Data estimată pentru publicarea anunțului de participare este 24 decembrie, se menționează în anunțul publicat pe SEAP.
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare – POIM.
Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate – preț. Tot în criteriul de atribuire, propunerea tehnică va avea o pondere de 60%, iar prețul ofertei (componenta financiară) va avea o cotă de 40%.
Câteva detalii despre licitație
Descriere succintă
Lucrările aferente obiectivului de investiţie constau în proiectarea şi execuţia lucrărilor în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare. Se vor executa lucrări de infrastructură și suprastructură c.f. , lucrări de artă, construcţii civile, arhitectură, rezistență, semnalizări feroviare, telecomunicații feroviare. Tehnologiile de execuție vor ține seama de toate condiționările impuse de avize şi de încadrarea în durata contractului.
Informații suplimentare
Durata contractului:
- 14 luni proiectare şi execuţie lucrări, din care 2 luni proiectare şi 12 luni execuţie lucrări
- 60 luni perioada de garanţie
Total: 74 de luni.
Ministrul Transporturilor, Lucian Şova declara în august că pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni va fi gata „cu siguranţă” calea ferată, nu însă şi tronsonul de metrou, astfel că la Campionatul European din 2020 suporterii vor putea merge cu trenul la aeroport. Soluția propusă ține de construirea unui pod feroviar peste DN1 și apoi continuarea liniei, pe piloni, până la etajul 1 al terminalului de pasageri din Aeroportul Otopeni.
Sau ii asigura continuitate si pune statia paralel cu terminalul ?!
Calea ferata este parte a statului paralel. Iti dai seama: patru sine paralele intr-un singur loc? Cine se duce sa taie pamblica, fie si perpendiculara pe sinele paralele?
Puschea pe limba!
cuplul de amorezi dragnea-tariceanu nu vor accepta in ruptul capului ca asa ceva sa se materializeze
Realitatea trista este ca #ciumarosie a vazut o oportunitate de furt si se foloseste de ea. Mai intai au facut praf proiectul metroului pana la aeroport, au ignorat avertimentele Comisiei Europene, au raspuns aiurea la intrebarile comisiei si asa am primit fonduri doar pentru jumatate din proiect. De ce? pentru ca din fondurile UE nu se poate fura. Apoi ignora cu nesimtire faptul ca exista deja un pod peste calea ferata la 1km de proiectul lor. De ce ar mai trebui facut inca un pod? S-ar putea face legatura lejer la halta Balotesti. Sunt 2-3km in plus.. pentru un tren care (teoretic) merge cu +100km/h este irelevant.
S-ar fi gasit un culoar pentru el... Distanta nu-i chiar asa de mare, fata de alte orase aeroportul Bucurestiului e aproape in intravilan.
Numai ca, fata de alte orase, nici macar o cale de rulare pentru tramvai nu se face ca lumea
La o distanta asa de mica e mai mare cheltuiala cu racordurile, bretele, rampe, noduri (inclusiv exproprierile :))).
Nu zic ca am facut eu un calcul si ma bazez pe asa o evaluare, dar l-o fi facut careva, calculul?
Am vazut orase in care tramvaiul este un mijloc de transport foarte eficient si modern - evident, vorbesc despre orase in care nu se parcheaza ghiolbanii pe linia de tramvai - vezi Praga.
Cu ocazia demararii lucrarilor la un nou terminal in Otopeni, sapam si un terminal pentru tren SUB aeroport + tunel aferent, pentru ultimul segment de cale (PO Aeroport sau gara Balotesti) ca sa aducem trenul DIRECT in aerorport? Sau facem iar o carpeala, conform traditiei?
Electrificam si bucata de cale? Sa fie eficient, comod, si ecologic?
Acestea sunt marile intrebari... nu cat costa... spaga stim sigur ca se da, macar sa iasa ceva din asta...
Daca faci proiectul cu cap, intr-un orizont de timp, de Otopeni poti lega prin cale ferata si Ploiestiul. Si daca ai legat Ploiestiul atunci ai legat Brasovul, Buzau, Focasani si toata Moldova, Braila si Galatiul.
De-aia lucrurile astea nu se fac asa... de pe o zi pe alta...
M300 / M500 spre Ploiești e mult mai la vest de DN-1 și o să fie mult mai complicat de adus trenurile de la Ploiești prin aeroport. Deocamdată bypass-ul pentru M700 ar trebui construit.
Bineînțeles că o cârpeală, cu inaugurări din 100 în 100m și cu amânări sine die cauzate de răutatea lui Soros, Iohannis, statul paralel și cine mai știe ce rău voitor la adresa hamsterului flaușat (probabil inclusiv și a celor 4 asasini nemiloși dar și a justiției care nu trebuie să-l bage la pârnaie, pentru că tot ce a fur..., ăsta. făcut, nu a făcut și nu va face decât pt.ca să curgă lapte și miere în curtea fiecărui român).
În privința pesedacilor sunt sătul de ”o să facem”.
deci o sa fie gata (cu ceva noroc) pana in 20-30...
(se lucreaza 1 luna / an... ce , nu stiati?!)
serios acu... o sa faca ceva corect, sau o carpeala jegoasa ?! nu dealta dar cred ca suntem singurul oras cat de cat decent din lume care nu are un transport decent de la aeroport catre oras (si invers)
Adica au stat atatia ani cu mainile in buzunare si acum, intr-un an si doua luni vor sa fie gata si proiectarea si executia???
Oare la categorie de autorizatie de mediu intra asa ceva? Ce procedura- ca asta dureaza cu lunile..
Doar daca nu lucra Houdini, Iosefini si David Copperfield latoate treburile astea.....