„Vestea dimineții” despre autostrada A7 spre Moldova: „Avem acord de mediu pentru A7 Ploiești - Buzău. Intrăm pe ultima 100m pentru licitarea lucrărilor!”

de Victor Cozmei     HotNews.ro


A7 - primii kilometri in lucru
Foto: Captura YouTube
Tronsonul de circa 63 de km de la Ploiești la Buzău din A7, practic prima porțiune a autostrăzii Moldovei care va străbate regiune de la Nord la Sud și o va lega cu Muntenia și Capitala, dublând mult prea aglomeratul DN2/E85 - cel mai periculos drum din țară - a primit acordul de mediu și este aproape de licitarea lucrărilor, a anunțat ministrul Transporturilor.

„Vestea dimineții: avem acord de mediu pentru autostrada A7 Ploiești - Buzău. Intrăm pe ultima 100m pentru licitarea lucrărilor!”, a anunțat ministrul Transporturilor Cătălin Drulă.

Sectorul Ploiești - Buzău din A7 are circa 63 de kilometri lungime și este împărțit în trei loturi:

1. A3 (Dumbrava) - DJ100C (Mizil)
2. DJ100C (Mizil) - DJ203G (Spătaru)
3. DJ203G - DN2B (Buzău)

Întreg tronsonul cuprinde 6 noduri rutiere, 42 de poduri și viaducte, 4 parcări securizate și 159 de hectare de perdele forestiere.

„Acesta este un proiect din ”noua generație” pregătită de CNAIR, unde toată partea de proiectare este pusă la punct înainte de lansarea licitației pentru execuție. Astfel, vom avea exproprierile făcute la zi, toate avizele, studiile geotehnice și acordurile necesare - astfel încât să putem începe lucrările în teren de îndată ce semnăm contractul de execuție”, detalia în urmă cu o săptămână ministrul Drulă.

Autostrada A7 - „Coloana Vertebrală” a Moldovei, salvarea față de criminalul drum E85


Autostrada Moldovei A7 este cel mai avansat dintre marile proiecte de infrastructură rutieră pentru regiunea Moldovei.

Aproape 440 de kilometri de autostradă în Moldova de la Nord la Sud - „Coloana vertebrală” a Moldovei - și care va prelua traficul pe ruta unde se înregistrează cele mai mari valori ale traficului din regiune și care în prezent se desfășoară pe DN2/E85, un drum național cu câte o bandă pe sens și un acostament puțin mai lat folosit adesea neregulamentar de către șoferi drept încă o bandă de circulație.

Odată finalizat, A7 va prelua mare parte din traficul de pe actualul DN2/E85, un drum care, din punct de vedere al accidentelor, este cel mai periculos drum național din România.

Stadiul Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani – Suceava - Siret


Tronson: Ploiești – Buzău:

Predarea estimativă a Studiului de Fezabilitate: Martie 2021
Predarea Studiului Geotehnic: Martie 2021
Obținerea Acordului de Mediu: Martie 2021
Predarea estimativă a Proiectului Tehnic: Aprilie 2021
Lansarea estimativă a licitațiilor de execuție lucrări: Mai – Iunie 2021


Tronson: Buzău – Focșani:
Predarea estimativă a Studiului de Fezabilitate: Aprilie 2021
Predarea Studiului Geotehnic: Aprilie 2021
Obținerea Acordului de Mediu: Iunie 2021
Predarea estimativă a Proiectului Tehnic: Iunie 2021
Lansarea estimativă a licitațiilor de execuție lucrări: Iulie – August 2021


Tronson: Focșani-Bacău:
Predarea estimativă a Studiului de Fezabilitate: Mai 2021.
Stadiul Studiului Geotehnic:
Predarea estimativă a Studiului Geotehnic: Aprilie - Mai 2021/ În prezent în teren Prestatorul are mobilizate 2 instalații de forat, iar stadiul execuției forajelor este de aproximativ 31,44%.
Obținerea Acordului de Mediu: Iulie 2021 /În dată de 03.12.2020 a fost emisă de către A.N.P.M. decizia etapei de evaluare nr. 143 prin care decide necesitatea declanșării procedurii de evaluare a impactului asupra mediului.
Lansarea estimativă a licitațiilor de execuție lucrări: Decembrie 2021.


