1. ASOCIEREA STRABAG SRL -ACCIONA CONSTRUCCION SA)
2. ASOCIEREA AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.) - RIZZANI DE ECCHER SA
3. ASOCIEREA ASTALDI SPA - TANCRAD SRL
4. IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA
5. TERNA TOURIST TECHNICAL AND MARITIME SOCIETE ANONYME
6. CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION (CCECC) - CHINA RAILWAY 14TH BUREAU GROUP CO LTD
7. CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LTD- DIMEX-2000 COMPANY S.R.L.
8. CHINA STATE CONSTRUCTION ENGINEERING CORPORATION LTD
9. HUNAN PROVINCIAL COMMUNICATIONS PLANNING, SURVEY & DESIGN INSTITUTE CO., LTD
10. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S.
11. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
12. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
13. POWER CONSTRUCTION CORPORATION OF CHINA LIMITED - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI. - POWERCHINA ROADBRIDGE GROUP CO., LTD
14. REC ULUSLARARASI İNŞAAT YATIRIM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ - ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş.
15. TEKFEN İNŞAAT VE TESISAT A.Ş. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION CO., INC.) - DOGUS INSAAT VE TICARET A.S

---
Tunel, noduri rutiere, lucrări de artă
Lotul 3 va avea două noduri rutiere, după cum urmează:
- Nod rutier Cornetu km 44+895 (Km 39+973.51 SF 2008), conexiune DJ 703M
- Nod rutier Valeni km 74+228 (Km 69+ 324 SF 2008), conexiune DN 7D (DJ 678A);
Lățimea tunelurilor este proiectată cu o parte carosabilă de 8.5 m lățime pentru tuneluri cu două benzi, constând într-o bandă rapidă de 3.5 m + 0.5 m, o bandă lentă de 3.5 + 1.0 m și trotuare.
Tunelul va fi cu două galerii, câte o galerie pe sens, cu două benzi de 7 metri.

Lotul de autostradă va trece peste diverse văi și râuri pe nu mai puțin de 48 de poduri, iar peste autostradă de-a lungul ei vor fi construite 6 pasaje.
La Călinești, pe Valea Oltului, va fi realizat și un ecoduct de circa 220 de metri pentru a permite deplasarea animalelor sălbatice pe deasupra autostrăzii.
Traseul autostrăzii A1 Sibiu - Pitești, lotul 3
Platforma standard a autostrăzii:
- platforma: 26 m
- partea carosabila (2 cai unidirectionale): 2 x 2 x 3.75 m
- zona mediana: 3 m
- benzi de ghidare: 4 x 0.5 m
- benzi de stationare de urgenta: 2 x 2.5 m
- acostament: 2 x 0.5 m
„CNAIR se pregătește să anuleze licitația pentru finalizarea Autostrăzii Lugoj-Deva, după ce a lansat respectiva licitație în iulie 2019 și a ținut-o suspendată mai bine de un an din cauza lipsurilor majore din documentația tehnică.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/pro-infrastructura-cnair-vrea-sa-anuleze-licitatia-pentru-finalizarea-autostrazii-lugoj-deva-romania-ar-putea-da-inapoi-toti-banii-ue-1408352
nu am votat niciodata cu PSD ci doar cu PNL
acum ca te-am lamurit in legatura cu convingerile mele politice iti spun ca nu e acceptabil ca un guvern LIBERAL sau de oricare alta culoare sa nu fie in stare macar sa inceapa lucrarile la cei 13 KM de autostrada lipsa
nu sa termine lucrarile ci macar sa le inceapa, ei nu sunt in stare nici de atat. PSD e cancerul romaniei asta se stie deci nici nu ma mai refer la ei.
dar astia de la PNL au resusit dupa 1 an de guvernare doar sa rezilieze un contract semnat in 2019.
in 2020 il reziliaza, in 2021 probabil semneaza altul si in 2022 se apuca de treaba, ti se pare OK? 13 KM, PE CAMPIE !!!
Putem sa o stim si noi ?
Putea sa fie facut pe fonduri europene, momentan este mort proiectul.
Se agita acum inainte de campanie, in timp ce ministrul transporturilor omoara oameni cu jeepanul.
PNL / PSD / PMP nu o sa faca altceva decat sa fure in tara asta.
