HARTĂ Proiectele rutiere majore din zona București - Ilfov: Drulă, detalii despre inelul de centură A0, pasajele și lărgirile de pe actuala centură și drumurile radiale

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Proiectele rutiere din jurul Bucurestiului - aprilie 2021
Foto: Catalin Drula / Facebook
Autostrada A0, al doilea inel de centură al Capitalei, va avea o lungime de circa 101 km, iar pe o parte dintre loturi deja se lucrează, iar pe altele licitațiile sunt aproape finalizate. „Va degreva traficul infernal de pe Drumul Național de Centură București (DNCB) - vechea centură a Capitalei, unde avem ca priorități finalizarea pasajelor și modernizarea drumului prin lărgirea la patru benzi”, a declarat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, care a detaliat care e stadiul fiecărui proiect rutier major din jurul Bucureștiului.

AUTOSTRADA A0 NORD


„Avem câștigător desemnat pentru A0 Nord lot 1, un sector de 17,5 km din autostrada de centură a Bucureștiului, de la Dragomirești până la Corbeanca. Dacă nu vor fi depuse iarăși contestații (ceea ce ne dorim cu toții), vom semna curând contractul de proiectare și execuție”, a declarat Drulă.

UPDATE: CNAIR: Lotul 1 A0 Nord, atribuit către turcii de la Nurol

Ofertantul desemnat câstigator este NUROL INSAAT VE TICARET A.S., cu preţul de 746.763.568,57 lei fără TVA. Durata contractului este de 34 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție ofertată este de 10 ani.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea si avizarea contractului.

---

„Pentru lotul 2 al A0 Nord (19 km, Corbeanca-Afumați), săptămâna viitoare așteptăm pronunțarea Curții de Apel pentru soluționarea contestațiilor. Dacă contestațiile se resping și la Curte, așa cum au fost deja respinse la Consiliul Național, putem semna contractul cu antreprenorul român desemnat câștigător”, a spus ministrul.

„Pe lotul 3 A0 Nord (8,6 km, între Afumați-Pantelimon), CNAIR este într-un proces de re-evaluare a ofertelor ca urmare a deciziei instanțelor, iar câștigătorul licitației va fi anunțat în săptămânile următoare”, a mai detaliat ministrul.

„Pe lotul 4 A0 Nord (5 km, între Pantelimon și A2), constructorul avansează bine cu proiectarea drumului, iar în toamna acestui an va începe execuția lucrărilor. Termenul de execuție a lucrărilor: 18 luni”, spune Drulă.

AUTOSTRADA A0 SUD


„Pe A0 Sud lot 1 și 2, constructorul a crescut mobilizarea în ultimele săptămâni pe cei 33 de km ai sectorului (între A2 și Bragadiru), executând lucrări consistente la fundațiile și elevațiile podurilor, dar și la terasamente sau relocări de utilități”, potrivit ministrului.

„Pe A0 Sud lot 3 (Bragadiru - A1), antreprenorul a depus proiectul pentru obținerea autorizației de construire. Ne așteptăm ca ordinul de începere a lucrărilor să fie emis la începutul verii”, a mai spus Drulă.

ȘOSEAUA DE CENTURĂ - DNCB


„Pe actuala centură București pasajele denivelate de la Domnești, Berceni, Oltenița și Mogoșoaia avansează într-un ritm bun, iar constructorii sunt bine mobilizați pe toate tipurile de lucrări. Pasajul Mogoșoaia se va finaliza în această toamnă, iar celelalte intersecții, în cursul anului viitor”, a declarat Drulă.

„Licitațiile pentru finalizarea sectorului dublat la patru benzi dintre Chitila și Militari, respectiv dublarea sectorului dintre Militari și Jilava (de la A1 la DN5, arcul sud-vestic al centurii actuale) cu denivelarea intersecțiilor avansează. Ofertele vor fi depuse în a doua parte a lunii mai”, a spus ministrul.