Tronson: Bacău – Pașcani

Predarea estimativă a Studiului de Fezabilitate: Aprilie 2021
Predarea Studiului Geotehnic: Aprilie 2021
Depunere documentație de mediu către ANPM: Iunie 2021 / Studiul de Evaluare Adecvată (SEA) /Raportul privind impactul asupra mediului (RIM)
Obținerea Acordului de Mediu: August 2021
Predarea estimativă a Proiectului Tehnic: Iunie 2021
Lansarea estimativă a licitațiilor de execuție lucrări: Octombrie 2021.


Foto: Traseul autostrăzii A7. Traseul pentru Pașcani - Suceava - Siret este orientativ / Vezi aici traseul A7 de la Ploiești la Pașcani
---








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19725 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    Impresionant (Marţi, 30 martie 2021, 11:38)

    SomerCautLucru [utilizator]

    Foarte frumoaste serpuirile, probabil trece pe la toata lumea buna care a cumparat teren.
    Daca e gata pana in 2024, PSD va fi "game over" in Moldova
  • +5 (13 voturi)    
    Moldova? (Marţi, 30 martie 2021, 12:00)

    andimi [utilizator]

    bine, bine, da in Moldova efectiv cand se va face ceva? In urmatorul mandat? Ca din putina geografie si istorie pe care o stiu Buzau-Ploiesti nu e in Moldova, la fel nici Buzau-Focsani (Moldova tine pana la Focsani, la Milcov)! Nu sariti sa imi spuneti ca vor beneficia si moldovenii, ca mai e pana acolo, poate unii vor sa mearga pe autostrada doar de la Bacau la Focsani, nu toti merg la Bucuresti. De ce incep lucrarile de la Iasi spre sud?
    • +2 (6 voturi)    
      Simplu (Marţi, 30 martie 2021, 12:31)

      izimmer [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Ai zis bine ca Moldova tine pana la Focsani. Pentru ca Focsani este oras strategic din punct de vedere geopolitic/militar, este la granita istorica dintre Transilvania, Moldova si Valahia. Centrul militar zonal cel mai aproapiat de granita cu Republica Moldova. Este la doar 300km de Crimeea in caz de proiectil direct si 900km in caz de ground war (Sevastopol - Mykolaiv - Odessa - Focsani). Sistemul HIMARS al NATO este in curs de instalare la Focsani in timp ce vorbim acum, batalioanele de infanterie sunt tot la Focsani, cum ar fi batalionul 285 Artilerie. Va beneficia toata tara, nu doar moldovenii sau muntenii.

      Daca vrei sa aflii de ce exista un interes acolo iti recomand o carte: "Die Schlacht bei Focksan: Schauspiel in fünf Aufzügen" de Friedrich Hofmann, ca sa vezi de ce era punct strategic si atunci pentru habsburgi, otomani si rusi.
      • +2 (2 voturi)    
        ma lasi! (Miercuri, 31 martie 2021, 0:03)

        andimi [utilizator] i-a raspuns lui izimmer

        deci dai crezare prostiilor ca Moldova nu merita autostrazi pentru ca le vor folosi rusii, nu? Ma lasi!
  • +5 (5 voturi)    
    Super! (Marţi, 30 martie 2021, 12:06)

    Beer-gummy-bear [utilizator]

    Sunt chiar curios cum o sa mearga constructia prin metoda asta de separare a proiectelor tehnice de executie...
  • -5 (11 voturi)    
    Bucovina subdezvoltata nu le trebuie la Sudisti! (Marţi, 30 martie 2021, 12:21)

    Entiu [utilizator]

    Sarbatoriti si va laudati cu Bucovina ca facind parte din Romania, dar nu ati facut nimic pentru fratii vostri din Bucovina.
    Toata energia voastra este focusata pe Sud,
    Tot ce doriti vi se realizeaza.
    Bucovina poate sa mai astepte.
    Voi cei din Sud nu aveti inima pentru Bucovina, care nu are industrie si nu poate sa se dezvolte singura.
    • +2 (4 voturi)    
      Moldova* (Marţi, 30 martie 2021, 13:34)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

      Moldova*
    • +1 (3 voturi)    
      Daca bucovinenii ar gandi toti asa (Marţi, 30 martie 2021, 21:43)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

      s-ar duce naibii Bucovina. Eu stiu ca bucovinenii nu se plang ca niste Entiu, bucovinenii hotarati au vazut cum stau lucrurile, au chibzuit, si in momentul potrivit au actionat. Si au reusit. De lamentari suntem satui, nu ne mai trebuie babe si bocitoare.
      • 0 (2 voturi)    
        Ce? (Miercuri, 31 martie 2021, 1:43)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        Ce au reusit?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by