați

de Vlad Barza     HotNews.ro


Tren in statia Titan Sud
Foto: Vlad Barza / HotNews.ro
Primarul Sectorului 3 a cerut CFR să dezafecteze cei 3,7 km de cale ferată de pe Șoseaua Industriilor, motivând că această cale ferată este un dezastru pentru cetățeni. El spune că, dacă va obține un răspuns pozitiv, va demara un program prin care Șoseaua Industriilor să devină un bulevard modern. Compania privată care operează ruta Titan Sud - Oltenița spune că scoaterea căii ferate ar afecta câteva mii de oameni pe zi, fiindcă ar fi nevoiți să ia trenul ”din câmp”, din comuna Cățelu, în loc de stația de metrou Republica.

”Un dezastru pentru cetățenii din zonă”

Linia 801 București - Oltenița are aproape 110 ani de existență și acum pornește de halta Titan Sud (fosta 23 August) - chiar lângă stația de metrou Republica - și ajunge după 60 km la Oltenița.

Primarul Robert Negoiță vrea ca trenurile să nu mai aibă capătul la Titan Sud, ci la 4 km în direcția Oltenița, la halta București Sud din comuna Cățelu care în prezent este prima dintre cele 17 opriri pe care le fac trenurile ce merg spre Oltenița.

”Este un dezastru pentru cetățenii din zonă, nu vrem să o desființăm, ci vrem să o mutăm 2 km mai încolo, să o scoatem din oraș”, spune pentru HotNews.ro Robert Negoiță.

”Pentru cetățeni este un dezastru social, anual mor zeci de oameni. Puteți veni la fața locului pentru a vedea dezastrul”, mai spune el.



El promite că vor fi prelungite liniile de autobuz.

Mii de cetățeni au de suferit din cauza acestei linii care este făcuta prost, spune primarul, adăugând că navetiștii de Oltenita pot fi duși cu autobuzul 2 km.

Ce planuri are Primăria dacă linia va fi scoasa?

”Nu am îndrăznit să ne apucăm să proiectăm ceva până nu avem un aviz favorabil de la CFR și de la Ministerul Transporturilor. Când vom avea însă avizul, vrem să demonstrăm cum ar trebui să arate un bulevard în Bucureștiul de azi și mă gândesc să devină ceva similar cu B-dul Unirii și dintr-un iad să-l traversăm într-un rai”



”Mai bine ducem metroul cu o stație mai încolo, și îl conectăm cu trenul. Dar să băgăm trenul în oraș, nu, dacă îl băgăm în oraș îl băgăm subteran”, mai spune primarul.

Mii de oameni ar putea avea de suferit

Intenția primarului a îngrijorat compania privată care operează pe ruta Titan Sud - Oltenița, Transferoviar Calatori (TFC). Cei de la companie spun că în medie 4.000 de oameni folosesc cele 22 de trenuri  (11 pe sens) care leagă Bucurestiul de Oltenita, în cel mai aglomerat tren de dimineață care ajunge în București fiind 700 de călători. Cei de la TFC spun că atâtea sute de oameni nu au cum să se deplaseze doar cu autobuzele RATB până la stația de metrou Republica, dacă trenurile ar ajunge să aibă capătul în comuna Cățelu.


O femeie a traversat linia și s-a urcat in taxi

Cei de la TFC mai spun că au fost cinci incidente în șase ani cu oameni care au trecut peste liniile de calea ferată.

Am fost în zonă și se poate vedea că sunt poteci bătute și uneori și trepte care travsează calea ferată cam din 100 în 100 de metri. Trenurile trec și la mai puțin de 10 metri de case, iar oamenii traversează linia prin foarte multe locuri, însă pericolul mare vine de la mașini și de la faptul că nu prea sunt marcaje pentru treceri de pietoni. De precizat că trenurile fac 8-9 minute pe cei 3,7 km, viteza medie fiind de sub 30 km/h.


La Republica linia de cale ferată este lângă stația de metrou

Am întrebat câțiva oameni din zonă dacă îi deranjează trenurile, iar răspunsurile au fost diverse, unii spunând că nu este problemă și că s-au obișnuit de atâtea zeci de ani, în timp ce alții au spus că sunt deranjante mai ales trenurile de marfă care trec noaptea și trenurile de pasageri care trec foarte devreme, în zorii zilei.