„Pe tronsonul nord-estic dintre DN2 și A2, avem un contract al cărui ritm de derulare nu este deloc mulțumitor. Motivele vin din trecut și din felul cum a fost licitată această investiție. Nu mai contează acum. Important e să o punem pe roate. Pentru asta, am cerut un calendar accelerat proiectantului și constructorului, astfel încât în următoarele săptămâni să fie finalizate proiectele de relocare a utilităților și să fie deblocare lucrările pe întregul sector”, a detaliat oficialul.

Potrivit acestuia, CNAIR pregătește licitația pentru proiectarea sectorului sud-estic dintre Jilava (DN5) și A2. „Și aici ne dorim intersecții civilizate, denivelate care să elimine ambuteiajele din prezent”, a spus Drulă.

DRUMURI RADIALE care să conecteze bulevardele capitalei de CENTURILE OCOLITOARE


„În plus față de proiectele de pe centurile capitalei, lucrăm în minister la o serie de drumuri radiale care să conecteze mult mai eficient șoselele orbitale cu arterele rutiere din interiorul Capitalei. Cel mai avansat proiect este reprezentat de continuarea Bulevardului Timișoara spre Centura București și, mai departe, spre A0 - o legătură rapidă extrem de importantă pentru locuitorii din sectorul 6 (Drumul Taberei/Militari)”, a declarat Cătălin Drulă.

Click pe hartă pentru mărire.












Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















48736 vizualizari

  • +51 (73 voturi)    
    bravo (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:56)

    asx [utilizator]

    Cel mai bun ministru.
    Bode, iti notezi cum se face?
    • -51 (67 voturi)    
      Asa se face (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:29)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui asx

      se lucreaza in paraleel la 2 inele, ca, pana la final, sa nu avem niciunul terminat. Iar daca nu ii pacalim pe aia cu PNRR ca "inele" tin de recuperarea dupa pandemie, am pus-o.
      • +39 (47 voturi)    
        Care e problema? (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:39)

        TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Parisul are 2 centuri, vor să facă o a treia: peripherique și A86 acum. Centura Bucureștiului nu e finanțată prin PNRR, ci prin fondurile alea de coeziune pe care nu prea le-am folosit până acum. Care e problema că se lucrează în paralel? Sunt aceleași utilaje/aceeași oameni folosiți?
        • +30 (44 voturi)    
          oho (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:27)

          igorashu [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

          Acum se vede 'statul paralel' :))))
          Face inele paralele de centura, dom'le.
          Mai si vaccineaza oamenii in paralel.
          Nu mai poti sa te pui perpendicular (de-a curmezisul).
          • +30 (32 voturi)    
            Au innebunit pesedistii! (Vineri, 23 aprilie 2021, 15:09)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

            N-au reusit sa faca un km de autostrada in ultimii 7 ani de guvernare pesedista. S-au ocupat doar de legile justitiei si furt. Acum nu mai stiu cum sa scape de cei care fac treaba de frica ca lumea va face comparatii intre profesionisti si mafioti.
            • -18 (22 voturi)    
              Impotriva minciunilor GOGONATE (Vineri, 23 aprilie 2021, 16:17)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              "Au innebunit pesedistii! N-au reusit sa faca un km de autostrada in ultimii 7 ani de guvernare pesedista."
              Nu zau! Hai si ia de-aici:
              In ultimi 7 ani de guv. PSD s-au inaugurat 455,7 km adica mai mult de jumatate din cei 811 km. de dupa 2004.
              • +19 (21 voturi)    
                Au inaugurat ce au facut altii, n-au construit! (Vineri, 23 aprilie 2021, 17:00)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui atc

                Poti sa ne dai link-ul ca de fake news-uri e PSD-ul plin?
                Si da-ne si link-ul ala care ne spune ca cei 455, 7 km din minciuna aia gogonata au fost construiti de la cap la coada de ei din fonduri europene. Multumesc mult! Astept pana maine... ;)
                • +3 (5 voturi)    
                  Poti astepta si pina poimaine (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 11:35)

