HARTĂ INTERACTIVĂ Autostrada A0 - noul inel de centură al Capitalei: 12 ofertanți, printre care multe firme din Turcia sau China, pentru un lot de 9 km de pe partea de Nord

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 18 februarie 2020, 19:03 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Autostrada de Centura (A0) a Capitalei
Foto: Hotnews
Compania de Drumuri a scos la licitație trei din cele patru tronsoane ale Autostrăzii de Centură (A0) Nord, iar pentru lotul 3 - 8,6 km în Afumați - Cernica, estimat la circa 97 de milioane de euro, tocmai ce au fost depuse ofertele: 12 asocieri de firme interesate, printre care multe din Turcia sau China.

În vara anului trecut Compania de Autostrăzi (CNAIR) a scos la licitație trei din cele patru loturi ale Autostrăzii de Centură (A0) Nord a Capitalei, o autostradă nouă care va avea câte două benzi pe sens. Pe partea de Sud, A0 are 52 de km și are toate cele trei contracte deja semnate încă de anul trecut.

Pentru Lotul 3, circa 8,6 km între DN2(Afumați) și DN3(Cernica), Compania de Drumuri anunță că a primit 12 oferte:

1. Aktor Societate Tehnica Anonima (AKTOR S.A.) (Grecia)
2. CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION (CCECC) (china)
3. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Danube Total Grup SRL - Concelex SRL (România-Slovacia)
4. FCC Construccion SA (Spania)
5. IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS (Turcia)
6. Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Retter Projectmanagement SRL (Italia)
7. Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (INTRAKAT) (Turcia)
8. Mapa Insaat Ve Ticaret AS (Turcia)
9. Asocierea Max Boegl Romania SRL- IBB-HIB RomaniA SRL- MAX BÖGL STIFTUNG & Co. KG (Germania)
10. Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (Turcia)
11. Sinohydro Corporation Limited (China)
12. Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL (România)

Lotul 3 - km 39+000-km 47+600

Proiect: DN2(Afumați) - DN3(Cernica)
Lungime: 8,6 km
Cost: 97 mil. Euro

Traseul Lotului 3 are o lungime de 8,6 km și se desfășoară pe raza județului Ilfov între DN2, în dreptul localității Afumați și DN3 în zona Cernica. De-a lungul traseului va fi amenajat un nod rutier la intersecția cu DN2 București - Urziceni la km. 40+230. De asemenea, în cadrul contractului vor fi construite 7 pasaje.

Durata contractului este de 30 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție. Garanția lucrărilor este între 5 și 10 ani, în funcție de perioada ofertată în cadrul factorului de evaluare.
----

Lotul 2 - km 20+000-km 39+000


Proiect: DN1(Corbeanca)-DN2(Afumați)
Lungime: 19 km
Cost: 184 mil. Euro

Pentru Lotul 2, circa 19 km, de la intersecția cu DN1 în apropiere de Otopeni până la intersecția cu DN2 în zona Afumați, depunerea ofertelor a venit pe 8 februarie. La licitație au depus oferte 11 firme sau asocieri, multe din China sau Turcia, majoritatea aceleași ca și acum pe Lotul 3. Aici detalii despre ofertanții de pe Lotul 2 al A0 Nord.
----

În septembrie anul trecut au fost depuse ofertele și pentru Lotul 1, 17,5 km, estimat la circa 842 mil. lei (circa 176 mil. euro). Din cei 11 ofertanți, 10 sunt aceiași ca la lotul 2. Singura diferență la Lotul 1 este că printre ofertanți lipsește Porr (Austria) și se regăsește Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (Turcia).

Lotul 1 - km 2+500-km 20+000


Proiect: Dj601-DN1(Corbeanca)
Lungime: 17,5 km
Cost: 176 mil. Euro

----

Singurul lot care încă nu a fost scos la licitație este Lotul 4, circa 4,5 km, în zona Cernica/DN3-A2, întrucât pentru acest tronson trebuie revizuit acordul de mediu.

Lotul 4 - km 39+000-km 47+600

Proiect: DN3(Cernica)-A2
Lungime: 4,47km
Cost: -
---

HARTĂ INTERACTIVĂ - Pe unde trece A0, noua autostradă de centură a Capitalei - unde sunt nodurile rutiere și parcările:

>> Click pe traseu pentru informații despre loturi

>> Click pe nodurile rutiere sau pe parcări pentru informații

>> Folosește butoanele „+” și „-” pentru a seta nivelul de zoom. Pe mobil merge și „pinch-to-zoom”.

Vrei să vezi harta mare, într-un tab separat? Click aici.




A0 Sud

Pe partea de Sud, A0 are o lungime de circa 52 de kilometri și e împărțită în trei loturi. Toate cele trei loturi au contracte semnate de anul trecut și primele lucrări ar trebui să înceapă anul acesta.

