Salariile din Metrorex: Peste 80% din cei aproape 6.000 de angajați iau în mână peste 5.000 de lei / Un sfert dintre angajați au net pe lună peste 1.500 de euro. Toți angajații primesc „spor de tunel”

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Salariile de la Metrorex
Foto: Hotnews
Directorii mari din Metrorex și unii șefi de serviciu câștigă în fiecare lună între 10.000 și 12.000 de lei net, iar cel mai mare salariu în mână din companie este de aproape 15.000 de lei, potrivit unui document cu toate cele aproape 6.000 de salarii din Metrorex obținut de HotNews.ro. Cele mai mici salarii în mână din Metrorex sunt în jur de 3-4.000 de lei. Ministrul Transporturilor anunța recent că sindicaliștii și-au negociat creșteri salariale în 2020, în condițiile în care compania nu-și acoperă bugetul decât 30% din venituri proprii.

Din 5.678 de persoane salariate de la Metrou, 4.533 (80%) au salariu net, în mână, de peste 5.000 de lei, iar aproape 1.478 (26%) de persoane iau în mână peste 7.260 de lei (circa 1.500 de euro), potrivit unui document cu toate salariile de la metrou consultat de HotNews.ro.

Directorii mari și mai mulți șefi de serviciu au salarii nete de peste 10-11.000 de lei, cel mai mare salariu fiind de 14.641 de lei pentru un post de șef serviciu. Directorii au un salariu în mână de 12.945 de lei.

Toți angajații primesc un „spor de tunel” de circa 20% agreat prin contractul colectiv de muncă, conform documentului obținut de HotNews.ro.

Alte posturi de șef de serviciu au salarii nete de circa 10.000 de lei, iar mulți șefi de birou primesc în mână peste 8.500 de lei.

Click pe poză pt mărire



Printre sporurile calculate pentru salariile angajaților de la metrou se numără „sporul de tunel” (20%-40%), spor de condiții nocive (noxe) (10%), spor de zile festive (weekend & sărbători legale) (100%), spor de noapte (25%), spor de conducere formație, spor doctorat, precum și sporul de vechime (până la 25%).

Posturile de consilieri ai Directorului general sunt remunerate NET cu 9.417 lei, cu tot cu „sporul de tunel” de 20%.

De remarcat că din totalul de 5.681 de persoane salariate, 5.156 primesc spor de condiții nocive (NOXE), acesta fiind cuprins de la câteva sute de lei până la 1.000 de lei.

Posturile de administratori baze de date primesc un salariu net de 9.196 de lei, inclusiv cu sporul de condiții nocive. Contabilii șefi și șefi secretari adjuncți primesc în mână peste 9.100 de lei.

Un lăcătuș are peste 8.600 de lei, la fel aproape ca un șef de birou administrativ.


Click pe poză pt mărire



Trebuie precizat că numeroase posturi remunerate cu sume între 6.000 și 10.000 de lei sunt cele direct implicate în lucrul din tuneluri, de ingineri, mecanici, electricieni, tinichigii sau maiștri.

În schimb, responsabilul cu protecția datelor personale are un salariu net de 6.691 de lei, la fel ca un laborant sau precum primesc și unii consilieri juridici.

Un traducător primește și el „spor de tunel” și are un salariu în mână de 6.600 de lei.

Posturile de psiholog sunt remunerate în mână cu până la 6.400 de lei, în timp ce zidarii, zugravi și instalatorii primesc în jur de 5.600 de lei net.

Un post de telefonist, spre exemplu, este remunerat în mână cu 5.400 de lei, la fel ca un casier central.

Click pe poză pt mărire




La polul opus, cele mai mici salarii nete în Metrorex sunt circa 3.000 de lei, cu trei excepții care scad spre 2.000 de lei, o poziție de subinginer primind chiar și 1.451 de lei.

Ministrul Transporturilor: „Compania nu-și acoperă bugetul decât 30% din venituri proprii, dar în schimb cheltuielile salariale au crescut enorm”


Salariul mediu în mână (NET) este de 6.241 de lei, adică 10.807 brut, conform documentului consultat de HotNews.ro.

Recent ministrul Drulă spunea că venitul mediu al salariaţilor din Metrorex este de 10.000 de lei lunar şi că regia, în condiţii de pandemie şi de reducere drastică a numărului de călătorii cu metroul, a crescut cu 18% salariile angajaţilor şi a suplimentat numărul de salariaţi cu 1300.

Drulă: „Sindicatul Metrorex a negociat salarii mai mari în plină pandemie cu sine însuși”

„Negocierea avantajelor și privilegiilor pe care și le-au dobândit prin Contractul Colectiv de Muncă și pentru care plătesc toți românii subvenționarea metroului, trebuie să aibă în centrul atenției călătorul, nu nababul de sindicat. Din concluziile preliminare ale anchetei Corpului de Control aflăm că, la negocierea CCM de anul trecut, când s-au majorat salariile cu 18%, 10 din cei 15 membri din comisia de negociere constituită la nivelul administrației Metrorex erau membri de sindicat”, spune Drulă.

„Practic, sindicatul Metrorex a negociat salarii mai mari în plină pandemie cu sine însuși”, subliniază ministrul Transporturilor.

Potrivit ministrului, în 2016 subvenția de la MT era de 297 milioane de lei, iar anul trecut a ajuns la 683 de milioane de lei. Pentru 2021, suma cerută de Metrorex ar fi de 1,04 miliarde de lei.

„O sumă care nu poate fi acoperită de bugetul de stat, și care ar însemna aproximativ 17% din bugetul Transporturilor (partea națională, în afara investițiilor din fonduri europene). Ca să fie limpede, aceștia sunt banii strânși din taxele și impozitele românilor din TOATĂ ȚARA. Și dacă merg la metroul bucureștean, nu merg către alte cheltuieli și investiții din țară”, spune Drulă.

„Ce s-a întâmplat de s-a ajuns aici? Au crescut enorm cheltuielile salariale. În condițiile în care anul trecut traficul de călători s-a prăbușit din cauza pandemiei, ducând la o scădere a veniturilor cu 126 milioane lei, în luna septembrie 2020 la Metrorex s-a negociat o creștere de 18% (!!!) a salariilor”, a detaliat Drulă.

Drulă: Cheltuielile cu personalul la Metrorex - 333 de milioane în 2016, 876 milioane în 2021

Potrivit acestuia, dacă în 2016 cheltuielile cu personalul la Metrorex erau aproximativ 333 de milioane lei, în 2020 acestea au ajuns la 627 milioane lei, iar pentru 2021 sunt previzionate să crească până la 876 milioane lei.

Drulă anunțase de săptămâna trecută că trimite Corpul de Control la Metrorex pentru a verifica măririle de salarii negociate cu sindicatul în 2020, în condițiile în care compania nu-și acoperă bugetul decât 30% din venituri proprii.

Discuțiile legate de măririle de salarii la Metrorex au generat în ultimele zile și o serie de reacții acide la adresa lui Drulă din partea liderului USL Ion Rădoi.

Firma deținută de sindicatul de la Metrou încasa 75% din veniturile pentru spațiile comerciale și 53% din veniturile pentru spațiile publicitare de la metrou

„Și ca să înțelegeți încă un motiv pentru supărarea domnului Rădoi, aflați că, în mandatul Corpului de Control, este trecută în mod explicit și verificarea contractelor dintre Metrorex și firma Sindomet Servcom SRL. Firma este deținută în proporție de 100% de Unitatea Sindicatul Liber Metrou (USLM), al cărui președinte este domnul Ion Rădoi”, spune Drulă.

Potrivit acestuia, „Sindomet Servcom SRL a avut două contracte cu Metrorex: unul pentru spațiile comerciale (expirat în 2018) prin care firma încasa 75% și Metrorex doar 25% din valorificarea acestora. Și un contract pentru spațiile de publicitate (expirat din 2019), din care Sindomet încasa 53%, iar Metrorex doar 47%”.

„S-a încercat prelungirea de facto a acestor contracte, Sindomet încasând în continuare sumele, dar Metrorex refuzând să încaseze partea sa (oricum PREA MICĂ) pentru că nu mai exista contract valabil. Corpul de Control va face lumină și în această poveste”, a detaliat Drulă.

Potrivit ministrului, firma Sindomet Servcom SRL a avut, în 2019, o cifră de afaceri de 7.981.344 lei și un profit de 6.197.855 lei, conform datelor publice disponibile.

„Sindomet Servcom SRL mai deține și un complex turistic la Bușteni, care oferă reducere de 99% pentru angajații Metrorex, care aleg să își petreacă cele 4 zile de recuperare, printre altele, la centrul turistic din Bușteni deținut de această firmă. Reducerea de 99% este suportată de Metrorex”, spune Drulă.

„Fostul deputat PSD, domnul Ion Rădoi, își simte amenințate interesele subterane. Acesta este adevăratul motiv pentru care îl deranjează că, în sfârșit, cineva se uită cu atenție la ce face cartelul pe care îl conduce”, avertizează Drulă.

