​HARTĂ INTERACTIVĂ Drumul expres Craiova - Pitești: Interes mare din partea constructorilor din Turcia și din China pentru tronsoanele 3 și 4 / 400 de mil. euro pentru 64 de km

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 25 februarie 2020, 7:51 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Drumul Expres Craiova - Pitesti pe tronsoane
Foto: Hotnews
Zeci de firme și asocieri au depus oferte pentru Tronsonul 4 (31,8 km) și Tronsonul 3 (21,75 km) al Drumului Expres Craiova-Pitești, mulți dintre constructori fiind din Turcia sau China, pe listă regăsindu-se cam aceleași nume care au depus oferte recent și pentru Autostrada A0 din jurul Capitalei. Cele două tronsoane cu o lungime totală de circa 64 de km au fost relicitate anul trecut și au o valoare estimată de aproape 400 de milioane de euro.

Depunerea ofertelor pentru procedurile de atribuire a contractelor de proiectare și execuție ale tronsoanelor 3 și 4 aferente Drumului Expres Craiova – Pitești a avut loc marți, anunță CNAIR.

Tronsonul 3 - Slatina (Valea Mare) - Colonești

Lungime: 31,75 km
Descriere: 2x(2x3,5) m / Acostamente 2x1,5 m / Banda mediana 3,00 m
Valoarea estimată: 999.410.536,00 Lei, fără TVA. (cca. 208 mil. euro)

Durata contractului este de 36 luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție. Garanția lucrărilor va fi de minim 5 ani și maxim 10 ani, în functie de perioada ofertată de fiecare ofertant în parte.


Astfel, până la termenul limită de depunere au depus oferte pentru proiectarea și execuția tronsonului 3 următorii ofertanți:

1. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.) (Grecia)

2. CHINA RAILWAY 14TH BUREAU GROUP CO LTD (China)

3. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU S.A. (lider) - VAHOSTAV - SK (România - Slovacia)

4. Asocierea DURMAZ OTOMOTIV PETROL URUNLERI INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (lider) - OKANCORP SRL (Turcia)

5. IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)

6. Asocierea KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (lider) - MET-GÜN INŞAAT TAAHHÜT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (Turcia)

7. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)

8. NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

9. Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL (lider) - SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL (România)

10. SINOHYDRO CORPORATION LIMITED (China)

11. Asocierea STRABAG SRL - ALPENSIDE SRL (Austria)

----

Tronsonul 4 - Colonești - A1 (Oarja-Catanele)

Lungime: 31,88 km
Descriere: 2x(2x3,5) m / Acostamente 2x1,5 m / Banda mediana 3,00 m
Valoarea estimată a contractului: 909.669.122,00 Lei, fără TVA. (cca. 190 mil. euro)

Durata contractului este de 36 luni
, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție. Garanția lucrărilor va fi de minim 5 ani și maxim 10 ani, în funcție de perioada ofertata de fiecare ofertant în parte.


Pentru proiectarea și execuția tronsonului 4 au depus oferte următorii ofertanți:

1. China Railway 14th Bureau Group CO, LTD (China)

2. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as (România-Slovacia)

3. Asocierea Kalyon Insaat Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi –Metgun Insaat Taahhut ve Ticaret Anonim Sirketi (Turcia)

4. Mapa Insaat ve Ticaret A.S. (Turcia)

5. Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (Turcia)

6. Rizzani de Eccher SpA (Italia)

7. Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL (România)

8. Sinohydro Corporation Limited (China)

9. Asocierea Strabag SRL – Alpenside SRL (Austria)

10. Asocierea Terna SA – Arcada Company SA (Grecia-România)

....

HARTĂ INTERACTIVĂ - Pe unde trece DX12 - Drumul Expres Craiova - Pitești, pe loturi



>> Click pe traseu pentru informații despre loturi

>> Folosește butoanele „+” și „-” pentru a seta nivelul de zoom. Pe mobil merge și „pinch-to-zoom”.

>> Tronsoanele cu roșu (1 și 2) sunt cele contractate deja/în lucru, iar tronsoanele cu gri (3 și 4) sunt cele aflate acum în licitație.

Vrei să vezi harta mare, într-un tab separat? Click aici.