Proiect: autostrada de centură a Capitalei - A0 - semi-inelul sudic
Lungime: 52 km
Cost: 519 mil. euro

Lotul 1

Proiect: A2-CF 902 (aproape de Jilava)

Lungime: 17 km
Cost: 177 mil. Euro
Constructor: Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
Stadiu: contractat pe 26 august 2019
Început în: licitația începută în iulie 2017
Termen de finalizare: 12 luni pentru proiectare și 30 de luni pentru desfășurarea lucrărilor, odată ce va fi emis ordinul de execuție după semnarea contractelor

Lotul 2

Proiect: CF 902 - DN6
Lungime: 16,3 km
Cost: 162 mil. Euro
Constructor: Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
Stadiu: contract semnat pe 9 martie 2019
Început în: licitația începută în iulie 2017
Termen de finalizare: 12 luni pentru proiectare și 30 de luni pentru desfășurarea lucrărilor, odată ce va fi emis ordinul de execuție după semnarea contractelor

Lotul 3

Proiect: DN6-A1
Lungime: 18 km
Cost: 180 mil. Euro
Constructor: Asocierea Aktor - Euroconstruct Trading
Stadiu: contract semnat pe 14 aprilie 2019
Început în: licitația începută în iulie 2017
Termen de finalizare: 12 luni pentru proiectare și 30 de luni pentru desfășurarea lucrărilor, odată ce va fi emis ordinul de execuție după semnarea contractelor






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















57624 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    După denumirea ei așa va fi și construcția! (Marţi, 18 februarie 2020, 20:01)

    constatator [utilizator]

    Dau buzna fomiștii din china și turcia,.. ei nu au văzut cu ce fomiști mai mari ca ei au de a face, recte PSD.
    //În vara anului trecut Compania de Autostrăzi (CNAIR) a scos la licitație trei din cele patru loturi ale Autostrăzii de Centură (A0) Nord a Capitalei, o autostradă nouă care va avea câte două benzi pe sens. Pe partea de Sud, A0 are 52 de km și are toate cele trei contracte deja semnate încă de anul trecut.//
    Dar cine garantează lucrările în cazul în care sunt prost făcute!
    Vedeți autobuzele Turcești din București cu fel și fel de defecte!
  • +11 (13 voturi)    
    Otokar va asigura dirigentia de santier ? (Marţi, 18 februarie 2020, 20:10)

    Plagarus [utilizator]

    Pandele & Pandelica pot asigura cateringul.
  • +7 (9 voturi)    
    Lucrari SUPRAEVALUATE (Marţi, 18 februarie 2020, 20:59)

    Kornell [utilizator]

    Pe vremea ministrei BOAGIU (PDL) era un standard de cost autostrada la campie de 4-5.5 milioane euro/km. Acum vad ca se liciteaza la dublu
    • +7 (7 voturi)    
      Actualizat (Miercuri, 19 februarie 2020, 0:20)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

      Cam asa era, dar in cazul de fata intra si un numar mare de noduri rutiere, cu pasaje si bretele care nu sunt incluse in numarul de kilometri si atunci pretul per kilometru pare mai mare. Si de pe vremea lui Boagiu s-au scumpit si materialele si au crescut foarte mult cheltuielile cu salariile care cresc intr-un an cat Fat Frumos in 7.
  • -10 (10 voturi)    
    China (Marţi, 18 februarie 2020, 21:19)

    dandantheman [utilizator]

    Aduceti fratilor pe Chinezi, ca astia fac treaba repede si bine, nu ca ai nostri...
    • +9 (11 voturi)    
      da mah (Marţi, 18 februarie 2020, 22:57)

      Mateiul [utilizator] i-a raspuns lui dandantheman

      asa e. cine a auzit de ceva chinezesc facut prost. Niciodata!! lucru facut de chinezi e simbolul calitatii .... mare ti'e gradina
    • +3 (5 voturi)    
      corect (Miercuri, 19 februarie 2020, 9:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dandantheman

      ne apropiem de aia ca noi: turcia, china... urmeaza koreea de nord!
  • +4 (12 voturi)    
    interesant (Marţi, 18 februarie 2020, 22:27)

    Cetateanu [utilizator]

