VIDEO Primul strat de asfalt turnat la pasajul de la Domnești. Care este stadiul actual și cum arată șantierul filmat din dronă

de Victor Cozmei     HotNews.ro


Primul strat de asfalt la pasajul Domnesti
Foto: Captura YouTube
Primul strat de asfalt pe viitorul amplasament la sol al Șoselei de Centură a Capitalei în zona Pasajului Domnești a fost turnat zilele trecute. În teren, stadiul fizic e undeva la circa o treime, iar dincolo de relocarea actualei centuri constructorul lucrează și la realizarea tablierului viitorului sens giratoriu suspendat.


---

Compania de Drumuri a publicat în urmă cu două zile câteva detalii legate de stadiul proiectului, citându-l pe Radu Sintea, șeful de șantier de la Pasajul Domnești:

- Acum suntem la ultimul stadiu de execuție la o pilă de pe girație. Șantierul a avut un ritm alert de când l-am preluat din august 2020, în special pe partea de fundații și structuri de rezistență care se văd și acum în picioare. Ele sunt finalizate în proporție de 80%. Obiectul e împărțit în trei elemente sau tronsoane. Obiectul trei ce înseamnă coborârea și urcarea paralele cu centura, obiectul doi Prelungirea Ghencea și Domnești și obiectul unu care este girația.

- Momentan, în obiectivul trei toate structurile sunt ridicate. Tablierul este montat (aproximativ 450 de tone de oțel de structură sunt deja montate). Pe partea de coborâre, spre Măgurele, avem deja în proporție de 50% sudat complet tablierul.

- Pe cealaltă parte, de urcare, este doar montată, pusă pe poziție. În prezent se lucrează pe partea de tablier în zona București, partea de urcare fiind deja montată. Pe partea de coborâre se va face devierea și urmează să apară în șantier undeva la 100-120 de tone ceea ce reprezintă rampa de coborâre.

- Montarea va dura undeva la trei, patru zile, iar traficul va reveni pe drumul vechi. Acum suntem la ultimul stadiu de execuție la o pilă de pe girație. Pe această girație mai avem de executat două pile și două culee, dar momentan lucrăm la varianta de deviere a circulației de pe centură deoarece aceste fundații sunt în centura actuală în asfalt.

Pasajul Domnești - Giratoriu suspendat

Lungime: 536 m
Cost: 91,5 mil lei
Constructor: STRACO GRUP SRL - SC COMNORD SRL - SPECIALIST CONSULTING SRL / Construcție preluată de subcontractorul TRACON
Contract semnat: 2017
Termen de finalizare: 24 de luni (proiectare și execuție)
Finalizare posibilă (n.r.): Q1-Q2 2022

CITEȘTE ȘI:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14294 vizualizari

  • +3 (11 voturi)    
    codificat? (Miercuri, 23 iunie 2021, 10:31)

    victor L [utilizator]

    "Finalizare posibilă (n.r.): Q1-Q2 202"
  • -6 (22 voturi)    
    uraaaa (Miercuri, 23 iunie 2021, 10:36)

    Torreador [utilizator]

    se va termina in sfarsit ... peste vreo 5...6 ani
    • -3 (9 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 23 iunie 2021, 11:55)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Torreador

      vor avea alte probleme
    • +3 (21 voturi)    
      era mai bine cu psd peste 20 ani? (Miercuri, 23 iunie 2021, 12:21)

      SkyS [utilizator] i-a raspuns lui Torreador

      cel mai nasol e cand lovesti in cei care te ajuta.
      • +1 (7 voturi)    
        tovarase (Miercuri, 23 iunie 2021, 13:50)

