Cine este Cătălin Drulă, propus noul Ministru al Transporturilor: „Forumistul” care i-a contrat pe miniștrii PSD când au vrut să elimine din pix autostrada Sibiu - Pitești din MasterPlan, fondator al Asociației Pro Infrastructura

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 22 decembrie 2020, 22:04 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole


Cătălin Drulă
Foto: Facebook
Cătălin Drulă, cel propus de USR-Plus pentru funcția de Ministru al Transporturilor, are 39 de ani și este la baza un IT-ist - un inginer software care până nu cu mulți ani în urmă nu avea mai deloc treabă cu infrastructura. „M-am întrebat de ce nu avem autostrăzi şi şosele ca în Occident”, spunea Drulă atunci când, alături de alți forumiști pasionați de infrastructură, fonda Asociația Pro Infrastructura, devenită între timp una din cele mai active și credibile voci din societatea civilă pe domeniu. Ulterior Drulă a intrat în USR și a activat ca deputat în Comisia de Transporturi. Timp de mai bine de șase-șapte ani Drulă a fost mereu o voce foarte acidă la adresa tuturor miniștrilor care s-au perindat pe la Transporturi. Acum, Drulă ar putea ajunge tocmai în locul celor pe care i-a criticat în tot acest timp.


Când „forumistul” Drulă l-a contrat pe ministrul Rus de la PSD pe tema proiectelor schimbate din pix în MasterPlan. Rus: „Să fim serioși, prietene, țara asta nu a trăit din fonduri europene de când e România”


În toamna lui 2014, când social-democratul Ioan Rus conducea ministerul, la Transporturi era organizată o dezbatere publică pe tema Master Planului General de Transport, „Biblia Transporturilor” în relația România-Comisia Europeană.

Rus prezenta de la tribuna sălii de conferință de la Ministerul Transporturilor o formă a Master Planului cu tot felul de proiecte modificate sau improvizate, cazul cel mai flagrant fiind al autostrăzii Sibiu-Pitești, retrogradată din pix ca drum expres, asta după ce anterior Dan Șova încercase chiar să scoată proiectul Sibiu-Pitești cu totul de pe harta autostrăzilor, în dauna variantei Comarnic-Brașov realizată în regim de parteneriat public privat, un pariul electoral pe atunci al premierului Ponta.

Dezabaterea de la minister a început de fapt cu un monolog lung al ministrului Rus, în care acesta prezenta proiecte ce păreau a fi deja bătute în cuie și dădea soluții și răspunsuri de parcă nu mai era cazul pentru prea multe dezbateri.

La un moment dat, din sală se ridică cineva și, fără microfon, strigă către Ministrul Rus să renunțe la acea mascaradă și să permită cu adevărat o dezbatere asupra proiectelor din Master Plan. Cel care luase cuvântul așa de abrupt și total neprotocolar era tocmai Cătălin Drulă, pentru mulți din sală un necunoscut. Pentru cele câteva autorități de la Transporturi de la „prezidiu”, Drulă era știut ca fiind un ghimpe-n coastă.


Captură foto: Știrile Pro TV

Drulă ceruse, printre altele, ca pentru proiectele prezentate să se pună mai mare accent pe folosirea fondurilor europene, în condițiile în care banii de la buget nu sunt mulți. Ioan Rus, zeflemitor, i-a răspuns: „Să fim serioși, prietene, țara asta nu a trăit din fonduri europene de când e România. Nu stăm exclusiv la mâna fondurilor europene. Vom trăi din bănuții noștri”.

Fondator al Asociației Pro Infrastructura, consilier al premierului Cioloș pe infrastructură și deputat USR de Timiș

De mai bine de un an până la acel moment, Cătălin Drulă, un inginer software la bază, dăduse voce comunității de forumiști pasionați de infrastructură ce se coagulase pe platforma peundemerg.ro.

În timpul mandatului cu un bilanț catastrofal al lui Dan Șova la Transporturi, Drulă și comunitatea forumiștilor de pe forumul peundemerg.ro au fost singura voce din societatea civilă care i-au făcut o opoziție reală și credibilă și au parat prin luări de poziție pe cifre și cu argumente mare parte din modificările nocive pe care Șova le împingea în discursul public prin diverse locuri din presă.