                  Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                  ca n-au cum sa apara nici macar 455,7 metri dara-mi-te kilometri. Nu pot uita cum ponta a anuntat ca pe o mare victorie sistarea tuturor lucrarilor de infrastructura in 2012 si cum au sifonat banii pe asa zise "studii de fezabilitate" sau cam asa ceva.
        • -24 (36 voturi)    
          Daca ai citi cu atentie ce spune chiar Drula, (Vineri, 23 aprilie 2021, 13:27)

          adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

          ai vedea ca e noaptea mintii. Pe A0 Sud se lucreaza si pe DNCB sud nu s-au facut licitatiile pentru dublare (pe sud-vest acestea "avanseaza" si pe sud-est acestea "sunt in pregatire". Deci, pe centura de sud mori in trafic si, in loc sa faci pe dracu in patru sa largesti odata dumul ala, tu te apuci sa scarmi un "inel" mai la exterior. Iar bugetul de investitii oricum e firav rau (pe langa ca nu avem bugete multi-anuale). Daca tuseste un pic economia ramai cu toate incepute si neterminate.
          • +30 (34 voturi)    
            Centura actuala e compromisa (Vineri, 23 aprilie 2021, 13:47)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

            Luati-va gandul de la ea. A fost cotropita complet de oras, a fost gatuita de constructii in multe locuri, are o gramada de iesiri din oras care necesita pasaje. Mare lucru nu mai poti face cu ea. Asta e realitatea.

            Inelul zero nu e un moft, Exista studii solide de eficienta economica, are de departe cel mai bun randament economic din tara asta, Adica aia e urgenta-urgentelor, sa faci cu adevarat o centura ocolitoare pentru Bucuresti,
          • +21 (27 voturi)    
            mai ganditi si cu capul. (Vineri, 23 aprilie 2021, 14:07)

            vali_pk [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

            Sa largesti actuala dncb inseamna sa blochezi in mod consecutiv fluxuri de circulatie rutiera pentru a executa lucrari pe anumite tronsoane ale soselei. Inelul nou este in executie, dupa ce va fi dat in folosinta, se va interveni si pe dncb actual pentru reabilitare si largiri acolo unde e nevoie.
            • +4 (8 voturi)    
              actuala DNCB (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 0:15)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

              ESTE în curs de FINALIZARE a lărgirii, plus pasaje, tu pe unde trăiești ?
      • +27 (31 voturi)    
        Dupa mintea ta (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:24)

        Sufleu [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        nu s-ar construi in Romania decat un singur proiect de infrastructura odata, pentru ca .... pe logica ta am termina infrastructura necesara in 3000 de ani.
    • +23 (33 voturi)    
      Autostrazile sunt necesare dar e nevoie si de fero (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:32)

      relax4 [utilizator] i-a raspuns lui asx

      Când timp de 30 de ani nu s-a făcut nimic si pe multe zone cum e feroviar s-a mers înapoi nevoile sunt peste tot.

      Dar în opinia mea, traficul feroviar:
      - poate fi mai important pentru conectivitatea urbană si interurbana
      - mai comod pentru ca te așezi si citești în loc sa stai încordat în trafic
      - mai eficient ca si cost dar si ca eliminare blocaje.
      - mai rapid pe distante medii si lungi
      - predictibil la nivel de minut. Știi ca trebuie sa ajungi la servici la 9 si poti să calculezi la ce minut trebuie sa pleci din casa. Traficul auto e impredictibil. Deci calea ferata are un mare avantaj prin asta.
      • +13 (17 voturi)    
        Da (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:51)

        asx [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        Are si pe fero.
      • +3 (9 voturi)    
        . (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:03)