Potrivit ministrului, câștigul mediu brut lunar per salariat al Metrorex, în anul 2020, era de 9.901 lei. „În propunerea de buget de venituri și cheltuieli pentru 2021, Metrorex are estimat un câștig mediu brut lunar per salariat de 12.739 lei”, spune Drulă.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















79423 vizualizari

  • +52 (72 voturi)    
    super (Joi, 11 februarie 2021, 14:57)

    s_mircea [utilizator]

    Ce viata au unii ...... sa tot lucrezi la stat .
    Dar ... distractia de acum incepe, sa vedem de unde vor mai fi bani daca privatii se duc in cap usor usor ....
    Salarii nesimtite cam peste tot la stat iar munca aproape de 0.
    • -28 (40 voturi)    
      Privații (Joi, 11 februarie 2021, 15:14)

      B2308 [utilizator] i-a raspuns lui s_mircea

      De ce s-ar duce privații în cap ușor ușor?
      • +35 (47 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 februarie 2021, 15:44)

        [anonim] i-a raspuns lui B2308

        • -21 (29 voturi)    
          Nu mai fii spalat pe creier (Joi, 11 februarie 2021, 17:42)

          B2308 [utilizator] i-a raspuns lui

          Asta se intampla de zeci de ani si totul merge iinainte. Salariile au tot crescut. Nu vad nicio problema.
          • +17 (25 voturi)    
            Pai tocmai aici e problema (Joi, 11 februarie 2021, 17:58)

            CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui B2308

            Merge de ani de zile, dar nu mai merge.
            Statul se imprumuta pentru salarii, in loc sa se imprumute pentru proiecte de infrastructura care genereaza dezvoltare si implicit venituri la buget.

            Tu, dragul nostru B2308, cheltui mai mut decat castigi? Cu siguranta nu.
            La fel trebuie sa mearga si statul, sa cheltuie cat are.
            Doar ca politicienii ca sa ajunga in pozitiile de unde se poata fura, promit orice, dau oricat pentru ca nu dau de la ei, iar dupa ei potopul.

            Inainte sa spui ca nu vezi nici o problema, gandeste-te un pic ce lasam in carca copiiilor nostri.
            Toate salariile voastre de bugetari le furati de fapt din bunastarea copiiilor si chiar a nepotilor nenascuti.
            • +15 (21 voturi)    
              Jumatate din ei sunt degeaba acolo! (Joi, 11 februarie 2021, 19:14)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

              Toata lumea de la metrou e plictisita pentru ca nu face nimic. Au bani cu ghiotura, dar munca ioc. Cand ceri o cartela, ti-o arunca ca la milogi, de parca nu le dai bani. Metroul vine cand vrea el, nu cand trebuie. E mereu full.
              Cartelul mafiot al lui Radoi s-a imbogatit pe banii nostri, avand contracte si salarii de nababi.
              Ne-am saturat, sa nu se mai dea nimic de la buget, au salarii mult peste cele private, platite din banii privatilor!
          • +3 (9 voturi)    
            Dar nici nu te mai stradui, pt ca nu vezi nimic (Joi, 11 februarie 2021, 21:23)

            Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui B2308

            Privatul nu are de unde lua bani daca nu e functional si de incredere, Statul insa poate tipari sau se poate imprumuta. Deci ai grija, cinzaca orara s-ar putea sa te coste dublu, maine!
    • -29 (45 voturi)    
      Ce de stiri cu salarii "mari"... (Joi, 11 februarie 2021, 16:15)

      luciannn [utilizator] i-a raspuns lui s_mircea

      De ce nu mergi tu sa lucrezi sub pamant toata viata pentru 5000 de lei pe luna?
      • +31 (43 voturi)    
        CIne te obliga sa lucrezi acolo? (Joi, 11 februarie 2021, 16:25)

        Aradr [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        Toti bugetarii se plang de conditiile grele de la jobul lor. Ce nu inteleg ei, bugetarii, este ca nu ii obliga nimeni sa ,,suporte cond. alea vitrege". La privat cand nu esti multumit, nu faci proteste, doar incepi sa-ti cauti alt job. Voi de ce sa nu faceti la fel?

        Pt toti protestarii nemultumiti, am o singura recomandare: Incepeti sa depuneti CV-uri!!!

        P.S Oare stiti cum arata un CV?
        • -22 (28 voturi)    
          Lol (Joi, 11 februarie 2021, 17:54)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Aradr

          Nu boss, nu se plange nimeni, sunt salarii decente.

          Du-te tu, care sclavagesti pe 13 milioane la patron, in alta parte, daca nu-ti convine.

          Voi, astia de la privat, sunteti platit prost, si cand auziti ca bugetarii sunt platiti corect, va revoltati, ca sa fie si ei platiti la fel de prost ca voi.

          Lol. Lol. Lol. Ce prajiti.
          • +16 (24 voturi)    
            genial (Joi, 11 februarie 2021, 19:16)

            Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Bugetari platit "corect".

            Daca bugetarii ar fi platiti corect atunci ar fi platiti in functie de profitul companiei si de performantele fiecare angajat.

            Dar bugetarii nu trebuie sa produca nimic iar compania la care lucreaza poate functiona si fara sa aiba profit (ba mai mult poate sa aiba si datorii colosale) pentru ca vine statul si arunca cu bani.

            Asta e motivul pentru care bugetarii au aceste salarii. Nu exista performanta iar companiile la care lucreaza nu trebuie sa produca venituri ca sa isi plateasca angajatii.

            Acesta e singurul lucru care trebuie schimbat la bugetari. Performanta si plata salariilor doar dupa ce a fost efectuata plata datoriilor si a costurilor de operare a companiei (in acest mod o sa dispara cel putin 800.000 de paraziti din sistem)
            • -9 (15 voturi)    
              Hmmm (Vineri, 12 februarie 2021, 1:55)

              Sah [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

              Dreptacii hastagisti mesteca niste memeuri si nu stau , macar sa incerce sa gandeasca!
              Cum calculezi ''profitul'': medicilor, profesorilor, cercetarii, armatei, pompierilor, etc?
              Stiu, ''privatii'' care vand gogosi cred ca totul se calculeaza precum gogosile lor si evaziunea lor fiscala.
              IT-ul cand are de gand sa platesca impozite??
              PS. Ati calculat si ''profitul'' lui Joha/Citu/Orban/Turcan/Base/, etc?
              • +1 (5 voturi)    
                esti prost (Vineri, 12 februarie 2021, 15:55)

                Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui Sah

                Medici -> exista spitale private care fac profit, altfel n-ar mai exista spitale private
                Cercetarea -> din nou, un domeniu extrem de profitabil (normal ca la stat nu e profitabil pentru ca lumea freaca menta pe bani multi)

                Sunt anumite institutii care nu pot produce profit. E evident!! Armata, pomierii, politistii, etc.

                De aceea nu am spus ca TOTI bugetarii trebuie sa dispara. Daca dispar 800.000 de bugetari in acest moment ramanem doar cu politistii, pompierii, etc si cu toate institutiile necesare pentru ca statul sa poata functiona in continuare. Si din acele institutii trebuie sa dispara cam jumatate din angajati pentru ca 99% sunt pile si relatii care freaca menta toata ziua.

                In Romania avem mai multi bugetari decat sunt in Germania, o tara cu o populatie de 6 ori mai mare.
                • +1 (3 voturi)    
                  Hmmm (Duminică, 14 februarie 2021, 4:58)

                  Sah [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

                  Vad ca mie nu mi se publica postari decente si chiar mi se blocheaza IP-ul, chiar daca nu vorbesc urat, nu injur, nu jignesc...in schimb vad ca ce scrii tu se posteaza imediat cu jignirea lasata in titlu!!
                  Am inteles...fraieri sunt cei care citesc si posteaza in cunostinta de cauza, aici se aplica principiu (putin modificat) ca nu conteaza cati voteaza ci numai cine numara voturile.
                  Asa si aici, nu conteaza cine si ce scrie, cata dreptate are ci numai cine hotarasete ce se posteaza!
          • 0 (8 voturi)    
            trol agresiv (Joi, 11 februarie 2021, 22:37)

            fghr [utilizator] i-a raspuns lui HP

            nu trebuiesti bagat in seama

            20 de ani de contabilitate si o facultate pe afara , bravo boss, nu s a lipit nimic de tine
          • +1 (1 vot)    
            Idix, sunt o gramada de locuri de munca platite (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 10:32)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Bine la privat.
            Dar stii care e diferenta? Ca angajatii la privat chiar produc ceva pentru banii castigati iar companiile respective varsa sume impresionate la buget.
            Cum ai tupeul sa spui "platiti corect" E corect ca un individ care nu iese din birou o viata sa aiba spor de tunel? pai vreau si eu spor de tunel ca merg zilnic cu metroul.
      • -12 (26 voturi)    
        ah, e plin de usr-isti pe site (Joi, 11 februarie 2021, 17:48)

        mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        Da, cine vrea sa lucreze sub pamant pentru 5000 lei pe luna? Ei, aud? E altceva decat la un birou, unde sta userimea.

        Va mirati ca un director are 10 000 lei pe luna net? Voi stiti ce raspundere are acest director? Macar stiti ce e aia raspundere?
        Un bilet de metrou costa in minim 2 euro...pretul e mai mic,fiind subventionat de stat...

        De acord, scoateti spatiile comerciale de la metrou la licitatie, sa nu mai fie la Radoi...