Cazul Pitești - Sibiu vs. Comarnic - Brașov e doar un exemplu, protestul „Vrem Autostrada Sibiu - Pitești” organizat de forumiști fiind la acel moment unul emblematic pentru hăul creat între aroganța Transporturilor și tânăra societate civilă pe domeniul infrastructurii.

Câteva luni după acea dezbatere aprinsă de la Ministerul Transporturilor, în condițiile în care autoritățile nu au mai prezentat public și ce strategie au chiar prin care să facă proiectele din Master Plan, Cătălin Drulă prezenta, din partea aceleiași comunități, o strategie simplă și coerentă pentru cum s-ar putea implementa proiectele rutiere esențiale pentru România.

În mai 2015, Drulă și alți câțiva membri ai comunității peundemerg.ro fondau Asociația Pro Infrastructura (API), prima asociație din socitatea civilă axată strict pe monitorizarea proiectelor de infrastructură și care, de atunci, a devenit cea mai vizibilă și credibilă voce din domeniu.

„M-am întrebat de ce nu avem autostrăzi şi şosele ca în Occident şi apoi, întrebare după întrebare, am realizat împreună cu alţi prieteni un forum de discuţii, www.peundemerg.ro. De anul acesta ne-am constituit într-un ONG“, spunea Drulă pe atunci.

După căderea guvernului Ponta, în noiembrie 2015, Drulă era unul dintre cei 20 de reprezentanți ai societății civile chemați la Cotroceni la discuții cu președintele Klaus Iohannis. În acele zile, în care se discuta mult despre un guvern de tehnocrați și persoane apolitice, Drulă apărea pe mai multe liste neoficiale ca un posibil candidat la funcția de ministru al Transporturilor.

Odată cu conturarea guvernului Cioloș, Drulă era cooptat în funcția de consilier personal al premierului pe probleme de infrastructură și ceda orice poziție în cadrul asociației Pro Infrastructura.

Reclamat la DNA de angajați ai Companiei de Autostrăzi pentru prea multă transparență

Timp de circa 10 luni cât a ocupat funcția de consilier al premierului Cioloș, Drulă a fost adesea în contre cu conducerea Companiei de Drumuri și cu miniștrii Transporturilor care s-au perdinat pe tema implementării unor proiecte de infrastructură.

Din acea perioadă merită de amintit și un alt episod: Drulă a fost reclamat la DNA de către unii angajați ai Companiei de Drumuri pentru prea multă... transparență. Drulă comunicase pe Facebook care e stadiul proiectelor de pe Centura București.

În octombrie 2016 Drulă renunța la funcția sa de consilier al premeirului Cioloș și anunța că intră în USR și candidează pentru un loc la Camera Deputaților. Drulă a intrat în Parlament și a fost atât membru în Comisia de Transporturi, cât și președinte al Comisiei de pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor.

Propus de Barna pentru funcția de comisar european: „Și-a petrecut mii de ore studiind proiecte de autostrăzi, comparând, scriind analize, organizând campanii publice pentru o administrare eficientă a banilor publici destinați infrastructurii rutiere


În septembrie 2019, când România își definitiva propunerea pentru postul de comisar european, Dan Barna îl propunea pe Cătălin Drulă pe postul de comisar european pentru Transporturi.

„Înainte de a fi politician, înainte de a fi userist, înainte de a fi ales în Parlamentul național, Cătălin a fost un activist pro-infrastructură. Și-a petrecut mii de ore studiind proiecte de autostrăzi, comparând, scriind analize, organizând campanii publice pentru o administrare eficientă a banilor publici destinați infrastructurii rutiere. A atras atenția când proiectele trenau, a avut curajul să recunoască când lucrurile mergeau bine, a insistat pentru integrarea României în UE și din acest punct de vedere (uitați-vă doar la o hartă a autostrăzilor europene care să cuprindă și România și veți înțelege de ce folosesc cuvântul «integrare»!). Este coerent, onest și cu o fantastică putere de muncă. Știu asta pentru că e unul dintre artizanii mai multor proiecte la care mulți români au zis «Da». Nu le enumăr aici pentru că nu promovez un membru al USR sau PLUS, ci pur și simplu un om care ia în serios fiecare proiect în care acceptă să intre”, afirma Barna la acel moment.