        TheNamelessOne [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        partea feroviara sustine si e profitabil in mare masura prentru traficul de marfuri pe distante mari si naveta pe distante scurte. in ce proportii de rentabilitate cred ca doar transportatorii feroviari pot aprecia. si cred ca efortul financiar ar trebui sustinut si de transportatorii feroviari privati (doar taxe de tranzit si de uzura nu cred ca sunt suficiente).
        • -2 (8 voturi)    
          pe principiul asta (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:25)

          martel55 [utilizator] i-a raspuns lui TheNamelessOne

          nici taxa de drum nu e suficienta, cei care utilizeaza drumurile (transportatori sau persoane fizice) ar trebui sa sustina cu taxe cam de 10 ori mai mari..pe rutier iei o vigneta la un pret modic si emrgi 1 an de zile, pe feorviar cu aceeasi vigneta emrgi doar un drum...mai vrei un drum, mai iei una, ca la noi se favorizeaza traficula uto poluant si se descurajeaza cel feroviar prin sistemul de taxare
      • -2 (2 voturi)    
        Fero ar trebui sa fie pe primul loc (Duminică, 25 aprilie 2021, 1:23)

        donjoe [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        Aşa ceva trebuia să trimitem ca proiect la UE şi poate nu ne respingea Comisia propunerea, dar ai noştri politicieni pupători de ţeavă de eşapament nu şi nu, ei nu ştiu decât şosele, şosele, şosele. Şi parcări în loc de foste spaţii verzi. Şi programe rabla peste programe rabla, fix invers tendinţei europene. Zici că-s bătuţi în cap, tot timpul fac fix invers faţă de lumea civilizată.
    • +12 (20 voturi)    
      Bode (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:49)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui asx

      doarme pe bancheta din spate acum, nu-şi poate nota
    • -3 (3 voturi)    
      AVIOANE,AVIONE (Duminică, 25 aprilie 2021, 0:33)

      credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui asx

      multe avioane!
      cu creionul,pe hartie eu un drum am desenat,cand va fi si liciatat,visul va fi contestat!
      finantarea de unde,daca da ,la ce se renunta ca bugetul e stramtorat!
      a obtinut finantare europeana pt el?daca da felicitari celui care a obtinut!
      daca se face de la bugetul de stat,nu-i nici o branza!
      oricum,acest programator pus la drumuri a lasat Dambovita fara drumul de la Tartasesti la Targoviste,licitat si adjudecat la 2 benzi pe sens,drum pt care exista finantare europeana,dar Drula vrea avioane,drum expres,nu i-a spus nimeni ca poate nu va prinde nici 4 ani,sigur va fi ultimul lui mandat de fapte bune ,de care exulta habarnistii!
  • +39 (49 voturi)    
    Aşa Drulă, (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:00)

    fokerul [utilizator]

    bravo, chestia cu drumurile radiale e excelentă, mai ales pt legătura cu A1. Consecvent, capabil şi eficient ministru, bravo încă odată.
    • +9 (13 voturi)    
      Prelungirea Bd. Timisoara se vedea si din avion (Vineri, 23 aprilie 2021, 13:49)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Dar, ciudat, nimeni nu s-a bagat pana acum acolo, desi castigurile sunt uriase pentru deblocarea Bd. Iuliu Maniu.
      • +10 (12 voturi)    
        Era nevoie (Vineri, 23 aprilie 2021, 14:19)

        fokerul [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        de cineva hotărât să o facă.
    • +4 (12 voturi)    
      Mai ramane cineva in Bucuresti? (Vineri, 23 aprilie 2021, 14:18)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Daca face legaturile alea radiale sa tina trafic la regim de autostrada, nu mai are nici un rost sa stai la bloc.. Din orice comuna la 20-30km de Bucuresti o sa poti ajunge dimineata in 30 de minute in oras, + maxim 30 de minute pe A0 daca esti tantalau si locuiesti fix in partea opusa de locul de munca
      • +3 (3 voturi)    
        da, cei care au copii (Vineri, 23 aprilie 2021, 22:36)

        Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        si nu vor sa ii dea neaparat la scoala "franceza" din ...jilava de ex
        • 0 (0 voturi)    
          posibil.. (Duminică, 25 aprilie 2021, 12:39)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