        Dar ia sa faca astia o greva la metrou , sa il vad pe Drula ce face ....cand s-o trezi ca il injura sute de mii de oameni pe zi!
        • +14 (20 voturi)    
          Ce? Raspundere??? (Vineri, 12 februarie 2021, 0:14)

          Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

          Unde ai vazut tu raspundere la functionarii publici din Romania, fratele meu???
          -10 august = tot protestatarii au primit ani de puscarie, in timp ce jandarmii ce au batut ignorand regulamentul (inclusiv o femeie in carut cu rotile) nu au patit nimic!
          -Colectiv = inca nu au intrat efectiv in puscarie nimeni! Ba chiar Piedone e primar de sector cu acea condamnare cu tot!
          -cazul Dinca = nimeni de la ISU/STS/MAI nu a infundat puscaria sau macar sa isi fi pierdut locul de munca pt incompetenta in a gasi victima care a fost extrem de brava in a reusi sa sune la "autoritatile romane" (in fapt niste impostori)!
          -avionul sanitar prabusit in Apuseni = liniste si pace dupa ce au murit oameni cu zile, inclusiv o tanara medic aspirant in varsta de 22 de ani!
          -poluarea intensa de toate felurile din tara = a fost demis cineva de pe la Garda de Mediu pentru feluritele dezastre in care ne intoxicam cu totii? Nu cred!
          -traficul de persoane pentru prostitutie impotriva vointei lor = a fost cineva sanctionat in vreun fel pt ca Romania este tara de origine a celor mai multe astfel de victime care ajung in restul Europei?
          As putea continua pana poimaine! Dar raspunderea in aparatul de stat Romanesc si agentiile/directiile/companiile lui, nu exista! Deci scuteste-ne de lectiile false de responsabilitate! Pentru ca, de fapt, este invers!
      • +10 (14 voturi)    
        Eu va salarii de 15 mmm RON NET! 14 sefi de birou? (Joi, 11 februarie 2021, 21:43)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        Care 5000 pe luna cand astia au 14 sefi de serviciu si 15 sefi de bvirou pe langa altii.

        3 sefi de birou sunt mai mult decat suficienti, acolo e FURT pe fata
    • -16 (20 voturi)    
      va plateste cineva sa scrieti? (Joi, 11 februarie 2021, 17:27)

      Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui s_mircea

      Suntem nebuni? Metroul e de stat? Pana la urma ajung la concluzia ca ne meritam soarta . Suntem prosti, vom fi mai prosti iar Hotnews va trai din accesarile unor prosti ca mine iar antena 3 din accesarile altora. Nu e nicio diferenta.
      • +10 (14 voturi)    
        Metroul primeste 200 milioane euro de la stat (Joi, 11 februarie 2021, 21:44)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

        Da, metroul e de stat...sau mai bine zis de furat la ce salarii sunt
      • +1 (1 vot)    
        Capitolul II, art. 7, pct 2 din Statutul Metrorex (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 10:42)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

        Capitalul social e in intregime subscris de statul roman si este integral varsat la data constituirii Metrorex. Drepturile statului, ca actionar unic, sunt exercitate de catre Ministerul Transporturilor.
    • -3 (7 voturi)    
      salariile sunt mari, (Vineri, 12 februarie 2021, 10:39)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui s_mircea

      daca le compari cu o banca.
      Un sef serviciu ia 11000-12600 RON net, iar un economist 7900 RON.
      E f mult, in banci nu sunt salarii asa mari.
      • -1 (3 voturi)    
        in banci (Vineri, 12 februarie 2021, 11:29)

        stilatu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        nu lucreaza numai economisti, sau nu ei duc greul... salariile incep de pe la 2500 lei...
        dar una peste alta, nu cred ca salariile marilor directori de la metrou, ca asa este exprimarea, sunt mari...
        o asistenta medicala sare de 4-5000 lei in mod obisnuit, acum cand nu mai fac nimic dar sunt in linia intai ajung la 10000 lei... nu mai vorbim de doctori, daca au un pic de vechime trec cu usurinta de 20000 lei pe luna si mai au timp si de cabinetele lor particulare...
        ca sunt unii care merita acesti bani, nu contest, dar majoritatea habar nu au de meserie, sunt in spitale mici, s-au plafonat, orice caz mai "greu" il trimit in centrele universitare....
        cei care au plecat afara acum isi rod unghiile de invidie, castiga mai putin si muncesc nu gluma pentru banii aia... dar poate se intorc inapoi acum si tot am avea ceva de castigat, chiar daca pretul este mult prea mare...
  • -49 (71 voturi)    
    Punem un pariu? (Joi, 11 februarie 2021, 15:01)

    Zapateado [utilizator]

    Ca isi vor mentine toate acele salarii si sporuri? E deajuns sa faca o greva si pun Bucurestiul pe butuci.

    Da, consuma mult, dar metroul merge bine si la ei totul functioneaza. Dar agentiile guvernamentale consuma inzecit si taie frunza la caini.

    In consecinta: JOS LABELE DE PE METROU!
    • +25 (37 voturi)    
      Chiar asa, la orice cost? (Joi, 11 februarie 2021, 15:30)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Probabil ca nu-ti dai seama de ce vorbesti! Traim in Romania totusi.
      Daca v-ar privatiza, ati mai avea atatia sefi in schema? V-ati mai permite sa santajati cu greva?
      Chiar, ar fi o idee buna, ca pe aceiasi infrastructura sa opereze si privati, beneficiind de o parte de subventie la biletul vandut ca sa tina si la ei pretul mic, dupa modelul CFR calatori!
      • -16 (28 voturi)    
        Nu te arunca cu capul inainte (Joi, 11 februarie 2021, 16:47)

        Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Prima precizare: eu nu lucrez la metrou. Eu circul cu metroul si sunt foarte multumit. De aceea sunt constient ca acolo unde-si baga nasul FINANTISTII nu urmeaza decat dezastrul, fiindca ei alt criteriu decat cel financiar n-au. Pe ei nu-i impresioneaza o structura care functioneaza bine ci una care functioneaza cu costuri mici. Convingerea lor de capete patrate este ca pe lumea asta nu e nimic mai simplu decat sa pui pe picioare o institutie care functioneaza bine, asta li se pare o bagatela si ceva de o simplitate ridicola. Ia pune-i pe ei sa organizeze ceva, altceva decat fluxuri monetare si vei vedea cat de INCAPABILI sunt. Astia care nu stiu bate un cui in perete sa organizeze ceva care sa functioneze? Exclus!

        In concluzie: ministrul Drula isi va rupe dintii daca va umbla la salariile personalului de la metrou. O greva acolo va exaspera populatia in asemenea hal incat toti vor striga: "Pleaca, Drula, lasa-ne! Pleaca cu Cîțu cu tot si cu useristii vostri cu tot! " Fiindca populatia vrea transport, vrea functionalitate nu reglari de conturi finantiste. Cand va vedea guvernul ce val de indignare va starni perturbarea metroului in mentalul populatiei va prefera sa se lase pagubas. Sau sa-l dea afara pe Drula.

        Si n-as fi scris aceste randuri fara un motiv temeinic. Iata-l:

        METROUL MERGE BINE SI LASATI-L ASA!
        • +6 (16 voturi)    
          Stai linistit... (Joi, 11 februarie 2021, 17:29)

          crackporta [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

          ...nu se arunca nimeni cu capul inainte.
          Dar nu ar fi mai frumos ca astia care merg cu metroul sa suporte bilete mai scumpe? Asta ca sa nu plateasca toata Romania pentru ceva ce folosesc foarte putin oameni?
          Si in felul asta putem sa marim salariile la cat doresti tu?. Putem sa le facem 200 mil pe luna, de ce nu? Daca esti asa multumit platesti 20 RON o calatorie. Merge?
          • -2 (14 voturi)    
            Scumpeste tu biletele... (Joi, 11 februarie 2021, 19:08)

            Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui crackporta

            Cand vei ajunge Ministrul Transporturilor sau Prim Ministru. Si vei vedea ce se intampla: sare PSD-ul de doi metri si incepe sa zbiere ca guvernul PNL-USR pune pe butuci metroul. Si promite ca el, PSD , cand va fi la putere va ieftini biletele. Urmeaza o intrebare logica: cu cine va vota populatia la proximele alegeri? Cu partidul tau, care a scumpit biletele sau cu PSD-ul? Chiar nu pricepi de loc componenta POLITICA a mentinerii la nivele joase a tarifelor la metrou? Nicio formatiune politica nu va avea curajul sa scumpeasca in exces tarifele la metrou de teama pierderii voturilor. Va prefera sa le subventioneze ca să se mentina sau sa ajunga la putere.

            Acesta este motivul pentru care eu mi-am intitulat primul comentariu : " PUNEM UN PARIU? "

            Si fiindca veni vorba: eu nu lucrez la metrou. Eu doar circul cu metroul dar stiu cum in trecut au mai incercat si alti zmei sa " faca ordine " pe acolo. Si acum il citez pe Eminescu:

            " Si nu voi ca să mă laud, nici că voi sa te-nspaimant,
            Cum venira se facura toti o apa si-un pamant".