---

IT-ist cu licență și master în informatică la Universitatea din Toronto

La bază, Cătălin Drulă (39 de ani) este inginer software care și-a obținut licența în informatică la Universitatea din Toronto, Canada între 1999 și 2002, pe baza unei burse după ce anterior fusese olimpic la informatică, absolvent al liceului de informatică Tudor Vianu din București.

În perioada 2004 - 2005, Drulă a urmat un Stagiu de cercetare pentru teza de master la Institut National Polytechnique de Grenoble, într-un program de schimb cu Universitatea din Toronto, după cum scrie și ClubFeroviar.ro. Apoi a obținut un master în Informatică (Master of Science in Computer Science) la aceeași Universitate din Toronto.

Potrivit ultimei sale declarații de avere, Drulă nu are nicio clădire în proprietate, ci doar un teren intravilan la Mogoșoaia, județul Ilfov, cu o suprafață de 1.490 mp.

Drulă deține un autoturism BMW din 2012, mai multe sume de bani în conturi la bănci și în fonduri de investiții, precum și acțiuni cumpărate la mai multe companii. În ultimul an, de la companiile listate la bursă, a obținut dividende de 1.250 de lei.

Înainte să intre în zona administrației și în politică, Drulă a lucrat în privat și, după cum povestește chiar el, a lucrat la dezvoltarea unei platforme ce permite comunicarea necesarului de sânge pentru transfuzie prin telefonul mobil și livrarea acestuia prin drone la distanțe de până la 70 km, sistem devenit operațional în Rwanda.

Drulă, care declară în CV că vorbește fluent engleza, conversațional franceza și la nivel de începător Germana, încă este membru al comunității de pasionați de infrastructură de pe forumul peundemerg.ro, loc în care postează frecvent și intră în discuții cu cei de acolo.

Vezi aici CV-ul lui Cătălin Drulă.

În activitatea sa parlamentarul din primul mandat (2016-2020), Drulă a avut 205 luari de cuvânt în plen și 27 de luări de cuvânt în Biroul Permanent. Din primăvara lui 2020 Drulă a devenit liderul deputaților USR.

Drulă a avut 79 de propuneri legislative, din care 13 au fost promulgate ca legi. A avut în total 93 de interpelări și întrebări adresate miniștrilor sau altor autorități.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















56348 vizualizari

  • +43 (61 voturi)    
    O veste (Marţi, 22 decembrie 2020, 22:06)

    mitg [utilizator]

    Mega nemaipomenit de buna.
    • -57 (75 voturi)    
      Tipul (Marţi, 22 decembrie 2020, 22:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Este nitzel impostor, nu mult, doar nitzel
      • +19 (29 voturi)    
        Ei,daca o spui tu,te credem (Marţi, 22 decembrie 2020, 22:38)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        auzi,da' daca tot pricepi, ceva numere nu poti ''aproxima''???Ma multumesc si cu 5 din 6.Ca e potu' mare de sarbatori.Nu gratis,dau si eu o ciunga,acolo.
        • -1 (9 voturi)    
          investitii in infrastructura?! (Miercuri, 23 decembrie 2020, 10:35)

          wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

          nu se poate vorbi de reforme, investitii si de planuri de viitor, atat timp cat nu se taie toate pensiile speciale! iar sa vorbesti de desfiintarea pensiilor speciale fara sa te atingi de institutiile de forta unde sunt peste 95% din pensiile speciale, si tot acolo se si iese la pensie la varste fragede... te facide ras! mai bine nu schimbi nimic! TOTI PE CONTRIBUTIVITATE!
          foarte tare si foarte adevarat articolul:http://suplimentuldecultura.ro/6350/romanii-e-destepti-trai-de-apv-ist/
      • +15 (25 voturi)    
        poate il regreti pe Sova? (Marţi, 22 decembrie 2020, 22:42)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Acim pe bune, cred ca dincolo de ura ta fata de tot ce inseamna Rusia mai ai niste probleme de rezolvat. Poate ne explici de ce e impostor. Poate stii ceva ce noi nu stim.
        • -11 (19 voturi)    
          La Vremea Potrivita (Marţi, 22 decembrie 2020, 23:07)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Cand era sef la Comisia IT....la vremea potrivita
          P.s - respect comentariul tau de Buna Credinta !
          • -6 (6 voturi)    
            Vezi ca e rauflata cestiunea monser, (Marţi, 22 decembrie 2020, 23:20)

            1anonim [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Mai citeste..
      • +13 (17 voturi)    
        De ce e impostor ? (Miercuri, 23 decembrie 2020, 8:34)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sau arunci cuvinte asa ca esti votantul altui partid ? Personal, desi am criticat de multe ori USRPLUS, nu pot sa nu remarc ca ministrii USR ( cu toate ca existau in partid si optiuni mai bune) sunt mult, mult peste ce au livrat PSD si PNL.
        • -6 (12 voturi)    
          Evident ( comparația cu pnl e aiurea ) (Miercuri, 23 decembrie 2020, 9:07)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Agenda lui DRULA in perioada 2016-2020 nu era tocmai transparentă ( cum clamează articolul le faptele de vitejie când era oengist)
    • -26 (38 voturi)    
      asa zic si eu (Marţi, 22 decembrie 2020, 22:22)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      peste 4 ani ma voi plictisi de la atata mers pe autostrazi....
      • +10 (14 voturi)    
        hai ca au mai miscat cate ceva (Miercuri, 23 decembrie 2020, 8:35)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        au inaugurat cateva cioturi, se lucreaza la tronsonul I de la Sibiu-Pitesti, se lucreaza intens la centura de sud a Bucurestiului...nu zic ca e bine, dar fata de timpurile lui Dan Sova si ale PSD-ului e un pas inainte.
      • +11 (13 voturi)    
        Dacă nu știi.Taci. (Miercuri, 23 decembrie 2020, 8:48)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        Autostrăzile nu sunt pentru mers(pe jos),că dai în plictiseală.Autostrăzile sunt pentru circulat cu auto.Când circuli cu auto nu te plictisești,că mori.Trebuie să fii atent la drum,că plictiseala te adoarme.
  • +24 (36 voturi)    
    In sfarsit... (Marţi, 22 decembrie 2020, 22:17)

    Andreas1256 [utilizator]

    ...mi se indeplineste o dorinta! :)
  • +5 (29 voturi)    
    în sfîrșit (Marţi, 22 decembrie 2020, 23:01)

    di livio [utilizator]

    niște oameni pe care pot să-i văd și să-i ascult fără să mă enervez...am zis oameni nu politicieni, sper din tot sufletu să nu devină și ăștia politruci gen fikusz...da vor avea viață grea cu lucovizii peneliști
  • -25 (31 voturi)    
    Va plati impozit pe salariul de ministru? (Miercuri, 23 decembrie 2020, 0:23)

    cenzuratul [utilizator]

    El fiind ITist...
    • +18 (20 voturi)    
      daca taceai... (Miercuri, 23 decembrie 2020, 7:43)

      AM1981 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      ....nu isi dadea nimeni seama ca esti prost informat.
      Doar daca lucrezi la o firma in domeniu (un anumit cod CAEN) si esti angajat pe un post de "IT-st" (adica un anumit cod COR) esti exceptat.
      Ca ministru sau ca lucrezi ca parlamentar nu te scutește de plata impozitului. Desi daca mai aveam 4 ani de PSD probabil ca erau scutiti de la orice taxa.
    • +12 (14 voturi)    
      Sunt convins (Miercuri, 23 decembrie 2020, 8:11)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Sunt convins că știți că scutirea pe salariile din IT se aplică pentru veniturile din dezvoltarea de programe, în firme care au un prag de cifra de afaceri din acest segment. Oare e greu să fii așa de kkt sau vine așa... natural?
    • +13 (19 voturi)    
      Platestes ca parlamentar (Miercuri, 23 decembrie 2020, 8:31)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Din cate stiu a lucrat ca IT-ist in SUA. Sigur acolo a platit. In rest, ministrii USR sunt dpdv caliitativ mult peste ai PNL.
  • +21 (31 voturi)    
    cea mai buna veste (Miercuri, 23 decembrie 2020, 0:44)