O linie de cale ferată cu totul specială

Linia 801 este un caz special din mai multe puncte de vedere. În afară de Gara de Nord și de Basarab, la Republica -Titan Sud este singurul punct din București unde trenul este la doi pași de metrou. Așadar este un punct intermodal de genul celor care se mai vor a fi construite dacă Centura Feroviara a Capitalei chiar va fi vreodată construită.



Apoi, față de alte secții de cale ferată, 801 a cunoscut un mare succes de când a fost preluată de TFC în 2012, până atunci fiind celebră pentru faptul că aproape toți călătorii mergeau ”pe blat”.

În plus, TFC a investit în infrastructură și timpii de parcurs s-au îmbunătățit de la două ore și jumătate pe 60 km, la o oră și 24 de minute pentru cel mai rapid tren. Dacă acum un deceniu trenurile rar depășeau viteza de 30 km/h, acum ating și 70-80 kmh, însă pe porțiuni scurte, fiindcă distanța medie dintre opriri este mai mică de 4 km. TFC spune că are peste 1.000 de abonați.

Compania a publicat pe Facebook un mesaj în care explică de ce consideră că linia trebuie păstrată


Titan Sud (stânga sus pe hartă) - București Sud (dreapta jos)

Trebuie menționat că TFC, la fel ca si CFR și alte companii feroviare private, primesc subvenții care sunt mult mai mari decât veniturile încasate din bilete. Pachetele de compensații sunt acordate de stat companiilor pentru ca acestea să opereze pe rute care, în condiții normale, nu ar fi profitabile din cauza costurilor mari de operare neacoperite de veniturile din bilete.



Citeste mai multe despre   
















5263 vizualizari

  • +13 (19 voturi)    
    ha ha ha (Miercuri, 4 iulie 2018, 15:35)

    beeeeeenar [utilizator]

    robert-implant care nu e in stare decat sa schimbe borduri vorbeste de o noua statie de metrou. ma doare burta de ras!
    • +3 (5 voturi)    
      Decât să modernizeze,distruge. (Miercuri, 4 iulie 2018, 19:27)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Asta a făcut în 28 de ani,asta face în continuare.Blestemați fie cei care votează astfel indivizi.Își fac rău și lor și nouă.
    • -4 (6 voturi)    
      o lucrare necesara (Miercuri, 4 iulie 2018, 22:55)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      fara a simpatiza cu psd consider ca ideea nu este rea.....numai cine nu circula prin zona nu stie ce aglomeratie si forfota de oameni si masini este in zona
      ...deci subscriu in totalitate pt. desfiintarea caii ferate.
      • +2 (4 voturi)    
        Neuronul singuratic a adormit.. (Joi, 5 iulie 2018, 13:29)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Deci tu crezi că dacă toți călătorii aia care vin cu trenul în oraș ar fi obligați să folosească autobuze, maxi-taxi sau meargă cu mașina, zona ar fi mai puțin aglomerată?.. incredibil..
    • -3 (5 voturi)    
      o lucrare necesara (Miercuri, 4 iulie 2018, 22:55)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      fara a simpatiza cu psd consider ca ideea nu este rea.....numai cine nu circula prin zona nu stie ce aglomeratie si forfota de oameni si masini este in zona
      ...deci subscriu in totalitate pt. desfiintarea caii ferate.
  • +15 (17 voturi)    
    astia se cred zei... (Miercuri, 4 iulie 2018, 15:42)

    EMC2*2/2#@4 [utilizator]

    daca ei vor...atunci trebuie facut..

    - Nu tu studii de impact
    - Nu tu solutii alternative
    - Nu tu plan de investitii pe termen lung
    ... doar vointa primarului
    • +2 (4 voturi)    
      PENTRU CA PUTEM! (Miercuri, 4 iulie 2018, 23:06)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

      Negoita este membru pedesere.
      Partidul lui Ilcii detine majoritatea absoluta.
      Negoita nu are nevoie nici sa consulte publicul, nici sa solicite studiu de impact, nici sa isi bata capul cu solutii alternative!
  • +13 (19 voturi)    
    astia sunt primarii psd.. (Miercuri, 4 iulie 2018, 15:47)

    pehash [utilizator]

    trece un prost peste calea ferata fara sa se asigure si in loc sa-i trimitem poza la darwin awards, noi desfiintam calea ferata.

