Drum Expres de 102 km de la Pașcani la Suceava și până la Siret: proiectarea și studiul de fezabilitate, scoase la licitație

de Victor Cozmei     HotNews.ro


A7 sau Drumul de Mare Viteza spre Moldova
Foto: Hotnews
Licitațiile pentru studiile de fezabilitate și proiectele tehnice pentru un nou drum expres lung de 102 km de la Pașcani la Suceava și până la Siret, la granița cu Ucraina, au fost lansate de Compania de Drumuri. Noul Drum Expres va fi în continuarea drumului de mare viteză / Autostrada A7 pe relația Ploiești-Buzău-Bacău-Pașcani și va forma practic „coloana vertebrală” a traficului rutier în Moldova pe relația Nord-Sud.

„Astăzi, 27.02.2020, au fost publicate în sistemul electronic de achiziții publice (SICAP) anunțurile de participare pentru procedurile de achiziție publică derulate în vederea atribuirii contractelor:

- Elaborare Sudiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de execuție pentru Drum Expres Pașcani – Suceava
- Elaborare Sudiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de execuție pentru Drum Expres Suceava - Siret”, transmite Compania de Drumuri.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 23.04.2020.

Potrivit informațiilor din caietul de sarcini, profilul transversal al drumului va avea caracteristicile unui drum expres cu 2x2 benzi de circulație (3,5m/bandă), zonă mediană de 3m și acostamente de 2x2,25m din care 0,75m benzi de încadrare cu aceeași structură rutieră ca a benzilor de circulație și 1,5m acostament consolidat.

În cadrul studiului de trafic proiectantul va considera și analiza, încă din faza inițială de proiectare, opțiunea de a dezvolta drumul expres cu 2x2 benzi de circulație în drum expres cu 2x3 benzi de circulație pe sens sau aducerea la profil de autostradă.

Drum Expres Pașcani – Suceava


Valoarea estimată pentru Sudiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic de execuție este de 15.185.741,34 lei fără TVA.

Lungimea estimată a traseului este de 61 km.

Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.

Drum Expres Suceava - Siret


Valoarea estimată pentru Sudiul de Fezabilitate și Proiectul Tehnic de execuție este de 13.050.006,04 lei fără TVA.

Lungimea estimată a traseului este de 41 km.

Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.

---

Pe relația Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani există în curs de implementare patru contracte pentru SF și proiect tehnic, însă trei din cele patru au deja întârzieri consemnate oficial prin acte adiționale.

Citește și:



INFO PLUS:
Drum expres S1 In Polonia in apropiere de Bielsko-Biała



Drum expres S6 in Polonia in apropiere de Gdynia



Drum expres "dual carriageway"- A63(T) - in Marea Britanie:



Drum Expres 47 in Ungaria:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7044 vizualizari

  • -8 (8 voturi)    
    PNL si PSD (Joi, 27 februarie 2020, 15:27)

    robyzs [utilizator]

    Restul regiunilor din Romania au Autostrazi, acum PNL vrea Drum Express, PSD macar era partid sincer si a propus Autostrada cu Taxa.


    Si uite asa PNL mai pierde din votantii din regiunea Moldova, mai ales ca acum s-au intors din Italia si vor vota la alegerile locale.

    Ghinion.
    • +3 (3 voturi)    
      din articol (Joi, 27 februarie 2020, 15:56)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      "În cadrul studiului de trafic proiectantul va considera și analiza, încă din faza inițială de proiectare, opțiunea de a dezvolta drumul expres cu 2x2 benzi de circulație în drum expres cu 2x3 benzi de circulație pe sens sau aducerea la profil de autostradă."
    • +6 (6 voturi)    
      mda (Joi, 27 februarie 2020, 16:40)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      bun si drumul expres...

      - faptul ca e sensurile de mers sunt despartite va face ca oamenii sa nu mai moara nevinovati cand intra unul pe contra-sens

      - faptul ca nu se mai face prin localitati cu limitare la 50km/h va scurta durata drumului si combustibilul si poluarea in sine

      - faptul ca are si 2 benzi pe sens va face ca traficul sa fie intr-un singur sens, mai putin primejdios

      - autostrada are in plus banda de SOS care e foarte buna pentru rablele care se strica, si care in cazul drumului express va ocupa prima banda... aici se poate cauza accidente

      acu sa se mai si faca.. in vreo 20 ani asa..
      • +1 (1 vot)    
        Din cate am citit eu, (Vineri, 28 februarie 2020, 19:23)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Pitesti - Craiova are banda de urgenta, de 1,5 m, dar o are. Un pic mai ingusta ca la o autostrada, . Drum expres, de ex, este cel de la granita cu Bulgaria , de la Promahonas pana la Salonic - diferenta deranjanta intre el si autostrazi, nu e neaparat de latime, ci de faptul ca anumite curbe le ia mai ''in scurt'' decat o autostrada: adica, e limita uneori de 50 la ora. Banuiesc ca e mai ieftin.
  • -3 (3 voturi)    
    UTOPIE (Joi, 27 februarie 2020, 15:28)

    florian3619 [utilizator]

    Aceste doua tronsoane "exprese" vor avea, fiecare, durata de executie tripla fata de celebra centura a Sucevei finalizata anul trecut??
    Si pentru E85 - de la Roman (Gheraiesti) la Suceava cca 105 km s-au taiat de minim 3 ori plopii de pe acostament in ideea extinderii pe trei benzi. Si se vor mai taia de 4 ori in viitor.
  • -2 (2 voturi)    
    Sa sustinem autostrada Satu Mare - Bistrița - SV. (Joi, 27 februarie 2020, 15:56)

    Entiu [utilizator]

    Este bine ca sunt aceste bune intentii, dar haideti sa sustinem cu totii construcţia unei autostrăzi Satu Mare - Bistrița - Suceava. Nu este un orgoliu local al celor care îşi trăiesc viaţa în această zonă, ci dorinţa de a se respecta nişte priorităţi naţionale şi europene.
    Realizarea unei autostrăzi pe un coridor european este o prioritate europeană şi trebuie să fie şi una naţională, mai ales că finanţarea acestei variante este asigurată prin fonduri europene.
  • +2 (2 voturi)    
    Super! se va dezvolta zona! (Joi, 27 februarie 2020, 16:10)

    Urzitoru [utilizator]

    O veste minunata! Autostrazile nu trebuie sa duca doar in Europa de vest, romanii mai au treaba si la ei acasa, iar reducerea riscului de accident dar si dezvoltarea economica prin mobilitatea crescuta sunt aspecte esentiale societatii noastre!
  • 0 (0 voturi)    
    All inclusive !? (Joi, 27 februarie 2020, 19:54)

    Miky113 [utilizator]

    Pe cand varianta SF+PT+Executie=UMB; si stim o treaba .
    Pana atunci faceti bine si mutati firele de tensiune si groapa de gunoaie de la Alba Iulia ; sau va convin de minune claims' urile pentru extraservicii, si nu faceti nimic ?!


Abonare la comentarii cu RSS



de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului





de zile de la initierea proiectului




Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by