    Bokila [utilizator]

    de ani buni toate informatiile corecte, riguros exacte si verificate, despre proiectele de infrastructura in toate fazele le-am avut de la ONG-ul PROINFRASTRUCTURA coordonat de domnul Drula.
    Mult succes!
  • +6 (14 voturi)    
    Pare sa fie omul cel mai potrivit pt a fi ministru (Miercuri, 23 decembrie 2020, 7:22)

    Susufler0 [utilizator]

    din ACEST guvern !

    PS. Evident, nu iau in calcul ministerele d-lui Presedinte.
  • -19 (27 voturi)    
    Licenta si Master IT la Toronto... (Miercuri, 23 decembrie 2020, 8:50)

    Tambrian [utilizator]

    Unde a facut liceul domnul Drula?
    O licenta si un master la Toronto in IT nu sunt nimic daca nu se precizeaza care este universitatea. A fost cumva o universitate cu program de studiu on line? Pe bani sau cu bursa?
    A lucrat domnul Drula in IT pe undeva? Sau si-a tras o asociatie (stiti celebrele note din HotNews cu drona proInfrastructura pe autostrazile in constructie.....(erau mici smecherii??)) si s-a format aici ca specialist IT in sosele,drumuri, poduri si rezistenta materialelor. Mult succes si atentie ca la 40 de ani tentatia de a te da mare este extrem de mare
    • +11 (13 voturi)    
      Universitatea este precizata (Miercuri, 23 decembrie 2020, 9:50)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      = este Universitatea din Toronto; computer say: no. 1 in Canada si rank 23 in lume.
      Stiu ca ustura pentru psdisti, dupa un dinozaur cinic precum Ioan Rus sau un iresponsabil abulic precum Dan Sova, care au fost atat de reprzentativi pentru ei !
      In total, Romania in ultimii 20 de ani a avut 20 bucati aflati sub un numar de 11 prim-ministrii (doar cei votati in Parlament, fara interimari).
      In Germania in acest timp au fost la transp. 6 min. aflati sub 2 prim-ministrii.
    • +6 (10 voturi)    
      esti chior? (Miercuri, 23 decembrie 2020, 9:52)

      Amirea [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      Ba daca nu te duce capul macar sa arunci un ochi pe articol in totalitate nu mai comenta.
      E descris foarte clar ba mai mult ai si CV ul atasat.
      Cand vrei sa fii ignorant cacanar iti iese.
    • +6 (10 voturi)    
      scrie in articol (Miercuri, 23 decembrie 2020, 9:55)

      unacare [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      Domnul Drula este absolvent al liceului Tudor Vianu, liceu cu profil de informatica si unde sunt intra copii exceptionali.
      • +2 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 23 decembrie 2020, 17:42)

        [anonim] i-a raspuns lui unacare

    • +3 (7 voturi)    
      Pre-Cambriene, un master la SNSPA si doctorat (Miercuri, 23 decembrie 2020, 16:39)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      La Academia Mihai Viteazul erau mai in regula nu?
      Acum comisia de inalte studii a PSD-ului se pricepe si la evaluat Universitatile canadiene, ca pe-astea de la noi le-au umplut cu competenti.
  • +3 (13 voturi)    
    Cineva ales bine ! (Miercuri, 23 decembrie 2020, 9:21)

    Cugetator [utilizator]

    Nu pot spune ca imi este foarte clara gestatia si politica USR , dar si in acest caz pare o propunere competenta; desi probabil ca va fi atacat pentru numele lui, de cei care nu prea au habar de nici un domeniu , dar iubesc bancurile stupide . Sper ca va intelege clar ca nu prea trebuiesc risipite eforturi si fonduri pentru inceperea multor autostrazi , cerute din nationalisme locale si se va concentra pe cea mai grea de realizat , dar absolut sigur cea mai necesara, adica cea spre Nadlac, care sa asigure legatura economica si turistica cu Europa !
  • +3 (7 voturi)    
    ..dă Doamne!, poate ne urnim.. (Miercuri, 23 decembrie 2020, 11:33)

    mgexpert [utilizator]

    ..cică fiecare aleargă după ce nu are, unii după bani, alții după onoare..

