HARTĂ INTERACTIVĂ Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Contract atribuit pe Lotul 3. Constructorul român UMB va construi cei 32 de km

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Drumul Expres Craiova - Pitesti pe tronsoane
Foto: Hotnews
Asocierea de firme românești SA&PE Construct - Spedition UMB - Tehnostrade a câștigat licitația pentru proiectare ași execuția tronsonului 3 (31,75 km) al drumului expres DX12 Craiova - Pitești. UMB, care este constructor și pe tronsonul 2, a câștigat contractul cu o ofertă de 670 mil lei, circa 67% din valoarea estimată la licitație. Săptămâna următoare, conform ministrului Transporturilor, ar urma desemnarea câștigătorului și pe Tronsonul 4 (31,88 km)

„Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - Lider de asociere), cu preţul de 670.717.330,94 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică”, transmite CNAIR.

Valoarea estimată de CNAIR la licitație pentru Tronsonul 3 era de peste 999 milioane de lei.

Durata contractului este de 36 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată este de 10 ani.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Drum Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 3, între localitățile Slatina – Colonești, cu o lungime de 31,75 km.

CNAIR amintește că semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Aflat în vizită în județul Sălaj, acolo unde s-a semnat vineri contractul pentru un lot al autostrăzii Transilvania cu același constructor (UMB), ministrul Transporturilor a anunțat că săptămâna viitoare ar urma să fie anunțată atribuirea contactului și în licitația de pe Tronsonul 4 (31,88 km).

Depunerea ofertelor pentru cele două tronsoane (3 și 4) ale Drumului Expres Craiova - Pitești a fost făcută în februarie anul acesta, după ce o primă licitație lansată în 2017 a fost anulată.

Pentru cele două tronsoane au depus oferte numeroase asocieri de firme predominant din Turcia și din China. Asocierea UMB a licitat la ambele tronsoane.

Tronsonul 3 - Slatina (Valea Mare) - Colonești
Lungime: 31,75 km
Descriere: 2x(2x3,5) m / Acostamente 2x1,5 m / Banda mediana 3,00 m

HARTĂ INTERACTIVĂ - Pe unde trece DX12 - Drumul Expres Craiova - Pitești, pe loturi


>> Click pe traseu pentru informații despre loturi

>> Folosește butoanele „+” și „-” pentru a seta nivelul de zoom. Pe mobil merge și „pinch-to-zoom”.

>> Tronsoanele cu roșu (1 și 2) sunt cele contractate deja/în lucru, iar tronsoanele cu gri (3 și 4) sunt cele aflate acum în licitație.

Vrei să vezi harta mare, într-un tab separat? Click aici.



---

Drumul expres Craiova - Pitești este împărțit în patru loturi, are o lungime totală de 121 de km, prevede două benzi de câte 3,5 metri lățime fiecare, fără bandă de urgență, acostamente de câte 1,5m pe fiecare parte și o bandă mediană cu separator lată de 3 metri.

Licitațiile pentru cele 4 loturi aferente drumului expres Craiova - Pitești au fost lansate încă din iulie 2017, dar doar Tronsoanele 1 și 2 au fost până acum contractate. Tronsoanele 3 și 4 au fost contestate, iar procedura lansată de CNAIR a fost infirmată în instanță încă din 2018.

Pentru tronsoanele 1 și 2, CNAIR a semnat contractele de la finele lui 2018, iar din mai 2019 au început primele lucrări pe șantier.

Tronsonul 1 (17,7 km) este executat de către italienii de la Tirrena Scavi pentru circa 76 de milioane de euro, iar Tronsonul 2 (39,85 km), care va ocoli și orașele Balș și Slatina, este construit de asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL pentru circa 309 milioane de euro. Cele trei contracte au termen 12 luni pentru proiectare și apoi 24 de luni pentru execuție.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8663 vizualizari

  • -3 (3 voturi)    
    LOV si Bordurile Ei (Vineri, 26 iunie 2020, 13:01)

    un domn [utilizator]