    ar putea sa izoleze linia cu panouri antifonate (cum se practica in mai multe capitale europene), dar la ce bun? e afacere privata, de care beneficiaza oameni care merg la munca. astia nu voteaza psd... in plus, niste maxi-taxi inregistrate in voluntari de clanul pandele ar fi mult mai profitabile pentru ciuma rosie.
    • -11 (13 voturi)    
      Bine ca esti tu destept! (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:49)

      all23 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      De ce nu punem linia de tren pana la piata Unirii ? Sau oe la tine prin curte ?
      Nu e normal ca linia de tren sa fie pe mijlocul strazii !
      Sa plateasca firma fantoma TFC si sa bage linia prin subteran !
      • +6 (8 voturi)    
        ce exemple cretine (Miercuri, 4 iulie 2018, 18:21)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui all23

        pai pana la piata unirii nu punem tren pentru ca nu mai putem, sunt construite deja case, exista tren insa pana la gara de nord. In Roma exista un tren care ajunge pana in mijlocul Romei (Termini). Iarasi, pe la om prin curte nu poti sa-i pui tren ca e deja curtea lui. Intelegi ideea in ambele cazuri? Deja exista curte, case, tot asa si cu linia asta de tren, e deja exista, de ce draq s-o desfiintezi? pe ce argumente? in toata lumea trenul este o solutie de transport mai curata doar la noi cretinii o vor eliminata.
      • +3 (3 voturi)    
        te-ai nascut ieri? (Miercuri, 4 iulie 2018, 19:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui all23

        linia e acolo de vreo 70 de ani. e zona industriala si atelierele Malaxa (construite la 1920, mai tarziu comunistii i-au zis Faur) si uzina Republica aveau nevoie de cale ferata. casele au aparut tarziu. si linia de tren nu este pe mijlocul strazii, e complet separata si inaltata.

        si daca am dori sa punem linia de tren pana in Piata Unirii ar fi foarte simplu.. ecartamentul este acelasi, difera doar tolerantele. deci un tren poate circula pe linia de metrou si viceversa. singura problema ar fi de alimentare (si de marime - tunelurile nu sunt suficient de inalte). de aici si ideea de metrou usor - metroul de la Unirii ar putea circula pana in Oltenita daca linia ar fi electrificata (toate garniturile de metrou din Bucuresti au pantograf).
    • -10 (12 voturi)    
      Bine ca esti tu destept! (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:49)

      all23 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      De ce nu punem linia de tren pana la piata Unirii ? Sau oe la tine prin curte ?
      Nu e normal ca linia de tren sa fie pe mijlocul strazii !
      Sa plateasca firma fantoma TFC si sa bage linia prin subteran !
  • +10 (16 voturi)    
    Gargare ieftina de Dambovita (Miercuri, 4 iulie 2018, 15:49)

    clint [utilizator]

    Negoita vrea pamantul pe care e calea ferata ca sa ridice prietenii lui niste imobiliare sau niste depozite pe acolo. Cu toate acestea, lucrurile s-ar rezolva decent cu niste autobuze care sa faca legatura dintre oras si gara, oriunde ar fi ea.

    PS: in tarile civilizate, trenul vine pana la marginea orasului, apoi intra prin tunelul metroului si te lasa in centru. Dar asta e deja SF pentru Romanistan.
    • -7 (9 voturi)    
      Ce faci cu pamantul ? (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:51)

      all23 [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Chiar daca ar lua cineva pamantul ala , nu merge construit nimic fiindca nu are nici 6 m latime .....
      • +1 (1 vot)    
        13, 5 metri mai exact (Joi, 5 iulie 2018, 20:36)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui all23

        In principiu ai dreptate dar asta e o dovada in plus ca ceea ce propune Negoita e o prostie crasa si nu una interesata. Dar stai linistit ca tot el da PUZ-urile deci 13, 5 metri adaugati unei alte proprietati pot insemna destul de mult. Deschide mapsul si vezi ce e prin zona si o sa te prinzi.
  • +6 (14 voturi)    
    Hmm (Miercuri, 4 iulie 2018, 15:50)

    CosminMaricari [utilizator]

    Eu stau în zonă și aș fi de-a dreptul încântat dacă ar desființa calea ferată. Iar miile alea de călători... probabil pe an, că-s aproape goale trenurile alea.