    Aceasta centura A0 pune in valoare terenurile si zone departate de oras. Prioritate ar fi trebuit sa fie terminarea inelului de centura (DNCB) in regim de autostrada semi inceput si cu multe hibe pana acum. Cum se va face iesirea si de ce sa ma duc pana acolo ca sa ajung in sudul capitalei daca stau in nord? Inca o afacere dubioasa.
    • +9 (13 voturi)    
      Pff (Miercuri, 19 februarie 2020, 1:50)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Centura asta nu e pentru tine, boss. Este pentru devierea din oras sau de pe centura a traficului de tranzit. Adica aia care vin de la Brasov si merg la Constanta sau Giurgiu, nu mai intra nici prin Bucuresti si nici pe soseaua de centura, ca sa nu aglomereze. Tu daca vrei sa te duci in sud, iei ori mijloacele de transport in comun (cand or merge ca lumea) ori te duci cu masina prin Bucuresti sau pe soseaua de centura. Ce este atat de greu de inteles?
      • -2 (4 voturi)    
        Ntz (Miercuri, 19 februarie 2020, 8:26)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

        Nu-i greu de inteles intr-o tara normala. Numa ca ar trebui sa existe niste prioritati. Au inceput ceva, si inca n-au terminat. Se apuca de altceva, cu niste firme, mai mult sau mai putin dubioase, in conditiile in care exista si alte prioritati: autostrada spre Brasov (ca tot zisesi), aia spre Sibiu etc...
      • +3 (5 voturi)    
        100% corect!!! (Miercuri, 19 februarie 2020, 8:38)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

        Nu stiu care ar fi mai prioritara, dar centura A0, da, este traficul de tranzit!

        Prin 2007-2013 foloseam si Centura ca sa ajungem la servici in Voluntari, si exat asat spuneam: da, trebuie largita centura Bucurestiului, dar NU exista o centura ocolitare, care sa faca legatura intre autostrazi si DN-uri AFARA DIN BUCURESTI!
  • +9 (9 voturi)    
    dar nimeni nu dă un termen real: (Marţi, 18 februarie 2020, 23:55)

    nick24 [utilizator]

    când va fi gata toată autostrada?
    2025-2030?
    • +3 (7 voturi)    
      Realist? (Miercuri, 19 februarie 2020, 0:21)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Realist, peste vreo 20-30 de ani dupa ce mor de batranete pensionarii si raman bani de investitii.
      • +5 (5 voturi)    
        stii cum e? (Miercuri, 19 februarie 2020, 8:27)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Un pensionar n-o sa devina tanar nicidata , da tu (daca ai noroc) o sa devii pensionar! :)))
    • +3 (5 voturi)    
      2025-2030?! (Miercuri, 19 februarie 2020, 9:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      dar ce e cu optimismul asta debordant?!
  • +5 (7 voturi)    
    Noi nu mai stim face nimic . (Miercuri, 19 februarie 2020, 1:01)

    burebista [utilizator]

    vin toti afoni sa ne faca drumuri .
    • 0 (0 voturi)    
      Mda (Miercuri, 19 februarie 2020, 13:48)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Se pare ca nici limba romana nu o mai stim corect.

      Iata ce drumuri misto si de calitate faceau odata romanii de capul lor:

      https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-23564919-30-ani-dupa-romania-celor-3-8-autostrada-cap-locuitor-cum-ajuns-aici-ritmul-asta-vom-avea-nevoie-90-ani-pentru-retea-decenta.htm
  • +5 (7 voturi)    
    Facepalm (Miercuri, 19 februarie 2020, 1:35)

    tudor74 [utilizator]

    Te uiti pe harta si vezi ca autostrada va trece la 20m de casele din comunele limitrofe ! Marfa !
    • +2 (2 voturi)    
      pai o sa fie centura in regim de autostrada.... (Miercuri, 19 februarie 2020, 10:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      cu semafoare, treceri de pietoni si maxim 70 km/h

      sa nu mai vb ca o sa fie cimitir de animale pe drumu ala , pt ca ma indoiesc ca o sa puna garduri ceva...

      cat despre zbomotul din case.... oh well.... daca-s saraki si nu stau si ei in voluntari ca stim noi cine :P
    • 0 (0 voturi)    
      nu-s pe ce harta te uiti tu dar ai o rezolutie (Miercuri, 19 februarie 2020, 15:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      formidabila.
      Eu nu vad nici-o casa pe harta prezentata ci doar niste limite teritoriale ale localitatilor. In plus s-au inventat exproprierile.
  • +6 (8 voturi)    
    nu ne trebuie domne sosea de centura (Miercuri, 19 februarie 2020, 9:16)

    liviu_ [utilizator]

    dar avem cele mai noi borduri din lume...
    tocmai schibau astia pe o straduta uitata de lume bordurile (avand in vedere ca strada de langa arata ca dupa razboi)...

    borduri sa avem ca pana in 2050 e timp sa se termine soseaua de centura!
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Miercuri, 19 februarie 2020, 11:24)

    VictorasTractoras [utilizator]

    Hehe, trebuia sa fi avut inelul asta de autostrada gata de vreo 10 ani ca sa crestem eficienta, dar csf... ncsf cand se fura ca la balamuc


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by