    Sunt nerăbdător să văd ce poate să facă un om inteligent(IT-ul presupune asta), implicat(CV-ul o confirmă) și(până la proba contrarie..) onest, atunci când ajunge la putere. Pentru că(nu-i așa?) puterea corupe..

    Liberalismul recunoaște cinstit că omul caută să obțină profitul maxim, cu efort minim, dincolo de bla-bla-urile cu conștiința, facerea de bine și patriotismul.

    Și atunci, accept să tragă și pentru el, dar să lase ceva în urmă și pentru noi, plebea cu ștampila în dotare..
  • -5 (7 voturi)    
    va fi (Miercuri, 23 decembrie 2020, 12:43)

    gicutotala [utilizator]

    terminat
  • +3 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 23 decembrie 2020, 17:37)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    Bun (Miercuri, 23 decembrie 2020, 19:21)

    Gargara3 [utilizator]

    In sfarsit un ministru al transporturilor care va sti in fiecare clipa ce se intampla pe santiere si poate lua masuri.Sa fie un ceas bun !
  • +1 (1 vot)    
    ar fi bine (Miercuri, 23 decembrie 2020, 22:42)

    martel55 [utilizator]

    ca pentur drula infrastructura s anu insemne doar autostrazi ci in egala masura reteaua feroviara, care are nevoie, chiar mai mult decat ce rutiera, de fonsuri suficiente pentru mentenanta, pe langa liniile refacute in pas d emel cu bani europeni fiind absoluta nevoie de intretinerea celorlalte lini la viteza proiectata cel putin....pe de alta aprte, vom vedea in 2-3 luni daca chiar vrea sa faca ceva, hartia de turnesol fiind spargerea buboiului de CNAIR si darea afara a tuturor incopenentilor si poate chiar coruptilor de acolo....daca nu face asta ca prim act ca ministru, e clar ca e chiar asa de pus pe treaba cum pretinde, cunaceeasi incapabili de atataia ani la CNAIR s-a dovedit cu prisosinta ca nu se poate face treaba
  • 0 (0 voturi)    
    autostrada (Vineri, 25 decembrie 2020, 20:55)

    atc [utilizator]

    HN / Martie 2015:
    "Strategia de Implementare a autostrazilor pe perioada 2014 - 2022 a fost realizata in detaliu de catre Catalin Drula. Astfel, conform Strategiei neoficiale, Autostrazile si Drumurile expres ce ar putea fi construite pana in 2022 sunt urmatoarele:

    - CB (centura actuala a Bucurestiului) Sud: 35km
    - A1 Sibiu - Pitesti: 117km
    - A7/DX Ploiesti (Dumbrava) - Buzau - Focsani
    - Bacau - Pascani: 328km
    - A8 Tirgu Neamt - Iasi - Ungheni: 135km
    - A3 Nadaselu (Cluj) - Bors: 168km
    - A3 Comarnic - Brasov: 58km
    - A0 (inelul de autostrada al Bucurestiului) Nord: 53km
    - A12 Pitesti - Craiova: 124km", adica, realizarea a 1018 km./ 8 ani, adica 127 km./ an?!?!

    Comparand cu ce proiecte s-au realizat in aceasta perioada ( 2015 - 2020 cu guvernari PSD, PNL, Ciolos), vedem ca dl. Drula a fost un vizionar (in sensul ca a nimerit-o cu Strategia lui in gard). Sa credem ca s-a mai dumirit cum vine treaba, si ca forta Romaniei actuale este de cca. 40 -50 km./ an de autostrazi? Doamne-ajuta!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by