Tronsonul 1 are o lungime de 17,7 km (km 0+000 - km 17+700 și are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova, iar ca punct final, limita județului Dolj cu Olt. Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Craiova, Ghercești, Pielești și Robănești.
Constructorul cu care s-a semnat contractul este TIRRENA SCAVI S.p.A. (ITALIA), iar valoarea contractului este de 358.179.480,69 LEI fără TVA, echivalentul a 76 milioane Euro fără TVA.
Specificatii tehnice Tronsonul 1:
Lungime: 17,7 km din care 10,165 km sunt situați pe curbe ceea ce reprezinta 57% din traseu
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabilă: 2 x 7,00 metri
Benzi de încadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spațiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri
km 1+400 - intersecția cu DC4 - Craiova Vest
Principalele Poduri și Pasaje:
1. Pasaj la DN65 F la nod rutier Centura Nord Craiova - lungime: 108 m
2. Pasaj la DC4 la nod rutier Craiova Vest - lungime: 78 m
3. Pod la km 3+635 peste Valea Ursoaia - lungime: 54 m
4. Pod la km 6+410 peste paraul Teslui - lungime: 78 m
5. Pod la km 7+120 peste DJ 641 - lungime: 42 m
6. Pod la km 12+385 peste Valea Langa - lungime: 42 m
7. Pod la km 15+700 - lungime: 120 m
8. Pasaj la km 16+200 peste Calea Ferata 101 - lungime:78 m
Tronsonul 2 cu o lungime de 39,85 km (km 17+700 - km 57+550) și are ca punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final, după Municipiul Slatina, la intersecția cu DN 65. Acesta traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina și Valea Mare.
Tronsonul 2 este împărțit în 2 loturi, după cum urmează:
- Lotul 1 cu o lungime de 18,5 (km 17+700 – Km 36+200)
- Lotul 2 îm lungime de 21,35 (km 36+200– Km 57+550).
Specificații tehnice Tronsonul 2 - Lotul 1:
Lungime: 18,5 km
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabila: 2 x 7,00 metri
Benzi de incadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spatiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri
km 27+630 DJ 644 Barza Nord
km 35+685 - intersectia cu DC13 - Piatra Olt Nord - Vest
Principalele Poduri si Pasaje:
1. Pod la km 22+410 peste raul Oltet - lungime: 550 m
2. Pod la km 24+260 peste paraul Gengea - lungime: 30 m
3. Pasaj la km 26+235 peste Calea Ferata 101 - lungime:135 m
4. Pod la km 30+015 peste paraul Birlui - lungime: 405 m
5. Pasaj la km 19+870 peste DC 154A - lungime: 78 m
6. Pasaj la km 19+370 peste DN65 la nod rutier Bals Vest - lungime: 78m
7. Pasaj la km 27+630 peste DJ 644 la nod rutier Barza Nord - lungime: 78 m
Lungime: 21,35 km
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabila: 2 x 7,00 metri
Benzi de incadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spatiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri
1. Pod la km 39+220 peste Paraul Coarnes - lungime: 40 m
2. Pod la km 39+780 peste paraul Negrisoara - lungime: 40 m
3.Pod la km 44+510 peste raul Olt - lungime: 1690 m
5. Pod la km 47+875 peste paraul Milcov - lungime: 405 m
6. Pod la km 48+710 peste Calea Ferata - lungime: 112 m
7. Pod la km 52+200 peste DJ 653 - lungime: 42 m
8. Pod la km 52+490 peste CF 101- lungime: 78 m
- Dă click pe traseu pentru informații despre fiecare lot
- Traseul cu roșu reprezintă cele trei contracte semnate deja pe 3 decembrie 2018
Dna Dancila pe o parte, Olguta si Firea pe de alta parte construiesc viitorul.
Cum va imaginati ca le-ar sta autobuzelor Otokar pe aceasta noua sosea? sa duca pesnionarii cu pensiile marite dintr-un oras in altul? Mandra tara avem !
Apoi, șoseaua voastră rapida, desenata de amatorii de la Pro Infrastructura, nu face bine legătura cu orașele Craiova, Balș și Slatina. Ca sa mergi de la Craiova la Balș sau de la Balș la Slatina este preferabila calea actuala. Te complici sa o iei pe noul drum rapid. Pentru a călători intre doua localități alăturate lumea va prefera șoseaua veche. Autostrada pierde trafic mare și devine pre putin utila.
Ca sa dau un exemplu:
Daca vrei sa mergi de la Craiova la Balș nu rentează sa te încurci pentru a ajunge în locul, greu accesibil din oraș, unde șoseaua de mare viteza intersectează centura de nord. Cea mai facila ieșire pentru majoritatea craiovenilor este pe bulevardul Calea București și pe urma drept înainte pana la Aeroport unde odată sosiți este preferabil sa folosească vechiul drum pana la Balș decât sa facă stânga la Aeroport, sa se întoarcă câțiva km pe centura, pe urma sa vireze la dreapta pe expres iar la granița dintre Dolj și Olt sa îl părăsească pentru a se înscrie pe vechiul drum care mai merge câțiva km pana intra în Balș.
Cu o situație asemănătoare se confrunta cei care conduc intre Balș și Slatina.
Trebuie reproiectare. Asa cum este, expresul Craiova-Pitești are un traseu neserios.
Rar vei vedea pe drumul Craiova - Slatina vehicule care au numere diferite de DJ sau OT.
Singurele probleme sunt cele pe care ni le vom face noi singuri.
si prin terenurile olgutei din dolj..
si tot asa mai departe
Trebuie doar sa se asfalteze centrua Slatinei, care acum arata ca dupa bombardament.
Doar se va da din gura si se va fura.