---

Drumul expres Craiova - Pitești este împărțit în patru loturi, are o lungime totală de 121 de km, prevede două benzi de câte 3,5 metri lățime fiecare, fără bandă de urgență, acostamente de câte 1,5m pe fiecare parte și o bandă mediană cu separator lată de 3 metri.

Licitațiile pentru cele 4 loturi aferente drumului expres Craiova - Pitești au fost lansate încă din iulie 2017, dar doar Tronsoanele 1 și 2 au fost până acum contractate. Tronsoanele 3 și 4 au fost contestate, iar procedura lansată de CNAIR a fost infirmată în instanță încă din 2018.

Pentru tronsoanele 1 și 2, CNAIR a semnat contractele de la finele lui 2018, iar din mai 2019 au început primele lucrări pe șantier.

Tronsonul 1 (17,7 km) este executat de către italienii de la Tirrena Scavi pentru circa 76 de milioane de euro, iar Tronsonul 2 (39,85 km), care va ocoli și orașele Balș și Slatina, este construit de asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL pentru circa 309 milioane de euro. Cele trei contracte au termen 12 luni pentru proiectare și apoi 24 de luni pentru execuție.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















34429 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    China si Turcia (Marţi, 25 februarie 2020, 8:19)

    Ionutz (OT) [utilizator]

    De ce doar din China si Turcia?

    In Ungaria, Polonia, Cehia, Croatia, de unde sunt constructorii?
  • -3 (3 voturi)    
    :)) (Marţi, 25 februarie 2020, 9:16)

    Giolgel [utilizator]

    se rasuceste ceausescu in mormint cand vor reusi astia sa ajunge cu drumul expres la Scornicesti: nici el nu a reusit asta...
  • +4 (8 voturi)    
    Finul Dragnea și Nasa LOV nu au pus prima bordura (Marţi, 25 februarie 2020, 9:54)

    un domn [utilizator]

    ??? Sau era Fake NEWS ventilat de Antena trei ?
    • +2 (2 voturi)    
      Haha (Marţi, 25 februarie 2020, 12:58)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Am ras mult atunci. Cica ei faceau drum expres cu borduri!
  • -4 (8 voturi)    
    Curios cum PNL se grabeste (Marţi, 25 februarie 2020, 10:20)

    robyzs [utilizator]

    Curios cum PNL se grabeste pentru Craiova dar ignora total regiunea Moldova, vin alegerile si PNL va plati scump modul prin care ignora Autostrada Moldovei si atragerea fondurilor europene pentru primii km circulabili de autostrada din Moldova dupa 30 de ani de la Revolutie.
    • +4 (6 voturi)    
      romania moderna (Marţi, 25 februarie 2020, 11:09)

      dialectica [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Aveti cunostinta despre drumurile prioritare, axele prioritare pentru Europa? De aceea Moldova este in plan secundar nu pentru ca partidele nu doresc. Ar trebui sa diseminati informatiile catre populatie nu sa faceti manipulari grosolane. Succes.
  • +1 (1 vot)    
    Haos organizat ! (Marţi, 25 februarie 2020, 21:16)

    Miky113 [utilizator]

    In mod normal pentru licitatii trebuie introdus scorul de bonitate.
    La turci si chineji pana termina A0, ar trebui sa porneasca de la -100; iar la fitzoshii aktor si stabag undeva de la -2000 .

    Alegeti UMB , fara ezitare.
    Rau am ajuns , sa nu aiba Ponta&Sova--LOVe&Iordache&Livache subcontractanti in zona ;
    Oare unde e comisarul Sovignion Blanc ?!
  • 0 (0 voturi)    
    hai sa ne mai dam in judecata o tura (Vineri, 28 februarie 2020, 17:01)

    George Cast [anonim]

    Astia care guverneaza chiar nu inteleg ca legile le fac ei.
    Maine poti da lege prin care abrogi tot ce e in domeniu si faci draq procedura de atribuire a contractului cui vrei tu, tata. Faci companie nationala care are bugetul x alocat direct pt. constructie, si aia subcontracteaza pe cine vor, ii dau afara brusc daca nu se incadreaza in termene si fac drumu in timp util. Nu imi spuneti ca nu se gasesc pentru compania respectiva douazeci de romani care nu fura.

    Chiar nu intelege nimeni ca lipsa infrastructurii e problema de siguranta economica a tarii? Ca fiecare proces ce se lungeste 3 ani ne impinge inapoi cu 3 ani?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by