Licitație de jumătate de milion de lei pentru recuperarea trenului de metrou rămas suspendat la 2 metri înălțime în depoul Berceni

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Vagoane sarite de pe sine
Foto: ISU Bucuresti-Ilfov
O licitație de 500.000 de lei a fost lansată de către Metrorex pentru recuperarea trenului de metrou care în urmă cu un an a sărit de pe șine, a spulberat un parapet și a rămas suspendat la doi metri înălțime în depoul Berceni.

„Pe data de 26 ianuarie 2019, un tren de metrou remorcat de către o locomotivă, aflat în activitate de manevră în depoul Berceni, a fost implicat într-un incident. Trenul implicat în incident nu circula cu călători și nu a fost pusă în pericol siguranța acestora. Evenimentul a fost investigat de către o comisie numită de AGIFER”, anunță Metrorex.

„Pentru repunerea în siguranță a trenului pe șine, Metrorex a lansat și publicat o procedură de achiziție de tip licitație simplificată, pe data de 23.01.2020, în SEAP. Obiectul procedurii de achiziție îl reprezintă “Proiectarea și execuția lucrărilor de intervenție pentru punerea în siguranță a trenului CAF 1322-2322 din Depoul subteran Berceni (ridicare, degajare și repunere pe șine)”. Data limită până la care cei interesați pot depune oferte este 13.02.2020, iar durata estimată a contractului este de maxim 90 zile”, transmite Metrorex.

Valoarea estimată a contractului este de 500.000,00 lei, fără TVA.

„Ținând cont de complexitatea operațiunilor implicate, până la data lansării licitației, Metrorex a achiziționat serviciile de specialitate ale unui expert tehnic autorizat în siguranța construcțiilor. Acesta a întocmit un raport cu privire la siguranța structurii Depoului Berceni, astfel încât să fie identificate posibilitățile tehnologice și soluțiile de intervenție necesare pentru eliberarea trenului implicat în incident”, transmite Compania.

Licitația a fost lansată abia acum, la un an de la accident, pentru că în tot acest timp a fost realizată o expertiză pentru determinarea cauzelor, susțin surse din domeniu.

O concluzie preliminară arată că un soft ar fi dat o eroare, susțin surse din cadrul companiei citate de Pro TV, dar ancheta nu este finalizată nici acum.

Aceleași surse spun că, pentru a ridica trenul, ar putea fi găurit tavanul depoului, dar de asta nu se pot ocupa angajații companiei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















3776 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Wow (Joi, 30 ianuarie 2020, 14:50)

    JustinCase [utilizator]

    Impresionant...

    Ancheta dureaza de un an si tot nu s-a terminat.
    Probabil va dura vreo 9 ani, cat constructia tronsonului din Drumul Taberei?
    Dupa peste un an de zile se lanseaza licitatie, la care urmeaza contestatii, dupa care firma intra in insolventa, dupa care dureaza pana la 90 de zile sa-l scoata de acolo + intarzierile specifice romanesti.
    Cu alte cuvinte nicio sansa sa se rezolve ceva anul asta.

    Concluzia e clara: la fel ca la constructia de autostrazi, strainii si UE nu ne lasa sa ne dezvoltam!
  • -3 (3 voturi)    
    Softul este de vina! (Joi, 30 ianuarie 2020, 15:28)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    "O concluzie preliminară arată că un soft ar fi dat o eroare"

    Deci are perfecta dreptate Orban cand vrea sa inchida activitatea de IT de la noi din tara, prin eliminarea reducerii impozitului!

    La inceputul lui 1990, pedeseristii zbierau:
    "Moarte pentru cei cu carte!"

    Acum lozinca este mai specifica:
    " Moarte softistilor!"


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by