Poate ar trebui lansate mai multe proiecte in acelasi timp, invitati cativa constructori din Elvetia, Germania, Franta si Austria, date termene, si pusi sa-si aleaga. Atati bani va dam, atunci trebuie sa fie gata. N-au decat sa-si gaseasca asociati in Romania ca doar nu o sa vina cu muncitori din Germania. in maxim 10 ani am avea si autostrazi si cai ferate.
iti dai seama ca trebuie sa-si faca echipe care sa bata pe la usile ministerelor in functie de cine vine la guvernare...
pointless....
O sa apara tot felul de intarzieri si "pasuiri" ale guvernantilor, doar cu scopul ca unul (companiile) dintre cei care depun oferte, vor putea finaliza lucrarea. Pe principiul "mai bine sa se faca de cineva, decat deloc"! Deci, "hai sa facem proiectul si vedem ce va fi pe parcurs, romanii au nevoie de drumul asta, deci, sa ii <<sugem >> de bani, ca bani o sa fie, au destui, de la Guvern sau de la UE"!!!
Mark my words! 20 years from now, maybe!
oh.... stai ca este weekend in RO... nu-i un moment tocmai bun sa vorbim despre munca.
Asociatia PRO Infrastructura la fel.
Dar PNL si CNAIR nu cum sa inteleaga pentru ca sunt toti angajati pe pile, fara competente si nu nimic in comun cu domeniul.
Scopul lor esta sa fure cat mai multi bani din fiecare proiect.
multi din ceilalrti participa si subcontracteaza sclavilor autohtoni,ca asa e la noi,daca e austriac,e bun,daca e italian,e bun,daca e roman,e o problema,se mai verifica si la DNA si alte talpi !
daca adunati toate utilajele austriecilor,italienilor si le raportezi la ce lucrari au de executat,ar fi mari surprize,ei ,si cu asta ,tot participa,castiga si subcontracteaza!
eu unul n-am incredere decat daca l-ar face la campie pe drum drept.. unde nu are cum sa cada tunelul pe tine sau podul cu totul
poduri suspendate,porturi,cale ferata pe permafrost ,cai ferate si trenuri rapide la care ,inafara de vreo 5 tari,ceilalti le-au vazut in poze,aici includ si sua!
daca acesta lucrare s-ar fi executat in China,2 ani era un termen sa aiba si ei liber de sf andrei,maria,paraschiva si alte sarbatori ale unor facatoare de minuni,dar nu in RO!
ohh wait, la ei toate informatiile sunt cenzurate :DDDDDD
ai vazut autostrazi facute de hitler acu 70 ani ? sau la americani ?
chinezii abea le-au legat intre ele.. ai rabdare :DD
2. Ce-am auzit e ca s-ar fi prabusit Hitler, nu autostrazile facute in timpul lui.
3. Am rabdare. Te rog sa ma anunti cand va fi cazul; sunt cu ochii pe H.N.
aia buni au plecat pe afara.. ii vedem cand fac astia de la protv reportaje de 1 decembrie in fiecare an..
si ne mandrim cu ei, ca sunt prin afara, mari oameni si mari specialisti :DDDDD
fereasca-ne dumnezeu.. am 35 ani, si nici daca mai traiesc in 50, nu mai apuc sa vad/aud despre autostrazi peste carpati prin romania...
Va fi folosit ca drum tehnologic pt realizarea autostrăzii, apoi ca variantă în caz de blocare a autostrăzii ( accidente, alunecări de teren, reparații capitale), dar CEL MAI IMPORTANT , va fi legătura între loturile 1, 2 și 5, care vor fi gata mult înaintea loturilor 3 și 4. Altfel vom avea loturi MUZEU.
E un drum de munte, nu va fi pe 4 benzi și nici cu 80-90km/h.
Să nu uităm că e un drum național, nu comunal, nu județean.
86.000 km de autostrăzi și drumuri expres au presupus construirea unui nr. foarte mare de poduri, viaducte, tuneluri, multe din acestea în topul mondial al realizărilor în domeniu.
Cu toată politichia noastră superstrategistă (sau struțistă ?) , poate că n-ar fi rău ca cei din țara cu uriașe investiții în infrastructură să arate ce știu și ce pot, mai ales că Renault s-ar putea să-și piardă răbdarea...
Argumentul principal pt o lucrare corespunzător făcută, cu respectarea termenului și prețului ar trebui să fie , pe lângă cost, ce și cât ai făcut înainte: de dificultate asemănătoare, cost comparabil , respectarea termenelor, durabilitate.
Reveniti-va, ca doar nu sunteti in tara dumneavoastra sa facet ce vreti!