            Pariu că si ministrul Drula va pune batista pe țambal?
      • -1 (13 voturi)    
        bai prostule (Joi, 11 februarie 2021, 17:29)

        Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        tu stii cat e costul unui bilet in Paris sau Londra unde sunt societati private?
        • 0 (0 voturi)    
          nu fi idi inutil (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 10:52)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

          Metroul din Paris face parte din RATP adica Régie Autonome des Transports Parisiens, is a state-owned public transport operator.
          Adica e a statului.
          • 0 (2 voturi)    
            de ce nu raspunzi la intrebare? (Miercuri, 17 februarie 2021, 10:14)

            Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            si cat e costul unui bilet?
      • -4 (16 voturi)    
        Stai in banca ta ca esti rupt de realitate. (Joi, 11 februarie 2021, 17:56)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Peste tot in lume, cei de la metrou au salarii mari. Vezi Marea Britanie si alte tari. Sa-ti mai zic si ca oamenii astia mor de cancer pina in 60 de ani, de la aerul toxic din subteran?? Unii de la privat ca si tine aveti o minte de sclavi, de imi vine greu sa va inteleg. Si eu lucrez in privat, dar am respect pentru oamenii aia care fac tot ce se poate ca sa circule metrourile la ceas cind duc corporatistii in Pipera la 8 dimineata.
        • +4 (6 voturi)    
          Aici e confuzia, voita sau nevoita. (Vineri, 12 februarie 2021, 12:48)

          Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

          Pentru cei care lucreaza in subteran (conducator tren, mecanici, personal de intretinere, etc.) este normal sa aiba spor de subteran chiar oricat de mare, dar salariile exorbitante si spor de subteran nu se justifica sub nicio forma pt ceilalti!
          La fel cum pensionarea timpurie pt militarii din teatrele de operatiuni, nu se justifica si pt militarii de birou.
      • 0 (0 voturi)    
        Lucrezi.... (Duminică, 14 februarie 2021, 15:26)

        dandantheman [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        La Metrorex...asa-i? ��
    • +13 (23 voturi)    
      Facem ca-n America (Joi, 11 februarie 2021, 15:40)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Dati afara cu totii si implicata armata.
      • +3 (19 voturi)    
        Ar fi bine, dar US Army sau US Navy nu se pot (Joi, 11 februarie 2021, 15:51)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        compara in niciun fel cu burtosii din armata noastra!
        In plus aia cand se retrag, isi iau alt job, nu primesc "speciale" mai mari ca salariile la 40 de ani!
        Aia chiar sunt profesionisti!
        • +1 (5 voturi)    
          sa mori tu? (Joi, 11 februarie 2021, 17:33)

          Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          citeste cat e varsta de pensionare in armata americana si dupa asta comenteaza! https://adevarul.ro/locale/sibiu/la-varsta-bani-ies-pensie-militarii-statelor-membre-nato-1_5992dd0a5ab6550cb802bb42/index.html
          • +4 (4 voturi)    
            Dupa ce ca nu stii (Vineri, 12 februarie 2021, 8:00)

            Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

            mai esti si mincinos!
            Vezi aici:
            https://www.thebalancecareers.com/army-changes-mandatory-retirement-separation-age-3976316#:~:text=The%20U.S.%20Army%20has%20raised,age%20to%2039%2C%20from%2034.

            The U.S. Army has raised the mandatory retirement age for active duty soldiers to age 62, from age 55.

            Sa-ti traduc: U.S. ARMY A RIDICAT VARSTA OBLIGATORIE DE PENSIONARE A MILITARILOR ACTIVI DE LA 55 LA 62 DE ANI!
            Articolul este din 27 Nov. 2018!

            Deci aia, militari din teatre de razboi, nu burtosi de birou ca majoritatea dintre voi, pot sa lupte pana la 62 de ani si o fufulina de birou de la noi se pensioneaza la 42 de ani, cu pensie mai mare ca ultimul salariu.
            • 0 (2 voturi)    
              mincinos esti tu (Duminică, 14 februarie 2021, 10:39)

              Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

              Si in Romania varsta de pensionare este de 60 de ani pentru militari. Dar la fel ca si in legislatia civila, exista prevederi care dau posibilitatea persoanelor care lucreaza in conditii speciale sa-si reduca varsta. Daca citesti tot articolul vei vedea ca acest lucru este valabil si pt armata americana.
    • +14 (24 voturi)    
      nu e chiar asa (Joi, 11 februarie 2021, 15:41)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Daca aveau si ei macar 50% (nu zic de 75%) venituri proprii atunci ii intelegeam dar cand ei nu incaseaza nici 25% din cat cheltuie e clar ca e o problema (in conditiile in care investitiile se fac tot cu bani de la buget/ue)
      Adica din pretul biletelor nici macar banii de salarii nu sii asigura decat in proportie de sub 25%.
      • -4 (14 voturi)    
        Nu te duce dupa fentă (Joi, 11 februarie 2021, 17:07)

        Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Risipa de bani nu are loc la structurile care funtioneaza bine si sunt de mare utilitate publica. Risipa de bani are loc la zecile de agentii guvernamentale , care sunt structuri parazite, clientelare si generatoare de sinecuri. Si nu sunt nici de vreo utilitate publica. Iar metroul functioneaza bine si asta ti-o spun eu ca si calator, nu ca salariat la metrou fiindca nu lucrez acolo.

        Incearca sa adopti un principiu pragmatic: nu te lasa asmutit de urletele indignate ale FINANTISTILOR, fiindca ăia nu se pricep si nu sunt in stare sa organizeze nimic. Si ce e mai grav: nici macar nu sunt capabili sa inteleaga dificultatea unei activitati , necum faptul ca, poate, aia merge bine.
    • +21 (31 voturi)    
      Mucegaiul de tunel (Joi, 11 februarie 2021, 15:47)

      CptPopa [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      "E deajuns" sa puna un anunt de angajare pe aceleasi posturi la jumatate din salariu si nu mai ai loc sa intri la metrou de candidati.

      Voi credeti ca sunteti pe vecie acolo pt ca asa v-au invatat capii de cartel, si latrati a greva cand dau ei comanda, dar s-ar putea ca de la bulau sa nu se mai auda si voi sa mergeti zilieri la turnat asfalt pe autostrazi.
    • +10 (22 voturi)    
      "Jos labele de pe banul public!" (Joi, 11 februarie 2021, 16:55)

      PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      "Jos labele de pe banul public!". Nu se paote sa aveti sal mediu net mai mare ca spitalul universitar , UPB bucuresti sau institutul de fizica atomica. Evident ca nu-mi doresc sa muriti de foame da nu suntei boss academicieni ...
    • +3 (11 voturi)    
      Dar ce ma, l-ati luat voi pe persoana fizica ? (Joi, 11 februarie 2021, 17:48)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

      Ia uite ce tupeu. SI functioneaza bine pe dracu. Daca n-ar avea atatea mii de angajati poate ar avea bani de investitii sa mearga si pe magistrala Straulesti-Gara la 3 minute , nu 12 min.
      • -4 (8 voturi)    
        Care " voi " ciocoflendere? (Joi, 11 februarie 2021, 19:32)

        Zapateado [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Că eu nu lucrez la metrou. Eu doar circul cu metroul. Nu se fac investitii? Pai metroul din Drumul Taberei ce e, nu e investitie? Nu merge bine metroul? Pai fara el ce s-ar face corporatistii din Pipera? Intreaba-i pe ei daca sunt multumiti sau pe alti calatori de pe rute circulate. Nu lua ca ETALON o linie de importanta secundara cum e cea spre Straulesti. Nu spune nimeni ca metroul n-ar putea circula mai bine dar la acel mai bine nu prin platirea mai prost a angajatilor lui s-ar ajunge. Plateste-i mai prost si vei vedea cum pleaca.
        • +1 (1 vot)    
          Dar ai facut vreodata o comparatie (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 12:36)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Zapateado

          Sa vezi cati angajati are metroul dintr-o capitala europeana comparativ cu ce e in Bucuresti si raportat la dimensiunea retelei ? Bai tata, metroul merge cu jumatate din angajati la fel de bine daca ai automatiza o gramada de procese. Si ti-ar ramane bani sa investesti in viteza si frecventa.
  • +24 (34 voturi)    
    ehm? (Joi, 11 februarie 2021, 15:03)

    sentenced [utilizator]

    Dar de ce naiba sunt asa multi sefi acolo? :))
    Astea nu se pot numi companii in adevaratul sens al cuvantului, este evident ca sunt create cu scopul de a le acorda niste venituri lunare consistente unor imbuibati (probabil ex. militari, ex. servicii, ex. plm)
  • -5 (25 voturi)    
    N-are a face (Joi, 11 februarie 2021, 15:03)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Popoulimea plăteste. Miticii umbla cu metroul. Angajatii isi burdusesc buzunarele. Pensionarii nu au nici macar bani de medicamente.
  • +12 (36 voturi)    
    Romania=Raiul bugetarilor si specialilor! (Joi, 11 februarie 2021, 15:03)

    wweesstt [utilizator]

    Romania este Raiul bugetarilor si specialilor! si actuala guvernare nu vrea sa schimbe lucrul acesta! Aceeasi mizerie! Astia sunt si mai inversunati in a apara pesnsiile speciale/de serviciu si salariile bugetarilor, nu vor nici in ruptul capului nici macar in criza, sa faca reforme si sa renunte la pensiile speciale! ne vor indatora cat de mult vor putea si nu vor face reforme! ne vor indatora si pe noi si pe copii si nepotii nostrii si de pensiile speciale/de serviciu la 45de ani si de salariile bugetarilor nu se vor atinge! pt pensiile speciale si salariile bugetarilor sunt dispusi sa calce pe cadavre! se pare ca doar in strada putem schimba ceva! este singura sansa altfel toata viata nostra si noi si copii vom muncii pt specialii si bugetari, ne vor calari cat de mult vor putea! ce facem oameni buni?! ce facem?
    • -17 (31 voturi)    
      Lol (Joi, 11 februarie 2021, 15:19)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      Deci ala de la metrou e de vina ca tu esti platit ca ultimul sclav de patronul tau lacom si nesimtit ?