    Dar mă-ntreb dacă nu cumva există o legătură între decizia asta și zvonurile care spun că Negoiță a cumpărat terenurile fostei uzină Republica și alte câteva terenuri în zonă. Zona a început să se dezvolte (acolo se deschide curând al doilea IKEA din România), probabil Negoiță vrea să se asigure că poate cere niște prețuri mai mari pe locuințele pe care probabil vrea să le construiască în zonă. Follow the money, vorba ceea.
  • +9 (13 voturi)    
    asta chiar si-o cauta cu lumanarea! (Miercuri, 4 iulie 2018, 15:58)

    revo [utilizator]

    Linia aia e aur pentru navetisti, ii scoate la metrou, ii aduce la servici. Si cat de greu este sa prinzi azi un loc de munca, mai ales daca esti de la tara!
    Dar PSD trebuie sa rada din temelii absolut tot ce mai merge in tara asta, pentru ca acest teritoriu sa fie parasit de urgenta, sa le ramana lor si jidanilor care i-au cumparat pe nimic si ii apara.

    Tara asta trebuie sa devina cu adevarat al doilea Ierusalim, sa ajungem sa ne omoram intre noi si cine poate sa fuga unde o vedea cu ochii, fara sa se mai uite inapoi.
    • +2 (4 voturi)    
      navetistii nu voteza cu pedesereul! (Miercuri, 4 iulie 2018, 23:10)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Partidul lui Ilici este votat de asistati social, de psucariasi si de pensionari.
      Nu are treaba cu cei care MUNCESC, indiferent daca sunt corporatisti de Pipera sau navetisti ce folosesc trenul de Oltenita.
      Asa ca afrimatia "Linia aia e aur pentru navetisti" este 100% adevarata, in schimb "asta chiar si-o cauta cu lumanarea!" este complet gresit: nu pierde nimic, navestistii oricum nu votau cu Negoita, asa cum nici IT-istii nu voteza cu el ...
  • +9 (13 voturi)    
    AUR pentru dezvoltatorii imobiliari (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:07)

    Mihai2580 [utilizator]

    nu de foarte mult timp Negoita le promisese celor din Palladium Residence ca va rezolva problema caii ferate ce trece printre blocuri pe acolo. s-a tinut de cuvant!
  • -1 (11 voturi)    
    Intrebati cetatenii din zona (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:19)

    itaca [utilizator]

    Nu sunt deloc fan Negoita sau PSD, dar ca locuitor in zona ii dau dreptate, nu mai comentati in necunostinta de cauza.
    In zona locuiesc mii de oameni care nu se pot compara cu cele cateva sute care folosesc trenu, daca vrem sa comparam cifre.
    Chiar daca solutia nu ar fi desfiintarea, linia de tren nu trebuie sa ramana asa, ci trebuie modernizata. In fiecare dimineata oamenii asteapta autobuzul stand langa linia de tren, isi duc copiii la gradinita si scoala trebuind sa escaladeze pe linia inalta de peste 1M si pot enumera zeci de alte situatii periculoase.
    Daca veniti dimineata la 7 la Republica veti observa niste cetateni de anumite etnii, total necivilizati care lasa in urma munti de gunoaie, galagie si probabil nici nu achita bilete la acest tren....cam astora le luati apararea.
    • +9 (11 voturi)    
      am stat si eu sa citesc articolul (Miercuri, 4 iulie 2018, 17:20)

      AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      Si sincer mi-e greu sa ma pronunt daca e bine sau rau, ca nu stau in zona.
      Dar, citind afirmatia de mai jos:

      "ma gandesc sa devina ceva similar cu B-dul Unirii si dintr-un iad sa-l transformam intr-un rai”.