        Torreador [utilizator] i-a raspuns lui SkyS

        eu sunt anti PSD pana in maduva oaselor ... e pur si simplu un lucru stiut ... noi romanii trebuie mai intai sa furam banii de 3 ori abia a 4-a oara construim ... asa merge treaba ..
  • -7 (17 voturi)    
    Arata ca un cadavru (Miercuri, 23 iunie 2021, 11:39)

    transalpinarum [utilizator]

    cu 4 oase in 4 directii. Sa fim seriosi, nici vorba de muncitori pe acolo, ce asteapta? sa se usuce baltile de la ploaie? Pai mai dureaza ani de zile pasajul asta! Noapte buna!
    • -3 (13 voturi)    
      asa e (Miercuri, 23 iunie 2021, 11:56)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      lucrarile sunt facute intr-o bataie de joc generala. Chiar nu e nimeni responsabil?
    • +5 (9 voturi)    
      Da (Miercuri, 23 iunie 2021, 13:21)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Cum isi permit sa faca un asa pasaj? O intersectie cu prioritate de dreapta era suficienta :)) ... si de banii ramasi dadea la tot omul cate 1 kil de ulei.
    • +1 (3 voturi)    
      dar Prelungirea, cand se termina prelungirea ? (Miercuri, 23 iunie 2021, 13:29)

      Andreiasu [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Eu trec zilnic pe acolo si pot remarca progresul pe acest santier. In ritmul actual se termina in anul urmator dar, la ce-mi foloseste mie daca voi fi nevoit sa ma catar pe sensul giratoriu suspendat daca nu voi avea unde sa cobor spre Bucuresti pe strada P.Ghencea? Asadar, ani de zile va dura finalizarea proiectului primariei generale. Buna noaptea?
  • +2 (2 voturi)    
    strat asfalt CB KM8 + (dn1 spre A3) (Miercuri, 23 iunie 2021, 13:44)

    Elfu [utilizator]

    dar stratul de asfalt de pe CB de pe la KM8 + sens DN1 -> A3 care este plin de denivelari - daca mergi pe banda 1 ( spre DN2) este foarte neplacut la viteza legala - probabil asfaltul a fost rece cand a fost adus si nu au reusit sa ii asigure planeitatea - dar la noi merge si asa - ca e slogan de tara....

    probabil a fost receptionat de vre-un 'specialist'si ramanem cu el asa .. ar fi trebuit frezat si pus din nou pe banii constructorului ...

    ca sofer e neplacut sa circuli pe acolo - la inceput te intrebi daca nu cumva a patit masina ta ceva (prima oara) iar apoi te gandesti cu groaza la cei care sunt sensibili la asa ceva ...
  • +1 (3 voturi)    
    Pasaj. (Miercuri, 23 iunie 2021, 13:45)

    atc [utilizator]

    " ...fundatii si structuri de rezistență care se văd și acum în picioare". Asta e o frumoasa realizare: asa batrane si inca pe picioarele lor!
  • -2 (6 voturi)    
    De ce s-au complicat? (Miercuri, 23 iunie 2021, 13:50)

    Dudu69 [utilizator]

    Nu era mai simplu, mai ieftin si mai rapid sa sape un pasaj subteran? Se desparteau cele doua fluxuri, se permitea o bretea de acces la celalalt flux si aia era.
    • +2 (2 voturi)    
      si eu ma intrebam (Miercuri, 23 iunie 2021, 14:55)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Dudu69

      Chiar un amarat de pod, in cateva luni putea sa fie gata...
    • -1 (1 vot)    
      legatura cu A1 (Miercuri, 23 iunie 2021, 19:39)

      Andreiasu [utilizator] i-a raspuns lui Dudu69

      Si eu m-am intrebat de ce a fost necesara o constructie ca aceasta cand era mai simplu sa faci un pasaj subteran sau suprateran. Raspunsul, acceptat de mine, este faptul ca cei care vin de pe A1 si doresc sa mearga spre Otopeni, dupa ce se extinde centura la 4 benzi , nu aveau cum sa faca stanga. Vor veni pana la acest sens giratoriu suspendat si-si vor vedea de drum.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by