      Capra vecinului...
      • +4 (12 voturi)    
        salriile brute nu sunt mici! (Joi, 11 februarie 2021, 15:32)

        wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui HP

        salariile brute platite in Romania sunt la fel de mari ca in polonia si ungaria dar salariiatii romani au netul mai mic! deci patronii platesc brutul la fel ca in polonia sau ungaria dar angajatii lor pleaca cu bani mai putin acasa la familii, pt ca statul roman trebuie sa le ia 50% din salariu, din munca lor ca sa poata platii mult mai bine specialii si bugetarii si animalele politice etc! de infrastructura care beneficiaza privatii din polonia si ungaria fata de romania nici nu are rost sa vb! un bugetar in romnia este mai bine platit decat in tari cu pib/capita mai mare si cu infrstructura mai buna decat in romania! asta este marea nedreptate! ei nu se indatoreaza sa plateasca speciali si bugetari regeste! ei daca se indatoreaza se indatoreaza pt investitii nu ca noi! cand iesimin strada sa schimbam aceasta politica?
        • -12 (20 voturi)    
          Lol (Joi, 11 februarie 2021, 15:50)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

          In caz ca nu stiai, bugetarii platesc tot 40% taxe si impozite raportat la brut.

          Si nu, in polonia sau ungaria nu sunt taxele mai mari ca in romania.
          • +10 (12 voturi)    
            nu dezinforma 'animalule bugetar politic'! (Joi, 11 februarie 2021, 17:58)

            wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui HP

            bugetarii platesc taxe din ce li se da(li se da din ce se ia de la privati), nu din ce produc ei! si li se da mult prea mult pt o tara ca romania! uitate pe datele oficiale taxele pe munca sunt cele mai mari din europa in romania!
          • 0 (0 voturi)    
            Da! si inecatul se poate salva tragandu-se singur (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 14:36)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

            de par!
            Mai Teodorovici, nu ar fi funny ca bugetarii sa isi plateasca tot lor salariile din taxe?
            Fiindca dupa mintea voastra creata finantele tarii sunt un mare Caritas in care toti luam de 8 ori mai mult desi doar jumatate baga bani efectiv.
      • +10 (16 voturi)    
        stat (Joi, 11 februarie 2021, 16:18)

        xox [utilizator] i-a raspuns lui HP

        La stat mereu se gasesc bani ca tot dau din bugetul national (sacul fara fund). Performanta, bunul simt, buna administrare sunt doar cuvinte goale care nu au legatura cu munca la stat.

        Se pare ca Metrorx este cea mai profitabila companie daca au incasari mai mici din cauza pandemiei, calatori mai putin si salarii mai mari.

        Sa ne spuna si noua cum au reusit ca poate invatam ceva.
      • +9 (17 voturi)    
        Bai panaramescus (Joi, 11 februarie 2021, 16:57)

        PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Patronul ala "lacom si nesimtit" nu primeste mah subventii de nicaieri , nu cheltuie bani publici ca sa angajeze cu...rve , neveste si nepoti.
        • -4 (6 voturi)    
          Lol (Joi, 11 februarie 2021, 17:55)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

          Intreaba-l pe angajatul patronului ala dumnezeiesc cat de mult ii pasa, atata timp cat e platit cu 13 milioane pe luna.
          • +1 (9 voturi)    
            Plateste cu cat vrea el (Joi, 11 februarie 2021, 18:16)

            PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Plateste cu cat vrea el . asta inseamna economie de piata. nu tatuc sa ti dea o carca de bani si tu sa nu faci mai nimic.
            rolul patronuluinu este sa-i pese ci sa faca profit ...giz du-te mah inapoi in grota
  • -18 (48 voturi)    
    Lol (Joi, 11 februarie 2021, 15:07)

    HP [utilizator]

    Mi se par niste salarii decente, raportat la costul vietii in Bucuresti.

    Problema nu e cu salariile bugetarilor ca fiind prea mari (nu sunt prea mari, sunt decente), ci cu cele ale privatilor ca fiind prea mici.
    • +4 (20 voturi)    
      Costul vieții (Joi, 11 februarie 2021, 15:12)

      B2308 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Costul vieții în București e chiar mai scăzut decât în alte orașe românești.
    • +3 (11 voturi)    
      Un salariu mai mult decat decent (Joi, 11 februarie 2021, 15:23)

      TudoracheCopilulDeDiamant [utilizator] i-a raspuns lui HP

      chiar nesimtit de mare, pentru unii care nu stau in chirie, in Bucuresti. In provincie, la privat, se lucreaza cu cateva sute de lei pe luna.
      • -14 (22 voturi)    
        Lol (Joi, 11 februarie 2021, 15:32)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui TudoracheCopilulDeDiamant

        Nu stau in chirie dar majoritate au case si apartamente luate cu credit, la care platesc rate.

        In provincie, la privat, e sclavagism. Du-te impotriva patronilor, nu impotriva semenilor tai care sunt platiti la un nivel cinstit.
        • 0 (4 voturi)    
          ROFL (Joi, 11 februarie 2021, 16:36)

          TudoracheCopilulDeDiamant [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Cine a prins un apartament de la stat in anii 90 mai are credite?
        • -2 (6 voturi)    
          daca privatul mai plateste cu salariul minim (Joi, 11 februarie 2021, 17:09)

          Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui HP

          sau in plic, este si vina statului ineficient, care nu poate scoate economia gri la suprafata. Este doar una dintre multele lui incompetente (ma mai gandesc si la proasta gestiune a majoritaiti societatilor de stat, la serviciile deficiente pentru populatie etc). Deci pentru ce salarii mari la stat?
          • -4 (8 voturi)    
            Lol (Joi, 11 februarie 2021, 17:57)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui Dancing Dwarf

            Nu ca "mai plateste", sunt 1.5 milioane de romani platiti cu 1300 de lei pe luna.

            Sigur, e vina statului ca tu ca patron esti praf.

            Evaziune si lucru la negru cum face privatul in Romania, mai rar.

            Hai, jet. Dati salarii decente la privat si apoi mai discutam despre bugetari.
            • +1 (5 voturi)    
              da, este vina statului (Joi, 11 februarie 2021, 18:13)

              Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui HP

              ca se gasesc portite pentru ilegalitati gen salariul in plic si evaziune.
            • -1 (1 vot)    
              Idi-ot mai mare nu am vazut de mult (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 14:50)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Cine dreaq ti-a spus ca aia 1.5 milioane de romani platiti la minimum(oficial) au calificari care sa le permita un salariu dublu sau triplu?
              Cine ti-a spus ca sumele incasate real sunt la nivelul salariului minim. De gri ai auzit?
              Idix, un patron recunoaste un salariat bun si il va plati cat merita fiindca nu isi permite sa il piarda. In acelasi timp va plati la limita de jos a pietei muncii ciurucurile.
              Si nu uita din taxele celor 1,5 milioane de romani platiti la salariul minim sunt platiti 400 milioane bugetari cu 50% mai mult desi calificarea lor e aceeasi, adica 0.
    • +18 (28 voturi)    
      pai tocmai de aia nu sunt decente (Joi, 11 februarie 2021, 15:24)

      danco [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ca sunt pe spinarea privatilor, care le au mici. Nu poti sa ai tu salariu urias la stat cand ala care te plateste are salariu minuscul
      • -22 (28 voturi)    
        Lol (Joi, 11 februarie 2021, 15:33)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui danco

        Nu mai lua lectii de economie de la Caramitru, de pe Facebook.

        Ala de la stat plateste impozite la fel ca cel de la privat.

        De fapt, ala de la stat plateste mai multe impozite ca tine.

        Si nu e urias, e decent.

        Cosul minim pe economie e vreo 4000 de lei, pe mebru de familie.

        Daca privatii au salarii mici, problema e la angajatori.

        E incredibil cum nu va dati seama de chestiile astea.
        • +20 (26 voturi)    
          bai tu te auzi??? (Joi, 11 februarie 2021, 15:50)

          danco [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ca sa aiba bani sa plateasca impozite, trebuie sa fie unul la privat, din economia reala, care sa plateasca impozite...apoi, din acesti bani se face bugetul, din care sunt platiti bugetarii, cu venitul brut...vai mama voastra de economisti de carton
          • -15 (21 voturi)    
            Lol (Joi, 11 februarie 2021, 16:01)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui danco

            Eu cred ca tu ai impresia ca bugetarii sunt platiti degeaba in timp ce privatii sunt singurii care muncesc de le sar capacele.

            Nu, nu e niciun "apoi". Bugetul nu se face prima data din impozitele privatilor, iar "apoi" sunt platiti bugetarii.

            Iar sursele bugetului nu sunt doar impozitele si taxele pe salarii, de fapt alea sunt doar o mica parte din bugetul consolidat.

            20 de ani de contabilitate, plus facultate afara. Tu ?

