​Articol actualizat

Licitațiile pentru două tronsoane de 64 de km ale drumului expres Craiova - Pitești, deblocate. Compania de Drumuri a răspuns în sfârșit clarificărilor cerute de ofertanți

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Drumul Expres Craiova - Pitesti pe tronsoane
Foto: Hotnews
Licitațiile pentru Tronsonul 4 (31,8 km) și Tronsonul 3 (21,75 km) ale Drumului Expres Craiova - Pitești, lansate în august și septembrie 2019 și suspendate mai apoi în luna octombrie pentru că CNAIR nu a răspuns solicitărilor de clarificare trimise de potențialii ofertanți, au fost deblocate. Compania de Drumuri anunță că a publicat răspunsul consolidat la clarificările adresate de către operatorii economici, iar noul termen limită pentru depunerea ofertelor a fost mutat în februarie.

„Miercuri, 15.01.2020, CNAIR SA a ridicat suspendarea procedurii "Proiectare și Execuție „Drum Expres Craiova - Pitești" Tronsonul 4”", publicând răspunsul consolidat la clarificările adresate de către operatorii economici până la primul termen limită menționat în cadrul documentatiei de atribuire. Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost acordat un nou termen limită de depunere al ofertelor până la data de 24.02.2020”, transmite Compania de Drumuri într-un comunicat.

„Menționăm că operatorii economici interesați de participarea la această procedura de achiziție publică au dreptul de a adresa noi solicitări de clarificare până la ultimul termen menționat în cadrul documentatiei de atribuire (21 de zile înainte de termenul limită de depunere al ofertelor). CNAIR SA va răspunde la aceste solicitări, precum și la cele adresate deja de operatorii economici ulterior primului termen limită menționat în documentația de atribuire, cu respectarea termenului de 12 zile înainte de termenul limită de depunere al ofertelor”, completează Compania.

Tronsonul 4 are o lungime de 31,81( km 89+300 – km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre județele Olt si Argeș și intersectia cu autostrada 1 București - Pitești și va tranzita teritoriile localităților Lunca Corbului, Albota, Costești, Bradu, Suseni, Oarja.

Valoarea estimată a Tronsonului 4 este de 909.669.122,09 Lei fără TVA, iar durata contractului este de 36 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.

UPDATE: Și licitația pentru Tronsonul 3 a fost deblocată

„Miercuri, 16.01.2020, CNAIR SA a ridicat suspendarea procedurii "Proiectare și Execuție „Drum Expres Craiova - Pitești" Tronsonul 3”", publicând răspunsul consolidat la clarificările adresate de către operatorii economici până la primul termen limită menționat în cadrul documentatiei de atribuire. Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost stabilit noul termen limită de depunere al ofertelor până la data de 05.02.2020”, transmite CNAIR.

Tronsonul 3 cu o lungime de 31,75 km va fi construit între km 57+550 și km 89+300 și va fi cuprins între intersecția cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina și limita dintre județele Olt și Argeș, Tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Pitești va tranzita teritoriile localităților Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optași, Tatulești, Colonești.

Valoarea estimată a procedurii este de 999.410.536 lei fără TVA, iar durata contractului este de 36 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.
---

Drumul expres Craiova - Pitești este împărțit în patru loturi, are o lungime totală de 121 de km, prevede două benzi de câte 3,5 metri lățime fiecare, fără bandă de urgență, acostamente de câte 1,5m pe fiecare parte și o bandă mediană cu separator lată de 3 metri.

Licitațiile pentru cele 4 loturi aferente drumului expres Craiova - Pitești au fost lansate încă din iulie 2017, dar doar Tronsoanele 1 și 2 au fost până acum contractate. Tronsoanele 3 și 4 au fost contestate, iar procedura lansată de CNAIR a fost infirmată în instanță încă din 2018.

Pentru tronsoanele 1 și 2, CNAIR a semnat contractele de la finele lui 2018, iar din mai 2019 au început primele lucrări pe șantier.

Tronsonul 1 (17,7 km) este executat de către italienii de la Tirrena Scavi pentru circa 76 de milioane de euro, iar Tronsonul 2 (39,85 km), care va ocoli și orașele Balș și Slatina, este construit de asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL pentru circa 309 milioane de euro. Cele trei contracte au termen 12 luni pentru proiectare și apoi 24 de luni pentru execuție.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5446 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    CUM SE GANDESC... (Joi, 16 ianuarie 2020, 14:06)

    schroedinger [utilizator]

    Mizeriile astea de drumuri expres si autostrazi in ROU?
    Toate sunt mai lungi si mai intortocheata decat vechile drumuri!
    Mai bine lipsa decat bani aruncati!
    La fel cum va fi si in cazul Brasov - Ploiesti!
    Cine isi inchipuie ca o sectiune precum Ploiesti - Brasov sa fie construita doar cu doua benzi pe sens, este un imbecil!
    Auziti voi astia de la mizeria numita CNAIR?!?!
    • -1 (1 vot)    
      Comentariu egoist! (Joi, 16 ianuarie 2020, 15:45)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Tu crezi că dacă se va face autostradă cu 3-4-5-10 benzi, vei evita aglomerația de pe Valea Prahovei? Mă faci să râd.

      Să zicem că ai autostradă cu 10 benzi! Crezi că autostrada aia te va duce până în parcarea hotelului de pe Valea Prahovei? Glumești. Vor fi dopuri la ieșirea de pe autostradă care se vor întinde și pe autostradă. Pe alea nu ai cum să le rezolvi. În prezent, nu aud că s-a blocat Ploiești-Comarnic (drum național cu 2 benzi), ci că Valea Prahovei - Comarnic (direcția spre BV), Bușteni, etc e blocată. Așa va fi și cu autostrada. Vor fi dopuri la ieșiri.

      În altă ordine de idei, autostrăzile se fac pentru un număr mediu zilnic de vehicule. Mediu! Cam câte mașini trec pe acolo în celelalte 5 zile din săptămână (nu numai în w/e)? Vorbim de vehicule în tranzit, pentru că traficul local trebuie exclus. După ce treci de Predeal, ultima stațiune, traficul spre Brașov e ok-ish. La fel după ce treci de Comarnic, direcția Ploiești.

      Nu te aștepta la minuni doar pentru că s-a făcut o autostradă. Iar comentariul cu "mai bine nu"... e doar punctul tău de vedere, mai sunt și alții pe lumea asta care ar prefera să ocolească o localitate (șoferii de TIR), chiar dacă fac cu 10-15 km în plus.
    • +1 (1 vot)    
      de unde vorba "ca orbu la Braila" (Joi, 16 ianuarie 2020, 16:51)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Ce meserie trebuie sa ai ca sa vezi din prima : ca serpaiala numai drum expres nu e ? postas care vede de la o posta ??
      Unde sunt tunelele cu ursi ? ! Lipsesc niste viaducte ale gandacului de Ghercesti !

      DNul e superexpres.

      Cati olteni trecura Oltu de facura SFul ??
      Bre Radoi, asta e o chestie sistemica, sub deviza: "tarii cat mai multe hapcize" .
      Pretul minim la constructie, inseamna pretul maximim la suca a lu raspopitu.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by