„Muntenia Expres”: Drumul Expres de la Buzău la Brăila. Contract semnat de 3,5 milioane de euro pentru Studiul de Fezabilitate și Proiect Tehnic

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Muntenia Expres Buzău - Brăila
Foto: Hotnews
Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru Drumul Expres de la Buzău la Brăila a fost semnat pentru circa 16,6 milioane de lei cu firma Ingineria Especializada Obra Civil E Industrial S.A, anunță Compania de Drumuri. Noua șosea de mare viteză este denumită „Muntenia Expres” în Master Planul de Transport, ar urma să aibă circa 98 de km lungime și are un cost estimat la circa 384 de milioane de euro.

„CNAIR S.A. a semnat contractul pentru „Elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Buzău-Brăila" cu firma Ingineria Especializada Obra Civil E Industrial S.A”, anunță Compania de Drumuri.

Contractul are o durată de 24 de luni, iar valoarea este de 16.591.031,97 Lei, fără TVA.

Conform informațiilor din Caietul de Sarcini (licitația a fost lansată în martie 2019), Drumul Expres are denumirea generică „Muntenia Expres”, indicativ DX7 cuprins în Master Planul de Transport și va realiza legătura între localitățile Găiești - Târgoviște - Ploiești - Buzău - Brăila.

Conform datelor din Master Planul de Transport, de la Buzău la Brăila drumul expres ar urma să aibă o lungime de 98 de km, iar costul realizării este estimat la circa 384 de milioane de euro.

Potrivit informațiilor din caietul de sarcini, profilul transversal al drumului va avea caracteristicile unui drum expres cu 2x2 benzi de circulație (3,5m/bandă), zonă mediană de 3m și acostamente de 2x2,25m din care 0,75m benzi de încadrare cu aceeași structură rutieră ca a benzilor de circulație și 1,5m acostament consolidat.

În cadrul studiului de trafic proiectantul va considera și analiza, încă din faza inițială de proiectare, opțiunea de a dezvolta drumul expres cu 2x2 benzi de circulație în drum expres cu 2x3 benzi de circulație pe sens sau aducerea la profil de autostradă.

Contractul are un termen de 24 de luni, iar studiul de fezabilitate trebuie finalizat după 14 luni de la începere.

La alegerea alternativelor de traseu, Prestatorul va ține cont de realizarea conexiunii Drumului Expres cu Drumul de Mare Viteză / Autostrada A7 (Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău) în zona localității Buzău, cu drumul de legătură către Podul suspendat peste Dunăre din zona Brăila și continuarea cu Drumul Expres spre Tulcea-Constanța.




Brăila, în centrul mai multor proiecte rutiere majore

În paralel, Compania de Drumuri mai derulează două licitații care vizează direct Municipiul Brăila, pe lângă lucrările deja demarate la Podul peste Dunăre din apropierea orașului.

Astfel, în toamna anului trecut Compania a scos la licitaie pentru 111 milioane de euro realizarea unui drum expres de 11 km care să unească Brăila de Galați. Vezi aici o HARTĂ INTERACTIVĂ cu traseul viitorului drum expres.

În plus, încă din martie anul trecut, CNAIR a scos la licitație și realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru Drumul Expres Focșani - Brăila (denumit și „Milcovia Expres”), cu o lungime de circa 76 de km și un cost estimat în MPGT de circa 297 de milioane de euro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8744 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Cate PS4 se pot cump[ara cu banii astia ? (Luni, 24 februarie 2020, 13:41)

    ruskimushki [utilizator]

    cate vacante pe Coasta de Azur pentru elita nevazuta ?
    cate case si masina ?

    Fiecare cu imaginatia lui.
  • +8 (12 voturi)    
    Studii (Luni, 24 februarie 2020, 14:16)

    levierul [utilizator]

    daca adunam toti banii stricati de ministerul transporturilor pe studii,, depasim Germania la autostrazi
  • +10 (14 voturi)    
    aproape (Luni, 24 februarie 2020, 14:16)

    mache [utilizator]

    4 milioane de euro pe km la campie?? si nici macar nu e autostrada

    Ce fumeaza astia cand baga scorurile astea?
    • 0 (6 voturi)    
      ne fumeaza pe noi (Luni, 24 februarie 2020, 14:56)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui mache

      .
  • -1 (11 voturi)    
    Bataie de joc/hotie marca PSD/PNL (Luni, 24 februarie 2020, 14:35)

    floriniulian [utilizator]

    In primul rand acest drum este irelevant si in nici un caz nu prezinta vreo prioritate.

    O furaciune clasica cu studii de ''fezabilitate'' asa cum se face de 20 de ani.

    Insa,cei mai vinovati sunt incompetentii corupti de la DNA cu salarii colosale si pensii speciale care nu fac nici un fel de anchete la CNAIR vizavi de aceste studii de''fezabilitate'' cu care s-au furat sute de milioane de euro IN ULTIMII 20 DE ANI si NIMENI nu a fost tras la raspundere,in conditiile in care nu s-au facut nici un fel de drumuri.

    Asta ne demonstraeza din nou ca aceste institutii esuate si corupte gen DNA/PARCHET/DIICOT/SRI sunt total inutile si complice cu toti cei care devalizeaza aceasta tara.
    • -1 (3 voturi)    
      bataie de joc doar psd (Luni, 24 februarie 2020, 14:57)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      .
    • -1 (5 voturi)    
      pai n-au cum sa faca anchete! (Luni, 24 februarie 2020, 15:37)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      Pe cand se modificau pe rand "legile justitiei" s-a strecurat o chestie cf. carora nu e voie sa ancheteze pe motive de "oportunitate a investitiei:! >:(
  • +5 (9 voturi)    
    Proiecte (Luni, 24 februarie 2020, 14:37)

    Arkantas [utilizator]

    Numai proiecte . studii de fezabilitate etc. etc. .....si pana la inceperea efectiva a executiei mai va ....apa pe Dunare....
  • -1 (5 voturi)    
    E o gogorita! (Luni, 24 februarie 2020, 15:44)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Acest drum expres trece departe de Ploiesti.
    Nu va fi drum expres de la Ploiesti la Mizil.
    Va ramane vechiul drum.
    Privind pe hartă prezentata.
    O scamatorie!
  • -2 (4 voturi)    
    De banii astia Ceausescu (Luni, 24 februarie 2020, 19:49)

    John M. [utilizator]

    construia drumul, nu-i dadea pe studiul de fezabilitate. Ati ajuns caricaturi ale istoriei, politicieni de toate culorile!
    • +3 (5 voturi)    
      ceausescu trebuia sa ajunga maturator (Marţi, 25 februarie 2020, 0:38)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      nicidecum presedinte.
    • +2 (2 voturi)    
      ceausescu a fost un criminal (Marţi, 25 februarie 2020, 12:32)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      si o nulitate, un spirit inferior gangrenat de ideologia criminala marxista, n-a construit nimic el cu manuta lui, el flutura din dejte si ordona asasinate pe langa falsificarea diplomelor proprii. marele doctor honoris causa a murit impuscat la zid, ca talharul ce era.
      prea tarziu ce-i drept.


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by