            Caramitrilor.
            • +6 (12 voturi)    
              pt dl. bugetar (Joi, 11 februarie 2021, 16:43)

              gogabi [utilizator] i-a raspuns lui HP

              La facultatea de afara se invata despre sporurile de tunel si alte sporuri nesimtite? ... domnule "bugetar"
            • 0 (0 voturi)    
              pai si cum nu te-a luat Teodorovici consilier? (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 14:57)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

              Ca esti pe lungimea de unda a blondului!
          • -11 (15 voturi)    
            logică (Joi, 11 februarie 2021, 16:06)

            DegL [utilizator] i-a raspuns lui danco

            Cu alte cuvinte, un privat care plăteșțe impozite are mai multe drepturi decât un bugetar care plătește la rândul lui. Mda, pare logic.
            De fapt, are perfectă dreptate. Privații dau salarii mici. Eventual minim pe economie, restul în plic, că doar le pasă de buget.
        • +3 (7 voturi)    
          4000 de lei? (Joi, 11 februarie 2021, 16:57)

          Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui HP

          pentru o familie, poate, nu pentru o persoana.

          Valoarea coșului pentru o familie de doi adulți și un copil este de 6.194 lei pe lună, pentru o familie de doi adulți fără copii este de 4.597 lei pe lună, iar pentru o persoană adultă singură este de 2.818 lei pe lună. (e articol pe HN).
    • +3 (11 voturi)    
      Privatii (Joi, 11 februarie 2021, 15:57)

      C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Nu au de unde da ca intra in faliment, cei mai multi dintre ei cel putin. Angajatii raman someri, pleaca afara sau stau in somaj sau intra la ajutoare sociale si nimeni nu mai merge cu metrou, nu se mai platesc nici taxe din salariu, ca deh, daca nu ai salariu nu platesti nici taxe, si daca o tinem tot asa o sa ramana o tara numai de bugetari si toti o sa fim intr-un faliment mai mare decat cel prin care a trecut Grecia acum cativa ani. Dar tre sa vrei sa gandesti ca sa iti dai seama.
      • -12 (18 voturi)    
        Lol (Joi, 11 februarie 2021, 16:27)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

        Deci daca patronii sunt incompetenti si nu se pricep sa faca afacerea sa mearga, incat sa isi plateasca angajatii cum trebuie, atunci e vina bugetarilor ?

        Iar daca bugetarii sunt dati afara si pleaca afara sau stau in somaj, e bine, pentru ca nu sunt privati, si merita ?

        Apropo, daca nu mai merge nimeni cu metroul e rau, dar daca nu ar exista metroul deloc, cum ar fi ?

        Sa inchidem metroul, sa inchidem scolile, spitalele, muzeele, primariile.

        Sa ramana doar bugetarii, si aia platiti cu 13 milioane in mana.

        Sau, mai bine, sa privatizam metroul, ca sa ia si bugetarii de azi, viitorii privati de maine, salarii de rahat.

        "Tre sa vrei sa gandesti" - bai, voi sunteti pe nicaieri.
        • +5 (9 voturi)    
          Nu, desteptule... (Joi, 11 februarie 2021, 17:41)

          crackporta [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ...daca esti patron si statul te impovareaza de taxe, nu-ti permiti sa mai investesti in Romania. Simplu.
          SI pe langa taxe mai ai si o fiscalitatea care se schimba de azi pe maine, predictibilitate ZERO.

          Si de ce? Pentru ca statul vrea sa tina in spate un aparat ineficient, cu foarte multe companii care sunt paguboase, pe langa pensiile speciale si zecile de mii de functionari publici. De aia o firma privata nu poate performa in Romania. Fix de aia. Dar voi vreti mariri mariri mariri la bugetari.... Intrebarea pertinenta care se pune, este: de unde? Ia vezi, ca pari destept, cine le plateste?
        • +6 (10 voturi)    
          Bine ca sunt competenti sefii de la stat (Joi, 11 februarie 2021, 18:14)

          marcone [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Acum inteleg de ce sunt asa multi sefi cu salarii mari la metrou ca sunt foarte competenti, din moment ce pot plati salarii de 300 lei cu venituri de 100 lei. As zice ca sunt magicieni.

          Un patron care are venituri de 100 de lei nu poate da salarii de 300 de lei, cel putin nu pe termen lung. Doar la stat se poate asta.

          Chiar as vrea sa-i vad pe competentii sefi de la firmele astea de stat sa se faca patroni, dar nu dinaia care fac afaceri tot cu statul. Sa vedem cum s-ar descurca intr-un mediu concurential.
        • 0 (0 voturi)    
          Patronii sunt incompetenti ... (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 15:08)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Tovarsu contabil, patronii sunt competenti sau incompetenti sau partial competenti ca orice alt om din populatia generala.
          Dar sa revenim la partea cu "e vina bugetarilor?"
          DA, e si vina angajatilor statului si as incepe cu invatamantul care esueaza in a pregati niste adulti cu o minima pregatire intelectuala si profesionala, a administratiei locale care genereaza sute de ore pierdute + betele in roate aferente oricarei activitati comerciale, a ANAF-ului care vede in orice patron un infractor si il trateaza ca atare, a sumedeniilor de agentii si oficii care au ca scop declarat creearea de obstacole birocratice in fata oricarui bussines, e vina justitiei fiindca in fata unor tepari comerciali micul patron e victima sigura si as putea continua.
          Ce usor e sa dai vina pe incompetenta patronilor. Oriunde in lumea asta un 7 din 10 afaceri nu rezista mai mult de 3 ani de zile. Dar numai in Romania dureaza 2 saptamani sa deschizi o firma pe care in US o deschizi in juma de ora.
    • +9 (15 voturi)    
      Auzi vorba, salarii decente, la privati sunt mici (Joi, 11 februarie 2021, 17:02)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Unii bugetari cred ca au ajuns in Germania si noi nu am aflat. Noi, astia de muncesc in privat din greu pe bani adevarati, legati de ce produce si vinde firma aia aici, in Romania.

      Ia cautati o firma privata care poate sa dea pe luna unui instalator un salariu brut de 2400 de euro. Cu cat ar putea sa vanda firma aia (IN ROMANIA, NU IN GERMANIA) serviciile acelui instalator ca sa ii dea aproape 2500 de euro salariul brut? Dumneavoastra ati cumpara serviciile unui astfel de instalator? Sunt dornic sa platiti astfel de tarife, similare cu ce se platesc in Franta sau Germania?

      Bugetarii chiar nu mai inteleg pe ce lume se afla. Sunt aproape doua milioane de oameni in tara asta care se chinuie in mediul privat pe salariul minim, oameni impozitati cu mai mult de 40%!!! De ce sunt impozitati DE CATRE STATUL ROMAN cu procente demne de oameni bogati? Pai altfel de unde salarii brute de 2500 de euro pentru un instalator la metrou?

      Dap, bunastarea unora vine si dim munca grea a altora, ca bugetul asta public nu cade din cer. Iar Metrorex produce doar 30% din ce consuma. Restul vine de la ala mic si negru care munceste de ii sar capacele pe 1500-2000-2500 de lei net pe luna, fara sa aiba in vreun fel siguranta slujbei de maine.

      Bag seama ca bugetarii vad ca au trecut in categoria "Daca nu au paine, sa manance cozonac". Sunt deja rupti de ce se intampla in tara asta. Si departe de mine gandul ca nu exista utilitate publica a muncii bugetarilor. Dar solidaritatea aia sociala ar trebui sa functioneze in ambele sensuri.
    • 0 (2 voturi)    
      doar ca (Joi, 11 februarie 2021, 19:54)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui HP

      nu sunt corelate cu productivitatea, competenta si piata muncii.
  • -23 (37 voturi)    
    1500 eur, un salariu decent in Buc... (Joi, 11 februarie 2021, 15:13)

    demaGOGU [utilizator]

    ...in niciun caz "nesimtit", privatii ar trebui sa isi plateasca oamenii corespunzator altfel nu mai ramane nimeni in tarishoara.
    • +12 (16 voturi)    
      Abia astept ziua aia. Lucrez la asta. (Joi, 11 februarie 2021, 15:42)

      Amad [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Atunci o sa vad de unde va plati statul salariile care trebuie sa fie obligatoriu "decente".
      Sunt curios cati bugetari vor pleca din tara la munca in afara, sau cine-i va angaja.
    • +11 (15 voturi)    
      decent, da (Joi, 11 februarie 2021, 15:45)

      zot [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dar nu pe banii altora; sa isi puna preturi la nivelul salariilor si daca mai au calatori e perfect, daca nu sa le plateasca radoi si bucurestenii;
      corect?
    • -4 (12 voturi)    
      fa-te privat (Joi, 11 februarie 2021, 16:16)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cu angajati FIX ca tine. Lapte si miere ce o sa curga pentru partile implicate.
    • +5 (9 voturi)    
      Am scris si mai sus (Joi, 11 februarie 2021, 17:08)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ia puneti mana si faceti o firma de prestari servicii in instalatii sanitare. Platiti instalatorii cu 2500 de euro brut cat plateste Metrorexul.

      In cat timp credeti ca dati faliment cu asemenea cheltuieli? Poate nu ati inteles, dar nu avem piata Germaniei sau Frantei, nu poti cere aceliasi bani pentru ora de manopera. Am ajuns deja ca Grecia, la inceputul anilor 2000, cand bugetarii greci aveau salarii comparabile cu cele ale germanilor, dar la un PIB la jumatate.

      Intelegeti ca mediul privat e deja la capatul puterilor dupa ultimii doi ani. Nu mai poate suporta astfel de cheltuieli.
  • +5 (13 voturi)    
    hehe (Joi, 11 februarie 2021, 15:17)

    transpenibilus [utilizator]

    PeeeeeeeSeeeeeDeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

    Radoiion, Firea, Iordache, Dancila, Dragnia.....