          Dar daca se muta si profesorii? :)
    • +2 (2 voturi)    
      In Chicago ... (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 1:01)

      danmarian [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Toate autostrazile care pleaca din Chicago sunt legate IN ORAS prin drumuri express cu 4 - 6 benzi cu nivel de viteza si separare tip autostrada ! Fara NICI O INTERSECTIE sau SEMAFOR/STOP. Eu imi fac cumparaturile alimentare la un mare magazin grecesc aprovizionat cu marfuri "europene" - situat la ca 40 Km de casa ! Dar pe un drum express intra-vilan circul cu 120 km/h - viteza reglementata si nu am nici un stop sau intersectie , si sunt cel putin 4 benzi pe sens !!!! Cam greu de facut acum in Bucuresti - dar merita incercat !
    • -1 (1 vot)    
      eficent,domle (Duminică, 25 aprilie 2021, 0:39)

      credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      cred ca ar trebui 4 radiale,parca lumea se plimba prin bucuresti,se face transport de marfuri,iar firmele sunt pe centura B nu in lanul de rapita!
      fa centura la 3 benzisi mai lasa radialele pt un moment,termina ce ai inceput!
  • +24 (28 voturi)    
    Un lucru bun (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:35)

    Fanel01 [utilizator]

    Foarte bine , speram sa vedem si strapungerea din ghencea in sos alexandriei.
  • +14 (20 voturi)    
    nu sunt fan Drula (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:49)

    mmmircea [utilizator]

    dar il felicit pentru ideea de a revizui si a extinde conexiunile bulevardelor principale cu centura, bd Timisoara fiind cel mai flagrant exemplu. Ar fi excelent daca ar mai degreva Iuliu Maniu de trafic, prin constructia unor drumuri de legatura intre calea Giulesti si centura, calea Crangasi si centura, prelungirea pasajului Ciurel si centura.
    • +11 (17 voturi)    
      Poate ar fi cazul sa devi unul... (Vineri, 23 aprilie 2021, 13:55)

      AdevaratulProfet [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      ...si nu un fan al ministrului Drula, ci un fan al bunului simt, al preocupari reale, la transparentei si al eficientei...Cam asta reprezinta Drula in momentul de fata...o raritate...

      Asta in conditiile in care, nemernicul Simion si urlatoarea Sosoaca lupta aprig sa castige cat mai multi adepti...

      Unii sunt cu faptele si priceperea, altii cu zbieretele si cu o asa-zisa pricepere total nedovedita pana acum...
    • +5 (5 voturi)    
      Ce inseamna sa fi "fan" ministrul X? (Vineri, 23 aprilie 2021, 17:50)

      MakeRoGreatAgain [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Eu nu pricep. Eu nu sunt "fanul" decat partidului si omului care face ce promite. Nu conteaza ce este, colegul de servici sau un om din guvernul tarii in care locuiesc.

      Si eu sunt "fan" Drula si USR dar cumva retinut. Vreau sa vad lucrurile finalizate.

      Daca nu sunt finalizate pentru ca s-au pus bete in roate, vreau sa vad oameni politici care vin in fata, si barbateste, cu coloana vertebrala fata de oamenii care i-au votat, sa zica cu subiect si predicat cine nu i-a lasat, si ce nu i-a lasat sa faca. Concret.

      Urez succes lui Drula, sper si noi, romanii, sa avem o data macar noroc de oameni care vor binele cu adevarat si isi fac treaba.
  • -8 (10 voturi)    
    pe feroviar (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:19)

    martel55 [utilizator]

    nu facem nimic?
  • -16 (20 voturi)    
    Cum se face că pentru Bucureşti sunt mereu bani (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:25)

    Ed___ [utilizator]

    Dar pentru Autostrăzile Moldovei nu sunt bani sau nu este timp niciodată??

    Tot Bucale şi provincia?