      mi-a devenit foarte clar ca toata treaba e doar un smen iar omu asta e doar un clovn.
      • +1 (1 vot)    
        b-dul unirii (Miercuri, 4 iulie 2018, 23:48)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

        daca te duci la DTIL sector 3 din Unirea, te ia durerea de cap: maidan napadit de balarii inalte cat omul, pomi netoaletati, crescuti cum a dat Dumnezeu, mizerie, zdrente, boschetari - la doar cativa metri de faimosul bd. al Unirii, in jurul parcarii. Zona aia e Sectorul 3...
    • +4 (4 voturi)    
      Dar de ce linie de tren ? (Joi, 5 iulie 2018, 0:15)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      Marge bine 2 linii de tramvai.
      • +1 (1 vot)    
        fiindca tramvaiul nu merge pana la Oltenita? (Joi, 5 iulie 2018, 20:41)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Si fiindca oricum locuitorii din zona vor traversa o linie de tramvai care circula mult mai des si nu una de tren.
        Sau poate ca jumatate din timp la transportul in comun se petrece la schimbari si asteptari nu pe drumul propriuzis.
        Oricum cretinul de Negoita nu are decat sa se apuce sa bage linia pe dedesubt. La cati bani a bagat aiurea in mormane de pamant pe bulevardele din S3 io fi ramas niste maruntis pentru asta.
  • +8 (10 voturi)    
    Care este "secretul"? (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:25)

    quietguy58 [utilizator]

    Care este "secretul", care este "retzeta" care face ca toti incompetenti ajung primari, ministri si prim ministri in Romania?
  • +13 (15 voturi)    
    Raspuns pentru Cosmin Macari (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:33)

    contin [utilizator]

    Cei de la TFC au publicat un material la ei pe FB, în care explica cum sta situația. Si sunt și filme cu aceste "trenuri goale", cum le vedeți dumneavoastră. Nu poți lăsa puhoiul de călători în intersecția Șoseaua Industriilor/Șoseaua Gării Cățelu/Drumul între Tarlale. Câte autobuze sunt necesare pentru a încărca 700 de călători la ora 6 sau ora 7 dimineața?!! Va pleca o coloană de 10 autobuze fără oprire până la Metrou?! Că gogoașa spusă de primar cu prelungirea metroului nu o cred. De la Republica metroul ajunge la Pantelimon. Poate ca trebuia construită o altă ramura de metrou către Cățelu/Cernica. Dar nu am auzit nimic de asa ceva pe la Ministerul Transporturilor. Cred că o parte dintre acești oameni care vin în București, lucrează și prin sectorul 3, și contribuie la bugetul acestuia. Nu putem să le îngreunăm intrarea în oraș. Acest lucru ar avea multe consecințe. Cred ca Primăria ar avea mai multe soluții de a spori siguranța cetățenilor. Este lăudabil ce au reușit cele doua societăți. Înainte, CFR Călători, pentru a reduce pierderile de operare, mai circula cu doar 1-2 trenuri pe zi, pline cu călători fără bilet.
  • +8 (12 voturi)    
    Oh (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:34)

    tarabost [utilizator]

    dar ce blocuri ar putea fi trantite pe fasia de teren in cauza!
    • -8 (12 voturi)    
      SCRII CA SA NU DORMI! (Miercuri, 4 iulie 2018, 18:02)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui tarabost

      Ai fost in viata ta prin acea zona?!
    • -1 (1 vot)    
      gresesti (Joi, 5 iulie 2018, 20:43)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tarabost

      Mai era unul mai sus care sustine ca fasia are 6 metri
      Nu are 6, are 13, 5 dar oricum pe fasia aia sa faci tu blocuri, cu 10 etaje te rog.
      Exagerarile nu servesc nimanui.
      • +1 (1 vot)    
        Se pot face (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 10:25)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Dacă scoți linia de tren, nu mai ai nevoie de două străzi paralelele. Aia mica de pe partea cu casele dispare. Caz în care vorbim de ceva mai mult spațiu. Plus că se poate comasa cu terenurile adiacente. Dar interesul imobiliar nu este acolo, ci spre gara Cățelu, unde e o grămadă de spațiu.
        E imposibil să-l înțelegi pe Negoiță, pentru că omul nu este un afacerist de succes (are datorii imense la stat), nici ca primar nu are vreo realizare. Un personaj sub-mediocru al cărui unic talent a fost cel de proxenet in organizația de tineret a PSD.
  • +8 (10 voturi)    
    domnule Negoita, (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:50)