    Jo napot, ROMANIA!
  • +7 (15 voturi)    
    >>>>>> (Joi, 11 februarie 2021, 15:34)

    chhe [utilizator]

    6000 de angajati? Cum incap atatia in tunel ? )))))))))))))
  • +24 (30 voturi)    
    Un conferentiar universitar cu doctorat si... (Joi, 11 februarie 2021, 15:37)

    Olyx [utilizator]

    vechime de 25 de ani castiga 5.000 lei lunar. Un "sindicalist" de la Metrou, lacatus mecanic, castiga 8.600 lei lunar. Si sunt BUGETARI, amandoi ! O pensie medie in Romania este 1500 lei iar una speciala MEDIE este de 19.000 lei. Asta e "ECHITATEA" sistemului socialist de tip PSD care a guvernat Romania mai bine de 24 de ani, dupa Revolutie !...
  • +11 (17 voturi)    
    Nu e vorba de salarii (Joi, 11 februarie 2021, 15:37)

    Vali_B [utilizator]

    Problema nu sunt salariile de baza, in niciun caz. Problemele sunt faptul ca sunt peste 6.000 de angajati, multi fara un scop anume si sporurile suplimentare care ajung sa dubleze acele salarii de baza. In timp ce alte retele de metrou din orase civilizate automatizeaza metrourile care merg independent, la noi daca se propune asa ceva ies toti si fac greva ca neanderthalii. Pentru ce tii mii de angajati? Ca sa stearga sinele noaptea? Sau in statii cate 5 angajati care vand cartele?
  • -14 (28 voturi)    
    salarii (Joi, 11 februarie 2021, 15:48)

    Matti [utilizator]

    Sunt uimit de câtă ură pe principiul să moară și capra vecinului. În loc să luptăm să crească salariile, noi comentăm de cât de mult câștigă unii. Păi măi oameni buni, cât ar trebui să câștige un psiholog? Cât ar trebui să câștige un inginer? Conducătorul metroului ar trebui să lucreze pe 1000 de lei pe lună? Mai stă cineva în România, sau emigrăm toți să muncim pe salarii decente prin străini? Salariile afișate sunt cât se poate de decente. Ar trebui să luptăm să crească salariul minim pe economie, 1,4 milioane de români au 1386 lei în mână. În loc să ne dorim creșterea veniturilor, noi ne dorim scăderea lor? Suntem sănătoși la cap? Salariul minim pe economie ar trebui cel puțin dublat. Căutăm să evoluăm, sau să involuăm. Ne dorim salarii ca în vest sau ca în Ukraina? Sincer, dacă majoritatea crede că 1000 de euro e un salariu nesimțit, atunci nu o să evoluăm, rămânem mici...foarte mici !
    • +9 (17 voturi)    
      nu e vorba de ingineri (Joi, 11 februarie 2021, 16:02)

      danco [utilizator] i-a raspuns lui Matti

      ci de casiere, care daca ti se pare corect sa castige 5000 de lei pe luna, inseamna ca esti dus cu capul...am pierdut 5 minute sa iau o cartela de 10 calatorii si sa platesc cu cardul, batea datele in calculator de nici un copil de 5 ani nu pierde atata timp...de fapt, se vede cam cine comenteaza pe aici si le ia apararea, probabil ca tot niste bugetari gretzosi sau niste troli pesedisti, deja mi-e scarba
    • +8 (10 voturi)    
      si eu (Joi, 11 februarie 2021, 16:49)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Matti

      ma minunez cata ura se revarsa acum la adresa bugetarilor. Dar ideea e societatile astea traiesc din bani publici, pe spinarea privatilor deci, si nici macar nu sunt eficienti si nici la nivelul de competenta al privatilor. E cumva normal ca lumea sa se simta lezata.
  • +9 (17 voturi)    
    mda (Joi, 11 februarie 2021, 15:50)

    SoulSearcher [utilizator]

    ce mi-a placut asta la bugetari dintotdeauna...

    ei au sporuri pt ca se considera anormal sa lucrezi in zi de sarbatoare, sau noaptea sau in nu stiu ce conditii

    la privat seful te considera norocos doar ca ai servici...

    ce-i aia spor ca mai lucrezi si in weekend ? sau de sarbatori ? sau ca pleci dimineata la 6 si te intorci seara la 12 acasa prin delegatii ?
    • +5 (9 voturi)    
      sa nu generalizam (Joi, 11 februarie 2021, 16:34)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      sunt privati care platesc orele suplimentare, zilele de weekend, sarbatorile, noptile etc. Si daca sunt privati care nu o fac, nu inseamna ca trebuie sa dorim tuturor acelasi lucru. Sa ne uitam doar la sporurile care nu se justifica sau sunt aberante sau sunt in cuantum prea mare.
  • +10 (12 voturi)    
    toti sunt speciali in Ro (Joi, 11 februarie 2021, 16:25)

    iondelaafumati [utilizator]

    ce e ala spor de tunel ? bune ca nu sunt ginecologi !
  • +11 (15 voturi)    
    nesimtire (Joi, 11 februarie 2021, 16:28)

    xox [utilizator]

    Este fascinant cum o institutie a statului face majorari salariale in timp ce alte sectoare dau faliment sau angajatii sunt dati afara.

    Cei din sindicat au gandit bine, daca tot au mai putini calatori si muncesc mai putin de ce sa nu le creasca si lor veniturile cu 18% ca bani sunt la bugetul national nu.

    Munca in subteran nu e o placere insa nesimtirea de la stat care exista in metrou este greu de inteles. Cum sa cresti salariile an de an cand tu nu aduci plus valoare prin munca pe care o depui? De aici vine si tupeul bugetarilor ca stiu ca daca tipa primesc.

    Este interesant contractul prin care spatiile comerciale sunt inchiriate de sindicat si cum primesc mai multi bani decat compania mama METROREX.
  • +5 (15 voturi)    
    Metrorex trebuie desfiintata (Joi, 11 februarie 2021, 16:29)

    buncrestin [utilizator]

    In acest caz dl. ministru are la dispozitie o arma letala: desfiintarea companiei! Nu prea mai sunt argumente ca sa mentina in viata asa un parazit. Poate infiinta o noua companie, pe baze corecte si orientata catre piata, iar tot ce e putred acolo sa fie curatat.
  • +10 (14 voturi)    
    6000 de oameni doar la metrou (Joi, 11 februarie 2021, 17:14)

    spicychips [utilizator]

    Am ramas masca. 6000 de oameni aveti doar la metrou???? De curious, am cautat pe google si am aflat ca intreg sistemul de tranzit in Boston are 6,346 de angajati. INTREG SISTEMUL. Asta inseamna metrou, autobuze, trolee, tramvaie, feribot si trenurile locale de navetisti (Commuter rail). Da-o-ncolo de treaba...
    • 0 (0 voturi)    
      asta in conditiile in care doar sistemul de metrou (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 16:20)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui spicychips

      Din Boston e de 1,5 ori mai mare decat cel din Bucuresti si transporta cam de 1,5 ori mai multi pasageri anual.
  • -7 (11 voturi)    
    metroul, urmatoarea tinta (Joi, 11 februarie 2021, 17:49)

    cmariusalin [utilizator]

    din putinele lucruri care inca merg si nu produc profit pentru straini, eventual cu multi fraieri pe salarii mici facand toata munca
  • 0 (10 voturi)    
    nu-s mari deloc ! dar nici pe subventii nu se poat (Joi, 11 februarie 2021, 18:22)

    mirceacr [utilizator]

    Fratilor,

    Astea nu-s salarii mari !
    Pentru costul vietii din Bucuresti in anul 2021, astea sunt niste salarii doar bune" dar deloc exagerate !
    E o criza majora de forta de munca in toate domeniile, somajul in bucuresti este aproape 0, cel putin un exista somaj in randul fortei de munca calificate.
    Un necalificat in constructii are salariu 3000 lei NET, iar unul are mai si stie cate ceva 4000 lei net. Un calificat cu specializare si cursuri castiga 6000-7000 lei la momentul asta in Romania.
    Cat credeti ca ar trebui sa aibe un director ?! sau un sef de echipa ...sau un tehnician ori inginer de interventii ?!
    Oamenii de la metrou de regula au responsabilitate, si ... pregatire. infrastructura de metrou e costisitoare si sa nu uitam ca e destul de mare si veche.

    Problema la metrou nu sunt salariile.
    Ci "scurgerile" , "capuseala" , aranjamentele si cumetriile. Pe acolo se scurg banii.
    Probabil ca personalul este supraincarcat, iar la asta se adauga si contractorii, probabil ca sunt vreo 12000 de oameni in sistem cu totii. Cred ca metroul poate functiona si cu jumatate din personal. IAr in contextul modernizarii si automatizarii, ori externalizarii chiar ...s-ar putea functiona si cu 1/3 din personalul actual, suficient 3000 de oameni angajati proprii.

    Tariful e mic, 5 lei ar fi normal. E o societate comerciala care apartine orasului si trebuie suportata de cei care o folosesc. Nu e normal sa platim toti ! Fiecare plateste pentru el.
    Statul sau primaria sa sustina investitiile in extinderea metroului, dar operarea trebuie suportata 100% de calatori.
    Subventiile trebuie sa dispara, Doar copii si eventual categoriile defavorizate sa poata beneficia de unele inlesniri , dar nu e normal sa fie tinuti toti calatorii pe pret redus.