    Comunismul nu a murit....
    • +8 (12 voturi)    
      Comentezi fara sa stii (Vineri, 23 aprilie 2021, 14:37)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      Ai urmarit evolutia proiectelor A7 si A8? Se va incepe cu portiunea de sud a A7 (Ploiesti-Bacau) si cu portiunea din Moldova a A8 (Iasi-Targu Neamt).
  • -6 (10 voturi)    
    Detalii despre nr de benzi avem? (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:42)

    siviufxx [utilizator]

    2 benzi pe sens mi s-ar parea extrem de putin, mai ales cea mai mare parte din portiunea nordica, in conditiile in care CB se transforma usor usor in bulevard. Spre exemplu intre DN1 si A3 ar urma sa treaca traficul de pe 3 autostrazi si cel putin 3 DN-uri super aglomerate; va dati seama ce dopuri vor aparea pe la nodurile rutiere din zona respectiva...
    • +10 (14 voturi)    
      asa este (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:57)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui siviufxx

      Dar oricum faptul ca se construieste mi se pare un miracol la care nu speram acum un an, inainte nici nu mai vorbesc.
      Zic sa nu cobim. 2 benzi dar sa fie. Apoi se poate largi cu usurinta finndca culoarul va fi oricum liber si expropriat.
      • +3 (7 voturi)    
        conexiunea la aeroport (Vineri, 23 aprilie 2021, 14:24)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        Fie din portiunea dintre dn1 si a3 fie din portiunea de a3 dintre CB si A0 se va face si conexiunea la aeroport din autostrada. Ideal conexiunea la aeroport ar trebui sa se faca si din a0 si din a3. Acesta este unul din motivele pentru care a3 are 3 benzi pana la Moara Vlasiei. Adica nu sunt 3 benzi pe a3 pentru Moara Vlasiei ci pentru viitoarele conexiuni cu a0 si Aeroportul Otopeni.
  • +23 (33 voturi)    
    Pare incredibil (Vineri, 23 aprilie 2021, 12:51)

    TrueBlue [utilizator]

    Eu cred ca dl. Catu trebuie sa faca ceva cu baiatul asta :)!
  • -7 (9 voturi)    
    nici macar desenele nu sunt complete (Vineri, 23 aprilie 2021, 15:47)

    EdyT [utilizator]

    si intersectia A0 cu noul drum expres Bucuresti Targoviste unde e? Ori e lipsa de viziune integrata, ori declaratiile despre noul drum Bucuresti Targoviste sunt doar asa cat sa justifice abandonarea proiectului de extindere la 4 benzi pe actualul drum.
  • +4 (6 voturi)    
    eu (Vineri, 23 aprilie 2021, 17:45)

    andrei1232000 [utilizator]

    am o singura problema. Au inceput sa apara in presa de scandal subventionata de PSD informatii ca urmatorii la rand pentru remaniere ar fi Drula si Stelian Ion. Deci incep sa calce pe musuroaiele din transporturi si justitie. Unde credeti ca sunt cele mai mari incregaturi familiale si politice? In sanatate, invatamant, justitie. In infrastructura se poate fura legal o gramada de bani. Mai ciupesti cativa zeci de centimetri de asfalt si sapatura (la zeci de kilometri se simte in buzunar), mai te intelegi sa umfli la pret (vezi cazul austriecilor unde unul Horneger a bagat milioane in buzunarele ministrilor PSD) samd. Dar macar Drula se pricepe. Nu va e dor de un Sova, Ponta, Dancila?
  • 0 (4 voturi)    
    deficite bugetare spre 10% (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 0:27)

    zavalitaa [utilizator]

    dintre care cele structurale mult peste cei 3%, adică pensii, sănătate, bugetari, dobânzi datorie externă, aparat bugetar imposibil de redus, pe partea de venituri ANAFul este pe nicăieri, colectăm un ireal 28% din PIB ca venituri la buget, Africa Style,... și Drulă aiurează cu deschideri de jdemii de șantiere, e magic, nu poate fi oprit, focile din audiență aplaudă ca românii ... pardon, invers... spectacol nu glumă
    Apropo, după rectificarea din iunie se va stabili probabil și viitoarea indexare a pensiilor, stabilirea cursului la 5 lei, scumpiri clare la curent și gaze pt. toți consumatorii... noroc cu Drulă care cheltuie bani pe care nu-i avem


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by