    Unde Sunt ?
    • -3 (3 voturi)    
      Nu sunt, nu te-ai prins pana acuma? (Vineri, 26 iunie 2020, 13:50)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      LOV e doar o imagine vanduta naivilor. Lasa ca vin moldovenii sa construiasca in oltenia..
      • -1 (1 vot)    
        Atunci sa mearga la Reconstructia Crucii de Piatra (Vineri, 26 iunie 2020, 14:50)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        Acolo ii calificata
  • -2 (10 voturi)    
    face fata? (Vineri, 26 iunie 2020, 13:05)

    andimi [utilizator]

    ma bucur ca UMB prinde contracte, fac treaba buna si serioasa si banii raman in tara! INSA, vor face oare fata la cate contracte vad ca au luat in ultima vreme? Imi e teama ca lucrurile in traditia romaneasca vor incepe sa scartaie si ori fac rabat la calitate, ori incep sa aiba intarzieri.
    • +3 (9 voturi)    
      Ce ai cu tradiția românească? (Vineri, 26 iunie 2020, 13:36)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Ți-am dat minus pentru-că condamni un popor din cauza a câtorva escroci.Nu este în tradiția poporului român să nu muncească:Nu au muncit alții să facă ce avem.
    • +5 (9 voturi)    
      mda (Vineri, 26 iunie 2020, 13:59)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      da.. lasa ca`s mai buni italienii sau grecii care pana acum incepeau lucrari si apoi plecau acasa...

      UMB a facut si face lucrari bune, dintre cele care imi aduc aminte:

      - DN2 sau E85 reabilitat de pe la focsani la roman
      - E578 - sau drumul secuimii de la Sf Gheorghe pana la Reghin
      - autostrada la Gilau
      - A1, celebrul deal al liliecilor care a fost un cosmar pentru orice constructor... idiotii care au facut SF-ul, au luat monstre la 2km de acel deal.. si au zis ca pur si simplu pot sa taie un deal usor..
      - DN10 - Intorsura Buzaului
      - A3 de la bucuresti la ploiesti
      - E58 de la Gura Humorului la Vatra Dornei
      etc
      • +1 (3 voturi)    
        constructori buni (Vineri, 26 iunie 2020, 18:40)

        hopilau [anonim] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Da, ma alatur parerii lui soulsearcher

        Nu cred ca e o problema pt. noi sa construim sosele, am construit de zeci de ani baraje hidrografice care stau in picioare si acum.. am construit rafinarii, etc. in tara si lume...doar ca cele mai bune sosele parcurse de mine sunt cele facute intre Bistrita si Vatra Dornei (poate si continuarea spre Gura Humorul e facuta de aceeasi firma, dar nu-s sigur) si Focsani-Lepsa..si din ce am vazut la noi si in alte tari, dintre toate firmele Strabag lucreaza cel mai rapid si calitativ...cind altii de abia au terminat juma sau nici atit, ei au terminat de mult lotul alocat lor din autostrada Tg. Mures-Cluj...
      • +3 (3 voturi)    
        raspund pentru toti (Vineri, 26 iunie 2020, 23:53)

        andimi [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        da, UMB a facut toate aceste drumuri, dar nu le-a facut O DATA, intr-un singur an, ci intr-un deceniu! Acum are n contracte de facut in urmatorii 2-3 ani, eu m-as bucura sa faca fata.
        • 0 (0 voturi)    
          mda (Luni, 29 iunie 2020, 14:08)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui andimi

          am vazut ca sunt dotati, au tehnica si tot felul de utilaje

          forta de munca nu prea au... ca prin toate sectoarele din Romania
    • +4 (4 voturi)    
      Eu am incredere in umb (Vineri, 26 iunie 2020, 14:00)

      DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui andimi

      daca are contracte poate angaja mai multi oameni inclusiv "inghitii" firme care nu au contrate. Se poate face din ce in ce mai mare. Pana acum UMB nu a dezamagit deci sa avem incredere. Iar la Craiova-Pitesti au deja organizarea de santier de la Tronsonul 2, rezolvata o buna parte din logistica, urmeaza sa mute si fabrica de grinzi de la Bacau pe acest lot (tocmai au pus ultimele grinzi la mega podul peste Bistrita) deci chiar sunt toate premizele sa faca treaba buna. Mai ciudate par a fi loturile de pe A3 de langa Salaj. Cativa km contractati intre 2 campuri care vor ramane muzeu. Probabil acolo nu se vor grabii cu lucrarile.
  • -2 (2 voturi)    
    5 milioane de euro / km la campie, fara poduri? (Sâmbătă, 27 iunie 2020, 2:25)

    jorj_bv [utilizator]

    scump ... si va fi prost ... cum dracu' numai securisti pot castiga? mai bine decat Bechtel, dar nu foarte departe


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by