Realizarea pasajului rutier pe șoseaua Olteniței peste Centura Capitalei, în sfârșit atribuită unui constructor pentru circa 35 de milioane de euro / FOTO Cum va arăta viitorul sens giratoriu suspendat

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Giratoriul suspendat de langa Ploiesti, model pentru alte intersectii in tara
Foto: Captura YouTube
Proiectarea și execuția nodului rutier sub formă de giratoriu suspendat la intersecția Centura de Sud a Capitalei cu Șoseaua Olteniței (DN4) a fost în sfârșit atribuită unui constructor. Compania ITINERA SPA a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru circa 35,5 milioane de euro. Licitația a fost începută în mai 2017.

„Compania ITINERA SPA a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru contractul privind proiectarea și execuția nodului rutier pe Centura București – DN4 (Oltenita), km 29+500 – km 33+190, cu o valoare a propunerii financiare de 169.508.442,60 lei, fără TVA (echivalentul a 35,5 milioane euro, fără TVA)”, transmite Compania de Drumuri.

Potrivit contractului, durata de realizare a acestui proiect este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Garanția pentru execuția lucrărilor ofertată de ITINERA SPA este de 10 ani.

„Procesul de semnare a contractului va putea fi inițiat doar după expirarea perioadei legale de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii, în care pot fi depuse contestații”, mai transmite CNAIR.

Licitația pentru amenajarea nodului rutier de la intersecția Șoselei de Centură a Capitalei cu DN4 (Șos. Olteniței) a fost scoasă la licitație în mai 2017.

Nodul rutier Centura București – DN4 (Oltenita) va fi unul denivelat și presupune amenajarea unui sens giratoriu ovoid suspendat, care va fluidiza fluxurile de trafic din zonă, inclusiv traficul feroviar.

Traseul amenajării nodului rutier se desfășoară între km 29+500 și km 33+190, pe actuala centură a Capitalei.

Pe direcția București, nodul rutier va avea un sector de aproximativ 800 m și pe direcția Oltenița un sector de 650 m, iar ambele sectoare vor încheia în sensuri giratorii.

Proiect: giratoriu suspendat DNCB-Șos. Olteniței + lărgire la 4 benzi a centurii

Lungime: giratoriu + 3,7 km
Cost: 35,5 mil euro (valoarea de atribuire)
Constructor: ITINERA SPA
Stadiu: anterior semnării contractului, în perioada de depunere a contestațiilor
Început în: mai 2017 (licitația)
Termen de finalizare: 30 luni de la semnarea contractului (din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor)



FOTO: Planul pasajului de la intersecția DNCB cu Șoseaua Olteniței care va supratraversa centura printr-un giratoriu alungit și suspendat.







FOTO: Soluția giratoriilor suspendate (în imagine cel de la Ploiești) va fi aplicată pe Centura de sud a Capitalei la intersecția de la Domnești, intersecția cu Olteniței și intersecția cu Berceni.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14004 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    aham... (Joi, 28 februarie 2019, 11:12)

    liviu_ [utilizator]

    sa traim noi pana atunci!
    • 0 (0 voturi)    
      Să dea Dumnezeu! (Joi, 28 februarie 2019, 12:36)

      lsorin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Să dea Dumnezeu să trăiești până atunci!

      PS: Sper că nu sunteți Dvs, Tov Iliescu...
  • +2 (2 voturi)    
    hotie marca Cosma (Joi, 28 februarie 2019, 12:22)

    Ipse1954 [utilizator]

    La Ploiesti a fost o hotie, intersectia se putea rezolva simplu printr-un pod. A costat aproximativ 75 milioane lei, suma cu care pe centura Brasov s-au facut 9.5 km de sosea 4 benzi si cinci pasaje la nivel. Intersectii similare, dar mai intens circulate decit cea de al Ploiesti, Oradea 5 milioane euro bucata, Blejoi 1 milion euro pe aceeasi centura a Ploiestiului. Acum costa dublu 35 mil euro fata de Ploiesti. Viitor de aur tara noastra are!
  • +1 (1 vot)    
    circa 35 milioane (Joi, 28 februarie 2019, 12:42)

    Patrula10000 [utilizator]

    adica vreo 80 de milioane dupa vreo trei sau patru falimente ale diversilor constructori. Pai ori se fura, ori se fura serios!
    Termen: Doamne ajuta!

    P.S. Nu uitati sa iesiti la vot!
  • +5 (5 voturi)    
    Sensul giratoriu inaltat din Ploiesti (Joi, 28 februarie 2019, 12:47)

    midufi [utilizator]

    este o catastrofa.
    Nu e suspendat, e doar ridicat, ca un pod, dar mult mai scump.

    Inainte de a intra in giratoriu, te opresti...
    Te uiti la stanga, nu vezi nimic, Marginea de protectie este prea inalta.
    Te rogi la Dumnezeu, mai inaintezi un pic, usurel.
    Te uiti la stanga, nu vezi nimic, Marginea de protectie este prea avansata in interiorul sensului giratoriu.
    Te rogi iar, mai inaintezi un pic... practic ai intrat mai mult de jumatate de masina in giratoriu.
    Multumesti lui Dumnezeu si intri in giratoriu.
    Acum vrei sa iesi, la dreapta.
    N-ai curaj sa te inscrii pe banda din dreapta, poate o fi alt amarat care se chinuie sa intre...
    Semnalizezi dreapta si tii stanga.
    Te rogi la Dumnezeu si faci brusc la dreapta, ca sa iesi, direct de pe banda din stanga.
    Rasufli usurat, ai scapat cu viata.
    Si asa iti intaresti credinta.

    In concluzie un sens giratoriu proiectat si adaptat de idiotii de la psd ploiesti, un tembelism demn de cartea recordurilor.
    Data viitoare merita sa va povestesc despre parcul dinafara orasului - alta realizare tembela a psd ploiesti, contemporana sensului giratoriu.

    Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version