    CVL [utilizator]

    in toata lumea civilizata exista transport feroviar din zonele limitrofe oraselor mari (suburbane) si multi care lucreaza in acele orase ar trebui sa profite la maxim de acest mijloc de transport. Te-ai putea gandi sa modernizezi aceasta cale ferata pentru navetisti, si sa nu incerci matale sa favorizezi firmele de microbuze care nu ar face fata. Plus ca poluarea ar fi mai mare si/sau s-ar aglomera mai mult Bucurestiul cu masini daca nu ar exista alternative.
  • -5 (7 voturi)    
    Sunt curios !!! (Miercuri, 4 iulie 2018, 16:57)

    sipu [utilizator]

    cate bilete de tren declara ca au vandut ................ (mii ?)
    • +2 (2 voturi)    
      Poti afla destul de usor (Joi, 5 iulie 2018, 0:11)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      De pe site-ul ministerului de finante:
      Transferoviar Calatori SRL (CUI 26565289) a avut in 2017 "doar" 387 angajati si o cifra de afaceri de 95 milioane lei.

      Sa zicem ca un bilet este in medie 15 de lei (exagerez, un dus-intors pana la Oltenita este doar 13.50).. asta inseamna peste 6 milioane de bilete! TFC opereaza mai multe linii, nu doar Bucuresti - Oltenita.

      Nici nu e de mirare, avand in vedere ca opereaza cu automate de bilete la care se poate plati doar cu cardul. Cand iti intra banii direct in cont la banca nu mai poti lucra la negru.
  • +6 (8 voturi)    
    ce jeg (Miercuri, 4 iulie 2018, 17:07)

    toxx [utilizator]

    ordinar cu fata de IQ subunitar. pai ma primarule care esti primar (a se inlocui substantivul cu orice peiorativ), nu mai bine investesti tu niste bani sa modernizezi calea ferata impreuna cu MT, sa puneti garduri, pasarele de trecere, limitatoare de viteza cu 10-15 metri inainte de trecererile de pietoni (acolo sunt cate 2 benzi in linie dreapta pana la curba de la Catelu, sunt dementi care merg cu 150), si mai bine sa faci o linie de autobuz care sa aduca oameni din comuna 23 aug la statia de metrou + de tren ?
  • +2 (4 voturi)    
    CUI NU II PLACE .... (Miercuri, 4 iulie 2018, 23:04)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    Robert Negoita ne-a oferit solutia inca din toamna lui 2014, cand protestam impotriva defirsarilor din parcuri:

    "CUI NU II PLACE, NU ARE DECAT SA SE MUTE IN ALT SECTOR!"

    In acest caz, desigur, nemultumitii trebuie sa se mute in alt oras, pt ca din alt sector nu se poate lua trenul de Oltenita ...
    • +2 (4 voturi)    
      Parcul Emil Garleanu varza (Joi, 5 iulie 2018, 8:21)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

      Oamenii trec cu vederea, Liv Neg Jong Un merge mai departe
      • +1 (3 voturi)    
        confirm: a luat o mare bucata din parcul (Joi, 5 iulie 2018, 14:19)

        CVL [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        din parcul Emil Garleanu ca sa faca parcari: pentru cei cca 3000 lei in plus, a luat o mare suprafata din parc si ingramadeste copiii si toata populatia din zona in cca 50% din fosta suprafata.

        Ca si tot PSD-ul de altfel, nu e in stare sa discute cu oamenii sa afle ce isi doresc acestia si care sunt nevoile lor. Dar in schimb stie sa se bata cu pumnul in piept cu ce realizari are pentru sector.
        • +2 (2 voturi)    
          aspersoare pornite pe timp (Joi, 5 iulie 2018, 15:42)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui CVL

          de ploaie ADP Sector 3 este O Alta Varza
          aspersoarele pornite pe Calea Vitan
  • +3 (3 voturi)    
    he he (Joi, 5 iulie 2018, 17:37)

    anonimicus [utilizator]

    Cat timp a fost ruta CFR-ului, n-a deranjat niciun primar.
    De cand e administrata de un operator privat, brusc linia a devenit de nesuportat.
    • 0 (0 voturi)    
      Primar Priivatt (Joi, 5 iulie 2018, 20:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      Dator la AnAF hh


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version