    Daca mergi vineri seara cu metroul in centrul vechi in capitala sa bei si sa mananci atunci plateste-ti transportul integral. La fel si in cazul in care mergi la serviciu.
  • +3 (5 voturi)    
    ! (Joi, 11 februarie 2021, 18:26)

    tudorr [utilizator]

    Dati ma pensii speciale la toti bugetarii, rente viagere, dar direct de la incadrare, de fapt direct de cand dau spaga pentru post :))
  • -3 (3 voturi)    
    Metro 2033 (Joi, 11 februarie 2021, 18:57)

    Nyk1 [utilizator]

    E bine că au salarii mari acești angajați, astfel - în cazul unui cataclism nuclear mondial - viața va putea continua mai departe în tunelurile metroului bucureștean!
  • +3 (5 voturi)    
    Non-sense (Joi, 11 februarie 2021, 19:07)

    TrueBlue [utilizator]

    Problema e ca oamenii aia nu produc banii respectivi. Mi-ar place si mie sa lucrez undeva unde nu conteaza cum merge treaba ca salariul (mare) vine oricum....
  • +4 (6 voturi)    
    Nu veniturile sunt problema (Joi, 11 februarie 2021, 19:16)

    RaduMiron [utilizator]

    Veniturile mi se par okay. Ar trebui sa nu mai fie mascate sub tot felul de sporuri ridicole ci sa fie venit = salariu, dar salariile mi se par in regula.
    Problema e cu numarul de angajati. Ar trebui redus la un sfert (ca vad ca in alte orase est europene se poate cu un sfert din nr de angajati ai metrorex pe km). Tot ce tine de cumparat bilete trebuie automatizat. Leprele date afara. Birocratia digitalizata. Iar garniturile de metrou trebuie incet incet schimbate cu unele fara sofer (cum sunt in atatea orase din vest)
  • +3 (5 voturi)    
    :) (Joi, 11 februarie 2021, 19:19)

    rei [utilizator]

    intreb pentru un prieten: daca vine cu un birou de acasa poate fi angajat sef de birou?

    ca la cati sefi de birou aveti pare ca va raportati la birourile fizice din pal si nu la departamente
    • +3 (5 voturi)    
      FELICITARI (Joi, 11 februarie 2021, 19:40)

      cristian.l [utilizator] i-a raspuns lui rei

      Ai vreo ruda pe acolo si se rezolva .... nu ai .... nicio sansa. Oricum cea mai buna gluma pe ziua de astazi, am ras copios. Multumesc!
  • +1 (9 voturi)    
    DESCENTRALIZARE (Joi, 11 februarie 2021, 19:38)

    cristian.l [utilizator]

    Noi astia de prin Transilvania ne-am cam saturat de o capitala de smeni, smecheri, nesimtiti, idioti si sarlatani care sug bugetul acestei tari. Prin zona noastra se misca un aer eurpean, cu oameni cinstiti si orase in dezvoltare. Cum treci munti si te apropii de Bucuresti nu vedem decat toate scursurile societatii adunate gramada in asa zisa capitala.
    Putem sa o si denumim Capitala Europeana a Coruptilor si Mafiotilor.
    Voi spuneti ca salariile sunt pe merit .... aia mucosi care vin cu astfel de ineptii le solicit sa-si faca o firma si sa vada cat trebuie sa produci ca sa dai unui angajat 5.000 lei net, cate taxe si impozite platesti si atunci sa veniti sa comentati.
    Ne dorim ca bugetul tarii sa fie impartit in alt mod ca aerul acela de Bucuresti nu va face bine si dupa cum vedem nu stim ce fumati, dar de furat furati bine.... indiferent ca e PSD, PNL, USR si care mai vreti ca toti sunteti varza.... e timpul ca anumite decizii sa fie luate la nivel local ca voi nu ne reprezentati interesele /..... ne gospodarim mai bine local decat ce faceti voi acolo .... noi nu avem nevoie de voi, ci voi de noi....
    Deci DESCENTRALIZARE - la noi e deomcratie, iar la voi o porcarie.
    • 0 (6 voturi)    
      voi din Transilvania ...mai subtire ! (Joi, 11 februarie 2021, 23:28)

      mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      Voi aia din Transilvania ...ciocu mic !
      De vreo 5 ani v-ati trezit din letargie si inca va miscati in reluare. Cel putin cu vreo 10 ani ani sunteti in spate.
      Cat priveste seriozitatea ,...vai si amar.

      Ceasu' in tara asta se da de la Bucuresti.
  • +3 (5 voturi)    
    6000 de angajati (Joi, 11 februarie 2021, 20:23)

    Costi888 [utilizator]

    Mama mia.. ce fac frate aia acolo
  • +5 (7 voturi)    
    Putori peste putori (Joi, 11 februarie 2021, 20:43)

    mandalau [utilizator]

    Haideti sa va spun ce-am patit eu saptamana asta. Am un copil care merge la scoala cu metroul 4 statii si am incercat sa-i fac abonament. M-am dus in weekend la o statie pe M5 si mi-au spus ca abonamentele pentru elevi nu se fac decat la statia unirii si erolior......


    Bun zic, ii spun lui tanti sa-mi dea o cartela cu 2 calatorii ca sa ma duc la eroilor. Imi da o cartele dupa care-mi spune ca abonamentele pentru elevi nu se pot face in weekend.......


    Trec si peste asta asa ca acum 2 zile, dupa servici ma duc la eroilor unde ajung pe la ora 4 si ceva. Dupa ceva peripetii gasesc si ghiseul cu abonamente pentru elevi si ghici ce: Programul este intre 07 si 13 de luni pana vineri. Bref copilul n-are treaba nici cu statia eroilor nici cu statia unirii si are ore intre 07 si 13. Cum crede Metrorex ca poate sa-si faca abonament? Chiulind o zi de la scoala/luna pentru ca nu sunt in stare sa ofere acest serviciu in fiecare statie cum ar fi normal?
    • +2 (4 voturi)    
      I-ai cam pus la incercare cu solicitarile astea (Joi, 11 februarie 2021, 22:22)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui mandalau

      Eu zic sa le dam un +18% la salariu (si) anul asta.
  • +2 (4 voturi)    
    Masuri rapide (Joi, 11 februarie 2021, 21:50)

    cristian.l [utilizator]

    Sunt administratori la doua societati - daca as ajunge la Metrorex si as aplica regulile din privat ca sa reziste societatea 25% din angajati zboara la prima tura, salariile reduse cu 1/4 rapid - inestitii in modernizare/tehnologie noua in maxim 6 luni - dupa inca 25% ar disparea din angajati si astfel dupa o jumatate de an acest Metrorex ar face fata cheltuielilor facand o analogie la sistemul privat.

    De fapt asa ar trebui procedat la nivel de administratie publica.
    Doriti sa avem o reforma in administratie - e atat de simplu - cand nu esti in stare sa o faci angajezi frumos o echipa de experti, audit, etc. din afara care este impartiala si recunoscuta - dupa 2-4 luni de evaluare iti spun aia frumos - gen la Metrorex - ba sunteti tampiti sau va bateti joc de banii publici.... trebuie facuta aia si aia ...

    Va dati seama cate cumnate si cumnati, gineri, amante cu neamul lor, rudenii pana la gradul IV alaturi de caine si pisca .....fac parte in cei 6.000. Dar la nivel national ..... cati specialisti ca Elena sunt in functii publice cu doctorate si masterate ne autodistrug societatea.

    Bunul cel mai de pret al acestei societati a fost resursa umana care a plecat dincolo ..... asta e reultatul unde suntem si aplicam adliteram tot ce ne baga aia pe gat din afara.... natie fara sange in ......

    Imnul national ar trebui schimbat din Desteapta-te romane in Dormi in continuare ....
  • +1 (3 voturi)    
    nici in 10 ani nu ai reusi ! (Joi, 11 februarie 2021, 23:33)

    mirceacr [utilizator]

    Imposibil ! E un mamut care nu se misca la ordin. In plus legislatia nu permite si nici nu incurajeaza reforma.

    Doar transferul de la minister la primarie as usura posibilitatea de reforma accelerata. ..e cale lunga si anevoioasa.
    nu rezista nimeni.
    • 0 (2 voturi)    
      Trist (Vineri, 12 februarie 2021, 0:09)

      cristian.l [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

      Din nefericire ai dreptate .....deci, concluzia nu evoluam si nu vom face nimic.
  • +1 (3 voturi)    
    <<Toți angajații primesc „spor de tunel”>> (Vineri, 12 februarie 2021, 5:07)

    isus si hristos [utilizator]

    In acest caz, inseamna ca toti sufera de claustrofobie, e normal sa lucreze acolo, punand vietile dumnealor si ale calatorilor in pericol, cand se panicheaza??? Spor de frica nu primesc?!
  • +3 (3 voturi)    
    razolvati problema... (Vineri, 12 februarie 2021, 13:12)

    123qwe [utilizator]

    Infiintati o S.A. fara subventii si controlati tot ce se angajaza, fara sindicalisti si fara fosti sefi de la nivel de sef birou in sus. Termen max 2 luni.
    Spor la treaba!!!!
    PS. O sa vedeti ca nu se intampla nimic. Oare de ce?
    Sper sa nu uitati pana la viitoarele alegeri. Dar aproape sigur sper degeaba.
  • +1 (1 vot)    
    Sefi.. (Vineri, 12 februarie 2021, 22:12)

    dandantheman [utilizator]

    Sefuti si sefuleti...toti cu capu'-n tunel. Unul si unul.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by