​Provocare lansată de Asociația Pro Infrastructura noului ministru al Transporturilor: „Deschideți în 7 zile Lotul 3 de pe A1 Lugoj-Deva, ca o gură de oxigen pentru siguranța circulației”

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Ecoduct pe Lotul 3 Lugoj - Deva
Foto: Asociatia Pro Infrastructura
Noul Ministru al Transporturilor, Lucian Bode, ar trebui să comunice cât mai rapid soluțiile și calendarul de implementare „pe câteva investiții cruciale în rețeaua rutieră care trenează de ani de zile”, susține Asociația Pro Infrastructura. „(...)Închiderea Coridorului IV (lotul 2 al A1 Lugoj-Deva și investigațiile geotehnice pe Secțiunile 2 și 3 ale Autostrăzii Sibiu-Pitești), tunelul Meseș de pe A3 și, nu în ultimul rând, cei 310 km ai Autostrăzii A8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni”, sunt cele câteva proiecte urgente pe care le cer explicate cei de la API.

Noul ministru al Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Lucian Bode, a depus jurământul de învestitură luni și a preluat oficial portofoliul marți seara.

Asociația Pro Infrastructură atrage atenția „că șoferii și călătorii continuă să aibă aceleași modeste așteptări de la autorități”.

„Îi lansăm și o provocare domnului Bode: să deschidă circulația în 7 zile pe cei 21 de km ai lotului 3 din Autostrada A1 Lugoj-Deva, ca o gură de oxigen pentru siguranța circulației, capitol la care suntem ultimii în Uniunea Europeană”, spune API care amintește că a publicat încă din 13 și 14 august filmări complete din dronă și de la bord în care susținea că tronsonul este apt de trafic. „În mod cert mult mai bun și mai sigur ca DN68A, drumul paralel folosit acum”, spune API.



Asociația amintește că lista proiectelor majore de infrastructură, pe toate modalitățile de transport (rutier, feroviar, aerian, naval și metrou), este atât de lungă încât ar dura câteva ore „doar să trecem în revistă toate blocajele, bâlbele administrative, întârzierile și tergiversările”.

„Ne rezumăm acum să vă cerem, domnule ministru, să comunicați public soluțiile și calendarul de implementare pe câteva investiții cruciale în rețeaua rutieră care trenează de ani de zile: închiderea Coridorului IV (lotul 2 al A1 Lugoj-Deva și investigațiile geotehnice pe Secțiunile 2 și 3 ale Autostrăzii Sibiu-Pitești), tunelul Meseș de pe A3 și, nu în ultimul rând, cei 310 km ai Autostrăzii A8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni”, spune Pro Infrastructura.

„Ne adresăm direct dvs, domnule Bode, din cauza neîncrederii în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, aflată în subordinea dvs, care nu comunică informații de interes public nici măcar când este obligată de instanță în urma deciziilor definitive, așa cum stau mărturie cele 6 procese câștigate de Asociația Pro Infrastructură în 2018 și 2019”, mai amintește ONG-ul.

VIDEO - Lotul 3 parcurs la volan de la Holdea până la Ilia:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3760 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    Siguranța circulației . (Joi, 7 noiembrie 2019, 12:41)

    asavreau [utilizator]

    Dacă porțiunea respectivă corespunde și este gata(toate lucrările făcute) conform proiect,da,se poate deschide.dacă mai sunt lucrări,chiar și lucrări periferice,nu-i bine să se dea în exploatare.Executarea lucrărilor restante se vor face cu afectarea traficului,deci și risc de accident.
    • -2 (2 voturi)    
      Fugi din fata tastaturii (Joi, 7 noiembrie 2019, 13:38)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      E suficient ca asavreau sa faca un drum pana la constanta ca sa inteleaga cum e cu siguranta cand se circula pe autostrada in conditii de reparatii. Ca sa fac o invitatie mai pe afara, acelasi lucru poate sa-l vada azi pe centura Budapesta, sau pe 94 la Munchen, sau pe 66 la Frankfurt sau.... ce mai e de facut la LD3 sub trafic e de 10 ori mai putin decat se lucreaza azi la Frankfurt de ex. Plus ca unele deficiente sunt umflate cu pompa, ca fraierii nu se prind..
  • +4 (6 voturi)    
    eu mi-am luat popcorn (Joi, 7 noiembrie 2019, 12:54)

    Je__ [utilizator]

    Sunt sigur ca daca consultantul a zis OK, si ministrul finantelor ca au banii, autostrada era inaugurata

    Astept sa inceapa codeala si la noul ministru al transporturilor. Sunt sigur ca nu va semna nici o receptie daca consultantul zice nu, si fara sa astepte rezultatul expertizelor

    Idem...dupa cele de mai sus, face Catu infarct ca vine factura si nu-i iese deficitul

    Stim ca din exterior...e asa simplu...dar cand esti cu pixul in fata foii, deja lucrurile se complica


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by